Wist niet eens dat er een spel van was? Een game ofwat?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 01:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die heb ik dus nog nooit gelezen heh, wel het spel gespeeld...
Was omdat er op werk altijd teveel overbleven dus stonden we altijd met sluit met 4 man 15/20 smoothies weg te werkenquote:
We hebben er bij onze studievereniging volgens mij zelfs een drankspel van gemaakt, maar basically een soort van triviaquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wist niet eens dat er een spel van was? Een game ofwat?
Ik geen enkele op deze pc. Heb er wel op mijn laptop een paar gebookmarked staan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 01:06 schreef I. het volgende:
Ik heb er 10 in staan.Maar da's meer voor archief-doeleinden.
Triviaquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 01:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
We hebben er bij onze studievereniging volgens mij zelfs een drankspel van gemaakt, maar basically een soort van trivia
http://www.speldatabase.be/spelinfo.php?id=1404
Op deze PC? Is gewoon gekoppeld aan je account toch?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 01:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik geen enkele op deze pc. Heb er wel op mijn laptop een paar gebookmarked staan.
Ow, via fok. Ik heb ze inbrowser gebookmarkedquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 01:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Op deze PC? Is gewoon gekoppeld aan je account toch?
De filosofiedingen binnen de trivia zijn wel echt kutquote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 01:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was omdat er op werk altijd teveel overbleven dus stonden we altijd met sluit met 4 man 15/20 smoothies weg te werken
Eigen interpretatie is nooit fout tochquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 01:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De filosofiedingen binnen de trivia zijn wel echt kutDat ze echt veel te specifieke antwoorden willen hebben bij bepaalde vragen oid...
Die dingen op FOK! idd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 01:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Op deze PC? Is gewoon gekoppeld aan je account toch?
Wie heeft de kritik der reinen vernunft geschreven? Ja, ik, want uiteindelijk is een filosoof gewoon gekoppeld aan de idee en is iedere filosoof hetzelfde, een ego, dus uiteindelijk heb ik kritik der reinen vernunft geschrevenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eigen interpretatie is nooit fout toch
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 01:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wie heeft de kritik der reinen vernunft geschreven? Ja, ik, want uiteindelijk is een filosoof gewoon gekoppeld aan de idee en is iedere filosoof hetzelfde, een ego, dus uiteindelijk heb ik kritik der reinen vernunft geschreven
Zoiets?
Ah, daar doe ik dan weer niks mee.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 01:11 schreef Sked het volgende:
Ik heb trouwens wel dingetjes aan m'n custom menu gedaan, I.
Ik denk zelfs dat als ik mn best zou doe ik dit ook nog zou kunnen staven met filosofen als Plato, Al Farabi en Descartesquote:
Ik fok dus ik ben?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 01:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat als ik mn best zou doe ik dit ook nog zou kunnen staven met filosofen als Plato, Al Farabi en Descartes
quote:
Ja, ik heb er ook nog wel andere pagina's staan. Gewoon voor het gemak.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 01:17 schreef I. het volgende:
[..]
Ah, daar doe ik dan weer niks mee.Ik doe veel meer met toetscombinaties.. Alt+M, Alt+N, Alt+A, en dan w,a,s,d voor navigatie daarbinnen. Alle topics die ik nodig heb staan daar toch wel.
Ik lees 't niet eens.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 01:24 schreef naatje_1 het volgende:
ik moet vaker continentale filosofie lullen, perfecte topickill
quote:
Best wel interessant, maar dan moet je het wel in wat meer Philosophy 101 taal brengen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 01:24 schreef naatje_1 het volgende:
ik moet vaker continentale filosofie lullen, perfecte topickill
Crew heeft sowieso ook één of meerdere linkjes in die balk staan toch? Dan kom je daar ook wel wat vaker.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 01:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, ik heb er ook nog wel andere pagina's staan. Gewoon voor het gemak.
Niet in het custom menu, maar de balk is inderdaad iets uitgebreider.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 01:28 schreef I. het volgende:
[..]
Crew heeft sowieso ook één of meerdere linkjes in die balk staan toch? Dan kom je daar ook wel wat vaker.
Dat bedoel ik idd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 01:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Niet in het custom menu, maar de balk is inderdaad iets uitgebreider.
In mijn eerste jaar had ik in de tweede periode middeleeuwse filosofie en de man die dat gaf is gewoon echt mateloos geniaal, echt een held, maar niet altijd even scherp op niveauverschil. Het jaar voor mij gaf hij voor het eerst dat vak in de BA, en het was van origine een mastervak. Hij heeft het toen niet aangepast. Dus sjaars kregen MA-niveau vak voor de kiezen. In mijn jaar was het BA3-niveau...quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Best wel interessant, maar dan moet je het wel in wat meer Philosophy 101 taal brengen.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 01:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
In mijn eerste jaar had ik in de tweede periode middeleeuwse filosofie en de man die dat gaf is gewoon echt mateloos geniaal, echt een held, maar niet altijd even scherp op niveauverschil. Het jaar voor mij gaf hij voor het eerst dat vak in de BA, en het was van origine een mastervak. Hij heeft het toen niet aangepast. Dus sjaars kregen MA-niveau vak voor de kiezen. In mijn jaar was het BA3-niveau...
In andere woorden: philosophy 101 zegt mij sindsdien niet zoveel meer
Wel een beetje zo jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vandaar dat je de wereld van Sophie niet hebt gelezen. Dat weten filosofen al op de creche
Hmm, true true, maar ze zou hier vannacht wel weer zijn dacht ik.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 01:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Na afgelopen nacht kon ze wel wat extra uurtjes slaap gebruiken gok ik zo.
Nou, dan zal ze nog wel komen. Of niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 01:36 schreef I. het volgende:
[..]
Hmm, true true, maar ze zou hier vannacht wel weer zijn dacht ik.
Het blijft wel stil bij deze suggestie.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 01:37 schreef naatje_1 het volgende:
misschien is ze daadwerkelijk aan het komen
Duurt wel lang danquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 01:37 schreef naatje_1 het volgende:
misschien is ze daadwerkelijk aan het komen
Oh. Jammer de bammer.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 01:36 schreef naatje_1 het volgende:
flipsebips zei eerder op de avond dat ze vroeg zou afhaken dacht ik
Ja precies, of niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 01:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Nou, dan zal ze nog wel komen. Of niet.
Ik heb hem jaren geleden eens gelezen, niet helemaal, maar ik herinner me vooral dat ik de verschillende denkbeelden en verschillende filosofen niet uit elkaar kon houdenquote:
Af en toe even 10 minuutjes uit hijgen en dan weer doorquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 01:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Een beetje goede vrijpartij die de hele nacht doorgaat
Daar zou ik op dit moment echt dood aan gaan vermoed ikquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 01:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Af en toe even 10 minuutjes uit hijgen en dan weer door
ghehe, dat is wel frustrerend jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb hem jaren geleden eens gelezen, niet helemaal, maar ik herinner me vooral dat ik de verschillende denkbeelden en verschillende filosofen niet uit elkaar kon houden
Jij wel dikzakquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar zou ik op dit moment echt dood aan gaan vermoed ik
In mijn huidige status ik ook niet nu.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar zou ik op dit moment echt dood aan gaan vermoed ik
quote:
Kan ik me geen voorstelling bij maken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 01:40 schreef Sked het volgende:
Ik snap het ook wel. Niet iedereen gaat even goed op vier uur slaap per nacht.
Ligt er aan wie het werk doet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 01:45 schreef naatje_1 het volgende:
hoeveel verschilt een lange vrijpartij met een lekker lang drum 'n bass feestje (bijv)? Is die eerste vermoeiender?
Tijdje was ik wel beetje fitter, maar nu niet echt meer moet ik zeggenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 01:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar je bent wel fitter geworden toch of is dat sporten niks geworden?
Is toch ook gewoon zonde, lijkt me voor jou gewoon enorm goed om te doenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tijdje was ik wel beetje fitter, maar nu niet echt meer moet ik zeggenErg slecht. Ik moet mezelf gewoon dwingen er tijd voor vrij te maken
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 01:49 schreef naatje_1 het volgende:
In dat geval ga ik niet dood aan een nacht flinke vrijpartij
Kun je ook met seks bereiken, maar denk dat je dan eerder in slaap valt dan bij een hakke partyquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 01:48 schreef I. het volgende:
Denk dat als je een avondje flink staat te springen en te dansen, dat dat zeker wel vermoeiender is.
Af en toe een pilletje erin, helemaal naar de klotequote:Op vrijdag 31 augustus 2018 01:48 schreef I. het volgende:
Denk dat als je een avondje flink staat te springen en te dansen, dat dat zeker wel vermoeiender is.
Klopt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 01:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Is toch ook gewoon zonde, lijkt me voor jou gewoon enorm goed om te doen
Nee, vind ik de moeite niet. Ben in prima conditie.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt.
Sport jij dan ook? wist ik niet
Hoe dan? Jij hebt geen extreem actief leven toch?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 01:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, vind ik de moeite niet. Ben in prima conditie.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 01:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kun je ook met seks bereiken, maar denk dat je dan eerder in slaap valt dan bij een hakke party
Ja toch. Lekker man.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 01:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Af en toe een pilletje erin, helemaal naar de klote
Moet er niet mee aan denken nuquote:
Da's je basisbehoefte wel ja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 01:52 schreef naatje_1 het volgende:
Ik sport dus niet per se, maar heb het hardgaan op muziek wel weer opgepakt. Viesharde drum n bass opzetten tijdens het douchen en gaan met die banaan, toch een klein beetje workout. En dan ook nog 30min fietsen naar de uni (en terug). Ik ga lekker bezig zijn dit jaar qua activiteiten.
Exact. Wordt dat mini bierbuikje nog weggewerkt enzoquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 01:56 schreef I. het volgende:
[..]
Da's je basisbehoefte wel ja.Kun je prima fit van blijven.
Nope, maar alles bij elkaar beweeg ik tegenwoordig redelijk veel en leef ik vrij gezond.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe dan? Jij hebt geen extreem actief leven toch?
Qua voeding leef jij volgens mij inderdaad best gezond ja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 01:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Nope, maar alles bij elkaar beweeg ik tegenwoordig redelijk veel en leef ik vrij gezond.
Op dit moment niet, maar normaal gesproken wel jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 01:59 schreef naatje_1 het volgende:
overigens, sked en fok-it, jullie leven toch beide in dezelfde plaats, of heb ik dat verkeerd onthouden?
Waar zit jij dan nu?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op dit moment niet, maar normaal gesproken wel ja
In Woerden, op de katjes van mn mams aan het passen die op vakantie isquote:
Pak regelmatig de fiets en maak met dit prima weer bijna dagelijks een wandelingetje in Sonsbeek. Dat ik elke keer thuis vier verdiepingen omhoog moet helpt ook wel mee.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 01:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Qua voeding leef jij volgens mij inderdaad best gezond ja.
Maar wat doe je dan qua beweging veel? Lopen? Fietsen?
Ghehe, dan heb ik vandaag nog kunnen zwaaien naar die katjesquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In Woerden, op de katjes van mn mams aan het passen die op vakantie is
Netjesquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 02:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Pak regelmatig de fiets en maak met dit prima weer bijna dagelijks een wandelingetje in Sonsbeek. Dat ik elke keer thuis vier verdiepingen omhoog moet helpt ook wel mee.
Maar een jaar of drie geleden was ik ook nog wel redelijk uitgeput als ik naar Rijkerswoerd fietste bijvoorbeeldquote:
Ja je conditie is sneller weg dan dat het weer is opgebouwd in ieder gevalquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 02:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar een jaar of drie geleden was ik ook nog wel redelijk uitgeput als ik naar Rijkerswoerd fietste bijvoorbeeld
Is dat met compleet lease contract of moet je onderhoud en zulks alsnog zelf doen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 02:05 schreef naatje_1 het volgende:
Heeft iemand van jullie toevallig ervaring met het huren van wasmachines?
Hm nee, ik mag gratisch gebruik maken van wasmachines in mijn pandquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 02:05 schreef naatje_1 het volgende:
Huren? Die koop ik toch gewoon.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 02:05 schreef naatje_1 het volgende:
Klopt, dat heb ik wel gemerkt toen ik stopte met voetballen lang geleden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja je conditie is sneller weg dan dat het weer is opgebouwd in ieder geval
Ik hoop door te gaan sporten te voorkomen dat mijn mini bierbuikje groter gaat worden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 01:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Exact. Wordt dat mini bierbuikje nog weggewerkt enzo
Wat voor sport ga je doen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 02:06 schreef I. het volgende:
[..]
Ik hoop door te gaan sporten te voorkomen dat mijn mini bierbuikje groter gaat worden.Een zittend beroep helpt echt niet mee.
Geen idee, zusje kwam er vandaag mee dat zij dat had gedaan voor 11¤/mnd en dat het voor een studentenhuis best handig was aangezien je dan niet zit met wie betaalt voor wat wanneerquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 02:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is dat met compleet lease contract of moet je onderhoud en zulks alsnog zelf doen?
Voor dat bedrag in een studentenhuis is het wel handig ja, maar dan zit je weer met hoeveel mensen je dat wasmachine gaat huren.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 02:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geen idee, zusje kwam er vandaag mee dat zij dat had gedaan voor 11¤/mnd en dat het voor een studentenhuis best handig was aangezien je dan niet zit met wie betaalt voor wat wanneer
Zo, jij bent echt goed in sportscholenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 02:09 schreef naatje_1 het volgende:
Welkom bij de competitie sportschool, kijk ze sportscholen als een malle
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 02:09 schreef naatje_1 het volgende:
Welkom bij de competitie sportschool, kijk ze sportscholen als een malle
Er stond ooit een wasmachine in mn kamer in Amsterdam (niet van mij), maar die is op een gegeven moment stuk gegaan (heb m verder zelf ook niet echt gebruikt). Ik ga dus in principe altijd was bij ouders droppen, maar als ik gratis OV verlies dan moet ik ofwel naar de wasserette, ofwel wasmachine huren, ofwel kopen. Want OV-retour Gouda-Amsterdam is niet bepaald goedkoopquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 02:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor dat bedrag in een studentenhuis is het wel handig ja, maar dan zit je weer met hoeveel mensen je dat wasmachine gaat huren.
Heb er zelf geen ervaring mee
Maar moet jij dan ook delen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 02:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Er stond ooit een wasmachine in mn kamer in Amsterdam (niet van mij), maar die is op een gegeven moment stuk gegaan (heb m verder zelf ook niet echt gebruikt). Ik ga dus in principe altijd was bij ouders droppen, maar als ik gratis OV verlies dan moet ik ofwel naar de wasserette, ofwel wasmachine huren, ofwel kopen. Want OV-retour Gouda-Amsterdam is niet bepaald goedkoop
In dat geval zou ik er echt gewoon eentje kopen als je het kan betalen. Iets huren is denk ik echt vele malen duurder dan de afschrijving op je eigen wasmachine.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 02:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
in principe één huisgenoot, die nogal vaak wisselt
Ja he, ik vermoedde al zoiets. Zou wat zijn als ik straks alles lease hebquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 02:17 schreef I. het volgende:
Dan is kopen misschien wel een prima investering. Heb je er later nog wat aan.
Alleen maar weggegooid geld.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 02:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja he, ik vermoedde al zoiets. Zou wat zijn als ik straks alles lease heb
Prima wasmachines voor een prikkie tegenwoordig. Bosch heeft zelfs een outletshopje. En Coolblue heeft tweedekansjes voor een prikkie.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 02:21 schreef naatje_1 het volgende:
nou, in mijn vrije tijd dan maar eens op zoek gaan naar wasmachines enzo
Ik wist het, coolbluequote:Op vrijdag 31 augustus 2018 02:25 schreef I. het volgende:
[..]
Prima wasmachines voor een prikkie tegenwoordig. Bosch heeft zelfs een outletshopje. En Coolblue heeft tweedekansjes voor een prikkie.(Ja, tuurlijk, Coolblue
)
https://outlet.bosch-home(...)g=&sortingDirection=
https://www.coolblue.nl/w(...)rteren=laagste-prijs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 02:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ging er ook kijken net voordat jij het zei
Dat is inderdaad wel nicequote:Op vrijdag 31 augustus 2018 02:31 schreef I. het volgende:
[..]
Heb hem er zelf ook weg. Ideale is dat ze hem netjes op z'n plek zetten voor je, aansluiten, en niet eerder weggaan tot ze zien dat hij zonder problemen werkt.
niet voor vibrators. moet je dat eens intikken bij coolblue geinige easter eggquote:
Waarvoor? Om de producten te kunnen bekijken / vasthouden etc?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 02:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Zou het alleen wel fijn vinden als ze iets dichter in de buurt ook een winkel openen
Mooi jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 02:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
niet voor vibrators. moet je dat eens intikken bij coolblue geinige easter egg
Deze man weetquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 02:32 schreef I. het volgende:
[..]
Waarvoor? Om de producten te kunnen bekijken / vasthouden etc?Daar heb ik geen behoefte aan persoonlijk, en zowel, bestel ik het gewoon, en is het niks, stuur ik het kosteloos terug.
Bij persoonlijke spullen vind ik dat wel fijn, ja. En ook dat ik gewoon 'echt' met iemand kan praten is ook wel prettig.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 02:32 schreef I. het volgende:
[..]
Waarvoor? Om de producten te kunnen bekijken / vasthouden etc?Daar heb ik geen behoefte aan persoonlijk, en zowel, bestel ik het gewoon, en is het niks, stuur ik het kosteloos terug.
Ja, flikker op, nu zit je ze gewoon ordinair te promoten.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 02:35 schreef I. het volgende:
Trouwens één keer issues gehad met m'n wasmachine. Toen een appje gestuurd, daar (volgens hun) te laat reactie en een oplossing op gekregen, en een jaar lang gratis wasmiddel als excuses gekregen.
Nicequote:Op vrijdag 31 augustus 2018 02:35 schreef I. het volgende:
Trouwens één keer issues gehad met m'n wasmachine. Toen een appje gestuurd, daar (volgens hun) te laat reactie en een oplossing op gekregen, en een jaar lang gratis wasmiddel als excuses gekregen.
Ah zo, ja, dat kan idd. Ik zoek het liever allemaal zelf gewoon uit.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 02:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Bij persoonlijke spullen vind ik dat wel fijn, ja. En ook dat ik gewoon 'echt' met iemand kan praten is ook wel prettig.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 02:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, flikker op, nu zit je ze gewoon ordinair te promoten.
Mits er natuurlijk enige kennis aanwezig is. Me laten adviseren bij de mediamarkt heeft weinig zin.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 02:37 schreef I. het volgende:
[..]
Ah zo, ja, dat kan idd. Ik zoek het liever allemaal zelf gewoon uit.Maar kan me voorstellen dat je je idd goed wil laten adviseren door iemand die daar werkt.
netjesquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 02:41 schreef I. het volgende:
Linkje uit de mail: https://www.coolblue.nl/p(...)ddel-jaarpakket.html
True.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 02:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Mits er natuurlijk enige kennis aanwezig is. Me laten adviseren bij de mediamarkt heeft weinig zin.
Gewoon heel cynisch reageren.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 02:42 schreef I. het volgende:
[..]
True.Ben al lang blij dat die mediamarkt lui niet meer constant op je afstappen om te vragen of ze je ergens mee kunnen helpen.
Wat kut was dat altijd.
quote:
Laatst nog een weegschaal gekocht daar voor een tientje. Nu alweer kapot. Kan over zowel mij als de weegschaal iets zeggen natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 02:44 schreef Sked het volgende:
Ik koop er ook absoluut geen dingen die ik niet makkelijk kan vervangen.
Daar kunnen ze wél iets zinnigs over zeggen natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 02:45 schreef hemarookworst het volgende:
Was laatst in mediamarkt geweest, ff naar laptops kijken daar bleven die medewerkers weg, heel kort ff naar de camera's gelijk medewerker veel te enthousiast op je afstappen
Man man manquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 02:45 schreef naatje_1 het volgende:
ik ga om 3 uur afzwaaien denk ik, kan mijn ogen nu al bijna niet meer openhouden
die van de laptops kunnen wel enigszins wat zinnigs zeggen, maar die cameramensenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 02:47 schreef I. het volgende:
[..]
Daar kunnen ze wél iets zinnigs over zeggen natuurlijk.Jaa megapixels dit, zoomlens dat.
deze lyrics (trentemoller - moan) waren iets te erg van toepassing zegmaarquote:Thinking about you
Constantly thinking about you
Thinking about you
I've been thinking too much about you
See the sunset with no sleep at all
And I can't get through this at all
Thinking about you
Thinking about you
I've been staring at the floor
I've listened to all the tunes that I love
But made me feel quite blue
Thinking about you
Thinking too much about you
And I'm constantly thinking about you
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 02:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die van de laptops kunnen wel enigszins wat zinnigs zeggen, maar die cameramensen!!!
Man man man. Da's niet best hoor.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 02:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
deze lyrics (trentemoller - moan) waren iets te erg van toepassing zegmaar
Je loopt veel te hard van stapel man.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 02:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Verliefd zijn is leuk, maar minder leuk is het effect op je lichaam zegmaar
Pas een week, maar we hebben woensdag dus wel gewoon een prima lange sessie van diepe en persoonlijke gesprekken gehad. Ondanks dat het dus kort is, wel redelijk goed inmiddels. Maar sowieso te kort, daar ben ik me van bewustquote:
Friends with benefits, altijd nog een optie natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 02:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Diepe gesprekken binnen een week, keihard in de friendzone gesodemieterd
Wel iets waar ik bang voor ben ja, maar we zullen zienquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 02:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Diepe gesprekken binnen een week, keihard in de friendzone gesodemieterd
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 03:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
PI, I., wat is hier je PI.?! Deze autist weet niet of dit een grapje is of niet
Oh, nvm
Wat is daar mis mee? (dat heb ik)quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 03:04 schreef I. het volgende:
[..]Ik pas de PI's achteraf nog wel eens aan.
Wees blij dat ik
niet als standaard PI. heb.
Omdat, als ik mijn PI dan dus ook pas achteraf aanpas, hij standaard eerst altijdquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 03:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? (dat heb ik)
Aja, zoiets van:quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 03:05 schreef I. het volgende:
[..]
Omdat, als ik mijn PI dan dus ook pas achteraf aanpas, hij standaard eerst altijdis. Zelfs al is het een [ afbeelding ] post.
Precies. Of als reactie op iemand die net een kutdag heeft gehad, en hier komt klagen;quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 03:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Aja, zoiets van:heh, kut, aretha franklin is dood
Nice.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 03:08 schreef naatje_1 het volgende:
volgens mij ben ik door mijn dip heengebroken
Ben jij ook al verliefd?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 03:08 schreef I. het volgende:
Ik heb echt teveel energie voor dit tijdstip.Niet goed.
Ik moet eigenlijk ook beetje op tijd erin, maar vind dat maar saai.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 03:10 schreef naatje_1 het volgende:
Slecht wel, maar ik moet wel echt slapen. Waarschijnlijk stop ik gewoon als de downtime komt
Slaap is overrated joh.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 03:10 schreef naatje_1 het volgende:
Slecht wel, maar ik moet wel echt slapen. Waarschijnlijk stop ik gewoon als de downtime komt
De lerares uit groep drie of iets recenter?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 03:10 schreef I. het volgende:
[..]
Nee man, hele poos geleden dat ik dat geweest ben.
ik lig al in bed, enige wat ik hoef te doen is laptop wegquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 03:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk ook beetje op tijd erin, maar vind dat maar saai.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 03:10 schreef I. het volgende:
[..]
Nee man, hele poos geleden dat ik dat geweest ben.
Jaartje of 5 geleden gok ik.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 03:11 schreef Sked het volgende:
[..]
De lerares uit groep drie of iets recenter?
Zoek 't uit, ga niet zitten wachten tot zij opstaat om jou te plezieren.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 03:15 schreef naatje_1 het volgende:
ja, nee, dat was een geeuw, daarnet, toch nog de dip, daar ga ik gebruik van maken, was leuk jongens en vergeet moentje niet te bolken
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 03:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is I. waarschijnlijk
Trusten naatquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 03:15 schreef naatje_1 het volgende:
ja, nee, dat was een geeuw, daarnet, toch nog de dip, daar ga ik gebruik van maken, was leuk jongens en vergeet moentje niet te bolken
Ja, uiteindelijk wordt het vaker niets dan iets.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 03:16 schreef I. het volgende:
[..]
Ja toch? Uiteindelijk niks geworden, maar ach, hé. Er zijn ergere dingen.
of om niet verliefd te wordenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 03:20 schreef Sked het volgende:
Ik denk sowieso niet dat je jezelf kan dwingen om verliefd te zijn.
Neuh, true, maar je kan jezelf er wel toe dwingen wat meer te ondernemen op dat vlak.. Uitgaan etc.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 03:20 schreef Sked het volgende:
Ik denk sowieso niet dat je jezelf kan dwingen om verliefd te zijn.
tinder?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 03:22 schreef I. het volgende:
[..]
Neuh, true, maar je kan jezelf er wel toe dwingen wat meer te ondernemen op dat vlak.. Uitgaan etc.
Ja, nja, als je sociale leven verder op een vrij laag pitje staat is er in ieder geval niet veel kans op inderdaad.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 03:22 schreef I. het volgende:
[..]
Neuh, true, maar je kan jezelf er wel toe dwingen wat meer te ondernemen op dat vlak.. Uitgaan etc.
russianbrides.comquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 03:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, nja, als je sociale leven verder op een vrij laag pitje staat is er in ieder geval niet veel kans op inderdaad.
Mwah, valt mee, maar ik ben er gewoon niet actief naar opzoek, hoeft van mij niet per se nu.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 03:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, nja, als je sociale leven verder op een vrij laag pitje staat is er in ieder geval niet veel kans op inderdaad.
Lijkt mij ook weinig, maar dat vind ik ook van boer zoekt vrouw en schijnt ook soms te werken voor sommigenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 03:25 schreef I. het volgende:
[..]
Kan ook, bijvoorbeeld. Ook een poosje gekeken of dat wat was, maar meh.
Dan toch maar er op uit gaanquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 03:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Knap als je daar verliefd op kan worden
Dat is het probleem met midden in een gesprek vallen, het ging erom dat I. te veel energy had en hij de afgelopen 5 jaar niet verliefd is geweestquote:
True.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 03:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Lijkt mij ook weinig, maar dat vind ik ook van boer zoekt vrouw en schijnt ook soms te werken voor sommigen
Wel een vreemde binnenvaller dan ja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 03:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is het probleem met midden in een gesprek vallen, het ging erom dat I. te veel energy had en hij de afgelopen 5 jaar niet verliefd is geweestTsja, dat gebeurt of het gebeurt niet.
Uh, wat?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 03:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is het probleem met midden in een gesprek vallen,
Ja, dus?quote:het ging erom dat I. te veel energy had en hij de afgelopen 5 jaar niet verliefd is geweestTsja, dat gebeurt of het gebeurt niet.
maar de buurman van mijn oom rookte zijn hele leven en hij is nu 98.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 03:32 schreef I. het volgende:
[..]
True.Daniël Arends heeft daar ooit een mooi woordje over gezegd (voornamelijk over internetdating);
Het werkt niet. Er zullen vast mensen zijn die zeggen; Ja, ik ken iemand, en daarbij werkte het wel, maar als ik hier in m'n blote reet met een stijve pik voor jullie sta, ik zou tot drie tellen en jullie gooien allemaal een donut naar mij, zit er ook vast en zeker wel eentje om m'n lul.
Nodig niet, maar als je wat voor me hebt waarvoor ik niemand uit het oostblok hoef te laten overkomenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 03:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat jij een date nodig had.
Precies ja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 03:34 schreef devzero het volgende:
[..]
maar de buurman van mijn oom rookte zijn hele leven en hij is nu 98.
Ik trap er iedere dag weer inquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 03:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Als niemand erover begint vergeet ik het gewoon.
Ik was het ook compleet vergeten. Vond het al verdacht stil na m'n post.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 03:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Als niemand erover begint vergeet ik het gewoon.
Ja, als het druk is en het valt opeens stil word ik al bijna boos omdat ik denk dat m'n internet weg isquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 03:44 schreef I. het volgende:
[..]
Ik was het ook compleet vergeten. Vond het al verdacht stil na m'n post.
Mijn PC loopt de laatste tijd steeds vaker random een poosje vast.. Dus ik check altijd met alt-tab of dat dan weer het geval is.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 03:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, als het druk is en het valt opeens stil word ik al bijna boos omdat ik denk dat m'n internet weg is
Valt me een beetje tegen dat jij dat niet allang weetquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 03:48 schreef I. het volgende:
[..]
Mijn PC loopt de laatste tijd steeds vaker random een poosje vast.. Dus ik check altijd met alt-tab of dat dan weer het geval is.Denk ik ook wel vaker om 3:37 dat dat het is.
Moet echt een keer uitzoeken waardoor dat komt. Flink irritant.
Te vaak rare dingetjes gedownload?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 03:48 schreef I. het volgende:
[..]
Mijn PC loopt de laatste tijd steeds vaker random een poosje vast.. Dus ik check altijd met alt-tab of dat dan weer het geval is.Denk ik ook wel vaker om 3:37 dat dat het is.
Moet echt een keer uitzoeken waardoor dat komt. Flink irritant.
Ben geen expert op het gebied van dat soort issues.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 03:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Valt me een beetje tegen dat jij dat niet allang weet
Vrijwel niet zelfs.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 03:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Te vaak rare dingetjes gedownload?
Niet echt nee. Maar als je linux gebruikt kun je toch gewoon met dmesg zien of er iets raars gebeurt?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 03:52 schreef I. het volgende:
[..]
Vrijwel niet zelfs.Ja, torrentfiles, maar die zijn niet echt schadelijk voor Ubuntu toch?
Dat zegt mij helemaal niks joh.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 03:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Niet echt nee. Maar als je linux gebruikt kun je toch gewoon met dmesg zien of er iets raars gebeurt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 03:57 schreef I. het volgende:
[..]
Dat zegt mij helemaal niks joh.
Jou misschien wel, maar daar heb ik echt geen kaas van gegeten.Weinig. Lijkt er op dat je access point je er even uit gooide, maar dat is alles. Als je "dmesg -T" draait, dan geeft hij normale tijden ipv secondes uptime.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh. Da's allemaal ook al een hele poos terug zie ik.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 04:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Weinig. Lijkt er op dat je access point je er even uit gooide, maar dat is alles. Als je "dmesg -T" draait, dan geeft hij normale tijden ipv secondes uptime.
1 2 | [vr aug 31 01:50:30 2018] perf: interrupt took too long (2501 > 2500), lowering kernel.perf_event_max_sample_rate to 79750 [vr aug 31 03:22:58 2018] perf: interrupt took too long (3149 > 3126), lowering kernel.perf_event_max_sample_rate to 63500 |
Dit is ruis waar je niet druk om hoeft te maken. Hangt je hele computer of alleen je browser?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 04:03 schreef I. het volgende:
[..]
Oh. Da's allemaal ook al een hele poos terug zie ik.
[ code verwijderd ]
Zijn de laatste twee regels.
Hele computer.. Maar dus echt alleen de applicaties, niet m'n cursor.. Gek genoeg.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 04:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit is ruis waar je niet druk om hoeft te maken. Hangt je hele computer of alleen je browser?
Ik gok dat het alleen je window manager is die tijdelijk hangt/iets raars doet, als je tijdens een freeze "ctrl+alt+F2" doet denk ik dat je gewoon een text console krijgt en daar kunt inloggen. Diverse dingen over freezes gelezen, maar bij de meeste komt er wel iets in dmesg.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 04:07 schreef I. het volgende:
[..]
Hele computer.. Maar dus echt alleen de applicaties, niet m'n cursor.. Gek genoeg.
Gnome als ik 't goed heb.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 04:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik gok dat het alleen je window manager is die tijdelijk hangt/iets raars doet, als je tijdens een freeze "ctrl+alt+F2" doet denk ik dat je gewoon een text console krijgt en daar kunt inloggen. Diverse dingen over freezes gelezen, maar bij de meeste komt er wel iets in dmesg.
Wat zit er tegenwoordig op ubuntu voor window manager? Gnome3 of unity?
Zal dat ctrl+alt+F2 eens proberen als hij weer freezed idd. Volgens mij wel eens eerder geprobeerd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 04:18 schreef devzero het volgende:
ls -lt /var/log/ | head
en zien of er logfiles zijn die zijn aangepast ten tijden van een freeze. Wel een naald in een hooiberg zoeken aanpak.
Wel nice idd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 04:19 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
nog even naar kijken hoor.
nog 1 dagje en dan begint ijshockey weerquote:
Tsja, dat kan echt van alles zijn. Ik neem aan dat het een recente installatie is en niet een 5-jaar oude die 8x is geupgrade. Mijn gok is dat je machine nog prima is, maar gnome3 gewoon klote. Speld in een hooi berg zoekenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 04:25 schreef I. het volgende:
[..]
Gnome als ik 't goed heb.Heb iig Ubuntu 17.10 artful draaien, met Cinnamon.
OMG maak me gekquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 04:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
nog 1 dagje en dan begint ijshockey weer
ik zeg het je, vanaf morgen ben ik weer superhappy en shitquote:
Installatie van afgelopen april.. Verder niks geks mee gedaan. Zit te denken dat het misschien een missende GPU driver is ofzo.. Maar kan daar ook niet echt iets voor vinden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 04:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Tsja, dat kan echt van alles zijn. Ik neem aan dat het een recente installatie is en niet een 5-jaar oude die 8x is geupgrade. Mijn gok is dat je machine nog prima is, maar gnome3 gewoon klote. Speld in een hooi berg zoeken
Dat zowiezo, of in dropbox folder, zodat je alles op nieuw kunt installeren zonder je zorgen te maken om je data.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 04:33 schreef I. het volgende:
Misschien maar eens m'n devzooi op een ander schijfje gooien en de boel weer opnieuw klaarzetten.
Had eerst Windows & Ubuntu naast elkaar draaien, maar Windows is ermee gekapt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 04:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat zowiezo, of in dropbox folder, zodat je alles op nieuw kunt installeren zonder je zorgen te maken om je data.
Dedicated partitie ipv schijf is misschien makkelijk op een laptop
Gnome3, toonbeeld van stabiliteitquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 04:41 schreef I. het volgende:
Blijft een beetje jammer dat Ubuntu blijkbaar niet altijd even stabiel is. Kom veel freeze-issues tegen.. Terwijl het als server-software juist wel redelijk stabiel lijkt.. Maar dat zal ongetwijfeld door de GUI komen.
Mooi klotequote:Op vrijdag 31 augustus 2018 04:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Gnome3, toonbeeld van stabiliteit
Vind het ook écht niet kunnen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 05:04 schreef devzero het volgende:
Waarom is Flippiee er niet? Dit was niet de afspraak. Kan iemand haar straks even 23 puntjes geven?
Thanks.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 05:04 schreef devzero het volgende:
Trusten allemaal. Nog veel succes met de puntjes zo, I.
slaap lkkrquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 05:04 schreef devzero het volgende:
Trusten allemaal. Nog veel succes met de puntjes zo, I.
Ja, kan echt vanalles zijn en als dmesg of /var/log/messages niets raars laten zien, dan houdt het snel op. GPU drivers misschien. DNS kan ook nog wel eens, maar lijkt me sterk.quote:
Ja, met m'n pc struggles.quote:
Klote is 't idd.. Ik denk eerder iets met m'n GPU dan ja.. Al blijft het gaar dat m'n cursor wel gewoon werkt dan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 05:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, kan echt vanalles zijn en als dmesg of /var/log/messages niets raars laten zien, dan houdt het snel op. GPU drivers misschien. DNS kan ook nog wel eens, maar lijkt me sterk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |