Niceequote:
Die vind ik wel lekker als het een klein beetje is. Maar een hele tub hoef ik er niet van te hebben. Daarvoor mist het teveel shazam en schwungquote:Op zondag 26 augustus 2018 20:13 schreef I. het volgende:
[..]
NiceeB&J
Je kan bijna niet een verkeerde keuze maken.
Al vind ik Strawberry cheesecake wel één van de mindere.
Maakt het niet minder kut natuurlijkquote:Op zondag 26 augustus 2018 20:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Tja je weet toch dat je genaaid gaat worden als je het leger in gaat
Je weet waar je aan begint dus dan moet je achteraf ook niet huilie gaan doen. Je krijgt daar niet riant betaalt om lange vakanties te vieren in de zandbakquote:Op zondag 26 augustus 2018 20:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maakt het niet minder kut natuurlijk
Ik heb een hekel aan die sport maar dit gaat wel erg ver.quote:Op zondag 26 augustus 2018 20:13 schreef Vanillekwark het volgende:
NWS / Schietpartij op een Madden gaming event in Jacksonville
wtff
Toch weet je pas wat je op je dak krijgt als je het ervaartquote:Op zondag 26 augustus 2018 20:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je weet waar je aan begint dus dan moet je achteraf ook niet huilie gaan doen. Je krijgt daar niet riant betaalt om lange vakanties te vieren in de zandbak
Fantastischquote:Op zondag 26 augustus 2018 20:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hey vriend. Hoe bevallen de eerste dagen als 30 jarige
jaquote:Op zondag 26 augustus 2018 20:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan die sport maar dit gaat wel erg ver.
Nee als je er mee te maken hebt maakt het niks uit maar als buitenstaander kijk ik er zo tegenaanquote:Op zondag 26 augustus 2018 20:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maakt het niet minder kut natuurlijk
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 26 augustus 2018 20:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Die vind ik wel lekker als het een klein beetje is. Maar een hele tub hoef ik er niet van te hebben. Daarvoor mist het teveel shazam en schwung
Heb het idee dat dit weer zo'n momentje is waarbij je empathie moet tonen anders verdwijnen je posts als sneeuw voor de zon.quote:Op zondag 26 augustus 2018 20:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan die sport maar dit gaat wel erg ver.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |