Roma schijnt een soort voorbeeld te zijn op dat gebied.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach is toch leuk om die internationale stagiairs wat te zien dollen.
Is niet alsof de CEO's van de clubs achter die accounts zitten.
Ze hebben wel een leuk Engels Twitteraccount ja.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Roma schijnt een soort voorbeeld te zijn op dat gebied.
Niets mis mee. Maar de wedstrijd begint zo.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wil nog wel eens doordraven GENOT
Hopelijk geeft dat ook de gelegenheid om te komenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:43 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Niets mis mee. Maar de wedstrijd begint zo.
Klaasweetalles zit daar in de redactie, die weet ook niet van ophouden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik zie dat Neres gewoon op de bank zit. Waarom plaatst het AD überhaupt nog hun ´verwachte opstelling´. Ze hebben het echt altijd fout (lol).
5-0 kiev dusquote:
Zo'n wedstrijdje kan me echt niets meer verrekken als ik me bedenk dat ik alleen met Hèléne zou zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk geeft dat ook de gelegenheid om te komen
Zo knap is ze nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:46 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Zo'n wedstrijdje kan me echt niets meer verrekken als ik me bedenk dat ik alleen met Hèléne zou zijn.
Het gaat bij aantrekkingskracht ook niet perse om de knapheid.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zo knap is ze nou ook weer niet.
Jijweet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het gaat bij aantrekkingskracht ook niet perse om de knapheid.
per sequote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben een beetje verliefd op die chick van laat op 1quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |