Dat holle gelul van te voren moet je niet serieus nemenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:09 schreef skysherrif het volgende:
Valt ook niet een beetje mee hoe ajax wordt weggespeeld lol.
"Ten Hag: wij nemen het initiatief"
Wat een onzin. Kiev zet even voor eigen publiek aan. Eerste kwartier geen gekke dingen doen en Ajax leidt met 0-1 voor rust.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:09 schreef skysherrif het volgende:
Valt ook niet een beetje mee hoe ajax wordt weggespeeld lol.
"Ten Hag: wij nemen het initiatief"
Dan wordt het vgm 0 0 hoor??quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:09 schreef timmmmm het volgende:
En de Boer maar roepen dat ze ook bij een 1-0 gewoon hetzelfde moeten blijven spelen.
Als ze hetzelfde als dit blijven spelen wordt het dan 5-0
Omdat het een talentje is. Niemand zegt dat hij de volgende interland moet spelen hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:08 schreef Oldground het volgende:
Waarom wordt die rb in verband gebracht met het Nederlands elftal?
de logoquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:10 schreef Doublepain het volgende:
Ik vind de nieuwe logo van Kiev maar niks
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat zijn ze wel gewend in de ArenA
xD
Dat dacht feyenoord in Trencin ook.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat een onzin. Kiev zet even voor eigen publiek aan. Eerste kwartier geen gekke dingen doen en Ajax leidt met 0-1 voor rust.
We zullen het doorgevenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:10 schreef Doublepain het volgende:
hehequote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat zijn ze wel gewend in de ArenA
xD
https://www.welklidwoord.nl/cursusquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:10 schreef Doublepain het volgende:
Dat lag meer aan Feyenoord dan aan Trencin. Zoals ik al zei, als Ajax geen gekke dingen doet zou het geen probleem moeten zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat dacht feyenoord in Trencin ook.
Ik las dat ze hem wilden laten spelen om hem 'vast' te leggen. Triestigheid ten top.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat het een talentje is. Niemand zegt dat hij de volgende interland moet spelen hoor
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat lag meer aan Feyenoord dan aan Trencin. Zoals ik al zei, als Ajax geen gekke dingen doet zou het geen probleem moeten zijn.
Het is wel erg cool.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:12 schreef skysherrif het volgende:
Zullen we door dat getik nog wat vaker de bal verliezen op het middenveld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |