beterschap bbyquote:Op zondag 26 augustus 2018 19:58 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja begon met keelpijn maar het wordt allemaal steeds erger
Oké accountverwijderaar.quote:Op zondag 26 augustus 2018 20:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dan had ik allang administrator moeten zijn in deze toko
Zo te zien krijg jij er haast een stijf piemeltje van.quote:Op zondag 26 augustus 2018 20:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik denk dat je onderschat wat een goede k/d ratio op CoD met je doet
Dat is wel begrijpelijk. Je ziet vaak een 180 en als je ergens vers komt dan is er geen uitgangspuntquote:Op zondag 26 augustus 2018 20:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet schijten waar je eet vriend
3.51 hier, alleen maar rennen en pro zijnquote:Op zondag 26 augustus 2018 20:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik denk dat je onderschat wat een goede k/d ratio op CoD met je doet
Ik heb Medal of Honor gespeeld dus weet wat je hebt meegemaakt.quote:Op zondag 26 augustus 2018 20:02 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Zo te zien krijg jij er haast een stijf piemeltje van.
Als jij een pizza maakt en er vallen per ongeluk een paar stukken ananas op dan wil je toch ook weer een nieuwe maken?quote:
Jaquote:Op zondag 26 augustus 2018 19:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
oei, is dit je eerste werkdag van het jaar?
Ja maar de users krijg je er gratis bij dus het is voor al het geld te duur.quote:
Rtquote:Op zondag 26 augustus 2018 20:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb Medal of Honor gespeeld dus weet wat je hebt meegemaakt.
Ah oke, laat maar danquote:Op zondag 26 augustus 2018 20:00 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Herhaaldelijk schrijven over collega's die dood blijven is ook jammer. En ook respectloos bovendien.
Ik moest pas pizza Hawaii voor mijn vriendin kopen, overweeg mijn vervolgstappen.quote:Op zondag 26 augustus 2018 20:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als jij een pizza maakt en er vallen per ongeluk een paar stukken ananas op dan wil je toch ook weer een nieuwe maken?
Ziek vriend. Ik speel al lang geen cod meer want ik ben te oud om die vliegende en zwevende jetpacks bij te houdenquote:Op zondag 26 augustus 2018 20:03 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
3.51 hier, alleen maar rennen en pro zijn
50kquote:
Nu ben je weer single dusquote:Op zondag 26 augustus 2018 20:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik moest pas pizza Hawaii voor mijn vriendin kopen, overweeg mijn vervolgstappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |