Rtquote:Op zondag 26 augustus 2018 20:07 schreef Le_Professeur het volgende:
Beetje respectloos om met die kutspelletjes te komen
quote:Op zondag 26 augustus 2018 20:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb beterschap beloofd tegenover iedereen hier
fuck die nieuwe shit dat was de mw trilogy, heb al sinds mw3 geen cod gespeeldquote:Op zondag 26 augustus 2018 20:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ziek vriend. Ik speel al lang geen cod meer want ik ben te oud om die vliegende en zwevende jetpacks bij te houden
Rtquote:Op zondag 26 augustus 2018 20:07 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
fuck die nieuwe shit dat was de mw trilogy, heb al sinds mw3 geen cod gespeeld
hoezo ;squote:Op zondag 26 augustus 2018 20:07 schreef Le_Professeur het volgende:
Beetje respectloos om met die kutspelletjes te komen
ArtistA zit doorgedraaid thuis na tweemaal uitgezonden te zijn naar Afghanistan en ternauwernood een tankmijn te hebben overleefd.quote:
Nu beetje en straks.quote:Op zondag 26 augustus 2018 20:11 schreef Kiid het volgende:
Zal ik nu beginnen aan mijn b&j's of nog ff wachten
Welke heb je. Ik heb Chunky Monkey voor vanavond.quote:Op zondag 26 augustus 2018 20:11 schreef Kiid het volgende:
Zal ik nu beginnen aan mijn b&j's of nog ff wachten
Hahahah, dat kan natuurlijk niet dat snap je zelf ook wel. Als je eraan begint dan moet het ook opquote:
Ditquote:Op zondag 26 augustus 2018 20:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hahahah, dat kan natuurlijk niet dat snap je zelf ook wel. Als je eraan begint dan moet het ook op
Dat heb ik zelfs niet eens. :Squote:Op zondag 26 augustus 2018 20:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hahahah, dat kan natuurlijk niet dat snap je zelf ook wel. Als je eraan begint dan moet het ook op
Tja je weet toch dat je genaaid gaat worden als je het leger in gaatquote:Op zondag 26 augustus 2018 20:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ArtistA zit doorgedraaid thuis na tweemaal uitgezonden te zijn naar Afghanistan en ternauwernood een tankmijn te hebben overleefd.
Choco met cookie doughquote:Op zondag 26 augustus 2018 20:12 schreef I. het volgende:
[..]
Welke heb je. Ik heb Chunky Monkey voor vanavond.
Niceequote:
Die vind ik wel lekker als het een klein beetje is. Maar een hele tub hoef ik er niet van te hebben. Daarvoor mist het teveel shazam en schwungquote:Op zondag 26 augustus 2018 20:13 schreef I. het volgende:
[..]
NiceeB&J
Je kan bijna niet een verkeerde keuze maken.
Al vind ik Strawberry cheesecake wel één van de mindere.
Maakt het niet minder kut natuurlijkquote:Op zondag 26 augustus 2018 20:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Tja je weet toch dat je genaaid gaat worden als je het leger in gaat
Je weet waar je aan begint dus dan moet je achteraf ook niet huilie gaan doen. Je krijgt daar niet riant betaalt om lange vakanties te vieren in de zandbakquote:Op zondag 26 augustus 2018 20:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maakt het niet minder kut natuurlijk
Ik heb een hekel aan die sport maar dit gaat wel erg ver.quote:Op zondag 26 augustus 2018 20:13 schreef Vanillekwark het volgende:
NWS / Schietpartij op een Madden gaming event in Jacksonville
wtff
Toch weet je pas wat je op je dak krijgt als je het ervaartquote:Op zondag 26 augustus 2018 20:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je weet waar je aan begint dus dan moet je achteraf ook niet huilie gaan doen. Je krijgt daar niet riant betaalt om lange vakanties te vieren in de zandbak
Fantastischquote:Op zondag 26 augustus 2018 20:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hey vriend. Hoe bevallen de eerste dagen als 30 jarige
jaquote:Op zondag 26 augustus 2018 20:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan die sport maar dit gaat wel erg ver.
Nee als je er mee te maken hebt maakt het niks uit maar als buitenstaander kijk ik er zo tegenaanquote:Op zondag 26 augustus 2018 20:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maakt het niet minder kut natuurlijk
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 26 augustus 2018 20:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Die vind ik wel lekker als het een klein beetje is. Maar een hele tub hoef ik er niet van te hebben. Daarvoor mist het teveel shazam en schwung
Heb het idee dat dit weer zo'n momentje is waarbij je empathie moet tonen anders verdwijnen je posts als sneeuw voor de zon.quote:Op zondag 26 augustus 2018 20:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan die sport maar dit gaat wel erg ver.
Net als IF inderdaadquote:Op zondag 26 augustus 2018 20:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Toch weet je pas wat je op je dak krijgt als je het ervaart
Als je onschuldig zit te gamen of iets dan is dat wel klachtwaardigquote:Op zondag 26 augustus 2018 20:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb het idee dat dit weer zo'n momentje is waarbij je empathie moet tonen anders verdwijnen je posts als sneeuw voor de zon.
Wat boeit het nou. Ze schieten elkaar iedere dag daar overhoop. Ruimt op
Tja, de werkelijke klacht is dat iedere viervoeter en hun eigenaar een wapen heeft daar. Dus dan krijg je dit soort taferelen. Als je mensen macht geeft dan draaien ze door tenzij je er tegen bestand bentquote:Op zondag 26 augustus 2018 20:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je onschuldig zit te gamen of iets dan is dat wel klachtwaardig
Ondervind je inderdaad ook een hoop weerstand, maar als je doorzet zal je uiteindelijk als winnaar uit de koker komen. Dat is in het leger natuurlijk anders, waarin je moet zien te overleven en zo min mogelijk schade moet zien op te lopen om niet verder als persoon vol stoornissen door het leven te moeten.quote:
PTSS is geen kattepis.quote:Op zondag 26 augustus 2018 20:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ondervind je inderdaad ook een hoop weerstand, maar als je doorzet zal je uiteindelijk als winnaar uit de koker komen. Dat is in het leger natuurlijk anders, waarin je moet zien te overleven en zo min mogelijk schade moet zien op te lopen om niet verder als persoon vol stoornissen door het leven te moeten.
Vriend. Zelfs in mijn best mogelijke bedrag kan ik geen andere mening formuleren dan dat ze weten waar ze aan beginnen. Het is geen picknickquote:Op zondag 26 augustus 2018 20:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ondervind je inderdaad ook een hoop weerstand, maar als je doorzet zal je uiteindelijk als winnaar uit de koker komen. Dat is in het leger natuurlijk anders, waarin je moet zien te overleven en zo min mogelijk schade moet zien op te lopen om niet verder als persoon vol stoornissen door het leven te moeten.
Zo zijn Nederlanders nou eenmaal, kunnen alleen maar klagen en zeuren. Ze zijn met niks tevreden en alles wat anders is is maar raar en hoort zich aan te passen en moet zich niet zo aanstellen. Je kunt er weinig mee.quote:Op zondag 26 augustus 2018 20:13 schreef ArtistA het volgende:
Overal waar ik kom in dit land wordt op me gebasht. Zelfs als daar geen aantoonbare reden voor is. Maar vervolgens kom ik hierheen om te klagen en probeer ik dat ook nog eens deftig en netjes te doen met behulp van degelijke zinsopbouw en bewoording. Maar Nederland is uitermate goed in plagen en kwesten. Heel ironisch om mee te maken dat men in dit land steen en been klaagt maar tegelijkertijd meegaat in alle tirannie en onheil die men hier over zichzelf uitroept.
Boek of film?quote:Op zondag 26 augustus 2018 20:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik ben met Jason Bourne reeks bezig
Dat valt wel mee, in bijvoorbeeld Zwitserland zijn er per hoofd van de bevolking meer wapens in omloop dan in de USA en daar gebeurt het ook niet dagelijks.quote:Op zondag 26 augustus 2018 20:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Tja, de werkelijke klacht is dat iedere viervoeter en hun eigenaar een wapen heeft daar. Dus dan krijg je dit soort taferelen. Als je mensen macht geeft dan draaien ze door tenzij je er tegen bestand bent
Wow rustig aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 augustus 2018 20:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wow rustig aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |