Dan zijn ze niet strict genoeg uitgevoerd. Of men is van mening dat er al voldoende gedaan is aan het probleem.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:13 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Allemaal opties die ze al, zonder effect, ingezet hebben...
Ga lekker als een echte Fok!Held notes zetten zonder je naam erbijquote:
viesmadquote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:15 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ga lekker als een echte Fok!Held notes zetten zonder je naam erbij
Als agent misbruik maken van je positie en daarbij de wet overtreden gaat toch wel wat verder dan het standaard actievoeren van een vakbond.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:08 schreef AchJa het volgende:
Maar goed, vakbonden, actievoeren en staken zijn per definitie vieze woorden hier op Fok!... Dus eigenlijk loopt dit topic wel volgens verwachting.
Maar wel huilen als de aangifte niet opgenomen wordt of wanneer de politie niet snel genoeg aanwezig is om de radio van de buren zachter te zetten...
Edit:
[..]![]()
Nee, daar moet eerst een diversiteitsbeleid van hogeraf doorheen gedrukt worden...quote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:14 schreef GereDathan het volgende:
Dan bellen we de brandweer wel. Daar kan je wel op bouwen.
Er zijn situaties waarbij gewoon iedereen komt. En als dan de politie als eerste is praat je niet zo groot meer.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:14 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dan bellen we de brandweer wel. Daar kan je wel op bouwen.
staat gewoon een naam bij hoor ... jij kan het alleen niet zienquote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:15 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ga lekker als een echte Fok!Held notes zetten zonder je naam erbij
Dit is niet uit de lucht komen vallen, ze zijn al ff bezig.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:16 schreef MichaelScott het volgende:
Als agent misbruik maken van je positie en daarbij de wet overtreden gaat toch wel wat verder dan het standaard actievoeren van een vakbond.
Dat maakt het overtreden van de wet als wetshandhaver niet opeens okee.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dit is niet uit de lucht komen vallen, ze zijn al ff bezig.
Hun geloofwaardigheid verliezen ze sowieso al. Maar ze zullen liever hebben dat dat gebeurd doordat Henk en Ingrid iets langer op het station staan en later een boze reactie op telegraaf.nl achterlaten dan dat ze door capaciteitsproblemen niet kunnen verhinderen dat Nederland steeds meer op een narcostaat begint te lijken (https://nos.nl/artikel/22(...)drugscriminelen.html)quote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:23 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dat maakt het overtreden van de wet als wetshandhaver niet opeens okee.
Zal waarschijnlijk geen gevolgen hebben voor de actievoerders, maar de geloofwaardigheid van de politie zal weer een flinke deuk oplopen in elk geval.
Yes, laten we alvast alle peren plukken en bakken.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:41 schreef Hiddendoe het volgende:
Prima toch? En dan gaan wij met zijn allen de volgende maand de politie hinderen.
Wie?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:41 schreef Hamzoef het volgende:
Hé maar we moeten wel respect hebben voor ibahesj.
misschien zouden we moeten proberen de politie wat minder te hinderenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:41 schreef Hiddendoe het volgende:
Prima toch? En dan gaan wij met zijn allen de volgende maand de politie hinderen.
Liever gestoofd.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:42 schreef torentje het volgende:
[..]
Yes, laten we alvast alle peren plukken en bakken.
Mensen in het algemeen.quote:
Okee, ik wist niet wat ibahesh betekent.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:45 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Mensen in het algemeen.
Dat zeggen ze toch altijd dat je respect voor de politie moet hebben enzo. Als ze burgers gaan pesten om wat extra centjes die ze willen, moeten ze het niet gek vind als het respect afneemt.
Even logisch denken. Er komen steeds meer mensen bij.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
misschien zouden we moeten proberen de politie wat minder te hinderen
dan zijn er ook een stuk minder nodig
Gewoon een synoniem. Net zoals wouten, of juten (of Flikken in Vlaanderen). Hoe noemen ze dat bij jou in de omgeving dan?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:48 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Okee, ik wist niet wat ibahesh betekent.
lijkt me alleen maar meer reden om de politie zo min mogelijk te hinderenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:49 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Even logisch denken. Er komen steeds meer mensen bij.
Deze planeet heeft maar een beperkte ruimte. Dus meer mensen is meer ergernis. Maak je keuze.
Politie. Of pliesie als je vlug praat.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:51 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Gewoon een synoniem. Net zoals wouten, of juten (of Flikken in Vlaanderen). Hoe noemen ze dat bij jou in de omgeving dan?
En dat is nou net wat de mens nooit zal doen. Hij zal altijd eerst aan zichzelf denken.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
lijkt me alleen maar meer reden om de politie zo min mogelijk te hinderen
Pliesie? Kom je uit Tilburg?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:52 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Politie. Of pliesie als je vlug praat.
dan moet je de acties van oom agent kunnen begrijpen toch?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:52 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
En dat is nou net wat de mens nooit zal doen. Hij zal altijd eerst aan zichzelf denken.
Niet echt. Oom agent wordt betaald door jou en mij en wordt geacht jou en mij te beschermen.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
dan moet je de acties van oom agent kunnen begrijpen toch?
En vanuit Bulgarije via internet versturen?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 17:19 schreef Dven het volgende:
Oke, gewoon gaan rellen. Ik ga alvast stoeptegels verzamelen.
Ik vroeg actievoerende buschaufeurs twee maanden geleden waarom ze reizigers niet gewoon gratis lieten reizen als ze al reden. Zij blij, reizigers blij, bazen niet zo blij. "Meh mensen met abonnementen" lulsmoes.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:00 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Niet echt. Oom agent wordt betaald door jou en mij en wordt geacht jou en mij te beschermen.
Dat oom agent actie wil voeren vind ik prima, maar dat mag niet ten koste gaan van de burgers.
Dat kan toch niet? Mensen die een medisch beroep hebben of in het OV werkzaam zijn, willen ook nog al eens actie voeren, dat dan ten koste gaat van de burger. Die er per slot van rekening geen zak aan kan doen.
Ooit gehoord van belastingambtenaren die gaan staken of actie voeren? Nee, want dat zou voordelig zijn voor jan met de pet.
Of ouders die gaan staken. Nee, dat kunnen ze niet, want dan krijgen die bloedjes van kindertjes niets te eten.
Kortom, je mag actie voeren, maar bedenk wel vooraf wie je hiermee wil pakken.
https://www.ad.nl/politie(...)r-minister~a05d32b1/quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:00 schreef Hiddendoe het volgende:
Ooit gehoord van belastingambtenaren die gaan staken of actie voeren?
There's something happenin' here what it is ain't exactly clear.. there's man with a gun overthere tellin me I got to beware..quote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:41 schreef Hiddendoe het volgende:
Nou, ik dacht eerder aan foutparkeren, onbetaald parkeren, drinken achter het stuur, de verkeersregels aan je modieuze laarsje lappen, oom agent uitlachen en belachelijk maken enz.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:20 schreef Unlucky1 het volgende:
[..]
There's something happenin' here what it is ain't exactly clear.. there's man with a gun overthere tellin me I got to beware..
Als je dat gaat doen uit protest ben je echt achterlijkquote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:23 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nou, ik dacht eerder aan foutparkeren, onbetaald parkeren, drinken achter het stuur, de verkeersregels aan je modieuze laarsje lappen, oom agent uitlachen en belachelijk maken enz.
Ik zeg toch niet dat de zatlap ook moet gaat rijden.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:24 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Als je dat gaat doen uit protest ben je echt achterlijk
Wat bedoel je dan precies? Drinken achter het stuur is op die manier niet illegaal, alleen als er alcohol in je bloed zit.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:26 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat de zatlap ook moet gaat rijden.
Zeik toch niet zo. Je snapt de context toch wel, mag ik hopen?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:27 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan precies? Drinken achter het stuur is op die manier niet illegaal, alleen als er alcohol in je bloed zit.
Omdat dat verboden is.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:06 schreef Unlucky1 het volgende:
Ik vroeg actievoerende buschaufeurs twee maanden geleden waarom ze reizigers niet gewoon gratis lieten reizen als ze al reden.
Dezelfde reden dat actievoerend supermarktpersoneel jou niet je boodschappen gratis meegeeft.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:06 schreef Unlucky1 het volgende:
[..]
Ik vroeg actievoerende buschaufeurs twee maanden geleden waarom ze reizigers niet gewoon gratis lieten reizen als ze al reden.
Denk je dat je dat gaat winnen van politie. Dat zijn nauwkeurig uitgekozen honden. Loyaal aan hun baas. En zodra ze dat pak aanhebben gaan ze powertrippen. Ze gooien je gewoon op de bon of nemen je mee.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:23 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nou, ik dacht eerder aan foutparkeren, onbetaald parkeren, drinken achter het stuur, de verkeersregels aan je modieuze laarsje lappen, oom agent uitlachen en belachelijk maken enz.
moeilijk te geloven want dat plan is daadwerkelijk getoetst door een rechter en die oordeelde dat dat diefstal van de baas door de chauffeur zou zijn daarom zijn ze daar logischerwijs niet mee doorgegaanquote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:06 schreef Unlucky1 het volgende:
[..]
Ik vroeg actievoerende buschaufeurs twee maanden geleden waarom ze reizigers niet gewoon gratis lieten reizen als ze al reden. Zij blij, reizigers blij, bazen niet zo blij. "Meh mensen met abonnementen" lulsmoes.
Dus de burger mag in jouw ogen niet boos zijn op de politie dat ze te weinig klaar spelen, omdat al die bezuinigingen toch echt vanuit de politiek komen.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 17:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Want dat is natuurlijk de schuld van de diender zelf, niet van de politiek die de man op straat wegbezuinigd en de poltitie aftopt met administratie, onzinnige regelgeving en managers... Maar ja, paarse broekentaal en flitsende powerpoints zijn tegenwoordig bon ton in regelneukend doelmatigheid exceltabelletjes land...
Het gaat om het 'de verkeerde mensen treffen met je acties' stukje. Is net zo stom en onzinnig als 'de verkeerde mensen de schuld geven van de problemen bij de politie'.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:08 schreef AchJa het volgende:
Maar goed, vakbonden, actievoeren en staken zijn per definitie vieze woorden hier op Fok!... Dus eigenlijk loopt dit topic wel volgens verwachting.
Maar wel huilen als de aangifte niet opgenomen wordt of wanneer de politie niet snel genoeg aanwezig is om de radio van de buren zachter te zetten...
Edit:
[..]![]()
Ja, natuurlijk wel. Dat is juist de essentie van staken. Als niemand er last van heeft kan je er beter niet aan beginnen. Ik sta i.i.g. helemaal achter onze jongens.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:00 schreef Hiddendoe het volgende:
Dat oom agent actie wil voeren vind ik prima, maar dat mag niet ten koste gaan van de burgers.
Volgende keer dat Arriva gaat staken ook massaal de supermarkten bezetten dan maar? Heeft ongeveer net zoveel correlatie.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:35 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk wel. Dat is juist de essentie van staken. Als niemand er last van heeft kan je er beter niet aan beginnen. Ik sta i.i.g. helemaal achter onze jongens.
Neequote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:35 schreef Bart2002 het volgende:
Ja, natuurlijk wel. Dat is juist de essentie van staken.
nee maar als ze een dag lang de deur van de bus maar half open doen zodat alles vertraging oploopt zou ik daar weinig moeite mee hebbenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:37 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Volgende keer dat Arriva gaat staken ook massaal de supermarkten bezetten dan maar? Heeft ongeveer net zoveel correlatie.
Ik geef toe dat ik de te gebruiken methode ook niet de meest efficiënte vind. Kon ludieker.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:37 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Volgende keer dat Arriva gaat staken ook massaal de supermarkten bezetten dan maar? Heeft ongeveer net zoveel correlatie.
Zeker. En dat gebeurt door aandacht voor hun acties. Wat dat betreft werkt het nu al goed.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee
De essentie is dat de werkgever er last van heeft.
Buschauffeurs die iets met de bus doen snap ik wel, maar wat heeft toegang tot een station te maken met de politie? De politie bepaalt niet wie er wel en wie er niet op een station mag komen.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee maar als ze een dag lang de deur van de bus maar half open doen zodat alles vertraging oploopt zou ik daar weinig moeite mee hebben
Het is ook strafbaar wat ze doen. Heeft ook niets met hun beroep te maken.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:42 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik geef toe dat ik de te gebruiken methode ook niet de meest efficiënte vind. Kon ludieker.Maar was even tegengeluid tegen hen die staken diep in hun hart strafbaar willen maken en vinden dat die smerissen niet moeten zeiken.
Dan maar eens kijken of ze gearresteerd gaan worden.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:46 schreef MadJackthePirate het volgende:
Het is ook strafbaar wat ze doen.
station zit toch ook vol politie, zie ook de verklaring voor de actiequote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:45 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Buschauffeurs die iets met de bus doen snap ik wel, maar wat heeft toegang tot een station te maken met de politie?
technisch gezien niet helemaal waar maar daar gaat deze actie sowieso niet om, iedereen mag het station in, het duurt alleen wat langer allemaalquote:De politie bepaalt niet wie er wel en wie er niet op een station mag komen.
Zal wel weer niet, politie zit immers nooit foutquote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:47 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dan maar eens kijken of ze gearresteerd gaan worden.
In dit topic is maar 0.33% voor volgens mij.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:45 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Zeker. En dat gebeurt door aandacht voor hun acties. Wat dat betreft werkt het nu al goed.
Ik, SebbeSwensje, sp3c en Bart...quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:51 schreef Unlucky1 het volgende:
In dit topic is maar 0.33% voor volgens mij.
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:26 schreef probeer het volgende:
Dus de burger mag in jouw ogen niet boos zijn op de politie dat ze te weinig klaar spelen, omdat al die bezuinigingen toch echt vanuit de politiek komen.
Maar de politie mag van jou wel de burger dwarszitten, terwijl ze een probleem met de politiek hebben?
Zie je die discrepantie?
De andere opties zijn al geprobeerd, nu wordt een andere manier aangewend om aandacht voor deze zaak te krijgen. Mijn zegen hebben ze iig.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:27 schreef probeer het volgende:
Het gaat om het 'de verkeerde mensen treffen met je acties' stukje. Is net zo stom en onzinnig als 'de verkeerde mensen de schuld geven van de problemen bij de politie'.
En een boete die wel verdiend is, maar niet wordt uitgeschreven is dat niet?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
moeilijk te geloven want dat plan is daadwerkelijk getoetst door een rechter en die oordeelde dat dat diefstal van de baas door de chauffeur zou zijn daarom zijn ze daar logischerwijs niet mee doorgegaan
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:47 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dan maar eens kijken of ze gearresteerd gaan worden.
weet ik het?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En een boete die wel verdiend is, maar niet wordt uitgeschreven is dat niet?
Exact dat.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 17:27 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Dus in plaats van iets te bedenken waar ze de verantwoordelijken mee raken, gaan onze beste vrienden als een stel mokkende kleuters in de weg staan zodat mensen die gewoon proberen naar hun werk te gaan er last van hebben. Lekker bezig jongens. Ik hoop dat ze allemaal ontslagen worden.
Dus om de 5meter de auto van Mark Rutte aanhouden en om zijn rijbewijs en autopapieren vragen ?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee
De essentie is dat de werkgever er last van heeft.
Bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:39 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Dus om de 5meter de auto van Mark Rutte aanhouden en om zijn rijbewijs en autopapieren vragen ?
klinkt als machtsmisbruikquote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:39 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Dus om de 5meter de auto van Mark Rutte aanhouden en om zijn rijbewijs en autopapieren vragen ?
toch ruim meer dan 0,33% lijkt mequote:
lijkt me wat anders dan wat er voorgesteld werd maar voor de tweede kamer alles en iedereen op alles controleren lijkt me geen slecht ideequote:
Daar wordt de werkdruk minder door?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 17:04 schreef Nober het volgende:
Goede actie nu zullen mensen in de spits de politie wel een loonsverhoging geven.
Ik hoop dat het keihard regent.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:50 schreef Boze_Appel het volgende:
Wat een tyfusactie. Helemaal als ze het estafette gaan doen. Gezellig op Schiphol op A'dam Centraal met alle toeristen erbij.
Als dat inclusief de ministers is zou ik dat toejuichen, om te beginnen met een full cavity search voor Rutte.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
lijkt me wat anders dan wat er voorgesteld werd maar voor de tweede kamer alles en iedereen op alles controleren lijkt me geen slecht idee
Wat heeft de burger op een station pesten voor zin? Die kunnen er geen reet aan veranderen, zelfs niet als ze het zouden willen. Ga lekker de personen die hun salaris bepalen lopen irriteren. Flikker die blokkade voor de 2e kamer neerquote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
De andere opties zijn al geprobeerd, nu wordt een andere manier aangewend om aandacht voor deze zaak te krijgen. Mijn zegen hebben ze iig.
Utrecht Centraal is overdekt?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik hoop dat het keihard regent.
Ah ok, dan heb ik blijkbaar het nieuws gemist dat de politie een dagje de leden van de tweede kamer en regering fysiek hindert. My bad.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
De andere opties zijn al geprobeerd, nu wordt een andere manier aangewend om aandacht voor deze zaak te krijgen. Mijn zegen hebben ze iig.
Politieke onschendbaarheid bestaat alleen in het buitenland of voor buitenlandse politicus?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als dat inclusief de ministers is zou ik dat toejuichen, om te beginnen met een full cavity search voor Rutte.
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als dat inclusief de ministers is zou ik dat toejuichen, om te beginnen met een full cavity search voor Rutte.
Met dit soort acties bereik je echt geen sympathie bij het publiek.quote:
Ja daar heb je ook wel weer gelijk in, die gaat dat wss nog lekker vinden ook.quote:
Die gaan dan gewoon in de stationshal staan hoor. En passant nog even de huisregels van de NS negerend.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik hoop dat het keihard regent.
Geen idee hoe dat op Dantooine gaat, sorry.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:54 schreef john2406 het volgende:
[..]
Politieke onschendbaarheid bestaat alleen in het buitenland of voor buitenlandse politicus?
Ik vermoed het ook niet, echter ze krijgen absoluut klaar om vlak ernaar getuigen te zoeken, en of te vragen of iemand iets gezien heeft.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:55 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Met dit soort acties bereik je echt geen sympathie bij het publiek.
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:56 schreef Hathor het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat op Dantooine gaat, sorry.
Als je de eerste zinnen van het artikel in de OP leest lijkt het alsof ze buiten gaan staan. Maar inderdaad ze zullen wel net binnen of bij de poortjes gaan staan.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Utrecht Centraal is overdekt?![]()
Tenminste ik ga er voor het gemak vanuit dat ze voor de poortjes die trechter maken, want anders hebben ze wel een aantal ingangen te blokkeren.
Als je het zo stelt ja begrijpelijk. Maar wanneer je expres niet rijdt of achter een kassa zit mist je werkgever ook inkomsten.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:34 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Dezelfde reden dat actievoerend supermarktpersoneel jou niet je boodschappen gratis meegeeft.
Valt wel mee. Bij de bussen onderaan hoeven ze alleen de trap te versperren. De ingangen boven langs het pand. Ze gaan ook mot krijgen met NS want rezigers zullen toch om het kwartier worden aangevoerd per trein. Als die mensen met'zn allen de popos omver gaan lopen is het einde linie.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als je de eerste zinnen van het artikel in de OP leest lijkt het alsof ze buiten gaan staan. Maar inderdaad ze zullen wel net binnen of bij de poortjes gaan staan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |