Kan je op legendary respawnen?quote:Op zondag 26 augustus 2018 19:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat is moeilijker: Call of Duty op legendary niveau of uitgezonden worden naar Irak?
Go.
zag laatst een filmpje dat ie bij thuisbezorgd eten ging bestellen en het dan ging opeten, best interessantquote:
Ik las haags, snapte er niks van.quote:
Ik weet niet wat beter is, ik weet nu wel dat jij hele domme vragen stelt.quote:Op zondag 26 augustus 2018 19:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat is moeilijker: Call of Duty op legendary niveau of uitgezonden worden naar Irak?
Go.
Precies.quote:Op zondag 26 augustus 2018 19:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Call of Duty lopen is moeilijker maar daar lopen mensen achteraf niet om te miepen
ik ben pro in CoD dus even moeilijk denk ikquote:Op zondag 26 augustus 2018 19:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Go.
Ook al allemaal verkocht.quote:Op zondag 26 augustus 2018 19:52 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Heb je ook nog een paar tv’s en spelcomputers te koop?
Ik over de maximale prestige behalen in Black Opsquote:Op zondag 26 augustus 2018 19:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Precies.
Ik verwacht niet over 50 jaar mijn kleinkinderen te vertellen over de dag van mijn zieke killstreak op shipment. Al was het wel echt een legendarische dag
Dat durf ik niet te zeggenquote:Op zondag 26 augustus 2018 19:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan je op legendary respawnen?
Maar dat is voornamelijk veel spelen tochquote:Op zondag 26 augustus 2018 19:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik over de maximale prestige behalen in Black Ops
Nou en verpest het nietquote:Op zondag 26 augustus 2018 19:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
Maar dat is voornamelijk veel spelen toch
Dat is niet aardig van je zegquote:Op zondag 26 augustus 2018 19:55 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik weet niet wat beter is, ik weet nu wel dat jij hele domme vragen stelt.
Aftrekken met de gordijnen openquote:Op zondag 26 augustus 2018 19:57 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wat doe je nu de hele dag verder?
Zoiets. Denk dat gerust.quote:Op zondag 26 augustus 2018 19:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je wel, maar je bent bang voor leugenaar uitgemaakt te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |