quote:Op maandag 27 augustus 2018 19:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
zolang er een front hole op zit altijd 10
anders ben je homo
Altijd een 10? Dat ben ik niet met je eens, maar gelukkig mogen mensen van mening verschillen.quote:Op maandag 27 augustus 2018 19:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
zolang er een front hole op zit altijd 10
anders ben je homo
wat, ik noemde je een 10quote:
Goede bil is altijd +1. Als je platte billen hebt, dan kan je er beter gewoon mee ophouden. Dan is dit leven niks voor jou.quote:Op maandag 27 augustus 2018 19:50 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik zou wel ff oogcontact maken en de bips checken.
Erica Terpstra zou jij gewoon prikken?quote:
dat ligt er maar helemaal aan hoe hoog de nood is jongenquote:Op maandag 27 augustus 2018 19:55 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Erica Terpstra zou jij gewoon prikken?
Ja, met een vork misschien. Maar niet met je plasser, beste spec.
Dan geef ik er toch liever zelf een slinger aan. Natte kut is heel aangenaam, maar er zijn grenzen in het leven.quote:Op maandag 27 augustus 2018 19:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat ligt er maar helemaal aan hoe hoog de nood is jongen
tot die tijd ... voor de zekerheid ... 10/10
ik weet niet wat hier aan de hand is hoorquote:
Je geeft Terpstra ook een 10.quote:Op maandag 27 augustus 2018 19:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik weet niet wat hier aan de hand is hoor
voor de zekerheid hequote:
dat zeg ik ook altijd tegen je moederquote:Op maandag 27 augustus 2018 20:00 schreef Mariocash het volgende:
Ik moet hier vaker komen merk ik al, want dit topic is zonder mij op sterven na dood.
heb je iets tegen Erika?quote:
Dit ben ik niet gewend van een mod. Dit zijn rake uitspraken.quote:Op maandag 27 augustus 2018 20:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat zeg ik ook altijd tegen je moeder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |