daarom ben jij singlequote:Op zondag 26 augustus 2018 21:15 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Echt hè, gewoon erin stappen en slapen.
Het voelt alsof je een vers stuk watermeloen eet nadat je een week lang waterfast hebt gedaanquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vruchtenhagel heb ik ook nooit gevoeld. Ik voel daar geen klik bij.
De vruchtenhagel die langzaam smelt in je mond en vermengd met de pindakaasquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik mijn soulmate eindelijk heb gevonden
Hoe doe je dat met smeren dan? Pak je dan twee messen of veeg je het af aan het brood? En dat smeert toch ook van geen kont als je op de pindakaas nog een laag moet aanbrengen.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Probeer eens een laagje pindakaas en dan een laagje chocopasta eroverheen.
Om die reden ben je ook een verrijking voor deze reeks. Meteen praktisch analyserenquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe doe je dat met smeren dan? Pak je dan twee messen of veeg je het af aan het brood? En dat smeert toch ook van geen kont als je op de pindakaas nog een laag moet aanbrengen.
Intens, zou willen dat mn smaakpapillen altijd zo openstonden.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het voelt alsof je een vers stuk watermeloen eet nadat je een week lang waterfast hebt gedaan
Nee joh, smeert prima. Gewoon een laagje pindakaas met mes 1, en een laagje pasta met mes 2.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe doe je dat met smeren dan? Pak je dan twee messen of veeg je het af aan het brood? En dat smeert toch ook van geen kont als je op de pindakaas nog een laag moet aanbrengen.
Vruchtenhagelquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
De vruchtenhagel die langzaam smelt in je mond en vermengd met de pindakaas.
Booh.
Ik heb helaas geen goede genen voor het kweken van overtollig vet.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja kweenie ik ben dik dus stink iedere dag weer
Verzin je eigen teksten.quote:
Smeer jij het dan maar, eet ik het op. Ik zie alleen maar problemen.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee joh, smeert prima. Gewoon een laagje pindakaas met mes 1, en een laagje pasta met mes 2.
Goddelijk.
Als straks de Russen aan de deur kloppen dan ben je dus de eerste die het gaat begeven. Zeker als je bedenkt dat jongens als Artista dan aan de frontlinie moeten staanquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:21 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen goede genen voor het kweken van overtollig vet.
[..]
Verzin je eigen teksten.
rot op homoquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:22 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wat vind jij nou van vk als mod?
Ja en het directe contact met het schone bed, wat een fijn gevoel is dat.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Het klokkenspel voelt zich toch het prettigst in het open.
Doe ik graag voor je. En daarna maak ik een boterham met pindakaas en vruchtenhagel voor je.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Smeer jij het dan maar, eet ik het op. Ik zie alleen maar problemen.
Ik vind VK de allerbeste mod van de laatste 5 jaar.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:22 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Je probeert de afgelopen weken wel een beetje te stoken tegen mij hequote:Op zondag 26 augustus 2018 21:22 schreef SideEffect het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |