Heb gegoogled en slecht nieuws voor je.quote:Op zondag 26 augustus 2018 19:58 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja begon met keelpijn maar het wordt allemaal steeds erger
Bleh, matig.. Beterschap..quote:Op zondag 26 augustus 2018 19:58 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja begon met keelpijn maar het wordt allemaal steeds erger
Zou jij niet BNW-moderator willen worden?quote:Op zondag 26 augustus 2018 19:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb gegoogled en slecht nieuws voor je.
quote:Op zondag 26 augustus 2018 19:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb gegoogled en slecht nieuws voor je.
Motherfucker.quote:Op zondag 26 augustus 2018 19:58 schreef Wrick het volgende:
mijn zondag was fijn al jullie moeders geneukt
Ja zo'n domme boer uit Emmen moet zelfs mijn moeder nietquote:Op zondag 26 augustus 2018 19:58 schreef Wrick het volgende:
mijn zondag was fijn al jullie moeders geneukt
quote:Op zondag 26 augustus 2018 19:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zou jij niet BNW-moderator willen worden?
Heel graag, eindelijk een functe waar ik mee thuis kan komenquote:Op zondag 26 augustus 2018 19:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zou jij niet BNW-moderator willen worden?
Ik denk dat je onderschat wat een goede k/d ratio op CoD met je doetquote:Op zondag 26 augustus 2018 19:58 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Jouw vraag was ook behoorlijk gevoelloos dus stel je niet aan en verman je een beetje.
Herhaaldelijk schrijven over collega's die dood blijven is ook jammer. En ook respectloos bovendien.quote:
ik woon hier op het kamp je moeder heeft zich hier lekker uit elkaar laten trekken gisteravond op de lokale gangbang partyquote:Op zondag 26 augustus 2018 19:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja zo'n domme boer uit Emmen moet zelfs mijn moeder niet
ff mailen naar forum@fok.nl, doe ik een goed woordje voor je achter de schermen.quote:Op zondag 26 augustus 2018 19:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heel graag, eindelijk een functe waar ik mee thuis kan komen
Dan ga ik iedere dag posten in BNWquote:Op zondag 26 augustus 2018 19:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heel graag, eindelijk een functe waar ik mee thuis kan komen
Dealquote:Op zondag 26 augustus 2018 20:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ff mailen naar forum@fok.nl, doe ik een goed woordje voor je achter de schermen.
Dan had ik allang administrator moeten zijn in deze tokoquote:Op zondag 26 augustus 2018 20:01 schreef Catkiller het volgende:
Zie als ze de leeuw niet kunnen temmen maken ze hem gewoon moderator
Niet schijten waar je eet vriendquote:Op zondag 26 augustus 2018 20:00 schreef Kiid het volgende:
Al zou ik je liever als klb moderator zien
quote:Op zondag 26 augustus 2018 20:01 schreef VanderWoodsen het volgende:
Heeft Danny alle sukkels met een permban weer losgelaten ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |