Ja was heerlijk, in de Ardennen hebben we veel gewandeld, hadden gelukkig heel mooi weer daar en op Karpathos ben ik aardig verbrand en verkleurd, was ook erg leuk, maar 4 dagen is wel genoeg op dat kleine eilandje.quote:Op zondag 26 augustus 2018 20:49 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Vandaar. En hoe heb je het gehad op vakantie? Goed bruin geworden?
Heerlijk toch.quote:Op zondag 26 augustus 2018 20:51 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja was heerlijk, in de Ardennen hebben we veel gewandeld, hadden gelukkig heel mooi weer daar en op Karpathos ben ik aardig verbrand en verkleurd, was ook erg leuk, maar 4 dagen is wel genoeg op dat kleine eilandje.
Jij nog wat bijzonders gedaan?
Bedankt. Is het nodig?quote:Op zondag 26 augustus 2018 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Good for you.
Ik ben sinds dit weekend begonnen met havermout.
Jij ook bedankt.quote:
Is ook lekker, moet zeggen vind het ook wel weer fijn om thuis te zijn. Lekker de boel wassen en mijn eigen douche, wat is dat toch fijnquote:Op zondag 26 augustus 2018 20:54 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Heerlijk toch.
Ik heb me hier in Nederland vermaakt met de nodige alcoholische versnaperingen.
quote:
Nee. Maar ik zocht iets makkelijks, iets vullends en iets gezonds. Dus havermout weer eens proberen. Met wat zoetigheid erdoor best okay.quote:Op zondag 26 augustus 2018 20:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Bedankt. Is het nodig?
[..]
Jij ook bedankt.
ja precies daarom lekker in Somalië of Afghanistan gaan wonen. Doei hèquote:Op zondag 26 augustus 2018 20:27 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Zo zijn Nederlanders nou eenmaal, kunnen alleen maar klagen en zeuren. Ze zijn met niks tevreden en alles wat anders is is maar raar en hoort zich aan te passen en moet zich niet zo aanstellen. Je kunt er weinig mee.
Ja. Ik verlang altijd het meeste naar mijn eigen bed als ik op vakantie ben.quote:Op zondag 26 augustus 2018 20:56 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Is ook lekker, moet zeggen vind het ook wel weer fijn om thuis te zijn. Lekker de boel wassen en mijn eigen douche, wat is dat toch fijn
Echt he, dat domme geklaagquote:Op zondag 26 augustus 2018 20:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja precies daarom lekker in Somalië of Afghanistan gaan wonen. Doei hè
Je hebt bij de appie tegenwoordig ook gepofte tarwe of spelt, zonder iets toegevoegd. dat is ook chill door de kwarkquote:Op zondag 26 augustus 2018 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Maar ik zocht iets makkelijks, iets vullends en iets gezonds. Dus havermout weer eens proberen. Met wat zoetigheid erdoor best okay.
goede zinquote:Op zondag 26 augustus 2018 20:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Denk je dat we samen ooit 1 potje samen gaan spelen
Met kwark/yoghurt vond ik het niks. En melk lust ik niet. Maar heb laatst een keer kokosmelk geprobeerd om toch hip havermout te eten en eet dat sindsdien vrij regelmatigquote:
Oh dat is ook een idee idd. Ligt vast bij de ontbijtzooi?quote:Op zondag 26 augustus 2018 20:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
Je hebt bij de appie tegenwoordig ook gepofte tarwe of spelt, zonder iets toegevoegd. dat is ook chill door de kwark
is ongezondquote:Op zondag 26 augustus 2018 20:58 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Omg ik moet dit. Geef. Nu.
Nou ik vervloek mijn badkamer wel eens dat hij zo klein is, maar na 4 dagen de douche op Karpathos vind ik mijn badkamer helemaal het einde. Je hoefde daar niet samen onder de douche te gaan staan want dat paste niet eens in die douchebakquote:Op zondag 26 augustus 2018 20:58 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ja. Ik verlang altijd het meeste naar mijn eigen bed als ik op vakantie ben.
Hahaha was toch helemaal niet serieusquote:Op zondag 26 augustus 2018 20:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja precies daarom lekker in Somalië of Afghanistan gaan wonen. Doei hè
Lekker, ik heb enorm veel behoefte aan fout etenquote:Op zondag 26 augustus 2018 20:58 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ja is wel lekker makkelijk en goed weg te werken. Wat at je normaal dan?quote:Op zondag 26 augustus 2018 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Maar ik zocht iets makkelijks, iets vullends en iets gezonds. Dus havermout weer eens proberen. Met wat zoetigheid erdoor best okay.
in één van die apenlanden (red: landen waar apen voorkomen) was zo'n Keukenkampioendebiel als artista al lang opgehangen. En dan hier durven klagen dat wij niet meegaan in zijn gezeikquote:
Ik laat t een nacht in een bakje door water en kwark geroerd in de koelkast staan en 's ochtends gooi ik de rest van de zooi erdoor. En dat smaakt best okay.quote:Op zondag 26 augustus 2018 20:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Met kwark/yoghurt vond ik het niks. En melk lust ik niet. Maar heb laatst een keer kokosmelk geprobeerd om toch hip havermout te eten en eet dat sindsdien vrij regelmatig![]()
Je moet juist nu gezond gaan eten sporten en knap worden, dan ziet hij wat hij mistquote:Op zondag 26 augustus 2018 20:58 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Pff alsof dat nog wat uitmaakt.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:00 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Je moet juist nu gezond gaan eten sporten en knap worden, dan ziet hij wat hij mist
Water en kwark samenquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik laat t een nacht in een bakje door water en kwark geroerd in de koelkast staan en 's ochtends gooi ik de rest van de zooi erdoor. En dat smaakt best okay.
Eet jij ook wel eens iets normaals. Of is het echt 24/7 je lichaam vullen met teringzooi?quote:Op zondag 26 augustus 2018 20:58 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen kwark of Griekse yoghurt met wat muesli erdoor. Maar dat vulde niet zo lekker.quote:Op zondag 26 augustus 2018 20:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja is wel lekker makkelijk en goed weg te werken. Wat at je normaal dan?
sowowowowquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:00 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Je moet juist nu gezond gaan eten sporten en knap worden, dan ziet hij wat hij mist
Ja. De havermout zuigt al t vocht op en 's ochtends is het dan een stevige pap.quote:
Ik zeg wel vaker hier dat ik lang niet alles eet wat ik hier post hoor.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:01 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Eet jij ook wel eens iets normaals. Of is het echt 24/7 je lichaam vullen met teringzooi?
Gelukkig kan je nu thuis weet samen onder de douche springen. Dan waardeer je weer de kleine dingen in het leven.quote:Op zondag 26 augustus 2018 20:59 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nou ik vervloek mijn badkamer wel eens dat hij zo klein is, maar na 4 dagen de douche op Karpathos vind ik mijn badkamer helemaal het einde. Je hoefde daar niet samen onder de douche te gaan staan want dat paste niet eens in die douchebak
Hmmm, vooruit dan maar.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zeg wel vaker hier dat ik lang niet alles eet wat ik hier post hoor.Zou echt niet goed zijn.
Ja, gelukkig waren de bedden wel heel goed. Maar zeker voor een korte vakantie kan ik beide plaatsen goed aanraden.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:02 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Gelukkig kan je nu thuis weet samen onder de douche springen. Dan waardeer je weer de kleine dingen in het leven.
Wil nu echt niet beweren dat ik super gezond eet ik maar ik eet wat iets minder troep dan jullie denken.quote:
Jij vangt genoeg worst.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
van mij mag je hoor.
Ik zeg ook vaak dat ik zin heb in natte worst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |