Zijn momenten geweest waar ik het nauwelijks droog kon houden. Je zou het misschien niet zeggen, maar mijn welzijn is direct gekoppeld aan die van julliequote:Op zondag 26 augustus 2018 21:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zit je dan ook echt te snikken achter je toetsenbord.
niet goat genoeg om me over te halen om vaker dan 1 keer per maand m'n bed te verschonenquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:11 schreef Vanillekwark het volgende:
Fris gedouched in een schoon bed stappen is misschien wel het GOAT-gevoel
Valt mee hoor. Kun je prima drinken als je zelf gewoon gezond bent.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb weleens rechtstreeks uit de tap van de tank gedronken, was ook altijd heerlijk. Volgens mij is dat redelijk ongezond of niet?
Ik vind het wel mooi als je kan caren op een forum.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zijn momenten geweest waar ik het nauwelijks droog kon houden. Je zou het misschien niet zeggen, maar mijn welzijn is direct gekoppeld aan die van jullie
kaas-spek pannenkoeken en dan er nog stroop overheenquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik doe er altijd kaas of spek op. Ben geen zoetekauw.
Ja precies. Werd er ook niet ziek van ofzo, maar ze zeiden als je te veel drinkt kan je pijn in de buik krijgen.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Kun je prima drinken als je zelf gewoon gezond bent.
Ik dronk t vroeger regelmatig op de boerderij. Erg lekker. Veel romiger, dikker en vetter.
Terecht. De moeite van het bed opmaken meer dan waard.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Moet dat zo nog doen, maar kijk er wel naar uit.
Nee ik slaap altijd naaktquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sowieso wel ja
Maar dan niet in pyjama
quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
kaas-spek pannenkoeken en dan er nog stroop overheen
Begrijpelijk. Ik bedolf mijn pk's altijd onder de hagelslagquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik doe er altijd kaas of spek op. Ben geen zoetekauw.
Ben je serieus? Smeerpijpquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
niet goat genoeg om me over te halen om vaker dan 1 keer per maand m'n bed te verschonen
Geen stroop man, maar die combi is goed.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
kaas-spek pannenkoeken en dan er nog stroop overheen
Ja, maar dat is met alles wat je teveel gebruikt.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja precies. Werd er ook niet ziek van ofzo, maar ze zeiden als je te veel drinkt kan je pijn in de buik krijgen.
Moeite? Mwa, zo gepiept. Het wassen is meer gedoe.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Terecht. De moeite van het bed opmaken meer dan waard.
Daarom ben jij singlequote:Op zondag 26 augustus 2018 21:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
niet goat genoeg om me over te halen om vaker dan 1 keer per maand m'n bed te verschonen
Is de enige manier om erboven uit te steken hier. De dag dat ik er niets meer om geef is de dag dat ik uitlogquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi als je kan caren op een forum.
Weet ik tochquote:
Hagelslag ja lolquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Ik bedolf mijn pk's altijd onder de hagelslag
Echt hè, gewoon erin stappen en slapen.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat zoete met het hartige vind ik juist wel lekkerquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Geen stroop man, maar die combi is goed.
Hoe vaak verschoon jij je bed danquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:14 schreef HPLC het volgende:
Jullie zijn echt de enige mensen die het elke week hebben over bed verschonen en hoe lekker dat is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |