Ik zou haar willen aaien.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:36 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Ik zou vanalles met haar willen doen. Praten bijvoorbeeld.
Fortnitetwitter:OM_English twitterde op dinsdag 28-08-2018 om 16:47:09“Let's announce our next signing quietly”- or not 🍊#KevinEstOlympien https://t.co/1EOSvts7Me reageer retweet
Geld betalen voor Strootmanquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:38 schreef Doublepain het volgende:
Fortnitetwitter:OM_English twitterde op dinsdag 28-08-2018 om 16:47:09“Let's announce our next signing quietly”- or not 🍊#KevinEstOlympien https://t.co/1EOSvts7Me reageer retweet
Lekker die clitoris kietelen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:38 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
ELK PLEKJE OP HAAR LICHAAM EEN GEVOELIG KUSJE GEVEN.
Jongens, jongens, jongens.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker die clitoris kietelen.
Weet niet of ik die twitterbanter tussen officiele clubaccounts nu leuk of cringe moet vinden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:38 schreef Doublepain het volgende:
Ik wil nog wel eens doordraven GENOTquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:40 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Jongens, jongens, jongens.
Ach is toch leuk om die internationale stagiairs wat te zien dollen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Weet niet of ik die twitterbanter tussen officiele clubaccounts nu leuk of cringe moet vinden.
Roma schijnt een soort voorbeeld te zijn op dat gebied.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach is toch leuk om die internationale stagiairs wat te zien dollen.
Is niet alsof de CEO's van de clubs achter die accounts zitten.
Ze hebben wel een leuk Engels Twitteraccount ja.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Roma schijnt een soort voorbeeld te zijn op dat gebied.
Niets mis mee. Maar de wedstrijd begint zo.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wil nog wel eens doordraven GENOT
Hopelijk geeft dat ook de gelegenheid om te komenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:43 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Niets mis mee. Maar de wedstrijd begint zo.
Klaasweetalles zit daar in de redactie, die weet ook niet van ophouden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik zie dat Neres gewoon op de bank zit. Waarom plaatst het AD überhaupt nog hun ´verwachte opstelling´. Ze hebben het echt altijd fout (lol).
5-0 kiev dusquote:
Zo'n wedstrijdje kan me echt niets meer verrekken als ik me bedenk dat ik alleen met Hèléne zou zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk geeft dat ook de gelegenheid om te komen
Zo knap is ze nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:46 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Zo'n wedstrijdje kan me echt niets meer verrekken als ik me bedenk dat ik alleen met Hèléne zou zijn.
Het gaat bij aantrekkingskracht ook niet perse om de knapheid.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zo knap is ze nou ook weer niet.
Jijweet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het gaat bij aantrekkingskracht ook niet perse om de knapheid.
per sequote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben een beetje verliefd op die chick van laat op 1quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou toch graag heel graag hebben dat je het voortaan juist spelt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meh, ik vind perse gewoon beter staan.
Dat is wel echt een mooie dame ja. Zou mee knuffelenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ben een beetje verliefd op die chick van laat op 1
[ afbeelding ]
Hoe die man links met zijn benen overelkaar zit is behoorlijk homosensueelquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat ga ik niet beloven.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou toch graag heel graag hebben dat je het voortaan juist spelt.
Ik mis hier twee komma's.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou toch graag heel graag hebben dat je het voortaan juist spelt.
Je moet wel een keer de stap zetten naar seks JRquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wel echt een mooie dame ja. Zou mee knuffelen
Vind dat niet echt een lekker wijf om eerlijk te zijnquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
GGMM en ik vinden haar wel beter dan Eva.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mocht ze dat erg graag willen wijs ik haar niet af.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je moet wel een keer de stap zetten naar seks JR
Kijk je het programma wel eens, ze is ook heel warm en lief qua overkomen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wel echt een mooie dame ja. Zou mee knuffelen
Nee ik kijk dat nooit.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kijk je het programma wel eens, ze is ook heel warm en lief qua overkomen.
Heel anders dan dat wicht van een Jinek.
Jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
GGMM en ik vinden haar wel beter dan Eva.
Lekker zei ik ook nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind dat niet echt een lekker wijf om eerlijk te zijn
Hallo, die is al van mij.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
okequote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind dat niet echt een lekker wijf om eerlijk te zijn
Topmodellen zijn alleen leuk om naar te kijken in de zin dat je een mooi schilderij ook kan waarderen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:55 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Hallo, die is al van mij.
Trouwens is deze dame ook gewoon mooi hoor, Hèléne ook. Geen topmodellen, maar daar word ik dan ook niet snel door aangetrokken.
En ze is heel lief.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
oke
kan beter interviewen dan eva
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:55 schreef KingRoland het volgende:
Mexi, we hadden het in de SC vandaag over Pokémon. Dat heb je even gemist zeg
Voora fijn hoe ze anderen lekker laat uitpraten, altijd lief aanmoedigend naar haar gasten lacht en niet als een kenau zelf alle aandacht wil * kuch Jinech kuch *quote:
Ik had een keer iets met een beeldschoon meisje, geen topmodel maar echt alles klopte aan haar, toch heb ik later vriendinnetjes gehad die "objectief" minder mooi waren maar die ik veel mooier vond.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Topmodellen zijn alleen leuk om naar te kijken in de zin dat je een mooi schilderij ook kan waarderen.
#mewtwoquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Realistische Pokémon
twitter:ajaxlife twitterde op dinsdag 28-08-2018 om 20:56:43Consternatie in stadion. Een paar debielen van Dinamo Kiev willen richting uitvak Ajax. Ze worden tegengehouden. Het blijft een hele vervelende situatie. Hopelijk loopt dit niet uit de hand. #dinaja reageer retweet
Had iemand weer een Charmeleon van level 19 met 45 HP waarvan er 5 HP af waren?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:55 schreef KingRoland het volgende:
Mexi, we hadden het in de SC vandaag over Pokémon. Dat heb je even gemist zeg
Jinek zou ik ook wel doen hoor.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Voora fijn hoe ze anderen lekker laat uitpraten, altijd lief aanmoedigend naar haar gasten lacht en niet als een kenau zelf alle aandacht wil * kuch Jinech kuch *
wtf is dat zijn piemel?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Realistische Pokémon
Ja maar daar wil je minder snel mee knuffelen, gewoon hard.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jinek zou ik ook wel doen hoor.
ja dat welquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jinek zou ik ook wel doen hoor.
Ditquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:58 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Ja maar daar wil je minder snel mee knuffelen, gewoon hard.
Gewoon uitverkocht, in hun eigen stadion past maar 16Kquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:58 schreef skysherrif het volgende:
Nog leger stadion dan een gemiddelde arena in de eredivisie
Anaal.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:58 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zegt, want de favoriete pokémon van Doublepain is Charmeleon. Dat heb ik vandaag gehoord van hem.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had iemand weer een Charmeleon van level 19 met 45 HP waarvan er 5 HP af waren?
Ik zie ze al komen ja. Zwart gekleed en alles.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:59 schreef Edensnator het volgende:
Ik denk dat we wel een paar malloten op het veld kunnen verwachten tzt
Altijd feest in dat soort achterstandslanden. Ik weiger om die reden dan ook structureel dat soort uitpotjes te bezoeken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:57 schreef skysherrif het volgende:
twitter:ajaxlife twitterde op dinsdag 28-08-2018 om 20:56:43Consternatie in stadion. Een paar debielen van Dinamo Kiev willen richting uitvak Ajax. Ze worden tegengehouden. Het blijft een hele vervelende situatie. Hopelijk loopt dit niet uit de hand. #dinaja reageer retweet
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:58 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Merk en marketing Karina.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:00 schreef Karina het volgende:
Beetje jammer dat CL tunetje terwijl we daar nog niet zijn.
Dat vrees ik ookquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nou ik ga lekker geconcentreerd kijken.
Op naar de snelle 2-0 achterstand
Een niet volledig geëvolueerde pokemon als favoriet hebbenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zegt, want de favoriete pokémon van Doublepain is Charmeleon. Dat heb ik vandaag gehoord van hem.
(de mods kijken nu voorzichtig naar mijn post, maar de wedstrijd is nog niet begonnen)
Voor je het weet heb je een kind met haar.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:00 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Hoeft van mij niet perse. Vind de vagina toch altijd interessanter.
Dat mag.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:00 schreef Karina het volgende:
Moest lachenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zie ze al komen ja. Zwart gekleed en alles.
Trouwens, wees welkom Karinaquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:00 schreef Karina het volgende:
Jammer.quote:
Welkom Timmmmmquote:
Dit kloptquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor je het weet heb je een kind met haar.
Tja, uitsupporters in Amsterdam worden/werden ook geregeld aangevallen door de lokale hoolies. En wij zijn geen 'achterstandsland'.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:00 schreef Keyos het volgende:
[..]
Altijd feest in dat soort achterstandslanden. Ik weiger om die reden dan ook structureel dat soort uitpotjes te bezoeken.
Stelling: Zulk negatieve mensen mogen wegblijvenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Over 10 minuten staat het 1-0
Hoewel je dat denkt als je in Amsterdam komtquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:01 schreef Grifte het volgende:
[..]
Tja, uitsupporters in Amsterdam worden/werden ook geregeld aangevallen door de lokale hoolies. En wij zijn geen 'achterstandsland'.
Tsigankovquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:01 schreef timmmmm het volgende:
Wie was nou dat wonderkind bij Kiev die het moet gaan doen vanavond?
Dank je roland, ik kijk elke keer hoor. Overigens introductieweek deze week. ALlemaal tenten en douches man bij mijn werk achter op het parkeerterreinquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Trouwens, wees welkom Karinawe hebben je gemist
[..]
Jammer.
[..]
Welkom Timmmmm
Ben bang dat ze niet scherp gaan beginnenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Stelling: Zulk negatieve mensen mogen wegblijven
De directe tegenstander van Woberquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:01 schreef timmmmm het volgende:
Wie was nou dat wonderkind bij Kiev die het moet gaan doen vanavond?
dwangbuisquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Stelling: Zulk negatieve mensen mogen wegblijven
Had al bijna een zakdoekje gepakt Roland.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:01 schreef KingRoland het volgende:
Zit maar te dollen Jojo. We houden van je
Ik vrees alleen voor Wober maar rest staat primaquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben bang dat ze niet scherp gaan beginnen
Ook meisjes dus je mist wat timmmmmquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:02 schreef timmmmm het volgende:
Al die jonge jongens laten douchen bij Corrie op de parking, dit is vragen om problemen jongens
Natte boel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:02 schreef timmmmm het volgende:
Al die jonge jongens laten douchen bij Corrie op de parking, dit is vragen om problemen jongens
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:02 schreef Smoofie het volgende:
Ten Hag out. Ten Hag out. Ten Hag out.
De Bijlmer en Duivendrecht komen daar wel aardig bij in de buurt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:01 schreef Grifte het volgende:
[..]
Tja, uitsupporters in Amsterdam worden/werden ook geregeld aangevallen door de lokale hoolies. En wij zijn geen 'achterstandsland'.
Mourinho inquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:02 schreef Smoofie het volgende:
Ten Hag out. Ten Hag out. Ten Hag out.
wuberquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:02 schreef Themeparktommy het volgende:
Wober stijgt boven zichzelf uit vanavond!
LOLquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:02 schreef Keyos het volgende:
[..]
De Bijlmer en Duivendrecht komen daar wel aardig bij in de buurt.
Gaat om het alternatief, wõber, die beter is als CVquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Waarom blijven mensen beweren dat trage Blind daar uit te voeten kan.
Dit keer was het timmmmm hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:03 schreef Coco. het volgende:
Karina is er en het is weer klassiek ordinair
KeukenConcurrent ookquote:
Dat is Blind ook . En ik zie hem liever als VM trouwensquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gaat om het alternatief, wõber, die beter is als CV
mijn vriend Timmmmm weet dat Karina er is dus hij gaat meteen ordinair doen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:03 schreef Coco. het volgende:
Karina is er en het is weer klassiek ordinair
Feyenoorders hebben geen recht van spreken en mogen wmb zich niet eens in dit topic vertonenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:03 schreef timmmmm het volgende:
Hebben we een beetje vertrouwen in de afgang van het jaar? Ik kan niet wachten
Daar komt hij het best tot zijn recht ja.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat is Blind ook . En ik zie hem liever als VM trouwens
blackedquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Lekker zwart.
Daar hou ik wel van.
jij houdt niet van keepersquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Lekker zwart.
Daar hou ik wel van.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Feyenoorders hebben geen recht van spreken en mogen wmb zich niet eens in dit topic vertonen
zwart genotquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Lekker zwart.
Daar hou ik wel van.
Dat bepaal ik zelf welquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Feyenoorders hebben geen recht van spreken en mogen wmb zich niet eens in dit topic vertonen
ff dimmen jijquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]![]()
Dus om de prestaties van wat voetballers op een veld ergens mag ik ergens wel of niet posten? Iemand neemt het allemaal iets te serieus
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
zwart genot
Zwarte koffie, blacked, Pieter
Niveautje klaasweetalles, ik kan daar altijd wel op lachen. Laat je dus door mij niet tegenhoudenquote:
Dat shirt van de keepert vind ik wel mooiquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:06 schreef Karina het volgende:
Wat is er mis met die shirts trouwens? Beter dan neongeel of roze.
Mee eens.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat shirt van de keepert vind ik wel mooi
Neon geel is best mooi opzichquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:06 schreef Karina het volgende:
Wat is er mis met die shirts trouwens? Beter dan neongeel of roze.
Sow nu al madquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niveautje klaasweetalles, ik kan daar altijd wel op lachen. Laat je dus door mij niet tegenhouden
quote:
Vond het zelf ook al snel jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan word ik wel nerveus kerelquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:08 schreef skysherrif het volgende:
1 - 0 kunnen we ook gewoon hebben niets aan het handje.
Man man man man man man man man man man man man man man man manquote:
Dat holle gelul van te voren moet je niet serieus nemenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:09 schreef skysherrif het volgende:
Valt ook niet een beetje mee hoe ajax wordt weggespeeld lol.
"Ten Hag: wij nemen het initiatief"
Wat een onzin. Kiev zet even voor eigen publiek aan. Eerste kwartier geen gekke dingen doen en Ajax leidt met 0-1 voor rust.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:09 schreef skysherrif het volgende:
Valt ook niet een beetje mee hoe ajax wordt weggespeeld lol.
"Ten Hag: wij nemen het initiatief"
Dan wordt het vgm 0 0 hoor??quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:09 schreef timmmmm het volgende:
En de Boer maar roepen dat ze ook bij een 1-0 gewoon hetzelfde moeten blijven spelen.
Als ze hetzelfde als dit blijven spelen wordt het dan 5-0
Omdat het een talentje is. Niemand zegt dat hij de volgende interland moet spelen hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:08 schreef Oldground het volgende:
Waarom wordt die rb in verband gebracht met het Nederlands elftal?
de logoquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:10 schreef Doublepain het volgende:
Ik vind de nieuwe logo van Kiev maar niks
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat zijn ze wel gewend in de ArenA
xD
Dat dacht feyenoord in Trencin ook.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat een onzin. Kiev zet even voor eigen publiek aan. Eerste kwartier geen gekke dingen doen en Ajax leidt met 0-1 voor rust.
We zullen het doorgevenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:10 schreef Doublepain het volgende:
hehequote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat zijn ze wel gewend in de ArenA
xD
https://www.welklidwoord.nl/cursusquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:10 schreef Doublepain het volgende:
Dat lag meer aan Feyenoord dan aan Trencin. Zoals ik al zei, als Ajax geen gekke dingen doet zou het geen probleem moeten zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat dacht feyenoord in Trencin ook.
Ik las dat ze hem wilden laten spelen om hem 'vast' te leggen. Triestigheid ten top.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat het een talentje is. Niemand zegt dat hij de volgende interland moet spelen hoor
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat lag meer aan Feyenoord dan aan Trencin. Zoals ik al zei, als Ajax geen gekke dingen doet zou het geen probleem moeten zijn.
Het is wel erg cool.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:12 schreef skysherrif het volgende:
Zullen we door dat getik nog wat vaker de bal verliezen op het middenveld?
Dat deed hij nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:13 schreef Merkie het volgende:
Waarom speelt Van de Beek nu weer wel eigenlijk? Twee weken geleden huilde hij nog om een transfer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |