toch ruim meer dan 0,33% lijkt mequote:
lijkt me wat anders dan wat er voorgesteld werd maar voor de tweede kamer alles en iedereen op alles controleren lijkt me geen slecht ideequote:
Daar wordt de werkdruk minder door?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 17:04 schreef Nober het volgende:
Goede actie nu zullen mensen in de spits de politie wel een loonsverhoging geven.
Ik hoop dat het keihard regent.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:50 schreef Boze_Appel het volgende:
Wat een tyfusactie. Helemaal als ze het estafette gaan doen. Gezellig op Schiphol op A'dam Centraal met alle toeristen erbij.
Als dat inclusief de ministers is zou ik dat toejuichen, om te beginnen met een full cavity search voor Rutte.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
lijkt me wat anders dan wat er voorgesteld werd maar voor de tweede kamer alles en iedereen op alles controleren lijkt me geen slecht idee
Wat heeft de burger op een station pesten voor zin? Die kunnen er geen reet aan veranderen, zelfs niet als ze het zouden willen. Ga lekker de personen die hun salaris bepalen lopen irriteren. Flikker die blokkade voor de 2e kamer neerquote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
De andere opties zijn al geprobeerd, nu wordt een andere manier aangewend om aandacht voor deze zaak te krijgen. Mijn zegen hebben ze iig.
Utrecht Centraal is overdekt?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik hoop dat het keihard regent.
Ah ok, dan heb ik blijkbaar het nieuws gemist dat de politie een dagje de leden van de tweede kamer en regering fysiek hindert. My bad.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
De andere opties zijn al geprobeerd, nu wordt een andere manier aangewend om aandacht voor deze zaak te krijgen. Mijn zegen hebben ze iig.
Politieke onschendbaarheid bestaat alleen in het buitenland of voor buitenlandse politicus?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als dat inclusief de ministers is zou ik dat toejuichen, om te beginnen met een full cavity search voor Rutte.
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als dat inclusief de ministers is zou ik dat toejuichen, om te beginnen met een full cavity search voor Rutte.
Met dit soort acties bereik je echt geen sympathie bij het publiek.quote:
Ja daar heb je ook wel weer gelijk in, die gaat dat wss nog lekker vinden ook.quote:
Die gaan dan gewoon in de stationshal staan hoor. En passant nog even de huisregels van de NS negerend.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik hoop dat het keihard regent.
Geen idee hoe dat op Dantooine gaat, sorry.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:54 schreef john2406 het volgende:
[..]
Politieke onschendbaarheid bestaat alleen in het buitenland of voor buitenlandse politicus?
Ik vermoed het ook niet, echter ze krijgen absoluut klaar om vlak ernaar getuigen te zoeken, en of te vragen of iemand iets gezien heeft.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:55 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Met dit soort acties bereik je echt geen sympathie bij het publiek.
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:56 schreef Hathor het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat op Dantooine gaat, sorry.
Als je de eerste zinnen van het artikel in de OP leest lijkt het alsof ze buiten gaan staan. Maar inderdaad ze zullen wel net binnen of bij de poortjes gaan staan.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Utrecht Centraal is overdekt?![]()
Tenminste ik ga er voor het gemak vanuit dat ze voor de poortjes die trechter maken, want anders hebben ze wel een aantal ingangen te blokkeren.
Als je het zo stelt ja begrijpelijk. Maar wanneer je expres niet rijdt of achter een kassa zit mist je werkgever ook inkomsten.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:34 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Dezelfde reden dat actievoerend supermarktpersoneel jou niet je boodschappen gratis meegeeft.
Valt wel mee. Bij de bussen onderaan hoeven ze alleen de trap te versperren. De ingangen boven langs het pand. Ze gaan ook mot krijgen met NS want rezigers zullen toch om het kwartier worden aangevoerd per trein. Als die mensen met'zn allen de popos omver gaan lopen is het einde linie.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als je de eerste zinnen van het artikel in de OP leest lijkt het alsof ze buiten gaan staan. Maar inderdaad ze zullen wel net binnen of bij de poortjes gaan staan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |