Rusland wil dit verloren land niet eens.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als straks de Russen aan de deur kloppen dan ben je dus de eerste die het gaat begeven. Zeker als je bedenkt dat jongens als Artista dan aan de frontlinie moeten staan
Juist vanwege bovenstaande redenquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:25 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Rusland wil dit verloren land niet eens.
Vind ik ook wel, doe weleens gemeen tegen hem maar dat is alleen om te testenquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik vind VK de allerbeste mod van de laatste 5 jaar.
Laten we niet te hard van stapel lopen.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe ik graag voor je. En daarna maak ik een boterham met pindakaas en vruchtenhagel voor je.
Heeft niet echt gewerkt, sorryquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:25 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je probeert de afgelopen weken wel een beetje te stoken tegen mij he
Voor allebei sorryquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Sorry dat je dat deed, of sorry dat het niet gewerkt heeft? I need answers.
🙄🤔quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik vind VK de allerbeste mod van de laatste 5 jaar.
Ze is druk met school maar komt weer als ze even tijd heeftquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:27 schreef Kiid het volgende:
Ik mis DjeDje wel een beetje. Zij was wel knap
Fijn om te horenquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:28 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ze is druk met school maar komt weer als ze even tijd heeft
je moet eens beelden van bijvoorbeeld Ceuta bekijken. De invasie is allang begonnenquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:26 schreef Kiid het volgende:
We zijn aan het verslonzen als land. Vroeger stonden er nog beren aan de frontlinie en nu alleen maar tieners die niet functioneren in de samenleving. Geloof mij maar, als de commies weer komen dan gaan we eraan
Moet ik dit in incognito kijken of kan het ook in normale browser? Schaam mij altijd dood als mensen dan ineens mijn fetish zienquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je moet eens beelden van bijvoorbeeld Ceuta bekijken. De invasie is allang begonnen
Zolang je nog niet blauw bent en je je username ieder moment kan verwijderen heeft het niet veel zin om over een eventueel modschap van jou te praten.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vergeet ook niet dat ik in potentie de beste asset zou zijn dat fok ooit gekend heeft.
Royston Drenthe was in potentie ook een goede voetballer ja.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vergeet ook niet dat ik in potentie de beste asset zou zijn dat fok ooit gekend heeft.
heb ook niet gedouchtquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:31 schreef Kiid het volgende:
Ik ben nog niet wezen douchen. Voel me echt guilty af tegenover jullie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |