Ten eerste mag je mij buiten je bullshit-praatjes houden, ten tweede hoef je geen illusies te koesteren wat betreft in de war zijn. Ik weet namelijk prima wat ik van je vind: een misselijk ventje, één van de grootste etterbakken die op dit forum rondloopt.quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:53 schreef Triggershot het volgende:
- Elfletterig - Elfletterig is homo, maar ook een moslimhater. Dus beetje in de war of hij nou naar mij moet hunkeren of haten.
Precies, zeg het hem hoor.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ten eerste mag je mij buiten je bullshit-praatjes houden, ten tweede hoef je geen illusies te koesteren wat betreft in de war zijn. Ik weet namelijk prima wat ik van je vind: een misselijk ventje, één van de grootste etterbakken die op dit forum rondloopt.
Wel moslimhater en homo? Dat zou toch 2 van de 3 goed zijn. Not bad al zeg ik het zelf.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ten eerste mag je mij buiten je bullshit-praatjes houden, ten tweede hoef je geen illusies te koesteren wat betreft in de war zijn. Ik weet namelijk prima wat ik van je vind: een misselijk ventje, één van de grootste etterbakken die op dit forum rondloopt.
quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wel moslimhater en homo? Dat zou toch 2 van de 3 goed zijn. Not bad al zeg ik het zelf.
Begrijpend lezen is moeilijk. Fijn dat je zo zelfingenomen bent.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wel moslimhater en homo? Dat zou toch 2 van de 3 goed zijn. Not bad al zeg ik het zelf.
Ik ben inderdaad een ramp op heel veel gebieden. Houd dan voortaan mijn religie buiten je praatjes.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is moeilijk. Fijn dat je zo zelfingenomen bent.
Houd mij voortaan buiten je praatjes.
Ik ga niet los. Ik maak een irritante kut-user kenbaar dat -ie mij buiten z'n gesprekken moet houden, meer niet.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Lekker! Elfje die los gaat is altijd genieten.
quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad een ramp op heel veel gebieden. Houd dan voortaan mijn religie buiten je praatjes.
Ja.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ben ik een irritante kut-user?
Ja.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ben ik een irritante kut-user?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |