quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:58 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Ja maar daar wil je minder snel mee knuffelen, gewoon hard.
Merk en marketing Karina.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:00 schreef Karina het volgende:
Beetje jammer dat CL tunetje terwijl we daar nog niet zijn.
Dat vrees ik ookquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nou ik ga lekker geconcentreerd kijken.
Op naar de snelle 2-0 achterstand
Een niet volledig geëvolueerde pokemon als favoriet hebbenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zegt, want de favoriete pokémon van Doublepain is Charmeleon. Dat heb ik vandaag gehoord van hem.
(de mods kijken nu voorzichtig naar mijn post, maar de wedstrijd is nog niet begonnen)
Voor je het weet heb je een kind met haar.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:00 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Hoeft van mij niet perse. Vind de vagina toch altijd interessanter.
Dat mag.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:00 schreef Karina het volgende:
Moest lachenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zie ze al komen ja. Zwart gekleed en alles.
Trouwens, wees welkom Karinaquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:00 schreef Karina het volgende:
Jammer.quote:
Welkom Timmmmmquote:
Dit kloptquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor je het weet heb je een kind met haar.
Tja, uitsupporters in Amsterdam worden/werden ook geregeld aangevallen door de lokale hoolies. En wij zijn geen 'achterstandsland'.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:00 schreef Keyos het volgende:
[..]
Altijd feest in dat soort achterstandslanden. Ik weiger om die reden dan ook structureel dat soort uitpotjes te bezoeken.
Stelling: Zulk negatieve mensen mogen wegblijvenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Over 10 minuten staat het 1-0
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |