Wist niet eens dat er een spel van was? Een game ofwat?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 01:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die heb ik dus nog nooit gelezen heh, wel het spel gespeeld...
Was omdat er op werk altijd teveel overbleven dus stonden we altijd met sluit met 4 man 15/20 smoothies weg te werkenquote:
We hebben er bij onze studievereniging volgens mij zelfs een drankspel van gemaakt, maar basically een soort van triviaquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wist niet eens dat er een spel van was? Een game ofwat?
Ik geen enkele op deze pc. Heb er wel op mijn laptop een paar gebookmarked staan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 01:06 schreef I. het volgende:
Ik heb er 10 in staan.Maar da's meer voor archief-doeleinden.
Triviaquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 01:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
We hebben er bij onze studievereniging volgens mij zelfs een drankspel van gemaakt, maar basically een soort van trivia
http://www.speldatabase.be/spelinfo.php?id=1404
Op deze PC? Is gewoon gekoppeld aan je account toch?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 01:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik geen enkele op deze pc. Heb er wel op mijn laptop een paar gebookmarked staan.
Ow, via fok. Ik heb ze inbrowser gebookmarkedquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 01:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Op deze PC? Is gewoon gekoppeld aan je account toch?
De filosofiedingen binnen de trivia zijn wel echt kutquote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 01:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was omdat er op werk altijd teveel overbleven dus stonden we altijd met sluit met 4 man 15/20 smoothies weg te werken
Eigen interpretatie is nooit fout tochquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 01:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De filosofiedingen binnen de trivia zijn wel echt kutDat ze echt veel te specifieke antwoorden willen hebben bij bepaalde vragen oid...
Die dingen op FOK! idd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 01:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Op deze PC? Is gewoon gekoppeld aan je account toch?
Wie heeft de kritik der reinen vernunft geschreven? Ja, ik, want uiteindelijk is een filosoof gewoon gekoppeld aan de idee en is iedere filosoof hetzelfde, een ego, dus uiteindelijk heb ik kritik der reinen vernunft geschrevenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eigen interpretatie is nooit fout toch
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 01:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wie heeft de kritik der reinen vernunft geschreven? Ja, ik, want uiteindelijk is een filosoof gewoon gekoppeld aan de idee en is iedere filosoof hetzelfde, een ego, dus uiteindelijk heb ik kritik der reinen vernunft geschreven
Zoiets?
Ah, daar doe ik dan weer niks mee.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 01:11 schreef Sked het volgende:
Ik heb trouwens wel dingetjes aan m'n custom menu gedaan, I.
Ik denk zelfs dat als ik mn best zou doe ik dit ook nog zou kunnen staven met filosofen als Plato, Al Farabi en Descartesquote:
Ik fok dus ik ben?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 01:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat als ik mn best zou doe ik dit ook nog zou kunnen staven met filosofen als Plato, Al Farabi en Descartes
quote:
Ja, ik heb er ook nog wel andere pagina's staan. Gewoon voor het gemak.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 01:17 schreef I. het volgende:
[..]
Ah, daar doe ik dan weer niks mee.Ik doe veel meer met toetscombinaties.. Alt+M, Alt+N, Alt+A, en dan w,a,s,d voor navigatie daarbinnen. Alle topics die ik nodig heb staan daar toch wel.
Ik lees 't niet eens.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 01:24 schreef naatje_1 het volgende:
ik moet vaker continentale filosofie lullen, perfecte topickill
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |