Ik hou het in het achterhoofd.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:03 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja, gelukkig waren de bedden wel heel goed. Maar zeker voor een korte vakantie kan ik beide plaatsen goed aanraden.
Piemels zijn wel machtige statuten om te zien soms hequote:Op zondag 26 augustus 2018 21:03 schreef HPLC het volgende:
en dan denkt iedereen altijd aan piemels, maar doel gewoon op een stuk paardenworst in een kopje thee
Ah oke, kijken of dit beter gaat dan. Blij dat ik gewoon genoeg heb aan een bak koffie.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alleen kwark of Griekse yoghurt met wat muesli erdoor. Maar dat vulde niet zo lekker.
Hier drinken we ook zelden tot nooit melkquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:05 schreef Mortaxx het volgende:
Vraag me af waar Chai groot van is geworden als ze geen melk lust
Piellepap.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:05 schreef Mortaxx het volgende:
Vraag me af waar Chai groot van is geworden als ze geen melk lust
Gatverdamme chaiquote:
Straks is je vriend weg gegaan, omdat hij bang was dat je met jouw levensstijl de 30 niet haalt en hij daarna jarenlang in een rouwproces zou moeten zitten.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wil nu echt niet beweren dat ik super gezond eet ik maar ik eet wat iets minder troep dan jullie denken.![]()
Ik wilde ook wat afwisseling.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah oke, kijken of dit beter gaat dan. Blij dat ik gewoon genoeg heb aan een bak koffie.
Emotioneel type ben je hequote:Op zondag 26 augustus 2018 21:07 schreef Kiid het volgende:
Op zondag 26 augustus 2018 21:07 schreef SideEffect het volgende:
Beweer je nu dat mozy een koe isquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh dat vind ik echt enorm goor. Maar jij melkte vroeger toch echt koeien of is dat verzonnen?
Nee dat is wel waar. Don't get high on your own supply hè.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh dat vind ik echt enorm goor. Maar jij melkte vroeger toch echt koeien of is dat verzonnen?
Waarom niet. Heb ook net gedoucht, echt lekkerquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:08 schreef Kiid het volgende:
Vraag me echt af of het nog rendabel is om in de douche te stappen nu
Altijd, wel je bed verschonen nog als je dat nog niet gedaan hebt.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:08 schreef Kiid het volgende:
Vraag me echt af of het nog rendabel is om in de douche te stappen nu
Supermarktmelk is wel heel anders dan melk vers van de koe.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:07 schreef Mariocash het volgende:
Sws boer’nmeid die geen melk lust...
🙄
Heb weleens rechtstreeks uit de tap van de tank gedronken, was ook altijd heerlijk. Volgens mij is dat redelijk ongezond of niet?quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dat is wel waar. Don't get high on your own supply hè.
Net gedaanquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Altijd, wel je bed verschonen nog als je dat nog niet gedaan hebt.
Dan ga ik het ook doen. Yolo hequote:Op zondag 26 augustus 2018 21:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom niet. Heb ook net gedoucht, echt lekker
Beter dan het op te kroppen, dat doe ik meestal.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hier zie je slechts nog maar de oppervlakte
Je vraagt wel erg veel van me nuquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Altijd, wel je bed verschonen nog als je dat nog niet gedaan hebt.
Dat is wel zo. Krijg je ook lekkerder pannekoeken vanquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Supermarktmelk is wel heel anders dan melk vers van de koe.
Ik ben niet op de hoogte van het verschil. Ik ben een randstedeling. Maar ik geloof je direct op je woord.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Supermarktmelk is wel heel anders dan melk vers van de koe.
Moet dat zo nog doen, maar kijk er wel naar uit.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Net gedaan.
Zo de hondjes uitlaten, douchen en lekker in m'n schone bed.
Enjoyquote:
Snap je. Ik laat hier al mijn gedachtes los zodat ik irl gewoon een normaal persoon kan zijnquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Beter dan het op te kroppen, dat doe ik meestal.
Zit je dan ook echt te snikken achter je toetsenbord.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Snap je. Ik laat hier al mijn gedachtes los zodat ik irl gewoon een normaal persoon kan zijn
Lekker is dat, krijgen wij alle shitzooi :squote:Op zondag 26 augustus 2018 21:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Snap je. Ik laat hier al mijn gedachtes los zodat ik irl gewoon een normaal persoon kan zijn
Pannenkoeken moet je toch verzuipen met siroop dus maakt geen fluit uit waar je het mee baktquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is wel zo. Krijg je ook lekkerder pannekoeken van
Ja bijna net zo goed als klaarkomenquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:11 schreef Vanillekwark het volgende:
Fris gedouched in een schoon bed stappen is misschien wel het GOAT-gevoel
Ik doe er altijd kaas of spek op. Ben geen zoetekauw.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Pannenkoeken moet je toch verzuipen met siroop dus maakt geen fluit uit waar je het mee bakt
Sowieso wel jaquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:11 schreef Vanillekwark het volgende:
Fris gedouched in een schoon bed stappen is misschien wel het GOAT-gevoel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |