Na dag twee wil ik alweer verschonen.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
niet goat genoeg om me over te halen om vaker dan 1 keer per maand m'n bed te verschonen
Omdat ze dat niet zovaak doen dus is het een heel bijzonder moment wanneer dat wel gebeurtquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:14 schreef HPLC het volgende:
Jullie zijn echt de enige mensen die het elke week hebben over bed verschonen en hoe lekker dat is
Misschien worstelt hij er nog heel erg mee, net als Aicu.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:12 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Toen ik zei dat hij een homo Was werd hij boos en schold mij uit voor graftak
Tenzij het echt ECHT vrieskoud is dan lekker onder dekbed met flanellen dekbedovertrek en flanellen pyjama aanquote:
Nee dat is niet goor. Er worden ook allerlei monsters genomen op plekken in de installatie waar de melk door naar de tank stroomt en dan wordt het kiemgetal bepaald enz. Als er niet schoon gewerkt wordt, wordt dat vrij snel opgespoord.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:10 schreef SideEffect het volgende:
Chai lust geen melk omdat ze weet hoe het gemaakt wordt, wss is dat goor
Ja prima, eigenlijk gebruik ik alleen nog zoete meuk als ik hagelslag door de vanillevla kwak.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
dat zoete met het hartige vind ik juist wel lekker
Weet niet precies, maar ik schat ergens tussen 1 keer in de 10 dagenquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe vaak verschoon jij je bed dan
Nou probeer jij hem dan maar uit de kast de lokken, suc6quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:15 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Misschien worstelt hij er nog heel erg mee, net als Aicu.
Zelfacceptatie is niet altijd zo makkelijk.
hahaquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:12 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Toen ik zei dat hij een homo Was werd hij boos en schold mij uit voor graftak
Dat laatste scheelt ook een slok op een borrel, ja.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:16 schreef Samzz het volgende:
Ik verschoon mijn lakens wekelijks. Stap wel iedere avond schoongedoucht in bed.
Oke gelukkig, kan dus veilig melk blijven drinkenquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dat is niet goor. Er worden ook allerlei monsters genomen op plekken in de installatie waar de melk door naar de tank stroomt en dan wordt het kiemgetal bepaald enz. Als er niet schoon gewerkt wordt, wordt dat vrij snel opgespoord.
Veel te lang ditquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Weet niet precies, maar ik schat ergens tussen 1 keer in de 10 dagen
Probeer eens een laagje pindakaas en dan een laagje chocopasta eroverheenquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lijkt mij echt niks. Pindakaas met hagelslag heeft trouwens wel wat.
Wacht maar tot je pindakaas met vruchtenhagel gaat proberen. Dan heb je het leven uitgespeeldquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lijkt mij echt niks. Pindakaas met hagelslag heeft trouwens wel wat.
Ja precies.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat laatste scheelt ook een slok op een borrel, ja.
Ik date al een FOK!ster.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:16 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nou probeer jij hem dan maar uit de kast de lokken, suc6
Omg, dat is ZO lekker!quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wacht maar tot je pindakaas met vruchtenhagel gaat proberen. Dan heb je het leven uitgespeeld
Vruchtenhagel heb ik ook nooit gevoeld. Ik voel daar geen klik bij.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wacht maar tot je pindakaas met vruchtenhagel gaat proberen. Dan heb je het leven uitgespeeld
Mij werd altijd maar wijs gemaakt dat monsters niet bestaan. Het leven is ook 1 grote vicieuze cirkel aan leugens hequote:Op zondag 26 augustus 2018 21:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dat is niet goor. Er worden ook allerlei monsters genomen op plekken in de installatie waar de melk door naar de tank stroomt en dan wordt het kiemgetal bepaald enz. Als er niet schoon gewerkt wordt, wordt dat vrij snel opgespoord.
Ja kweenie ik ben dik dus stink iedere dag weerquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:17 schreef chroestjov het volgende:
Ik douche ook niet iedere dag, net alsof je iedere dag opnieuw vies bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |