JayHovah | dinsdag 28 augustus 2018 @ 21:20 |
![]() ![]() ![]() Bron: Fédération Internationale de l'Automobile & Pirelli Motorsport ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Actueel weer Monza ![]() | |
JayHovah | dinsdag 28 augustus 2018 @ 21:21 |
Hmmmzzz....ik wilde een passende titel maar drukte per ongeluk te vroeg op enter ![]() Beetje jammer! | |
Montelly | dinsdag 28 augustus 2018 @ 21:34 |
0,3s, kan de vlag al uit? RB komt volgens mij zelfs met Spec-C nog 0,6s tekort. | |
zoem | dinsdag 28 augustus 2018 @ 21:44 |
Wat moest het zijn? Ik kan het voor je aanpassen. | |
Peterselieman | dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:00 |
Westmalle ![]() | |
JayHovah | dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:02 |
Pizza, Pasta en Leclerc als Calzone. | |
zoem | dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:03 |
Te lang ![]() | |
JayHovah | woensdag 29 augustus 2018 @ 08:07 |
Lando Norris rijdt FP1 op Monza ipv Stoffel. | |
motorbloempje | woensdag 29 augustus 2018 @ 10:26 |
![]() | |
vosss | woensdag 29 augustus 2018 @ 12:35 |
https://racingnews365.nl/(...)en-van-vader-michaelNo shit Berger. Ik heb ook de genen van mijn vader. Man man man. ![]() | |
Smacked_Actor | woensdag 29 augustus 2018 @ 12:44 |
Misschien is Michael wel zijn stiefvader? Niet aan gedacht he, HE?![]() | |
ender_xenocide | woensdag 29 augustus 2018 @ 18:27 |
Hmmm positief voor komend seizoen... https://www.gpblog.com/nl(...)-dan-men-denkt-.html
| |
sasquatsch | woensdag 29 augustus 2018 @ 23:18 |
Persconferentie schema voor morgen
| |
ATuin-hek | donderdag 30 augustus 2018 @ 08:59 |
Het Force India team Force India noemen is zooo augustus 2018. | |
sasquatsch | donderdag 30 augustus 2018 @ 09:00 |
Officieel heten ze zo nog steeds. Pas volgend jaar verandert de naam. | |
ATuin-hek | donderdag 30 augustus 2018 @ 09:01 |
Het is nu toch al de nieuwe inschrijving? Racing point force india en zo? | |
potjecreme | donderdag 30 augustus 2018 @ 09:03 |
Klopt | |
ATuin-hek | donderdag 30 augustus 2018 @ 09:04 |
https://www.fia.com/news/(...)ng-point-force-india Dat dus, mid-season entry van een 'nieuw' team ![]() | |
sasquatsch | donderdag 30 augustus 2018 @ 09:49 |
De constructeursnaam is nog steeds Force India. Dat kunnen ze niet halverwege het seizoen veranderen. De teamnaam is inderdaad aangepast, maar ook daar komt nog steeds Force India in voor. Ik betwijfel of zowel Racing Point als Force India volgend jaar nog terug komt in de naam. | |
Whiskers2009 | donderdag 30 augustus 2018 @ 10:11 |
Racing Point zou zomaar kunnen hoor. Dat is nl. de naam vh consortium dat FI gekocht heeft. | |
Tarado | donderdag 30 augustus 2018 @ 10:15 |
ook geen topnaam maar dat Force India vond ik wel heel erg A1GP | |
Donderkonijn | donderdag 30 augustus 2018 @ 11:28 |
Het zou mooi zijn als dat team zich qua budget nu bij Ferrari,Mercedes en Red Bull zou kunnen voegen. Stel je eens voor een 4 way fight om de titel. Gaat denk ik niet gebeuren, maar dromen mag. ( en kwijlen bij de gedachte, geen saaie optochten meer.) | |
sasquatsch | donderdag 30 augustus 2018 @ 11:51 |
Ze hebben zelf al gezegd dat die naam tijdelijk is en er volgend jaar misschien een nieuwe naam komt. | |
heywoodu | donderdag 30 augustus 2018 @ 12:00 |
Met zes grofweg competitieve auto's is het een saaie optocht, maar met acht ineens niet meer? | |
vosss | donderdag 30 augustus 2018 @ 12:05 |
De optocht vooraan wordt iets langer en achteraan iets korter. ![]() | |
Metalfreak | donderdag 30 augustus 2018 @ 12:07 |
Dat vind ik een beetje zo'n generieke naam voor een computerspel met formuleauto's die geen originele FIA licentie hebben en de échte namen niet mogen gebruiken. | |
vosss | donderdag 30 augustus 2018 @ 12:11 |
Hamilton op donderdag niet beschikbaar voor de pers. Geen reden opgegeven. Laatste keer dat dat was was met Ferrari toen Sergio was gaan hemelen. Geen zin in lastige vragen over zijn uitlatingen over al dan niet illegale trucjes van Ferrari? Of gewoon geen zin? Of iets in de persoonlijke sfeer? Geen idee ![]() | |
Gezicht | donderdag 30 augustus 2018 @ 12:29 |
Hij zal het wel te druk hebben met het modelletje uithangen. | |
Sinister-D- | donderdag 30 augustus 2018 @ 12:32 |
gelukkig is het nog geen september...... | |
ATuin-hek | donderdag 30 augustus 2018 @ 12:36 |
True ![]() | |
nils7 | donderdag 30 augustus 2018 @ 13:53 |
Latifi beantwoordde net m'n vraag op FB live ![]() Ik vroeg m of ie ook een doel had mocht F1 niet haalbaar zijn, maar zijn focus was nu nog F1. | |
Smacked_Actor | donderdag 30 augustus 2018 @ 14:55 |
Hey man | |
Tarado | donderdag 30 augustus 2018 @ 15:03 |
Verstappen trouwens ook met de C spec motor | |
Asschen_sukar | donderdag 30 augustus 2018 @ 15:05 |
Alleen op de vrijdag toch? En dan kijken of het bevalt. | |
Tarado | donderdag 30 augustus 2018 @ 15:06 |
ja ik zie het nu ![]() | |
SnowOokami | donderdag 30 augustus 2018 @ 16:06 |
Onderweg richting Monza voor de pitwalk, maar denk dat ik het close wordt... Gekut met metro tickets | |
Meike26 | donderdag 30 augustus 2018 @ 16:12 |
Ik denk eerder dat hij met zijn aura zit en zijn spirituele dingetjes, als je dan in het hol van de leeuw aanwezig moet zijn om je te focussen op de race, man, dat zal wel zwaar voor hem zijn.. | |
opgebaarde | donderdag 30 augustus 2018 @ 16:14 |
Wha, en zondag naar de rees? | |
SnowOokami | donderdag 30 augustus 2018 @ 16:21 |
Ben nu @ Monza Station, maar geen shuttle bus? Zucht Edit: Zitten nu in een bus die waarschijnlijk naar het circuit gaat ![]() Edit2: moesten toch een andere bus hebben... [ Bericht 10% gewijzigd door SnowOokami op 30-08-2018 16:32:30 ] | |
Nattekat | donderdag 30 augustus 2018 @ 16:42 |
![]() | |
SnowOokami | donderdag 30 augustus 2018 @ 16:51 |
Staan nu in de juiste bus... Hopelijk nog op tijd.. 17:30 gaat het dicht. | |
opgebaarde | donderdag 30 augustus 2018 @ 16:55 |
Wie pakt er dan ook een bus ![]() ![]() | |
SnowOokami | donderdag 30 augustus 2018 @ 16:59 |
Zijn er bijna 😂 | |
opgebaarde | donderdag 30 augustus 2018 @ 17:07 |
divertiti!! zegt Google translatie | |
Smacked_Actor | donderdag 30 augustus 2018 @ 17:27 |
Up foro! | |
SnowOokami | donderdag 30 augustus 2018 @ 17:34 |
Wtf we waren de laatste die de pit op mochten 😂😂 | |
Smacked_Actor | donderdag 30 augustus 2018 @ 17:57 |
Well done Snow. Was het tof? Lewis z'n auto nog gesaboteerd? | |
Whiskers2009 | donderdag 30 augustus 2018 @ 18:01 |
![]() | |
SnowOokami | donderdag 30 augustus 2018 @ 18:01 |
Zal vanavond wel wat foto's proberen te posten. sta hier nog helemaal vast @ pitbox van Ricciardo | |
Whiskers2009 | donderdag 30 augustus 2018 @ 18:04 |
Guess who interesse heeft in Kvyat ![]() | |
SnowOokami | donderdag 30 augustus 2018 @ 18:07 |
Gasly zit nu in de auto van Ricciardo ![]() | |
Peterselieman | donderdag 30 augustus 2018 @ 18:21 |
Volgens mij is hij allergisch voor het woord Ferrari geworden ![]() | |
potjecreme | donderdag 30 augustus 2018 @ 18:31 |
Las deze op DM
| |
JayHovah | donderdag 30 augustus 2018 @ 18:42 |
Nieuwe safetycar rijder? | |
Whiskers2009 | donderdag 30 augustus 2018 @ 18:54 |
Nope ![]() | |
Gezicht | vrijdag 31 augustus 2018 @ 09:34 |
Valt me net in dat we alweer op twee derde van het seizoen zitten. | |
vosss | vrijdag 31 augustus 2018 @ 10:28 |
ik zou er voor bedanken als ik hem was. Bij Ferrari lijkt ie op zn plek te zitten en ik denk dat ie met zn huidige functie ook een prima boterham kan verdienen. Kijk hoe lang badoer dat heeft volgehouden daar terwijl hij geen deuk in een pakje boter reed. Als ie slim is blijft ie gewoon bij die rooie ![]() | |
spectrumanalyser | vrijdag 31 augustus 2018 @ 10:37 |
als opvulling van je boekenplank: Haynes Red Bull RB10 werkplaatshandboek. https://www.asnbooks.shop(...)F2RsABBoCA4oQAvD_BwE ![]() | |
#ANONIEM | vrijdag 31 augustus 2018 @ 13:11 |
https://www.formula1.com/(...)season-calendar.html 2019 kalender | |
Nattekat | vrijdag 31 augustus 2018 @ 13:14 |
Nu maar één race in mijn vakantieweken ![]() Ik heb nog niks gepland, heb geen idee wat ik wil voor de rest, maar ik weet zeker dat ik volgend jaar weer lekker vroeg ga ![]() En ik wil naar Duitsland ![]() | |
ondeugend | vrijdag 31 augustus 2018 @ 13:21 |
Ik ook! | |
sasquatsch | zaterdag 1 september 2018 @ 11:19 |
Artem Markelov rijdt de eerste vrije training in Rusland voor Renault. https://www.racefans.net/(...)ctice-debut-renault/ | |
#ANONIEM | zondag 2 september 2018 @ 01:10 |
https://www.dumpert.nl/me(...)n_de_achtertuin.html hahahahh [ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2018 01:10:17 ] | |
motorbloempje | zondag 2 september 2018 @ 15:37 |
Er gebeurt weer eens wat door out of place auto's ![]() | |
SoldMayor | zondag 2 september 2018 @ 15:58 |
- [ Bericht 100% gewijzigd door SoldMayor op 02-09-2018 16:01:34 (Verkeerde topic) ] | |
Deckard | zondag 2 september 2018 @ 16:21 |
Max wordt 5e. Die vettel haalt het nog wel binnen die 5 seconden. | |
VacaLoca | zondag 2 september 2018 @ 16:21 |
Zonder touche had Bottas 't niet gered en mss geen enkele keer dan aangezien voordeel nieuwe banden per ronde minder zou worden. | |
motorbloempje | zondag 2 september 2018 @ 16:22 |
![]() | |
marcodej | zondag 2 september 2018 @ 16:22 |
![]() | |
northernlight81 | zondag 2 september 2018 @ 16:22 |
Hamilton al bijna 4 seconden los van Kimi. Met de soft band is Mercedes oppermachtig, alleen met de zachtere banden niet. | |
Ingolstadt | zondag 2 september 2018 @ 16:22 |
Max ![]() | |
VacaLoca | zondag 2 september 2018 @ 16:22 |
Mss max nogsteeds niet gewend aan de brede auto's | |
Deckard | zondag 2 september 2018 @ 16:23 |
Ze moeten toch wat op de zondag. | |
marcodej | zondag 2 september 2018 @ 16:23 |
Die divebomb van Bottas kon trouwens ook niet, wat dat betreft is het ook wel weer een race incident. | |
marcodej | zondag 2 september 2018 @ 16:23 |
Max naar P5. | |
VacaLoca | zondag 2 september 2018 @ 16:23 |
Opzich was er ook nog tien cm ruimte voor Bottas | |
VacaLoca | zondag 2 september 2018 @ 16:24 |
P5 ![]() | |
marcodej | zondag 2 september 2018 @ 16:25 |
Jammer hoor, podiumpje weggegooid. | |
Ingolstadt | zondag 2 september 2018 @ 16:26 |
Een lange vinger aan het trekken - Olav Mol, 2018. | |
marcodej | zondag 2 september 2018 @ 16:28 |
Zoveel punten laten liggen door dit soort incidentjes, dat moet er echt uit. | |
Deckard | zondag 2 september 2018 @ 16:30 |
Verstappen had echt wel gelijk. | |
Ingolstadt | zondag 2 september 2018 @ 16:30 |
Officiële felicitaties aan HAM. | |
VacaLoca | zondag 2 september 2018 @ 16:31 |
Zonder straf gewoon P3 gereden, hij zou Bottas elke keer afgeslagen hebben... Jammer maar held | |
VacaLoca | zondag 2 september 2018 @ 16:33 |
Kimi z'n banden er aan gereden wss meteen in z'n eerste rondjes uit de pits toen ie meteen moest pushen | |
motorbloempje | zondag 2 september 2018 @ 16:57 |
Dat boegeroep snap ik nooit zo. Op Silverstone ook toen Hamilton niet won. Grow the fuck up. | |
Whiskers2009 | zondag 2 september 2018 @ 20:12 |
Horner trots op Max: https://www.f1maximaal.nl(...)allen-uit-zijn-broek | |
Whiskers2009 | zondag 2 september 2018 @ 20:14 |
Koppelingsprobleem? Iedereen zegt het inmiddels, maar die rook dan? https://www.gpblog.com/nl(...)motor-te-maken-.html [ Bericht 19% gewijzigd door Whiskers2009 op 02-09-2018 20:50:12 ] | |
Whiskers2009 | zondag 2 september 2018 @ 20:16 |
https://www.f1today.net/n(...)legaliteit-haas-auto Benieuwd wat hier uit komt. En met welke argumenten. | |
THEFXR | zondag 2 september 2018 @ 20:53 |
eens kijken of er de volgende race penalties zijn voor RIC | |
Whiskers2009 | zondag 2 september 2018 @ 20:57 |
Koppeling is niet gearbox.. En als je op de motor doelt: Horner zei dat ze sowieso nog een b-spec hadden voor RIC | |
THEFXR | zondag 2 september 2018 @ 20:59 |
miss liegt Ren gewoon | |
daNpy | zondag 2 september 2018 @ 21:08 |
Waarom dient RBR eigenlijk geen protest in tegen de beslissing? | |
Tarado | zondag 2 september 2018 @ 21:09 |
| |
Tarado | zondag 2 september 2018 @ 21:10 |
| |
opgebaarde | zondag 2 september 2018 @ 21:13 |
Zo ![]() Dus Sirotkin scoort zijn eerste punt ![]() | |
Tarado | zondag 2 september 2018 @ 21:16 |
![]() schijnt om dit deel te gaan
| |
Whiskers2009 | zondag 2 september 2018 @ 21:35 |
Niemand doet dat. Of beter: dat komt maar zeeeeeeer zelden voor. | |
Whiskers2009 | zondag 2 september 2018 @ 21:36 |
![]() | |
Sjemmert | zondag 2 september 2018 @ 21:39 |
Lekker voor mijn manager dan... ![]() | |
Tarado | zondag 2 september 2018 @ 21:48 |
| |
opgebaarde | zondag 2 september 2018 @ 21:48 |
Iedereen die Grosjean heeft, verdient het om zelfs op deze manier nul punten te scoren. geintje natuurlijk en ik heb ook Haas snik ![]() | |
Whiskers2009 | zondag 2 september 2018 @ 21:49 |
https://www.gpblog.com/nl(...)aag-nabespreken.html Waar wil hij het nou over hebben? De opmerkingen v Max over de boardradio of het incident tussen VER & BOT? | |
Whiskers2009 | zondag 2 september 2018 @ 21:50 |
Dus MAG ook? | |
opgebaarde | zondag 2 september 2018 @ 21:53 |
Ik denk de boardradio en de opmerkingen die daar gemaakt zijn. Zo lees ik het, maar kan an sich ook andere kant op. En die coureurs die compleet door het lint gaan op de radio, dat is slechte reclame voor de hele F1 | |
Tarado | zondag 2 september 2018 @ 21:53 |
nee, tenminste blijkt niet uit dit document ![]() ![]() | |
Whiskers2009 | zondag 2 september 2018 @ 21:57 |
Maar hij "heeft bewust niet geluisterd, want opmerkingen in het heetst vd strijd" toch? ![]() En zo grof was Max niet. Maar napraten over het incident zou ik ook raar vinden... | |
Whiskers2009 | zondag 2 september 2018 @ 21:59 |
Hmmm... Verandert dit de constructeursstand? Te lui om op te zoeken ![]() | |
Whiskers2009 | zondag 2 september 2018 @ 22:02 |
Hier een artikel: https://racingnews365.nl/(...)ceerd-en-verliest-p6 | |
#ANONIEM | zondag 2 september 2018 @ 22:02 |
Als Kmag geen penal heeft niet. Anders bumpt Renault ze voorbij (beide teams hebben 84 punten, met haas boven Renault). Derp. need. coffeee. Ja, dit veranderd de boel en Renault gaat ze nu voorbij. Aangezien ze beiden op 84 punten stonden na deze race en gros 8 punten had [ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2018 22:05:16 ] | |
Whiskers2009 | zondag 2 september 2018 @ 22:05 |
Dank ![]() Kmag had idd geen punten | |
Whiskers2009 | zondag 2 september 2018 @ 22:06 |
En Sirotkin ook een punt nu. Williams vast superblij ![]() | |
#ANONIEM | zondag 2 september 2018 @ 22:10 |
Oh wauw. Doordat Ocon en Perez nu van 7,8 naar 6,7 gaan. Krijgt FI er 4 punten bij en komt dus 2 punten boven TR te staan ![]() | |
opgebaarde | zondag 2 september 2018 @ 22:11 |
Ik mis die logica ook. En of Max grof was, er werden meer woorden weggepiept dan doorgelaten. Dat was vond ik behoorlijk grof | |
daNpy | zondag 2 september 2018 @ 22:11 |
Stewards die races verpesten is nog kwalijker als emotie. | |
Gezicht | zondag 2 september 2018 @ 22:18 |
Volgens mij kiest de FOM heel bewust welke boordradio's er wel en niet worden uitgezonden. | |
Whiskers2009 | zondag 2 september 2018 @ 22:37 |
Die dus ook over the moon ![]() | |
Whiskers2009 | zondag 2 september 2018 @ 22:38 |
Ik weet (nog) niet wat er weggepiept is. | |
Whiskers2009 | zondag 2 september 2018 @ 22:47 |
Gasly niet te spreken over ALO https://www.f1maximaal.nl(...)n-persoonlijk-zeggen | |
sasquatsch | zondag 2 september 2018 @ 22:56 |
Haas heeft protest tegen de uitsluiting ingediend. Ze hadden de FIA al eerder op de hoogte gesteld dat ze de bodem pas voor Singapore konden aanpassen, omdat ze er door de zomersluiting geen tijd voor hadden. De FIA heeft gezegd dat ze zo vatbaar waren voor protesten wat ook is gebeurd. https://www.motorsport.co(...)n-gp/3170264/?nrt=54 | |
DKUp | zondag 2 september 2018 @ 23:07 |
Wat een chaos vandaag ![]() | |
vosss | zondag 2 september 2018 @ 23:09 |
Aan de piepjes te horen werd "fucking bullshit" weg gepiept ![]() | |
Whiskers2009 | zondag 2 september 2018 @ 23:10 |
Plottwist ![]() | |
Whiskers2009 | zondag 2 september 2018 @ 23:10 |
Dat vind ik nogal meevallen eerlijk gezegd ![]() | |
THEFXR | zondag 2 september 2018 @ 23:11 |
Max schold alles en iedereen verrot. net zoals Vettel het toen deed | |
Monolith | zondag 2 september 2018 @ 23:12 |
Je bedoelt die boordradio waarin twee woordjes werden weggepiept of is er meer materiaal? | |
daNpy | zondag 2 september 2018 @ 23:12 |
![]() | |
Whiskers2009 | zondag 2 september 2018 @ 23:13 |
Hoe kom je daar bij? En sorry dat ik het zeg, maar naar mijn mening gedraag je je inmiddels als een troll ![]() | |
THEFXR | zondag 2 september 2018 @ 23:13 |
het was meer piep x10 | |
THEFXR | zondag 2 september 2018 @ 23:13 |
ja, daar hebben we wat aan | |
daNpy | zondag 2 september 2018 @ 23:14 |
Meer valt er over zo'n vergelijking nu eenmaal niet te zeggen. Appels en peren... | |
Whiskers2009 | zondag 2 september 2018 @ 23:15 |
Stel je even aan... ![]() | |
THEFXR | zondag 2 september 2018 @ 23:15 |
nee | |
THEFXR | zondag 2 september 2018 @ 23:16 |
![]() | |
Whiskers2009 | zondag 2 september 2018 @ 23:16 |
Ja. | |
daNpy | zondag 2 september 2018 @ 23:16 |
Doei trollie | |
THEFXR | zondag 2 september 2018 @ 23:17 |
| |
Whiskers2009 | zondag 2 september 2018 @ 23:18 |
Lijkt er niet in het minst op | |
THEFXR | zondag 2 september 2018 @ 23:18 |
jij bent de KLB gast. | |
THEFXR | zondag 2 september 2018 @ 23:19 |
hoezo niet? | |
Whiskers2009 | zondag 2 september 2018 @ 23:21 |
Hoezo wel? | |
THEFXR | zondag 2 september 2018 @ 23:22 |
allebei veel gepiep | |
Whiskers2009 | zondag 2 september 2018 @ 23:25 |
![]() | |
maan_man | zondag 2 september 2018 @ 23:26 |
Ik met mijn twijfels bij de bestraffing van Max. Ik denk eerder een race-incident en betwijfel of dat ook was bestraft als het om plaats 16-17 ging. Maar goed ik word vooral moe van de inconsistente straffen. De gevolgen voor de betrokken rijders zijn anders maar feitelijk zie ik niet zoveel verschil tussen het Verstappen-Ricciardo incident in Boedapest en die tussen Vettel en Hamilton vandaag. Grosjean die gaat kegelen in de eerste ronden en 5 plekken gridstraf krijgt, terwijl de Hulk er10 krijgt. | |
THEFXR | zondag 2 september 2018 @ 23:26 |
geef eens antwoord op mijn vraag ipv stomme smilies | |
Whiskers2009 | zondag 2 september 2018 @ 23:30 |
Verstappen-Ricciardo-incident in Boedapest? Help me ff, ik ben moe | |
Evenstar | zondag 2 september 2018 @ 23:31 |
Max heeft gewoon gelijk dat dit soort straffen de sport kapot maken. Laat die jongens gewoon eens racen. Als Bottas een dive bomb buitenom wil doen moet die ook maar snappen dat daar geen ruimte voor is. Als hij dan met zo'n snelheid tegen Max knalt moet hij gewoon niet zeiken en een rondje later weer proberen. | |
trein2000 | zondag 2 september 2018 @ 23:31 |
Het sore loser gebeuren denk ik dat hij bedoelt. | |
Sjemmert | zondag 2 september 2018 @ 23:31 |
Denk dat hij 2017 bedoelt ? | |
Evenstar | zondag 2 september 2018 @ 23:32 |
Dat gezeik voor he afsnijden van bocht 1 is ook bullshit. Max schrok toen gewoon van Bottas die belachelijk laat remde, volgens mij dacht Max echt dat Bottas controle verloren was en zijn auto even in de zijkant van Max ging parkeren. | |
maan_man | zondag 2 september 2018 @ 23:33 |
Klopt: | |
Whiskers2009 | zondag 2 september 2018 @ 23:33 |
Owh, dat zou kunnen idd. Was verremmen en doorschieten, maar RIC maakte er een flink drama van. Niet dat hij niet het techt had boos te zijn, maar hij blies het mi nogal op. | |
Whiskers2009 | zondag 2 september 2018 @ 23:34 |
Eens. Zelfs op Sky dachten ze dat Max eieren voor zijn geld koos ![]() | |
Sjemmert | zondag 2 september 2018 @ 23:35 |
Het verschil is dat de schuldige vandaag zelf het slachtoffer was van zijn fout en in Hongarije was dat andersom. | |
maan_man | zondag 2 september 2018 @ 23:38 |
Tot die conclusie was ik ook al gekomen, maar de actie moet gewoon bestraft worden. Anders wordt het gewoon helemaal arbitrair. Wanneer gaan wij geen straf geven? Als de veroorzaker zelf 3, 5, 11 of 18 plaatsen verliest. | |
Whiskers2009 | zondag 2 september 2018 @ 23:38 |
Van RIC? Die blaast dingen nogal op ja. Vandaag ook weer. Hij moet een nieuw chassis ![]() ![]() Wat hij niet krijgt want volgens Horner zit er nog een b-spec in zijn voorraad en zou het ad koppeling liggen trouwens | |
Evenstar | zondag 2 september 2018 @ 23:40 |
Hij rijdt ook echt als een vaatdoek sinds het bekend is geworden dat hij naar Renault gaat. Erg jammer. | |
sasquatsch | zondag 2 september 2018 @ 23:42 |
Als het slachtoffer er geen nadeel van ondervindt? | |
Sjemmert | zondag 2 september 2018 @ 23:47 |
Dat maakt het inderdaad erg vaag soms. Nog zo een voorbeeld dit seizoen is Vettel VS Bottas in Frankrijk en Kimi VS Hamilton in Silverstone. Vrijwel gelijke acties maar verschillende uitkomsten en dus verschillende straffen. Vettel reed tegen Bottas en beide ondervonden hinder hiervan, tijdstraf was 5 seconden voor Vettel. Kimi reed tegen Hamilton, Kimi kon door maar Hamilton spinde. Tijdstraf was 10 seconden voor Kimi. Aan de ene kant valt er wel wat voor te zeggen aan de andere kant lijkt het wel erg inconsistent. Denk dat de uitkomst toch wel mee moet bepalen in het besluit al zeg ik het zelf. | |
maan_man | zondag 2 september 2018 @ 23:50 |
Zou niet mijn voorkeur hebben. Dan ga jij puur op basis van geluk straffen. Bij de ene tik toevallig geen schade en bij de andere wel. Daarnaast is dit ook geen verklaring voor het verschil in de straffen die Grosjean en Hulkenberg kregen of tellen wij mee dat die van Hulkenberg er misschien spectaculairder uitzag? | |
Whiskers2009 | zondag 2 september 2018 @ 23:52 |
5 sec straffen als iemand 15 seconden voor een achterligger finished is ook een flopstraf... | |
THEFXR | zondag 2 september 2018 @ 23:55 |
daar kijken ze niet naar, anders worden de straffen inconsistent | |
Sjemmert | zondag 2 september 2018 @ 23:56 |
![]() ![]() | |
THEFXR | zondag 2 september 2018 @ 23:57 |
SiGNe | zondag 2 september 2018 @ 23:58 |
Motor was opgeblazen maar ook dat dufde ie niet toe te geven "I don't know what happened" ![]() En dat chassis is prima, anders had Max niet als 3e overde eindstreep kunnen rijden lijkt me. Voorheen was 't chassis ook nooit het probleem en nu opeens wel?? Horner en Mateschitz zijn ook totaal niet blij met de "undercut" die Ricciardo heeft gedaan door naar Renault te gaan. Ricciardo krijgt nu ook geen toegang meer tot informatie over de nieue Honda motor en ik kan me voorstellen dat ie nu écht duidelijk 2e rijder wordt (voor zover ie dat niet al was, RB gaat voor de kans om de jongste WK ooit te leveren, staat hun naam enorm lang in de boeken omdat de regels veranderd zijn.) Ik kan me ook voorstellen dat de engineers van Ricciardo zich ook genaaid zullen voelen en dat ze niet meer 110% hun best zullen doen voor 'm. Beter om alvast te focussen op Gasly/ | |
ATuin-hek | zondag 2 september 2018 @ 23:58 |
Wait, what? | |
Whiskers2009 | zondag 2 september 2018 @ 23:58 |
Dat zijn ze sowieso al... | |
Whiskers2009 | zondag 2 september 2018 @ 23:59 |
Zei hij bij Ziggo.. | |
Nattekat | maandag 3 september 2018 @ 00:01 |
Ik had hoofdpijn voor ik begon met kijken, en zo ver de race het nog niet erger heeft gemaakt doen jullie het nu wel ![]() | |
Sjemmert | maandag 3 september 2018 @ 00:02 |
Niet bij Ziggo iig hoor. | |
Whiskers2009 | maandag 3 september 2018 @ 00:04 |
Volgens het bericht wat ik las wel. Eerst was hij blij dat je op NL-tv mocht vloeken en later "grapte" hij dat niet opdagen. Maar heb het idd niet gezien. Kijk zo ff | |
Whiskers2009 | maandag 3 september 2018 @ 00:05 |
Gaat prima nu hoor ![]() | |
Nattekat | maandag 3 september 2018 @ 00:06 |
Tl;dr voor hen met hoofdpijn die de nabeschouwing geskipt hebben? ![]() | |
SiGNe | maandag 3 september 2018 @ 00:06 |
Dat zou contractbreuk zijn.. Al kan ie ook weer niet teruggezet worden naar Toro Rosso omdat ie dan info over de Honda motor mee kan krijgen... | |
Nattekat | maandag 3 september 2018 @ 00:06 |
Had het over bovenstaande discussie over straffen ![]() | |
Whiskers2009 | maandag 3 september 2018 @ 00:09 |
Er waren vervelender dingen vandaag. Maar dat weet je vast al wel ![]() | |
Nattekat | maandag 3 september 2018 @ 00:10 |
KutPirelli's ![]() | |
Whiskers2009 | maandag 3 september 2018 @ 00:13 |
RAI ![]() | |
#ANONIEM | maandag 3 september 2018 @ 00:24 |
Vage gozer ![]() | |
Fir3fly | maandag 3 september 2018 @ 00:29 |
Damon Hill maakte een goed punt op Channel 4 dat hier vergeten wordt: Hamilton nam een enorm risico door de auto daar er in te gooien en voor de zoveelste keer komt hij er mee weg. Geen schade aan hem en zijn concurrent is eruit. | |
M.Melandri | maandag 3 september 2018 @ 00:36 |
Vettel had gewoon zijn verlies moeten nemen. Hamilton deed dat ook bij Raikkonen. | |
Fir3fly | maandag 3 september 2018 @ 00:37 |
Er was geen verlies, er was contact. | |
M.Melandri | maandag 3 september 2018 @ 00:39 |
Hamilton zat op de betere lijn en Vettel onderstuurt tegen Hamilton aan. | |
Fir3fly | maandag 3 september 2018 @ 00:41 |
Dus wat kan hij dan nog doen? Ineens in een geest veranderen ofzo ![]() | |
M.Melandri | maandag 3 september 2018 @ 00:46 |
Al eerder anticiperen omdat hij op de verkeerde lijn zat. Hamilton deed dat toch ook met Raikkonen. Kon hem ook laten staan aan de binnenkant, maar realiseerde dat het krap zou worden in die bocht en nam zijn verlies. Vettel heeft al een paar keer de verkeerde beslissing genomen dit seizoen. Kan hem nog wel eens de titel kosten. | |
Fir3fly | maandag 3 september 2018 @ 00:49 |
Ah natuurlijk, hij is helderziend en kan weten dat Hamilton hem er laat buitenom gooit ![]() Het is net een religie. | |
M.Melandri | maandag 3 september 2018 @ 01:00 |
Hamilton positioneert zich al op 250 voor die bocht. Dus dat kon hij wel weten en hij liet ook precies genoeg ruimte voor Hamilton aan de buitenkant. Het is geen grote fout, maar neemt wel het risico tegenover een rijder die op een betere lijn zit. Je kunt constateren dat Vettel dit jaar een paar fouten heeft gemaakt wat hem ongeveer 40 punten heeft gekost tegenover Hamilton. Ik beweer nergens dat het met druk te maken heeft. | |
Fir3fly | maandag 3 september 2018 @ 01:10 |
Ja, en Hamilton remde extra laat en dook het gat in, omdat Kimi redelijk vroeg remde. Dat had hij ook maar moeten voorspellen? Kom op zeg. Overigens slaat het argument over risico al helemaal nergens op, Hamilton neemt het risico door het gat in te duiken en wordt er voor beloond. | |
M.Melandri | maandag 3 september 2018 @ 01:19 |
Ja dat is vaak zo als je op een betere lijn zit. | |
Fir3fly | maandag 3 september 2018 @ 01:24 |
Ok man ![]() | |
THEFXR | maandag 3 september 2018 @ 01:34 |
joh, zeik niet | |
Meike26 | maandag 3 september 2018 @ 07:55 |
Sfeertje hangt er hier weer lekker bij hé .. ![]() ![]() Waarom moet er zó vaak op de persoon gereageerd worden, is het zo moeilijk om het bij F1 te houden en het gewoon leuk te houden voor iedereen om hier te posten? | |
daNpy | maandag 3 september 2018 @ 08:59 |
Ik heb geen verschil opgemerkt anders ![]() | |
daNpy | maandag 3 september 2018 @ 09:02 |
En wat als de schade later pas merkbaar is? Krijg je dan een extra straf? Het is 1 grote flop show die helemaal niet om auto racen gaat ![]() | |
daNpy | maandag 3 september 2018 @ 09:14 |
Vettel laat een gat van 3 auto breedtes. Wat denk je dat Hamilton dan doet, afwachten tot de beide Ferrari's aan de horizon verdwenen zijn? Natuurlijk niet. Vettel wilde zsm Kimi verschalken, maar haalde het niet. Hamilton zat op de plek die Vettel heeft open gelaten; de race lijn. Kleine lock up met de banden nog niet op temperatuur; we hebben het alleen dit seizoen al zo vaak gezien. Dat Vettel hier als enige hinder ondervind is prima. | |
daNpy | maandag 3 september 2018 @ 09:15 |
Max moet dat wel kunnen, toch? ![]() | |
Rossdale | maandag 3 september 2018 @ 09:33 |
Ik heb een hekel aan Hamilton, maar in dit geval heeft hij absoluut niets verkeerds gedaan. Vettel onderstuurde gewoon door net wat te laat in te remmen. | |
opgebaarde | maandag 3 september 2018 @ 09:39 |
Ik had verwacht dat Räikkönen harder zou verdedigen op een aanval van Hamilton omdat een eventuele crash goed zou zijn geweest voor Vettel. Nu ging het behoorlijk 'braaf'. Siert dit Ferrari of zou Raikkonen een soort van aan het muiten zijn? | |
Tarado | maandag 3 september 2018 @ 09:41 |
je hebt ook nog de constructeurs titel en Kimi is sowieso niet zo van het enorm verdedigen. Knap gedaan gewoon van Hamilton, of het bij Vettel pech was of een foutje laat ik maar even in het midden maar het is wel de zoveelste race dat hij er niet uit haalt wat erin zat | |
Nattekat | maandag 3 september 2018 @ 09:43 |
Zijn banden waren letterlijk helemaal naar de tering. Het was sowieso een kwestie van tijd. | |
motorbloempje | maandag 3 september 2018 @ 09:47 |
Bwoah... ![]() | |
fathank | maandag 3 september 2018 @ 10:36 |
Vettel verneukte het al in de aanloop naar de bocht en laat de ruimte open voor Hamilton. Maar Vettel kon er niks aan doen verder want hij is niet helderziend. | |
Peterselieman | maandag 3 september 2018 @ 10:37 |
mja, hij had kunnen weten dat Hamilton hem links of rechts in zou proberen te halen. Wat hij daar mee doet is een tweede | |
fathank | maandag 3 september 2018 @ 10:38 |
Misschien dacht ie dat Bottas erachter zat. Dan kun je inderdaad wel een gaatje laten vallen. | |
TagForce | maandag 3 september 2018 @ 10:47 |
Mag niet. Race straffen zijn uitgesloten van protesten. | |
Nattekat | maandag 3 september 2018 @ 10:49 |
Hij maakte een inschattingsfout. Hij wist dat Bottas ernaast zat een liet genoeg ruimte, dacht ie. | |
Peterselieman | maandag 3 september 2018 @ 10:53 |
We hebben het over een andere situatie #nattekrant ![]() | |
vosss | maandag 3 september 2018 @ 10:54 |
Er was ook genoeg ruimte. Dat Bottas dat niet in de gaten had doet daar niets aan af. Die had zonder problemen nog een halve meter op kunnen schuiven op de groene strook die ze tijdens de Q allemaal gebruikte. Straf was erg streng. Ik blijf erbij, race ongeval wat niet bestraft had moeten worden. | |
_-_ratjetoe_-_ | maandag 3 september 2018 @ 10:57 |
Humor om te lachen ![]() | |
VEM2012 | maandag 3 september 2018 @ 10:59 |
Als je het mij vraagt is het vooral weer tactisch geblunder van Ferrari. Een normaal team draagt de tweede rijder op meteen na de start stuivertje te wisselen, Hamilton op te vangen en vervolgens de eerste rijder de mogelijkheid te geven om uit te lopen. Dan was Vettel makkelijk uit het blikveld gebleven. Bij Mercedes rijdt Bottas 100% in dienst van Hamilton. Feitelijk is het als het gaat om het wereldkampioenschap 2 tegen 1. Maar Ferrari zal het wel nooit leren. | |
Nattekat | maandag 3 september 2018 @ 10:59 |
Ehm... KIJK DAAR! * Nattekat snel naar koffieapparaat rent | |
maan_man | maandag 3 september 2018 @ 10:59 |
Verstappen heeft nog even een mededeling over de kwaliteiten van Bottas:Ik denk dat Verstappen hier wel een punt heeft. En laten wij eerlijk zijn: de enige reden dat Bottas bij een topteam rijdt, is het late vertrek van Rosberg. Anders had hij nog ergens achteraan rondgereden of hij had plaats moeten maken voor een rijden met meer poen. | |
Nattekat | maandag 3 september 2018 @ 11:00 |
Mercedes had Ferrari in alle gevallen verslagen. De slijtage bij zowel Vettel als Kimi was best ernstig te noemen. | |
Peterselieman | maandag 3 september 2018 @ 11:02 |
denk ik ook, maar tussen Vettel en Hamilton had het best spannend kunnen worden. Vettel was in de race een stuk sneller dan Räikkönen ,waardoor Hamilton niet zomaar met hem af had kunnen rekenen | |
Peterselieman | maandag 3 september 2018 @ 11:03 |
Zei ik gister ook al. Vettel en Hamilton aarzelen niet om de aanval in te zetten, dat weet iedereen en dat maakt ze wel beter dan menig ander coureur | |
Nattekat | maandag 3 september 2018 @ 11:04 |
Vettel reed op verse banden ![]() De 2-stopper was voor Ferrari sneller geweest. | |
ondeugend | maandag 3 september 2018 @ 11:11 |
![]() | |
_-_ratjetoe_-_ | maandag 3 september 2018 @ 11:16 |
In principe een open deur die hij beter achterwege had kunnen laten. Het was jammer dat Max zelf de fout maakte, anders was het wel weer een kunststukje geweest | |
VEM2012 | maandag 3 september 2018 @ 11:19 |
Dat ben ik niet met je eens. Vettel had een goede voorsprong kunnen pakken, waardoor Ferrari zich niet had hoeven laten foppen met dat klaarstaan voor wisselen truukje. Zelfs als jij gelijk hebt, dan nog was Ferrari strategisch niet bij de les. En dat is een rode draad bij dat team. | |
Peterselieman | maandag 3 september 2018 @ 11:30 |
nope. Als Vettel niet gespind was had hij met een eenstopper het Hammie lastig kunnen maken. Het feit dat hij na zijn 2e stop op 20 ronden oude supersofts met een beschadigde auto nog steeds 1.22,5 kon rijden betekent dat die auto goed is. Ik denk dat de Merc dat tempo onder dezelfde omstandigheden niet in zich had gehad. | |
Nattekat | maandag 3 september 2018 @ 11:31 |
Mag ik u eraan herinneren dat Raikkonen tot de stop van Hamilton de snelste ronde in handen had? ![]() Vettel had nooit gewonnen. | |
opgebaarde | maandag 3 september 2018 @ 11:32 |
Over bandenslijtage gesproken, RB heeft bij (zeer) hoge temperaturen minder degradatie dan de Mercedessen en Ferrari's, toch? | |
opgebaarde | maandag 3 september 2018 @ 11:33 |
M.i. is de Ferrari sneller dan de Mercedes. | |
Peterselieman | maandag 3 september 2018 @ 11:33 |
Kimi reed die tijd op nieuwe banden, terwijl Hammie na het stoppen van Kimi er direct een 1.23,6 uitperste. Die tijd had Vettel ook op de supersofts kunnen rijden als hij niet gespind was. | |
Nattekat | maandag 3 september 2018 @ 11:37 |
Je hele scenario gaat uit van een Vettel die veel sneller is dan Raikkonen. Iets wat niet eens het geval hoefde te zijn. | |
TAV74 | maandag 3 september 2018 @ 11:42 |
Als het een fout was, die discussie vind ik niet zo boeiend: ik ben er van overtuigd dat iemand met meer skills dan Bottas niet in die positie was gekomen. Denk dat Max gelijk heeft dat Vettel en Hamilton hem er met veel meer overtuiging naast gezet hadden en er voorbij waren gegaan. | |
Asschen_sukar | maandag 3 september 2018 @ 11:47 |
![]() ![]() Verstappen maakt geen vrienden met die uitspraak over Bottas. Domme actie en totaal niet nodig om te zeggen, ook al heeft ie gelijk. Vind het verder ook zwaar bestraft, zie ze ook liever hard tegen hard racen. Daar horen dit soort kleine incidentjes bij. De regels zijn wat dat betreft veel te strak. | |
Tarado | maandag 3 september 2018 @ 11:49 |
Dat zijn van die aannames, Ferrari is gewoon de snellere auto, Mercedes heeft het op tactiek gewonnen, niet op snelheid | |
Tarado | maandag 3 september 2018 @ 11:50 |
Bottas had bij die poging de bocht niet kunnen halen denk ik, daarom jammer dat hij hem niet net wat meer ruimte heeft gegeven | |
Peterselieman | maandag 3 september 2018 @ 11:53 |
ik ga er wel vanuit ja. Het valt te staven als je de rondetijden naast elkaar legt. klopt. Foutje waar Max voor heeft moeten boeten. | |
TheFreshPrince | maandag 3 september 2018 @ 12:00 |
Max pakt het op zich wel slim aan, Rosberg is zo vaak gepiepeld door Max bij inhaalacties dat hij oprecht de zenuwen van hem kreeg (denk ook aan Canada 2016). Zo'n reputatie bouwt Max zorgvuldig op, zit je achter Max? Bedenk je dan 3x of het je waard is om hem in te halen. Aan Bottas zag je het ook, geen echte poging ondanks dat Wolff hem ongetwijfeld in z'n oren zat te tetteren dat hij een seconde per ronde sneller was. Ook de actie waarbij ze elkaar raakten was sowieso al kansloos. Tuurlijk, Bottas mocht daar zitten en had mss wat meer ruimte mogen krijgen maar voor een inhaalactie was hij veel te ver weg nog. [ Bericht 4% gewijzigd door TheFreshPrince op 03-09-2018 12:06:53 ] | |
Refragmental | maandag 3 september 2018 @ 12:08 |
Mooie vondst op de FP door gebruiker Aenyo. Over de touche tussen Bottas en Verstappen. Exact 10 jaar geleden op Monza, exact dezelfde situatie, exact dezelfde bocht, tussen Webber en Hamilton. Hamilton is toen niet gestraft, terwijl de situatie in mijn ogen erger in zijn nadeel was. Hij finisht op 2 seconden voor Webber. Waarom toen geen straf en nu wel? Welke regels zijn er intussen dan geintroduceerd die het nu wel een overtreding maken. | |
Tinos85 | maandag 3 september 2018 @ 12:08 |
https://www.ad.nl/formule(...)ij-mclaren~a32c7a26/ Vandoorne is z’n stoeltje kwijt voor volgend jaar. | |
Sjemmert | maandag 3 september 2018 @ 12:08 |
Die groene strook houd voor de bocht al weer op en loopt dan over in gras, tevens hoort dat stuk volgens de regels niet bij het circuit. Hoewel die witte lijnen duidelijk niet altijd heilig zijn is het volgens de letter van de regulations dus wel een terechte straf. Max heeft geen autobreedte overgelaten tussen hemzelf en de witte lijn die als track edge geld. | |
ondeugend | maandag 3 september 2018 @ 12:10 |
| |
TheFreshPrince | maandag 3 september 2018 @ 12:11 |
Stewards zijn per race verschillend, dat is al genoeg voor een andere interpretatie. Ik kan de straf deels wel begrijpen, Max had het zich niet zo moeilijk hoeven maken, Bottas was er sowieso niet omheen gekomen. Maar dit is ook wel weer waarom je races kijkt: niet alleen cleane moves maar ook actie op het randje. Anders konden we er wel "slotraces" van maken. | |
Sjemmert | maandag 3 september 2018 @ 12:31 |
Het verschil is dat er nog een autobreedte ruimte was tussen Hamilton en de witte lijn die geld als track edge op het moment van impact en bij Verstappen-Bottas niet. ![]() ![]() Webber zit nog 20-30 cm van de lijn af en Bottas zit er al overheen. | |
THEFXR | maandag 3 september 2018 @ 12:36 |
en nog snappen mensen het niet en is max niet fout. | |
Asschen_sukar | maandag 3 september 2018 @ 12:38 |
Onderste plaatje maakt wel gelijk duidelijk dat er inderdaad geen ruimte binnen de officiële tracklimits meer is voor Bottas, wat de straf terecht maakt. Gegokt en verloren door Max, kan gebeuren. Zou netjes zijn als hij dat achteraf ook toegeeft. | |
Refragmental | maandag 3 september 2018 @ 12:40 |
20-30 cm?? Je moet wel het moment van de touché pakken. Dan kun je het met pijn en moeite 5cm noemen. Wat ik intussen wel heb geleerd van deze discussies is dat je gewoon moet divebomben in gaten die aan het sluiten zijn. Als de ander je dan te laat ziet of reageert is HIJ de sjaak en ga jij vrijuit. Was vorig jaar ook al zo. Eerder op de race deed Bottas hetzelfde aan de binnenkant. Verstappen koos eieren voor zijn geld en sneed de bocht af. Het was dat, of bottas in je zijkant zien boren vanwege z'n divebomb. | |
Tarado | maandag 3 september 2018 @ 12:41 |
lullig voor hem wel | |
TheFreshPrince | maandag 3 september 2018 @ 12:44 |
https://www.autobahn.eu/10174/max-verstappen-fileert-valtteri-bottas-hamilton-en-vettel-waren-mij-allang-gepasseerd/
![]() | |
Fir3fly | maandag 3 september 2018 @ 12:47 |
Op zich heeft ie gelijk natuurlijk. | |
Sinister-D- | maandag 3 september 2018 @ 12:50 |
ja gezellig. Zo'n bagger auto vermoord carrières, dat is wel duidelijk. | |
ondeugend | maandag 3 september 2018 @ 12:56 |
Nou ja, het bewijst wel weer dat je niet meteen in een willekeurige stoel moet stappen. Wat dat betreft hebben Jos en Max dat beter aangepakt destijds. Toch sneu voor hem.. al was het niet helemaal onverwacht. Ongetwijfeld talentvol maar mist net dat ene stukje gedrevenheid/agressie. En vooral veel pech | |
Refragmental | maandag 3 september 2018 @ 12:57 |
Inderdaad. Die gast heeft volgens mij alles gewonnen wat er te winnen valt. Nooit de kans gehad om zich te bewijzen, erg jammer ![]() | |
vosss | maandag 3 september 2018 @ 13:00 |
Frijns kan daar ook over mee praten, al heeft die daadwerkelijk nooit de kans gekregen omdat een niet nader genoemde journalist eigenhandig niet door hem gezegde uitspraken de wereld in slingerde waardoor hij de F1 vaarwel kon zeggen voor hij er goed en wel aan begonnen was. ![]() | |
ondeugend | maandag 3 september 2018 @ 13:04 |
| |
Rockefellow | maandag 3 september 2018 @ 13:06 |
Het is ook geen aansprekend figuur. Dat helpt hem ook niet echt. | |
Sjemmert | maandag 3 september 2018 @ 13:06 |
Al zou het 5cm zijn is dat nog steeds voldoende en meer dan Bottas had die buiten de baan gedwongen werd. | |
_-_ratjetoe_-_ | maandag 3 september 2018 @ 13:19 |
Ik denk dat er nog nooit iemand is geweest die het tegendeel heeft beweerd, dus ik snap de relevantie van de opmerking niet zo goed. Zo jaag je alleen maar mensen tegen je in het harnas. | |
Fer | maandag 3 september 2018 @ 13:32 |
Arme Lando, ik heb het gevoel dat hij eigenlijk ook nog niet helemaal klaar is voor de hoofdklasse. Russel heeft hem in de zak en Albon en de Vries blijven best in de buurt. | |
Asschen_sukar | maandag 3 september 2018 @ 13:43 |
Helemaal niet in die knakenbak bij Mclaren, daar gaat ie vrees ik net zo op z'n bek als Stoffel. | |
sasquatsch | maandag 3 september 2018 @ 13:55 |
De regel dat je een wagenbreedte ruimte over moet laten als je terug naar de racelijn gaat. Die ruimte was er niet anders hadden ze elkaar niet geraakt. Die regel is in 2010(?) geïntroduceerd nadat Schumacher op Monza (!) ronden lang Hamilton had opgehouden door continu van lijn te veranderen en te blocken. | |
Nattekat | maandag 3 september 2018 @ 14:01 |
Dat laatste heet verdedigen en is wel een essentieel onderdeel van racen. | |
Nattekat | maandag 3 september 2018 @ 14:21 |
![]() Klein beetje stuk | |
Sjemmert | maandag 3 september 2018 @ 14:24 |
Tsss slechts half versleten nog maar ![]() | |
Peterselieman | maandag 3 september 2018 @ 14:28 |
Die heeft mazzel dat de race niet een paar ronden langer duurde. Dan was die band op zeker geklapt | |
Peterselieman | maandag 3 september 2018 @ 14:29 |
Zolang de cultuur bij McLaren niet verandert zullen ze de weg naar boven niet in kunnen slaan | |
vosss | maandag 3 september 2018 @ 14:31 |
En Kimi kennende was hij niet naar binnen gekomen voor een bandenwissel en daarmee een zeker podium weggooien. Dat was dus een mooie klapper geworden als de race een paar rondjes langer duurde ![]() | |
vosss | maandag 3 september 2018 @ 14:32 |
Zit de vader van Stoffel zn vriendin niet in een hoge functie bij McLaren? Ja toch? Die heeft dan kennelijk ook geen fluit te vertellen. Ik zou als ik Stoffel was voor straf zn vriendin keihard anaal nemen omdat haar vader gefaald heeft mijn stoeltje voor komend jaar veilig te stellen. ![]() | |
XL | maandag 3 september 2018 @ 15:19 |
Denk dat Stoffel eerst het stoeltje had, daardoor met dat meisje kon aanklooien en het stoeltje pas kwijtraakte nadat het meisje papa vertelde van Stoffel en altijd de verkeerde gaten uitzoeken | |
Peterselieman | maandag 3 september 2018 @ 15:22 |
Ferrari had hem ook niet binnen laten komen, zoals ze met Vettel enkele jaren geleden op Silverstone ook niet deden | |
TAV74 | maandag 3 september 2018 @ 15:23 |
Of het slim was het zo uit te spreken is een andere discussie,ik zou het iig niet gezegd hebben als ik hem was. Heb er overigens geen beeld en geluid van gezien dus ben wel benieuwd hoe hij het nu precies zei. | |
vosss | maandag 3 september 2018 @ 15:42 |
![]() | |
Sinister-D- | maandag 3 september 2018 @ 16:08 |
aah, een nieuwe veebelovende rookie om eind 2020 aan de deur te zetten als de wagen nog steeds bagger is ![]() | |
Tarado | maandag 3 september 2018 @ 16:17 |
die kans is vrij groot, al kan het natuurlijk ook zo zijn dat de rookie de Spanjaard wegstuurt, waar heb ik dat eerder gezien? | |
THEFXR | maandag 3 september 2018 @ 18:20 |
ShaoliN | maandag 3 september 2018 @ 19:11 |
Niet sjeik, maar 100% waar. Tijdens de quali zat hij er echt ver vanaf, en inderdaad hadden Vettel, Hamilton en ook Kimi makkelijk Max gepakt op dit circuit. Kijk ook hoe Lewis vorige race na zijn pit Max voorbij reed. Bottas is, zoals welter helaas vaker gezegd heeft, echt middelmaat. | |
VEM2012 | maandag 3 september 2018 @ 19:14 |
Maar doordat hij middelmaat is, is hij een ideale tweede rijder. Hammie neukt hem dagelijks droog in zijn hol en hij kijkt gewoon naar zijn bankrekening. ![]() | |
XL | maandag 3 september 2018 @ 19:21 |
Waarom? Bottas is derde?? Voor de snellere Vettel. Optimaal resultaat. Het maakt niet uit of hij Max in ronde 2 inhaalt, na 40 rondes of in de laatste. Het ging om de 3de plek. Jij vindt dat doelpunten in de 92ste minuut geluk zijn? | |
opgebaarde | maandag 3 september 2018 @ 19:28 |
Als Ajax of PSV de 1-0 in de 92ste minuut maakt bij hun derde kans tegen het derde G elftal van Staphorst. Dan noem ik dat eigenlijk wel geluk. Maar doet er niet toe inderdaad, overwinning in de pocket lekkerrrrrr | |
BeamofLight | maandag 3 september 2018 @ 19:30 |
Mercedes-technisch is t natuurlijk wel waar. Beetje Vennegoor als stand in voor van Nistelrooy | |
TheFreshPrince | maandag 3 september 2018 @ 19:33 |
Maar niet door Max in te halen op de baan. Feitelijk heeft Bottas het voor Hamilton ook moeilijker gemaakt in het kampioenschap door die aanrijding met Max. Vettel was zonder die tijdstraf geen 4e geworden, het scheelt 2 punten die Hamilton nu extra moet gaan goedmaken op Vettel. | |
XL | maandag 3 september 2018 @ 19:36 |
Hij had niet eens een inhaalactie nodig om hem in te halen! | |
Nattekat | maandag 3 september 2018 @ 19:36 |
Max ging naar binnen voor Kimi er was ![]() | |
fathank | maandag 3 september 2018 @ 19:39 |
Dan ben je geen knip voor de neus waard als je je als coureur daar voor laat lenen. | |
fathank | maandag 3 september 2018 @ 20:08 |
Mis je niks aan | |
habitue | maandag 3 september 2018 @ 20:10 |
Na een nachtje erover geslapen te hebben moet nu toch iedereen het met me eens zijn. Hamilton zit toch wel een klasse boven de rest. Wederom een foutloze race. | |
fathank | maandag 3 september 2018 @ 20:10 |
Hihaho Misschien neemt zij hem wel met een strap-on weet jij veel | |
#ANONIEM | maandag 3 september 2018 @ 20:13 |
Bottas reedt als een dweil en is uiteindelijk ook 3e geworden. Zo'n Mercedes onder de kap helpt een hoop ![]() [ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2018 20:14:10 ] | |
XL | maandag 3 september 2018 @ 20:15 |
Ricciardo en Max zijn de enige 2 uitdagers. Hamilton zou dezelfde brokken maken als hij zijn materiaal moest compenseren. | |
fathank | maandag 3 september 2018 @ 20:28 |
Hypothese die je niet hard kan maken. Voorlopig is Hamilton de beste en bezwijkt Vettel. | |
fathank | maandag 3 september 2018 @ 20:28 |
Mensen die doen alsof Hamilton een prutser is ![]() | |
Wertha | maandag 3 september 2018 @ 20:34 |
Mooi man ![]() | |
Fer | maandag 3 september 2018 @ 20:35 |
Hij was echt kapot na de race, 110% gegeven. Petje af. Vettel deed weer eens een olifant in de porcelijnkast actie. | |
habitue | maandag 3 september 2018 @ 20:36 |
Omdat Vettel weer eens faalde. | |
TAV74 | maandag 3 september 2018 @ 20:38 |
Hard maken niet, maar het is wel een hele logische veronderstelling. Hamilton heeft EN de kwaliteit EN de rust door de kwaliteit van zijn materiaal. | |
Wertha | maandag 3 september 2018 @ 20:40 |
Nyck de Vries juichen. | |
ShaoliN | maandag 3 september 2018 @ 20:43 |
Ja weet ik, ik probeer te zeggen dat ik verwacht dat ook Kimi Max makkelijk voorbij gereden was op deze baan. | |
ShaoliN | maandag 3 september 2018 @ 20:45 |
Ik vind dat iemand die in een auto rijd die 1,5 sec per ronde sneller is dan de auto die voor hem rijd, er met speels gemak voorbij moet kunnen op een circuit met zulke rechte stukken. Lukt je dit niet dan ben je op zn best een middelmatige coureur. | |
XL | maandag 3 september 2018 @ 22:03 |
VET vergooide vorig jaar zelf zijn titel en dit jaar weer. Scoreboardjournalisten halen het VET-RIC seizoen erbij. RIC > VET —> RIC = HAM —> VER > RIC ... | |
XL | maandag 3 september 2018 @ 22:04 |
Wat als je motor-modus opel kadett achter Max aan tuft omdat je weet dat je maar 2 rondes nodig hebt om hem te pakken | |
Fir3fly | maandag 3 september 2018 @ 22:05 |
![]() | |
daNpy | maandag 3 september 2018 @ 22:09 |
![]() Hier staat dat het wel mag. | |
daNpy | maandag 3 september 2018 @ 22:14 |
Dit ja, als er iets bestraft moet worden zijn het wel die kansloze divebombs. Een betere manier om aan te geven dat je niet kunt inhalen is er niet. | |
daNpy | maandag 3 september 2018 @ 22:17 |
Hij heeft Max niet ingehaald; daarin is hij jammerlijk gefaald, om de simpele reden dat hij geen racer is. | |
fathank | maandag 3 september 2018 @ 22:23 |
Hij is gewoon de beste op dit moment. Ferrari zou beter zijn maar laat het niet zien. En hij is z'n teamgenoot met 2 vingers in de neus de baas. Wat moet er nog meer bij om de beste te zijn? Vettel laat zich piepelen als een junior door zich voor de eerste bocht al uit de tent te laten lokken. Volgend jaar weer een kans. Dit jaar is wederom voor Hamilton. | |
fathank | maandag 3 september 2018 @ 22:25 |
Berg je maar als Vettel z'n auto in de zone krijgt nou nou poehpoeh | |
Sjemmert | maandag 3 september 2018 @ 22:30 |
Leer eerst maar eens wat een divebomb is. |