Helemaal mee eensquote:Op zondag 26 augustus 2018 20:27 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Zo zijn Nederlanders nou eenmaal, kunnen alleen maar klagen en zeuren. Ze zijn met niks tevreden en alles wat anders is is maar raar en hoort zich aan te passen en moet zich niet zo aanstellen. Je kunt er weinig mee.
Nederlanders zijn kutquote:Op zondag 26 augustus 2018 20:13 schreef ArtistA het volgende:
Overal waar ik kom in dit land wordt op me gebasht. Zelfs als daar geen aantoonbare reden voor is. Maar vervolgens kom ik hierheen om te klagen en probeer ik dat ook nog eens deftig en netjes te doen met behulp van degelijke zinsopbouw en bewoording. Maar Nederland is uitermate goed in plagen en kwesten. Heel ironisch om mee te maken dat men in dit land steen en been klaagt maar tegelijkertijd meegaat in alle tirannie en onheil die men hier over zichzelf uitroept.
Ja fair enough.quote:Op zondag 26 augustus 2018 20:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Films, moet niet te veel moeite kosten
Ja, ook. Ik miste de updates over de cavia’s hier de laatste weken.quote:Op zondag 26 augustus 2018 20:46 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hoi, jazekers! Met jou ook?
ja maar dat gaat m niet wordenquote:Op zondag 26 augustus 2018 20:46 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Vriend.
De weg naar Yasmin ligt bijna open voor je.
Ben weggeweest he, eerst naar de Ardennen en afgelopen week naar Karpathos.quote:Op zondag 26 augustus 2018 20:47 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ja, ook. Ik miste de updates over de cavia’s hier de laatste weken.
Te oud?quote:Op zondag 26 augustus 2018 20:47 schreef KanyeKardashian het volgende:
[..]
ja maar dat gaat m niet worden
Afgeknapt op foto? Of is ze je te autistisch?quote:Op zondag 26 augustus 2018 20:47 schreef KanyeKardashian het volgende:
[..]
ja maar dat gaat m niet worden
is goed fyfyquote:Op zondag 26 augustus 2018 20:48 schreef KanyeKardashian het volgende:
wist niet dat ariane grande zo goed was zeg
quote:Op zondag 26 augustus 2018 20:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Same, maar ben al bij de laatste helaas
Vandaar. En hoe heb je het gehad op vakantie? Goed bruin geworden?quote:Op zondag 26 augustus 2018 20:48 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ben weggeweest he, eerst naar de Ardennen en afgelopen week naar Karpathos.
Ik wist niet dat ze van mijn leeftijd was. Ik dacht dat dat kind een jaar of 16 was. Zo’n Amerikaans kindsterretje.quote:Op zondag 26 augustus 2018 20:48 schreef KanyeKardashian het volgende:
wist niet dat ariane grande zo goed was zeg
Good for you.quote:
Hee ik ookquote:Op zondag 26 augustus 2018 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Good for you.
Ik ben sinds dit weekend begonnen met havermout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |