Ongeveer wat ik mij had kunnen voorstellen ja.quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dacht ik ook.
FOT / Userfoto's #365
Je overschat mij.quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik hoef dit niet uit te gaan leggen toch ...
Geen modisha dusquote:Op zondag 26 augustus 2018 16:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ongeveer wat ik mij had kunnen voorstellen ja.
Neuh, maar ook zeker geen Ellemiekequote:
Nee trapte toch al niemand in.quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Neuh, maar ook zeker geen Ellemieke
Dat hangt af van mijn lengte?quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Vind ik wel, kijken of ik een move kan maken toch.
Ik val niet echt op hele lange vrouwen snap je. Ik ben 1,90, er zijn vrouwen die langer zijn, dat mot ik niet.quote:
Oh dat begrijp ik wel ja :pquote:Op zondag 26 augustus 2018 16:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik val niet echt op hele lange vrouwen snap je. Ik ben 1,90, er zijn vrouwen die langer zijn, dat mot ik niet.
Baasje.quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Vind ik wel, kijken of ik een move kan maken toch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ten eerste mag je mij buiten je bullshit-praatjes houden, ten tweede hoef je geen illusies te koesteren wat betreft in de war zijn. Ik weet namelijk prima wat ik van je vind: een misselijk ventje, één van de grootste etterbakken die op dit forum rondloopt.quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:53 schreef Triggershot het volgende:
- Elfletterig - Elfletterig is homo, maar ook een moslimhater. Dus beetje in de war of hij nou naar mij moet hunkeren of haten.
Precies, zeg het hem hoor.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ten eerste mag je mij buiten je bullshit-praatjes houden, ten tweede hoef je geen illusies te koesteren wat betreft in de war zijn. Ik weet namelijk prima wat ik van je vind: een misselijk ventje, één van de grootste etterbakken die op dit forum rondloopt.
Wel moslimhater en homo? Dat zou toch 2 van de 3 goed zijn. Not bad al zeg ik het zelf.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ten eerste mag je mij buiten je bullshit-praatjes houden, ten tweede hoef je geen illusies te koesteren wat betreft in de war zijn. Ik weet namelijk prima wat ik van je vind: een misselijk ventje, één van de grootste etterbakken die op dit forum rondloopt.
quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wel moslimhater en homo? Dat zou toch 2 van de 3 goed zijn. Not bad al zeg ik het zelf.
Begrijpend lezen is moeilijk. Fijn dat je zo zelfingenomen bent.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wel moslimhater en homo? Dat zou toch 2 van de 3 goed zijn. Not bad al zeg ik het zelf.
Ik ben inderdaad een ramp op heel veel gebieden. Houd dan voortaan mijn religie buiten je praatjes.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is moeilijk. Fijn dat je zo zelfingenomen bent.
Houd mij voortaan buiten je praatjes.
Ik ga niet los. Ik maak een irritante kut-user kenbaar dat -ie mij buiten z'n gesprekken moet houden, meer niet.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Lekker! Elfje die los gaat is altijd genieten.
quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad een ramp op heel veel gebieden. Houd dan voortaan mijn religie buiten je praatjes.
Ja.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ben ik een irritante kut-user?
Ja.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ben ik een irritante kut-user?
quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Wanneer verander je je ondertitel? Die valt namelijk op geen enkele wijze te rijmen met je woestijnreligie.
Wie, wie, wie?!!!!quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:36 schreef Yasmin23 het volgende:
Zoooooooooooooo Trigger! Zou het echt niet pikken wat die over je moeder zegt![]()
Of panda's.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:36 schreef LTVDK het volgende:
Ja komop hoor jongen, of ruzie maken of ik blijf gifjes van kittens plaatsen hoor.
[ afbeelding ]
Het zal me jeuken wat je in je ondertitel zet; je houdt alleen jezelf maar voor de gek, met je zogenaamd tolerante zinnetje.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb nog toevallig vandaag overwogen om het te veranderen in baklavavouwer, maar misschien nog te impulsief. Als jij nou pro-Islam is okay van maakt, dan hebben we een soort van een evenwicht?
Was dit het?quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het zal me jeuken wat je in je ondertitel zet; je houdt alleen jezelf maar voor de gek, met je zogenaamd tolerante zinnetje.
Ben verder wel weer uitgepraat, trouwens.
De onzichtbare FA is vast trots op je.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:36 schreef LTVDK het volgende:
Ja komop hoor jongen, of ruzie maken of ik blijf gifjes van kittens plaatsen hoor.
[ afbeelding ]
Misschien moet ik nog wel uit de kast komen. Weet jij veel.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het zal me jeuken wat je in je ondertitel zet; je houdt alleen jezelf maar voor de gek, met je zogenaamd tolerante zinnetje.
Ben verder wel weer uitgepraat, trouwens.
quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat vat deze SC wel mooi samen.
Tot ziens maar weer
quote:
Vroegah boeide het 11 nog wat ik als ondertitel hadquote:Op zondag 12 juli 2015 18:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
F&L / Islam, Bye.
Wat is er sindsdien eigenlijk met je gebeurd? (Aangezien je jezelf nu "Sunni supremacist" noemt)
Ik wil die baklavavouwer anders wel wegjagen hoor.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat vat deze SC wel mooi samen.
Tot ziens maar weer
Die stinkende Ottomaan ja.quote:
Dit is racisme.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat roepen allochtonen altijd, het liefst heel hard.
Ik zou het niet pikken hoor.quote:
Laat je dit zomaar tegen je zeggen?quote:
Het was eerder een constatering.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Van iets wat allochtonen altijd roepen.
Hier in de SC weten wij wel beter.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:50 schreef Yasmin23 het volgende:
Volgens sommige fokkers ben ik zeer gevaarlijk dus zou maar uit kijken
Is dit een retorische vraag?quote:
Jij dus.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dit een retorische vraag?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:58 schreef Yasmin23 het volgende:
In tegenstelling tot de moeder van David.
quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:57 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik ben niet echt neembaarBen niet je moeder Trigger.
Je wilt een soa oplopen?quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt niet echt als een verrassing toch?
[ afbeelding ]
Nee daarom blijf ik ook van je moeder af.quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee daarom blijf ik ook van je moeder af.
Jammer dat je niet van je eigen moeder afblijft.quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee daarom blijf ik ook van je moeder af.
Matige comeback dit, ik snap wel waarom Elf zo van je walgt.quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jammer dat je niet van je eigen moeder afblijft.
quote:
Doet mij denken aan hoe ik je moeder altijd noem. Cumbek.quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Matige comeback dit, ik snap wel waarom Elf zo van je walgt.
quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Doet mij denken aan hoe ik je moeder altijd noem. Cumbek.
Zit wel een sletje in jou he?quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:04 schreef Yasmin23 het volgende:
Doe iedereen en hoerenjongen Trigger.
quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:04 schreef Yasmin23 het volgende:
Doe iedereen en hoerenjongen Trigger.
Ik noem jouw moeder gewoon bij d'r naam, ik heb wel gewoon respect voor vrouwen vanuit mijn cultuur.quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Doet mij denken aan hoe ik je moeder altijd noem. Cumbek.
Haram.quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja das mijn onderbewustzijn die soms naar boven komt![]()
Oke doei.
quote:
Jouw cultuur, op je 45e er achter komen dat je homo bent om vervolgens stiekem met mannen af te spreken op een afgelegen parkeerplek.quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik noem jouw moeder gewoon bij d'r naam, ik heb wel gewoon respect voor vrouwen vanuit mijn cultuur.
Ik heb niet eens een auto om op een parkeerplek te komen.quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jouw cultuur, op je 45e er achter komen dat je homo bent om vervolgens stiekem met mannen af te spreken op een afgelegen parkeerplek.
Dat moet je aan Specularium vragen.quote:
Carpoolen? Neem ik 11 mee.quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een auto om op een parkeerplek te komen.
Nee ik ben nog geen 45.quote:
Te lang voor jou ben ik bang.quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2018 18:26 schreef Tem het volgende:
Mooie lippen en mooie krullen Yasmin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is de eerste keer dat je wat aardigs zegt![]()
Het is dus gewoon mogelijk.quote:Op maandag 27 augustus 2018 18:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]![]()
Is de eerste keer dat je wat aardigs zegt
Tegenwoordig met al die vespa's en dergelijke zijn scooters niet meer ordinairquote:Op maandag 27 augustus 2018 18:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Het is dus gewoon mogelijk.
Ik zou je alleen niet inschatten als een scootertypje als ik je foto zo zie.
Goed excuus wel. Niet zo goed voor de bips maar die staat toch niet op de foto.quote:Op maandag 27 augustus 2018 18:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Tegenwoordig met al die vespa's en dergelijke zijn scooters niet meer ordinair![]()
Maar ik heb een scooter omdat ik fucking lui ben.
quote:Op maandag 27 augustus 2018 18:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Goed excuus wel. Niet zo goed voor de bips maar die staat toch niet op de foto.
Gewoon meer gifjes posten, dan komt hij vanzelf.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De onzichtbare FA is vast trots op je.
Mooi zo, volgens mij is alleen timmmmmmmmmm #viesdik.quote:Op maandag 27 augustus 2018 18:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]![]()
Ik kom er mee weg want ben niet echt vadsig.
Inderdaad, het leek niet eens op een fittie. Waarschijnlijk te weinig olie om lekker met elkaar te worstelen.quote:Op maandag 27 augustus 2018 18:42 schreef sp3c het volgende:
man man man, dat elfletterig vs triggershot was wel een hele matige fittie hoor
dat moet beter hoorvoortaan want anders gaan jullie maar lekker naar bokt.nl ofzo, daar zit het vol vinnige meisjens
Zal me jeuken. De vraag dient zich wel aan waarom iemand die amper nog op FOK! komt nog steeds FA is. Niet dat hij van mij op zwart moet hoor, maar ik zie het nut niet van FA's die amper op FOK! aanwezig zijn.quote:Op maandag 27 augustus 2018 18:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Gewoon meer gifjes posten, dan komt hij vanzelf.
[ afbeelding ]
De user is kwestie twijfelde kennelijk of ik hem aardig vind of een hekel aan 'm heb. Die vraag heb ik even beantwoord, meer niet.quote:Op maandag 27 augustus 2018 18:42 schreef sp3c het volgende:
man man man, dat elfletterig vs triggershot was wel een hele matige fittie hoor
dat moet beter hoorvoortaan want anders gaan jullie maar lekker naar bokt.nl ofzo, daar zit het vol vinnige meisjens
trigger zie ik ook wel als zo'n gezellige ronde hoorquote:Op maandag 27 augustus 2018 18:43 schreef Tem het volgende:
[..]
Mooi zo, volgens mij is alleen timmmmmmmmmm #viesdik.
nou en johquote:Op maandag 27 augustus 2018 18:46 schreef Elfletterig het volgende:
De user is kwestie twijfelde kennelijk of ik hem aardig vind of een hekel aan 'm heb. Die vraag heb ik even beantwoord, meer niet.
quote:Op maandag 27 augustus 2018 18:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
trigger zie ik ook wel als zo'n gezellige ronde hoor
[ afbeelding ]
Een somma. Die heeft geen clitoris meer. 🙁quote:Op maandag 27 augustus 2018 18:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
trigger zie ik ook wel als zo'n gezellige ronde hoor
[ afbeelding ]
Aangenaam, trouwens. Ik ben de nieuwe leider van deze SC.quote:Op maandag 27 augustus 2018 18:52 schreef sp3c het volgende:
Elf vs Trigger voelt altijd als een bokswedstrijd tussen twee vechters zonder armen ... dat klinkt volgens mij ook vermakelijker dan het uiteindelijk is
Ik zou snel en voorgoed weggaan, nu het nog kan.quote:Op maandag 27 augustus 2018 18:57 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Aangenaam, trouwens. Ik ben de nieuwe leider van deze SC.
hahaquote:Op maandag 27 augustus 2018 18:57 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Aangenaam, trouwens. Ik ben de nieuwe leider van deze SC.
Ook leuk om met jou kennis te maken. Ik heb veel over je gehoord.quote:Op maandag 27 augustus 2018 18:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou snel en voorgoed weggaan, nu het nog kan.
ik dacht dat ik verkozen was tot koning ongeregeldquote:Op maandag 27 augustus 2018 19:03 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ben jij aangesteld om dit zooitje ongeregeld in het gareel te houden? En hoe bevalt dat?
Ik heb een korte lijn met Yvonne. Ik ben een aanstormend talent hier op FOK!.quote:Op maandag 27 augustus 2018 19:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik dacht dat ik verkozen was tot koning ongeregeld
ik moet dit achter ff bespreken want misschien heb ik de functie niet begrepen
Op wie zet jij je geld?quote:Op maandag 27 augustus 2018 19:03 schreef sp3c het volgende:
elf vs trigger voelt als een documantaire over de slag in de koraalzee maar dan zonder vliegkampschepen
yokikaterquote:
En een Zweedse tank.quote:Op maandag 27 augustus 2018 19:08 schreef Tem het volgende:
[..]
Precies, helicopters in z'n hol en alles.
ja dat zeiden de moffen ook toen de Amerikanen erbij kwamenquote:Op maandag 27 augustus 2018 19:09 schreef Mariocash het volgende:
[..]
De beef ging tussen elf & trigger. Je kan er nu niet opeens andere mensen bij betrekken.
Ik ben een soort portier, maar dan punisherstijl.quote:Op maandag 27 augustus 2018 19:09 schreef Mariocash het volgende:
[..]
De beef ging tussen elf & trigger. Je kan er nu niet opeens andere mensen bij betrekken.
ja en niet de Punisher van de serie maar de ecktequote:Op maandag 27 augustus 2018 19:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben een soort portier, maar dan punisherstijl.
Juist.quote:Op maandag 27 augustus 2018 19:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja en niet de Punisher van de serie maar de eckte
Die moffen waren ook een stel boeven.quote:Op maandag 27 augustus 2018 19:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja dat zeiden de moffen ook toen de Amerikanen erbij kwamen
heeft ze niet geholpen
Wat is je 1RM op de grote 3?quote:Op maandag 27 augustus 2018 19:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben een soort portier, maar dan punisherstijl.
Mannen die geen vlees eten. 😂quote:Op maandag 27 augustus 2018 19:13 schreef sp3c het volgende:
beef tussen elf en trigger bevat absoluut geen vlees
[ afbeelding ]
dude had geen schijn van kansquote:Op maandag 27 augustus 2018 19:14 schreef YokiKater het volgende:
Als ik het goed heb gezien had die agent die Jos B bij zijn kladden had een Punisherskull op zijn sling, dat is godverdomme een goeie agent jonguh!
Ben jij zo'n sportschoolhommel?quote:Op maandag 27 augustus 2018 19:15 schreef Mariocash het volgende:
450 op benchpress is een beste prestatie. Mijn respect heb je bij deze.
Ik ben zo’n vieze fitboy.quote:Op maandag 27 augustus 2018 19:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ben jij zo'n sportschoolhommel?
Ben daarnaast ook gek op relletjes, maar ben geen relnicht. 🤜🏼quote:Op maandag 27 augustus 2018 19:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vandaar dat je zo kickt op fitties
Dan wil Triggertje jou maar al te graag even in oliën.quote:
Broer, rock ik deze barba of niet?quote:Op maandag 27 augustus 2018 19:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan wil Triggertje jou maar al te graag even in oliën.
[ afbeelding ]
Gay!quote:Op maandag 27 augustus 2018 19:29 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Broer, rock ik deze barba of niet?
https://afbeeldinguploaden.nl/image/nWZJFMdW
🐥
Ik mag jou wel. Ik word helaas inmiddels verguisd in R&P, dus ik moet een beetje onder de radar blijven voordat ik weer een ban aan m’n broek heb hangen.quote:Op maandag 27 augustus 2018 19:23 schreef sp3c het volgende:
in NWS SC kun je gewoon relnicht zijn
maar dan wel echt rellen en zonder halve tamme onzin bullshit bingo
Beetje een salafist in zijn puberteit dit.quote:Op maandag 27 augustus 2018 19:29 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Broer, rock ik deze barba of niet?
https://afbeeldinguploaden.nl/image/nWZJFMdW
🐥
quote:Op maandag 27 augustus 2018 19:31 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik mag jou wel. Ik word helaas inmiddels verguisd in R&P
quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2018 19:31 schreef Mariocash het volgende:
[..]
ik moet een beetje onder de radar blijven voordat ik weer een ban aan m’n broek heb hangen.
quote:
Het is Yoki, Meneer Yoki voor jou. En ik hou je in de gaten ja.quote:Op maandag 27 augustus 2018 19:32 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Dit meen jij niet. Dat voel ik hier door het scherm heen.
Heb jij een oogje op mij, Yogi. 👀
Nee wil nog met hem op date.quote:Op maandag 27 augustus 2018 19:32 schreef YokiKater het volgende:
Yasmin, leer die knakker even hoe je een fatsoenlijke snor laat staan.
Ik heb beef met STING. Die gekke deugniet.quote:Op maandag 27 augustus 2018 19:32 schreef Tem het volgende:
Gewoon geen ruzie zoeken met Samzz en goed naar haar luisteren, dan is er niets aan de hand.
Jij bent de enige met een positieve noot hier. De rest pakt me harder aan dan m’n vader vroeger.quote:
Vriendjes worden met Samzz dus, die is de baas daar.quote:Op maandag 27 augustus 2018 19:34 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik heb beef met STING. Die gekke deugniet.
Ze zoekt gewoon een makkelijk moment om je keel door te snijden dus verheug je er maar niet teveel op. Of wel als je dat graag hebt natuurlijk.quote:Op maandag 27 augustus 2018 19:35 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Jij bent de enige met een positieve noot hier. De rest pakt me harder aan dan m’n vader vroeger.
dan weet je nog niet wat we met je vader dedenquote:Op maandag 27 augustus 2018 19:35 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Jij bent de enige met een positieve noot hier. De rest pakt me harder aan dan m’n vader vroeger.
Doe ik normaal ook, maar deze zijn ook goed. Hoef ik alleen ff een klap op te geven, even bakken en dan op een bolletje. En dan gaan we los!quote:
Hahaha, ik was een kwajongen in de puberteit. Maar inmiddels alweer 26 jaren oud en ik ben nog steeds een boefje.quote:Op maandag 27 augustus 2018 19:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
dan weet je nog niet wat we met je vader deden
Carriere achter centraal station ben ik bang.quote:Op maandag 27 augustus 2018 19:39 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Hahaha, ik was een kwajongen in de puberteit. Maar inmiddels alweer 26 jaren oud en ik ben nog steeds een boefje.
Wat moet er van mij terecht komen, jongens?
Denk je dat ze een psychopaat is? Zou best kunnen, inderdaad.quote:Op maandag 27 augustus 2018 19:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze zoekt gewoon een makkelijk moment om je keel door te snijden dus verheug je er maar niet teveel op. Of wel als je dat graag hebt natuurlijk.
Nee dat denk ik niet, dat is gewoon zo.quote:Op maandag 27 augustus 2018 19:40 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Denk je dat ze een psychopaat is? Zou best kunnen, inderdaad.
Packies verkopen dan maar.quote:Op maandag 27 augustus 2018 19:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Carriere achter centraal station ben ik bang.
Tuurlijk geen mayo, ben Yasmin niet. En met foodpics posten komt Specuanus helemaal niet meer terug.quote:
Wat dan? Pindasaus? Jos B'tje?quote:Op maandag 27 augustus 2018 19:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Tuurlijk geen mayo, ben Yasmin niet. En met foodpics posten komt Specuanus helemaal niet meer terug.
Beetje afstand bewaren dus. Bedankt voor het melden. Je bent een goede vriend.quote:Op maandag 27 augustus 2018 19:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet, dat is gewoon zo.
Sinds wanneer heeft Harry eigenlijk een leven?quote:Op maandag 27 augustus 2018 19:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Tuurlijk geen mayo, ben Yasmin niet. En met foodpics posten komt Specuanus helemaal niet meer terug.
quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dacht ik ook.
FOT / Userfoto's #365
Ik ben harstikke liefquote:Op maandag 27 augustus 2018 19:40 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Denk je dat ze een psychopaat is? Zou best kunnen, inderdaad.
Hahah, ja.quote:
Sjakie Swart had pas echt goede ballenquote:Op maandag 27 augustus 2018 19:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Doe ik normaal ook, maar deze zijn ook goed. Hoef ik alleen ff een klap op te geven, even bakken en dan op een bolletje. En dan gaan we los!
Ja snap ik echt niks van.quote:Op maandag 27 augustus 2018 19:44 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat iedereen het daarmee oneens is.
duidelijk een actquote:
Filterje erbij.quote:Op maandag 27 augustus 2018 19:47 schreef sp3c het volgende:
wel gewoon 14 keer opnieuw genomen natuurlijk
Das gewoon een pussyquote:Op maandag 27 augustus 2018 19:47 schreef Tem het volgende:
[..]
Hoe verklaar je de huilbuien van LHTBQTVK dan?
Wel een baasje dat. Ondanks dat het een Ajacied is.quote:Op maandag 27 augustus 2018 19:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
Sjakie Swart had pas echt goede ballen
#nohommo
Rating 1-10?quote:Op maandag 27 augustus 2018 19:47 schreef sp3c het volgende:
wel gewoon 14 keer opnieuw genomen natuurlijk
zolang er een front hole op zit altijd 10quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2018 19:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
zolang er een front hole op zit altijd 10
anders ben je homo
Altijd een 10? Dat ben ik niet met je eens, maar gelukkig mogen mensen van mening verschillen.quote:Op maandag 27 augustus 2018 19:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
zolang er een front hole op zit altijd 10
anders ben je homo
wat, ik noemde je een 10quote:
Goede bil is altijd +1. Als je platte billen hebt, dan kan je er beter gewoon mee ophouden. Dan is dit leven niks voor jou.quote:Op maandag 27 augustus 2018 19:50 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik zou wel ff oogcontact maken en de bips checken.
Erica Terpstra zou jij gewoon prikken?quote:
dat ligt er maar helemaal aan hoe hoog de nood is jongenquote:Op maandag 27 augustus 2018 19:55 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Erica Terpstra zou jij gewoon prikken?
Ja, met een vork misschien. Maar niet met je plasser, beste spec.
Dan geef ik er toch liever zelf een slinger aan. Natte kut is heel aangenaam, maar er zijn grenzen in het leven.quote:Op maandag 27 augustus 2018 19:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat ligt er maar helemaal aan hoe hoog de nood is jongen
tot die tijd ... voor de zekerheid ... 10/10
ik weet niet wat hier aan de hand is hoorquote:
Je geeft Terpstra ook een 10.quote:Op maandag 27 augustus 2018 19:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik weet niet wat hier aan de hand is hoor
voor de zekerheid hequote:
dat zeg ik ook altijd tegen je moederquote:Op maandag 27 augustus 2018 20:00 schreef Mariocash het volgende:
Ik moet hier vaker komen merk ik al, want dit topic is zonder mij op sterven na dood.
heb je iets tegen Erika?quote:
Dit ben ik niet gewend van een mod. Dit zijn rake uitspraken.quote:Op maandag 27 augustus 2018 20:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat zeg ik ook altijd tegen je moeder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |