Volgens mij is hij allergisch voor het woord Ferrari gewordenquote:Op donderdag 30 augustus 2018 12:11 schreef vosss het volgende:
Hamilton op donderdag niet beschikbaar voor de pers. Geen reden opgegeven. Laatste keer dat dat was was met Ferrari toen Sergio was gaan hemelen.
Geen zin in lastige vragen over zijn uitlatingen over al dan niet illegale trucjes van Ferrari? Of gewoon geen zin? Of iets in de persoonlijke sfeer?
Geen idee
Las deze op DMquote:Op donderdag 30 augustus 2018 12:11 schreef vosss het volgende:
Hamilton op donderdag niet beschikbaar voor de pers. Geen reden opgegeven. Laatste keer dat dat was was met Ferrari toen Sergio was gaan hemelen.
Geen zin in lastige vragen over zijn uitlatingen over al dan niet illegale trucjes van Ferrari? Of gewoon geen zin? Of iets in de persoonlijke sfeer?
Geen idee
quote:Another session with the weave doctor to sort his baldy hair out?
Nieuwe safetycar rijder?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 18:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Guess who interesse heeft in Kvyat(zie Silly seasontopic)
ik zou er voor bedanken als ik hem was. Bij Ferrari lijkt ie op zn plek te zitten en ik denk dat ie met zn huidige functie ook een prima boterham kan verdienen.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 18:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Guess who interesse heeft in Kvyat(zie Silly seasontopic)
Nu maar één race in mijn vakantiewekenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 13:11 schreef Goudenvis het volgende:
https://www.formula1.com/(...)season-calendar.html
2019 kalender
Ik ook!quote:
Ze moeten toch wat op de zondag.quote:Op zondag 2 september 2018 16:22 schreef Ingolstadt het volgende:
Ah de anti-Verstappentrolls stromen weer binnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |