quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
kaas-spek pannenkoeken en dan er nog stroop overheen
Begrijpelijk. Ik bedolf mijn pk's altijd onder de hagelslagquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik doe er altijd kaas of spek op. Ben geen zoetekauw.
Ben je serieus? Smeerpijpquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
niet goat genoeg om me over te halen om vaker dan 1 keer per maand m'n bed te verschonen
Geen stroop man, maar die combi is goed.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
kaas-spek pannenkoeken en dan er nog stroop overheen
Ja, maar dat is met alles wat je teveel gebruikt.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja precies. Werd er ook niet ziek van ofzo, maar ze zeiden als je te veel drinkt kan je pijn in de buik krijgen.
Moeite? Mwa, zo gepiept. Het wassen is meer gedoe.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Terecht. De moeite van het bed opmaken meer dan waard.
Daarom ben jij singlequote:Op zondag 26 augustus 2018 21:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
niet goat genoeg om me over te halen om vaker dan 1 keer per maand m'n bed te verschonen
Is de enige manier om erboven uit te steken hier. De dag dat ik er niets meer om geef is de dag dat ik uitlogquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi als je kan caren op een forum.
Weet ik tochquote:
Hagelslag ja lolquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Ik bedolf mijn pk's altijd onder de hagelslag
Echt hè, gewoon erin stappen en slapen.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat zoete met het hartige vind ik juist wel lekkerquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Geen stroop man, maar die combi is goed.
Hoe vaak verschoon jij je bed danquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:14 schreef HPLC het volgende:
Jullie zijn echt de enige mensen die het elke week hebben over bed verschonen en hoe lekker dat is
Na dag twee wil ik alweer verschonen.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Omdat ze dat niet zovaak doen dus is het een heel bijzonder moment wanneer dat wel gebeurtquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:14 schreef HPLC het volgende:
Jullie zijn echt de enige mensen die het elke week hebben over bed verschonen en hoe lekker dat is
Misschien worstelt hij er nog heel erg mee, net als Aicu.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:12 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Toen ik zei dat hij een homo Was werd hij boos en schold mij uit voor graftak
Tenzij het echt ECHT vrieskoud is dan lekker onder dekbed met flanellen dekbedovertrek en flanellen pyjama aanquote:
Nee dat is niet goor. Er worden ook allerlei monsters genomen op plekken in de installatie waar de melk door naar de tank stroomt en dan wordt het kiemgetal bepaald enz. Als er niet schoon gewerkt wordt, wordt dat vrij snel opgespoord.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:10 schreef SideEffect het volgende:
Chai lust geen melk omdat ze weet hoe het gemaakt wordt, wss is dat goor
Ja prima, eigenlijk gebruik ik alleen nog zoete meuk als ik hagelslag door de vanillevla kwak.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
dat zoete met het hartige vind ik juist wel lekker
Weet niet precies, maar ik schat ergens tussen 1 keer in de 10 dagenquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe vaak verschoon jij je bed dan
Nou probeer jij hem dan maar uit de kast de lokken, suc6quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:15 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Misschien worstelt hij er nog heel erg mee, net als Aicu.
Zelfacceptatie is niet altijd zo makkelijk.
hahaquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:12 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Toen ik zei dat hij een homo Was werd hij boos en schold mij uit voor graftak
Dat laatste scheelt ook een slok op een borrel, ja.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:16 schreef Samzz het volgende:
Ik verschoon mijn lakens wekelijks. Stap wel iedere avond schoongedoucht in bed.
Oke gelukkig, kan dus veilig melk blijven drinkenquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dat is niet goor. Er worden ook allerlei monsters genomen op plekken in de installatie waar de melk door naar de tank stroomt en dan wordt het kiemgetal bepaald enz. Als er niet schoon gewerkt wordt, wordt dat vrij snel opgespoord.
Veel te lang ditquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Weet niet precies, maar ik schat ergens tussen 1 keer in de 10 dagen
Probeer eens een laagje pindakaas en dan een laagje chocopasta eroverheenquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lijkt mij echt niks. Pindakaas met hagelslag heeft trouwens wel wat.
Wacht maar tot je pindakaas met vruchtenhagel gaat proberen. Dan heb je het leven uitgespeeldquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lijkt mij echt niks. Pindakaas met hagelslag heeft trouwens wel wat.
Ja precies.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat laatste scheelt ook een slok op een borrel, ja.
Ik date al een FOK!ster.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:16 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nou probeer jij hem dan maar uit de kast de lokken, suc6
Omg, dat is ZO lekker!quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wacht maar tot je pindakaas met vruchtenhagel gaat proberen. Dan heb je het leven uitgespeeld
Vruchtenhagel heb ik ook nooit gevoeld. Ik voel daar geen klik bij.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wacht maar tot je pindakaas met vruchtenhagel gaat proberen. Dan heb je het leven uitgespeeld
Mij werd altijd maar wijs gemaakt dat monsters niet bestaan. Het leven is ook 1 grote vicieuze cirkel aan leugens hequote:Op zondag 26 augustus 2018 21:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dat is niet goor. Er worden ook allerlei monsters genomen op plekken in de installatie waar de melk door naar de tank stroomt en dan wordt het kiemgetal bepaald enz. Als er niet schoon gewerkt wordt, wordt dat vrij snel opgespoord.
Ja kweenie ik ben dik dus stink iedere dag weerquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:17 schreef chroestjov het volgende:
Ik douche ook niet iedere dag, net alsof je iedere dag opnieuw vies bent.
daarom ben jij singlequote:Op zondag 26 augustus 2018 21:15 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Echt hè, gewoon erin stappen en slapen.
Het voelt alsof je een vers stuk watermeloen eet nadat je een week lang waterfast hebt gedaanquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vruchtenhagel heb ik ook nooit gevoeld. Ik voel daar geen klik bij.
De vruchtenhagel die langzaam smelt in je mond en vermengd met de pindakaasquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik mijn soulmate eindelijk heb gevonden
Hoe doe je dat met smeren dan? Pak je dan twee messen of veeg je het af aan het brood? En dat smeert toch ook van geen kont als je op de pindakaas nog een laag moet aanbrengen.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Probeer eens een laagje pindakaas en dan een laagje chocopasta eroverheen.
Om die reden ben je ook een verrijking voor deze reeks. Meteen praktisch analyserenquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe doe je dat met smeren dan? Pak je dan twee messen of veeg je het af aan het brood? En dat smeert toch ook van geen kont als je op de pindakaas nog een laag moet aanbrengen.
Intens, zou willen dat mn smaakpapillen altijd zo openstonden.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het voelt alsof je een vers stuk watermeloen eet nadat je een week lang waterfast hebt gedaan
Nee joh, smeert prima. Gewoon een laagje pindakaas met mes 1, en een laagje pasta met mes 2.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe doe je dat met smeren dan? Pak je dan twee messen of veeg je het af aan het brood? En dat smeert toch ook van geen kont als je op de pindakaas nog een laag moet aanbrengen.
Vruchtenhagelquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
De vruchtenhagel die langzaam smelt in je mond en vermengd met de pindakaas.
Booh.
Ik heb helaas geen goede genen voor het kweken van overtollig vet.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja kweenie ik ben dik dus stink iedere dag weer
Verzin je eigen teksten.quote:
Smeer jij het dan maar, eet ik het op. Ik zie alleen maar problemen.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee joh, smeert prima. Gewoon een laagje pindakaas met mes 1, en een laagje pasta met mes 2.
Goddelijk.
Als straks de Russen aan de deur kloppen dan ben je dus de eerste die het gaat begeven. Zeker als je bedenkt dat jongens als Artista dan aan de frontlinie moeten staanquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:21 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen goede genen voor het kweken van overtollig vet.
[..]
Verzin je eigen teksten.
rot op homoquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:22 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wat vind jij nou van vk als mod?
Ja en het directe contact met het schone bed, wat een fijn gevoel is dat.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Het klokkenspel voelt zich toch het prettigst in het open.
Doe ik graag voor je. En daarna maak ik een boterham met pindakaas en vruchtenhagel voor je.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Smeer jij het dan maar, eet ik het op. Ik zie alleen maar problemen.
Ik vind VK de allerbeste mod van de laatste 5 jaar.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:22 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Je probeert de afgelopen weken wel een beetje te stoken tegen mij hequote:Op zondag 26 augustus 2018 21:22 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Rusland wil dit verloren land niet eens.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als straks de Russen aan de deur kloppen dan ben je dus de eerste die het gaat begeven. Zeker als je bedenkt dat jongens als Artista dan aan de frontlinie moeten staan
Juist vanwege bovenstaande redenquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:25 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Rusland wil dit verloren land niet eens.
Vind ik ook wel, doe weleens gemeen tegen hem maar dat is alleen om te testenquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik vind VK de allerbeste mod van de laatste 5 jaar.
Laten we niet te hard van stapel lopen.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe ik graag voor je. En daarna maak ik een boterham met pindakaas en vruchtenhagel voor je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |