Wat moest het zijn? Ik kan het voor je aanpassen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:21 schreef JayHovah het volgende:
Hmmmzzz....ik wilde een passende titel maar drukte per ongeluk te vroeg op enter
Beetje jammer!
Westmallequote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:44 schreef zoem het volgende:
[..]
Wat moest het zijn? Ik kan het voor je aanpassen.
Pizza, Pasta en Leclerc als Calzone.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:44 schreef zoem het volgende:
[..]
Wat moest het zijn? Ik kan het voor je aanpassen.
No shit Berger. Ik heb ook de genen van mijn vader.quote:Mick Schumacher, zoon van zevenvoudig wereldkampioen Michael, heeft de stijgende lijn te pakken. De Duitser heeft volgens voormalig F1-coureur Gerhard Berger de genen van zijn vader
quote:“Ik kwam niet eens bij hem in de buurt”, zei Ericsson tegen Motorsport-Total.com. “Het laat echt zien dat Honda een grote stap vooruit heeft gezet. Ferrari en Mercedes bouwen nog steeds de sterkste motor in de Formule 1, maar Honda is echt beter dan men denkt. Ik kon niet langs Gasly met DRS en Brendon Hartley wist ons (Sauber) in te halen.”
quote:THURSDAY, AUGUST 30, 1500 HOURS LOCAL TIME (1300 UTC)
Part 1
Romain Grosjean (Haas)
Sergio Perez (Force India)
Kimi Räikkönen (Ferrari)
Sebastian Vettel (Ferrari)
Part 2
Nico Hülkenberg (Renault)
Charles Leclerc (Sauber)
Esteban Ocon (Force India)
Sergey Sirotkin (Willliams)
Het Force India team Force India noemen is zooo augustus 2018.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 23:18 schreef sasquatsch het volgende:
Persconferentie schema voor morgen
[..]
Officieel heten ze zo nog steeds. Pas volgend jaar verandert de naam.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 08:59 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Het Force India team Force India noemen is zooo augustus 2018.
Het is nu toch al de nieuwe inschrijving? Racing point force india en zo?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 09:00 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Officieel heten ze zo nog steeds. Pas volgend jaar veranderd de naam.
Kloptquote:Op donderdag 30 augustus 2018 09:01 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Het is nu toch al de nieuwe inschrijving? Racing point force india en zo?
https://www.fia.com/news/(...)ng-point-force-indiaquote:Op donderdag 30 augustus 2018 09:00 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Officieel heten ze zo nog steeds. Pas volgend jaar verandert de naam.
De constructeursnaam is nog steeds Force India. Dat kunnen ze niet halverwege het seizoen veranderen. De teamnaam is inderdaad aangepast, maar ook daar komt nog steeds Force India in voor.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 09:04 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
https://www.fia.com/news/(...)ng-point-force-india
Dat dus, mid-season entry van een 'nieuw' team
Racing Point zou zomaar kunnen hoor. Dat is nl. de naam vh consortium dat FI gekocht heeft.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 09:49 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
De constructeursnaam is nog steeds Force India. Dat kunnen ze niet halverwege het seizoen veranderen. De teamnaam is inderdaad aangepast, maar ook daar komt nog steeds Force India in voor.
Ik betwijfel of zowel Racing Point als Force India volgend jaar nog terug komt in de naam.
ook geen topnaam maar dat Force India vond ik wel heel erg A1GPquote:Op donderdag 30 augustus 2018 10:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Racing Point zou zomaar kunnen hoor. Dat is nl. de naam vh consortium dat FI gekocht heeft.
Het zou mooi zijn als dat team zich qua budget nu bij Ferrari,Mercedes en Red Bull zou kunnen voegen. Stel je eens voor een 4 way fight om de titel. Gaat denk ik niet gebeuren, maar dromen mag. ( en kwijlen bij de gedachte, geen saaie optochten meer.)quote:Op donderdag 30 augustus 2018 10:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Racing Point zou zomaar kunnen hoor. Dat is nl. de naam vh consortium dat FI gekocht heeft.
Ze hebben zelf al gezegd dat die naam tijdelijk is en er volgend jaar misschien een nieuwe naam komt.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 10:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Met zes grofweg competitieve auto's is het een saaie optocht, maar met acht ineens niet meer?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 11:28 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als dat team zich qua budget nu bij Ferrari,Mercedes en Red Bull zou kunnen voegen. Stel je eens voor een 4 way fight om de titel. Gaat denk ik niet gebeuren, maar dromen mag. ( en kwijlen bij de gedachte, geen saaie optochten meer.)
De optocht vooraan wordt iets langer en achteraan iets korter.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 12:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met zes grofweg competitieve auto's is het een saaie optocht, maar met acht ineens niet meer?
Dat vind ik een beetje zo'n generieke naam voor een computerspel met formuleauto's die geen originele FIA licentie hebben en de échte namen niet mogen gebruiken.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 10:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
gelukkig is het nog geen september......quote:Op donderdag 30 augustus 2018 08:59 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Het Force India team Force India noemen is zooo augustus 2018.
Truequote:Op donderdag 30 augustus 2018 12:32 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
gelukkig is het nog geen september......
Hey manquote:Op donderdag 30 augustus 2018 12:29 schreef Gezicht het volgende:
Hij zal het wel te druk hebben met het modelletje uithangen.
Alleen op de vrijdag toch? En dan kijken of het bevalt.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 15:03 schreef Tarado het volgende:
Verstappen trouwens ook met de C spec motor
ja ik zie het nuquote:Op donderdag 30 augustus 2018 15:05 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Alleen op de vrijdag toch? En dan kijken of het bevalt.
Ik denk eerder dat hij met zijn aura zit en zijn spirituele dingetjes, als je dan in het hol van de leeuw aanwezig moet zijn om je te focussen op de race, man, dat zal wel zwaar voor hem zijn..quote:Op donderdag 30 augustus 2018 12:11 schreef vosss het volgende:
Hamilton op donderdag niet beschikbaar voor de pers. Geen reden opgegeven. Laatste keer dat dat was was met Ferrari toen Sergio was gaan hemelen.
Geen zin in lastige vragen over zijn uitlatingen over al dan niet illegale trucjes van Ferrari? Of gewoon geen zin? Of iets in de persoonlijke sfeer?
Geen idee
Wha, en zondag naar de rees?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 16:06 schreef SnowOokami het volgende:
Onderweg richting Monza voor de pitwalk, maar denk dat ik het close wordt... Gekut met metro tickets
Ben nu @ Monza Station, maar geen shuttle bus? Zuchtquote:Op donderdag 30 augustus 2018 16:14 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wha, en zondag naar de rees?
Well done Snow. Was het tof? Lewis z'n auto nog gesaboteerd?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 17:34 schreef SnowOokami het volgende:
Wtf we waren de laatste die de pit op mochten 😂😂
quote:Op donderdag 30 augustus 2018 17:34 schreef SnowOokami het volgende:
Wtf we waren de laatste die de pit op mochten 😂😂
Volgens mij is hij allergisch voor het woord Ferrari gewordenquote:Op donderdag 30 augustus 2018 12:11 schreef vosss het volgende:
Hamilton op donderdag niet beschikbaar voor de pers. Geen reden opgegeven. Laatste keer dat dat was was met Ferrari toen Sergio was gaan hemelen.
Geen zin in lastige vragen over zijn uitlatingen over al dan niet illegale trucjes van Ferrari? Of gewoon geen zin? Of iets in de persoonlijke sfeer?
Geen idee
Las deze op DMquote:Op donderdag 30 augustus 2018 12:11 schreef vosss het volgende:
Geen idee
quote:Another session with the weave doctor to sort his baldy hair out?
Nieuwe safetycar rijder?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 18:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Guess who interesse heeft in Kvyat(zie Silly seasontopic)
ik zou er voor bedanken als ik hem was. Bij Ferrari lijkt ie op zn plek te zitten en ik denk dat ie met zn huidige functie ook een prima boterham kan verdienen.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 18:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Guess who interesse heeft in Kvyat(zie Silly seasontopic)
Nu maar één race in mijn vakantiewekenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 13:11 schreef Goudenvis het volgende:
https://www.formula1.com/(...)season-calendar.html
2019 kalender
Ik ook!quote:
Ze moeten toch wat op de zondag.quote:Op zondag 2 september 2018 16:22 schreef Ingolstadt het volgende:
Ah de anti-Verstappentrolls stromen weer binnen.
eens kijken of er de volgende race penalties zijn voor RICquote:Op zondag 2 september 2018 20:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
Koppelingsprobleem? Iedereen zegt het inmiddels, maar die rook dan?
https://www.gpblog.com/nl(...)motor-te-maken-.html
Koppeling is niet gearbox..quote:Op zondag 2 september 2018 20:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
eens kijken of er de volgende race penalties zijn voor RIC
miss liegt Ren gewoonquote:Op zondag 2 september 2018 20:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Koppeling is niet gearbox..
En als je op de motor doelt: Horner zei dat ze sowieso nog een b-spec hadden voor RIC
quote:Op zondag 2 september 2018 20:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
https://www.f1today.net/n(...)legaliteit-haas-auto
Benieuwd wat hier uit komt. En met welke argumenten.
twitter:ChrisMedlandF1 twitterde op zondag 02-09-2018 om 21:04:27BREAKING: Grosjean's car found "not to be in compliance" with technical regulations and technical directive clarifications #F1 #ItalianGP reageer retweet
twitter:adamcooperF1 twitterde op zondag 02-09-2018 om 21:08:48Sounds like @RGrosjean faces exclusion: FIA doc says: "The reference plane of car number 08 is found not to be in compliance with Article 3.7.1 d) and the clarifications given in TD/033-18 published on 25 July 2018" reageer retweet
twitter:AlbertFabrega twitterde op zondag 02-09-2018 om 18:45:35La zona del Haas q pone en cuestion Renault está en la parte delantera del fondo. Dicen q ya había aviso d FIA pero q Haas no pudo cambiarlo pero q avisó. No creo q vaya más. Guerra d despachos por la P4. https://t.co/nrF0BvFWRn reageer retweet
Niemand doet dat. Of beter: dat komt maar zeeeeeeer zelden voor.quote:Op zondag 2 september 2018 21:08 schreef daNpy het volgende:
Waarom dient RBR eigenlijk geen protest in tegen de beslissing?
quote:Op zondag 2 september 2018 21:09 schreef Tarado het volgende:
[..]twitter:ChrisMedlandF1 twitterde op zondag 02-09-2018 om 21:04:27BREAKING: Grosjean's car found "not to be in compliance" with technical regulations and technical directive clarifications #F1 #ItalianGP reageer retweet
Lekker voor mijn manager dan...quote:Op zondag 2 september 2018 21:16 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
schijnt om dit deel te gaantwitter:AlbertFabrega twitterde op zondag 02-09-2018 om 18:45:35La zona del Haas q pone en cuestion Renault está en la parte delantera del fondo. Dicen q ya había aviso d FIA pero q Haas no pudo cambiarlo pero q avisó. No creo q vaya más. Guerra d despachos por la P4. https://t.co/nrF0BvFWRn reageer retweet
twitter:andrewbensonf1 twitterde op zondag 02-09-2018 om 21:42:42Haas excluded from results of Italian Grand Prix because floor illegal. They have a right to appeal https://t.co/GeMGW9vfF4 reageer retweet
Iedereen die Grosjean heeft, verdient het om zelfs op deze manier nul punten te scoren.quote:
Dus MAG ook?quote:Op zondag 2 september 2018 21:48 schreef Tarado het volgende:
twitter:andrewbensonf1 twitterde op zondag 02-09-2018 om 21:42:42Haas excluded from results of Italian Grand Prix because floor illegal. They have a right to appeal https://t.co/GeMGW9vfF4 reageer retweet
Ik denk de boardradio en de opmerkingen die daar gemaakt zijn. Zo lees ik het, maar kan an sich ook andere kant op.quote:Op zondag 2 september 2018 21:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
https://www.gpblog.com/nl(...)aag-nabespreken.html
Waar wil hij het nou over hebben? De opmerkingen v Max over de boardradio of het incident tussen VER & BOT?
Maar hij "heeft bewust niet geluisterd, want opmerkingen in het heetst vd strijd" toch?quote:Op zondag 2 september 2018 21:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik denk de boardradio en de opmerkingen die daar gemaakt zijn. Zo lees ik het, maar kan an sich ook andere kant op.
En die coureurs die compleet door het lint gaan op de radio, dat is slechte reclame voor de hele F1
Hmmm... Verandert dit de constructeursstand? Te lui om op te zoekenquote:Op zondag 2 september 2018 21:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee, tenminste blijkt niet uit dit document
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als Kmag geen penal heeft niet. Anders bumpt Renault ze voorbij (beide teams hebben 84 punten, met haas boven Renault).quote:Op zondag 2 september 2018 21:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hmmm... Verandert dit de constructeursstand? Te lui om op te zoeken
Dankquote:Op zondag 2 september 2018 22:02 schreef CrashO het volgende:
[..]
Als Kmag geen penal heeft niet. Anders bumpt Renault ze voorbij (beide teams hebben 84 punten, met haas boven Renault).
Derp. need. coffeee.
Ja, dit veranderd de boel en Renault gaat ze nu voorbij
En Sirotkin ook een punt nu.quote:Op zondag 2 september 2018 22:02 schreef CrashO het volgende:
[..]
Als Kmag geen penal heeft niet. Anders bumpt Renault ze voorbij (beide teams hebben 84 punten, met haas boven Renault).
Derp. need. coffeee.
Ja, dit veranderd de boel en Renault gaat ze nu voorbij. Aangezien ze beiden op 84 punten stonden na deze race en gros 8 punten had
Ik mis die logica ook.quote:Op zondag 2 september 2018 21:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar hij "heeft bewust niet geluisterd, want opmerkingen in het heetst vd strijd" toch?Mis de logica dan..
En zo grof was Max niet.
Maar napraten over het incident zou ik ook raar vinden...
Stewards die races verpesten is nog kwalijker als emotie.quote:Op zondag 2 september 2018 21:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik denk de boardradio en de opmerkingen die daar gemaakt zijn. Zo lees ik het, maar kan an sich ook andere kant op.
En die coureurs die compleet door het lint gaan op de radio, dat is slechte reclame voor de hele F1
Volgens mij kiest de FOM heel bewust welke boordradio's er wel en niet worden uitgezonden.quote:Op zondag 2 september 2018 21:53 schreef opgebaarde het volgende:
Die dus ook over the moonquote:Op zondag 2 september 2018 22:10 schreef CrashO het volgende:
Oh wauw. Doordat Ocon en Perez nu van 7,8 naar 6,7 gaan. Krijgt FI er 4 punten bij en komt dus 2 punten boven TR te staan
Ik weet (nog) niet wat er weggepiept is.quote:Op zondag 2 september 2018 22:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik mis die logica ook.
En of Max grof was, er werden meer woorden weggepiept dan doorgelaten. Dat was vond ik behoorlijk grof
Aan de piepjes te horen werd "fucking bullshit" weg gepieptquote:Op zondag 2 september 2018 22:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik weet (nog) niet wat er weggepiept is.
Plottwistquote:Op zondag 2 september 2018 22:56 schreef sasquatsch het volgende:
Haas heeft protest tegen de uitsluiting ingediend. Ze hadden de FIA al eerder op de hoogte gesteld dat ze de bodem pas voor Singapore konden aanpassen, omdat ze er door de zomersluiting geen tijd voor hadden. De FIA heeft gezegd dat ze zo vatbaar waren voor protesten wat ook is gebeurd.
https://www.motorsport.co(...)n-gp/3170264/?nrt=54
Dat vind ik nogal meevallen eerlijk gezegdquote:Op zondag 2 september 2018 23:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Aan de piepjes te horen werd "fucking bullshit" weg gepiept
Max schold alles en iedereen verrot. net zoals Vettel het toen deedquote:Op zondag 2 september 2018 21:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
https://www.gpblog.com/nl(...)aag-nabespreken.html
Waar wil hij het nou over hebben? De opmerkingen v Max over de boardradio of het incident tussen VER & BOT?
Je bedoelt die boordradio waarin twee woordjes werden weggepiept of is er meer materiaal?quote:Op zondag 2 september 2018 23:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Max schold alles en iedereen verrot. net zoals Vettel het toen deed
quote:Op zondag 2 september 2018 23:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij?quote:Op zondag 2 september 2018 23:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het was meer piep x10quote:Op zondag 2 september 2018 23:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je bedoelt die boordradio waarin twee woordjes werden weggepiept of is er meer materiaal?
Meer valt er over zo'n vergelijking nu eenmaal niet te zeggen. Appels en peren...quote:
neequote:Op zondag 2 september 2018 23:14 schreef daNpy het volgende:
[..]
Meer valt er over zo'n vergelijking nu eenmaal niet te zeggen. Appels en peren...
Doei trolliequote:
Lijkt er niet in het minst opquote:
hoezo niet?quote:Op zondag 2 september 2018 23:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lijkt er niet in het minst op
Verstappen-Ricciardo-incident in Boedapest? Help me ff, ik ben moequote:Op zondag 2 september 2018 23:26 schreef maan_man het volgende:
Ik met mijn twijfels bij de bestraffing van Max. Ik denk eerder een race-incident en betwijfel of dat ook was bestraft als het om plaats 16-17 ging.
Maar goed ik word vooral moe van de inconsistente straffen. De gevolgen voor de betrokken rijders zijn anders maar feitelijk zie ik niet zoveel verschil tussen het Verstappen-Ricciardo incident in Boedapest en die tussen Vettel en Hamilton vandaag. Grosjean die gaat kegelen in de eerste ronden en 5 plekken gridstraf krijgt, terwijl de Hulk er10 krijgt.
Het sore loser gebeuren denk ik dat hij bedoelt.quote:Op zondag 2 september 2018 23:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Verstappen-Ricciardo-incident in Boedapest? Help me ff, ik ben moe
Denk dat hij 2017 bedoelt ?quote:Op zondag 2 september 2018 23:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 september 2018 23:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |