abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 21:04:44 #201
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181432411
mmfa twitterde op vrijdag 24-08-2018 om 04:21:26 Geraldo Rivera calls out Fox News for their Mollie Tibbetts murder coverage: "We at this network are putting that spin on this story...this is a murder story, not an immigration story." https://t.co/yZGY3pFPuq https://t.co/soyuYcCySr reageer retweet
Kudos voor Geraldo die wel fel tegen de nazi retoriek ingaat. Video in tweet.
pi_181432498
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 21:04 schreef ExtraWaskracht het volgende:
mmfa twitterde op vrijdag 24-08-2018 om 04:21:26 Geraldo Rivera calls out Fox News for their Mollie Tibbetts murder coverage: "We at this network are putting that spin on this story...this is a murder story, not an immigration story." https://t.co/yZGY3pFPuq https://t.co/soyuYcCySr reageer retweet
Kudos voor Geraldo die wel fel tegen de retoriek ingaat. Video in tweet.
Geraldo is ook best wel een kritische onderzoeksjournalistiek geworden (heb nog wel een nacht slaap tegoed door dat Al Capone debacle in de jaren 80 :P ), zijn gesprek een tijdje terug bij Real Time was ook wel aardig.
pi_181433219
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 21:02 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Sorry.

Plaatje met leaking Pecker toespeling.
Krijg 'm niet aan de praat. Mobiel enzo.
:@
Pecker in a Vise heb ik al gezien.
pi_181434123
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 20:20 schreef Montov het volgende:
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 24-08-2018 om 19:36:00 I have asked Secretary of State Mike Pompeo not to go to North Korea, at this time, because I feel we are not making sufficient progress with respect to the denuclearization of the Korean Peninsula... reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 24-08-2018 om 19:36:01 ...Additionally, because of our much tougher Trading stance with China, I do not believe they are helping with the process of denuclearization as they once were (despite the UN Sanctions which are in place)... reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 24-08-2018 om 19:36:02 ...Secretary Pompeo looks forward to going to North Korea in the near future, most likely after our Trading relationship with China is resolved. In the meantime I would like to send my warmest regards and respect to Chairman Kim. I look forward to seeing him soon! reageer retweet
3 tweets binnen 3 seconden, dus dit is niet door Trump persoonlijk verstuurd. Hij durft persoonlijk nog niet het Noord Korea debacle toe te geven denk ik.
Veel te goed 'onderbouwd' om van Trump afkomstig te zijn. En waar zijn de spelfouten en Willekeurige Hoofdletters?
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 22:24:18 #205
192592 SureD1
------------------------------
pi_181434373
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 22:15 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Veel te goed 'onderbouwd' om van Trump afkomstig te zijn. En waar zijn de spelfouten en Willekeurige Hoofdletters?
Zal wel van dead eyes Miller komen dan...
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 22:55:55 #206
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_181435094
quote:
Nu ruim 13 maanden sinds de diagnose, de levensverwachting (met behandeling) is meestal 12 tot 15 maanden.
are we infinite or am I alone
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 23:44:06 #207
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181436208
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 21:08 schreef Chewie het volgende:

[..]

Geraldo is ook best wel een kritische onderzoeksjournalistiek geworden (heb nog wel een nacht slaap tegoed door dat Al Capone debacle in de jaren 80 :P ), zijn gesprek een tijdje terug bij Real Time was ook wel aardig.
Niet gezien, al vind ik het wel altijd enigszins jammer dat niet de juiste argumenten gebruikt worden.

Zo haalt hij bijvoorbeeld de statistiek aan dat in de VS illegale immigranten minder crimineel zijn dan de autochtonen bevolking. Dat zou denk ik volstrekt niet uit moeten maken... was het immers wel een goed argument geweest om het aan te halen als illegale immigranten marginaal vaker moorden zouden plegen dan mensen met een VS paspoort?

Het geeft maar aan hoe moeilijk het is om tegen dat soort nazi-retoriek in te gaan en zijn begin was ook wel zuiver in dat opzicht, maar doordat hij onderbroken werd schakelde hij naar een ander argument. Maar goed, zoals gezegd, goed dat er een keer tegenin gegaan werd.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 23:53:51 #208
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181436394
hamiltonnolan twitterde op vrijdag 24-08-2018 om 23:46:19 Top story on the Fox News app right now: reageer retweet
Yikes.
pi_181437370
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 23:53 schreef ExtraWaskracht het volgende:
hamiltonnolan twitterde op vrijdag 24-08-2018 om 23:46:19 Top story on the Fox News app right now: [ afbeelding ] reageer retweet
Yikes.
Want we weten allemaal dat je afgeserveerd moet worden op basis van wat je opa deed.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 00:47:23 #210
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181437482
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 00:41 schreef Monolith het volgende:

[..]

Want we weten allemaal dat je afgeserveerd moet worden op basis van wat je opa deed.
Alleen als je het tegen een republikein opneemt he en helemaal als die persoon zelf een crimineel is (of, laten we correct blijven, waarschijnlijk een crimineel is).
pi_181437541
jdawsey1 twitterde op vrijdag 24-08-2018 om 23:51:26 From pool report: Kellyanne Conway introduced POTUS to a young girl in an Ohio classroom. Conway told the president the girl wanted to be the first female president. “Is that right?” Trump said. “I told her we kept open the job for first female president,” Conway said. reageer retweet
Conway en Trump zijn weer on tour _O-
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 00:57:15 #212
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181437667
quote:
Senate Democrats officially call for Kavanaugh postponement, cite possible crimes by Trump (USA Today)

Citing concerns about possible "criminal wrongdoing" by President Donald Trump, the Democrats of the Senate Judiciary Committee called for a postponement Friday of the Supreme Court confirmation hearing for Judge Brett Kavanaugh.

In a letter to committee chairman Chuck Grassley, R-Iowa, the Democratic senators said that, "Given the possibility of criminal wrongdoing by the President, doubts that Judge Kavanaugh believes a president can even be investigated, and the unprecedented lack of transparency regarding this nominee’s record, we should not move forward with hearings on September 4th."

The lawmakers instead suggested a special committee meeting "to discuss a bipartisan, fair, and transparent process for moving forward."

The Democrats said "in light of this week's developments" – referring to the news that two former Trump associates were guilty of felonies – it was particularly important that the hearing be postponed.

"Importantly, there is no legitimate reason for the Senate to rush this nomination and fail to perform its constitutional duty," they said. "This is especially true, when the President, who faces significant legal jeopardy, chose the one candidate who has consistently and clearly expressed doubt as to whether a sitting president can be investigated or indicted for criminal wrongdoing."

The senators also said they could not move forward because "97 percent of Judge Kavanaugh's White House record is being withheld from the public and more than 94 percent is being withheld from the Senate."

Earlier this week, in response to calls for a delay, Grassley spokesman George Hartmann said the planned hearing will go forward in September. Hartmann noted that Supreme Court Justice Stephen Breyer was confirmed by the Senate while then-President Bill Clinton was dealing with the Whitewater investigation.

"Obviously, we are nowhere close to that situation today," Hartmann said. "Calls to delay the hearing are just the latest tactic from opponents who decided to vote 'no' weeks ago, frantically looking for anything that sticks."

All the Democrats on the committee signed the letter: Sens. Dianne Feinstein of California, Pat Leahy of Vermont, Dick Durbin of Illinois, Sheldon Whitehouse of Rhode Island, Amy Klobuchar of Minnesota, Chris Coons of Delaware, Richard Blumenthal of Connecticut, Mazie Hirono of Hawaii, Cory Booker of New Jersey and Kamala Harris of California.
Het lijkt me sterk dat ze een republikein mee krijgen, maar ik denk wel dat ze principieel gelijk hebben.
pi_181438741
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 00:41 schreef Monolith het volgende:

[..]

Volgens mij is de gedachtegang vooral: Arabier --> dat moet wel een terrorist wezen. En dan gaan graven. Zo opereren ze op de redactie daar. :')
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 07:57:41 #214
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_181439713
quote:
Exclusive: Ex-Trump World Tower doorman releases 'catch-and-kill' contract about alleged Trump affair

A former Trump World Tower doorman who says he has knowledge of an alleged affair President Donald Trump had with an ex-housekeeper, which resulted in a child, is now able to talk about a contract he entered with American Media Inc. that had prohibited him from discussing the matter with anyone, according to his attorney.

On Friday, Marc Held -- the attorney for Dino Sajudin, the former doorman -- said his client had been released from his contract with AMI, the parent company of the National Enquirer, "recently" after back-and-forth discussions with AMI.
CNN has exclusively obtained a copy of the "source agreement" between Sajudin and AMI, which is owned by David Pecker.

The contract appears to have been signed on Nov. 15, 2015, and states that AMI has exclusive rights to Sajudin's story but does not mention the details of the story itself beyond saying, "Source shall provide AMI with information regarding Donald Trump's illegitimate child..."

The contract states that "AMI will not owe Source any compensation if AMI does not publish the Exclusive..." and the top of the agreement shows that Sajudin could receive a sum of $30,000 "payable upon publication as set forth below."

But the third page of the agreement shows that about a month later, the parties signed an amendment that states that Sajudin would be paid $30,000 within five days of receiving the amendment. It says the "exclusivity period" laid out in the agreement "is extended in perpetuity and shall not expire."

The amendment also establishes a $1 million payment that Sajudin would be responsible for making to AMI "in the event Source breaches this provision."

(..)

Sajudin's allegation that Trump fathered a child out of wedlock has not been independently confirmed by any of the outlets that have investigated the story.

(..)

Bron: CNN
Vooralsnog neem ik dit met een grote korrel zout.
Géén kloon van tvlxd!
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 09:32:07 #215
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181440366
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 07:57 schreef Montov het volgende:

[..]

Vooralsnog neem ik dit met een grote korrel zout.
Hoewel ik Trump best in staat acht een buitenechtelijk kind te hebben verwekt, is scepsis idd best verstandig hier.

Zie bv dit artikel uit april over precies deze betaling, waar zijn ex vrouw hem omschrijft als pathologische leugenaar.
pi_181440423
Dit soort roddel en achterklap schandalen interesseren mij persoonlijk ook erg weinig. Wat kan mij het nou schelen dat die Trump een buitenechtelijk kind heeft?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_181441488
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 09:35 schreef KoosVogels het volgende:
Dit soort roddel en achterklap schandalen interesseren mij persoonlijk ook erg weinig. Wat kan mij het nou schelen dat die Trump een buitenechtelijk kind heeft?
Het toont wel aan hoe hyprocriet de GOP is met hun 'family values', maar dat was natuurlijk al bekend. Er spelen idd een hoop dingen rond Trump die veel kwalijker zijn.
Цой жив
pi_181442898
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 09:35 schreef KoosVogels het volgende:
Het feit dat dat hem chantabel maakt. De rest boeit niet zo.
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 11:47:28 #219
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181443012
Over republikeinse hypocrisie gesproken:

Lindsey Graham used to be principled. Now he’s just a raging hypocrite. His about face on whether Sessions should be fired for simply doing his job is the latest example. But nothing will top the absurd hypocrisy of this:
[video in tweet]

https://mobile.twitter.com/brianklaas/status/1033016980037464067
pi_181443384
https://www.politico.com/(...)e-house-aides-795712

Aardig stuk over het waarom van Trump's pardon-feest. Het is een van de weinige dingen die hij helemaal zelf mag bepalen, en dus geeft dat hem het gevoel dat hij toch een beetje koning is.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 25 augustus 2018 @ 12:16:46 #221
426493 crew  PippenScottie
pi_181443755
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 11:41 schreef Ulx het volgende:

[..]

Het feit dat dat hem chantabel maakt. De rest boeit niet zo.
Plus het feit dat elke leugen hem minder betrouwbaar maakt.

Niet dat zijn betrouwbaarheid nog verder kan zinken overigens.
My friends all drive horses
pi_181444150
Er was een tijd terug sprake van iets van 100 zwijgcontracten. Volgens mij kwam dat van Bannon.
pi_181444502
Eens een cheater, altijd een cheater. Hij heeft al zijn ex-vrouwen bedrogen, dus waarom niet bij oostbloksnol Melania?

Ik geloof best dat Melania een aparte slaapkamer heeft en haar tijd afwacht totdat Trump president af is om 'm daarna te smeren. Maar goed, een appetijtelijke vrouw zoals dat zal ook wel stiekem aangeduwd worden door een ander.
pi_181444673
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 13:00 schreef FlipjeHolland het volgende:
Eens een cheater, altijd een cheater. Hij heeft al zijn ex-vrouwen bedrogen, dus waarom niet bij oostbloksnol Melania?

Ik geloof best dat Melania een aparte slaapkamer heeft en haar tijd afwacht totdat Trump president af is om 'm daarna te smeren. Maar goed, een appetijtelijke vrouw zoals dat zal ook wel stiekem aangeduwd worden door een ander.
Ik denk niet dat de Secret Service dat toestaat. Tenzij ze zich laat palen door een agent.
pi_181444735
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 13:11 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ik denk niet dat de Secret Service dat toestaat. Tenzij ze zich laat palen door een agent.
Of De schrijver van het eerstvolgende boek over trump.
pi_181445012
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 13:11 schreef Ulx het volgende:

[..]

Wellicht een security guard in het Witte Huis. Als het waar is dat Trump en Melania ieder een eigen kamer hebben is dat een stuk makkelijker natuurlijk, zeker als hij weer eens op 'zaken' bezoek is bij een of andere dictator.

Maar goed, als je foto's van haar ziet voor ze met Trump was en nu dan heeft ze ook wel de uitstraling van een ijskonijn, dus het is goed mogelijk dat ze na de geboorte van Barron geen peen meer heeft gehad.
pi_181445388
Bij het lezen van de naam Weisselberg moest ik trouwens aan Breaking Bad denken.
pi_181445474
https://www.politico.com/(...)s-republicans-795710

Duncan Hunter gooit gewoon zijn vrouw onder de bus.

quote:
The California Republican, indicted this week for using $250,000 in campaign funds to enrich himself and his family, is blaming everyone but himself for his current legal predicament: Prosecutors are “biased” against him because he was an original supporter of then-candidate Donald Trump. The media is just trying to make him look a fool.
And his wife? Well, this whole thing is really her fault.

“She handled my finances throughout my entire military career, and that continued on when I got to Congress,” Hunter told Fox News host Martha MacCallum late Thursday, referring to his spouse Margaret, who was also indicted by the FBI Wednesday: "She was also the campaign manager so whatever she did, that’ll be looked at too, I’m sure, but I didn’t do it.”
Terecht uiteraard. In de Era van Trump is er geen plek voor feministische terreur. Kies GOP en je wijf zal haar plek weten.
pi_181445598
Nou, dat wordt scheiden.
pi_181445730
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 14:08 schreef FlipjeHolland het volgende:
Nou, dat wordt scheiden.
Het is GOP. Het gezin is de hoeksteen van de samenleving. Gij zult niet echtbreken. Dat soort gedoe.
pi_181446358
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 13:14 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Of De schrijver van het eerstvolgende boek over trump.
:D
pi_181447120
Trump is weer in een "But Her Emails!" modus gegaan.
pi_181447530
David Pecker’s DARKEST TRUMP SECRETS: A National Enquirer Insider Tells All!

https://m.huffpost.com/us(...)tter_impression=true

Over Pecker, AMI en hoe de Enquirer de spreekbuis van Trump werd.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2018 16:10:03 ]
pi_181454127
Superdelegates afgeschaft bij de Dems, gaat grote invloed hebben op de komende primary;

https://www.buzzfeednews.(...)erdelegates-caucuses
pi_181454170
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 20:09 schreef westwoodblvd het volgende:
Superdelegates afgeschaft bij de Dems, gaat grote invloed hebben op de komende primary;

https://www.buzzfeednews.(...)erdelegates-caucuses
Wat gaat die grote invloed precies zijn? Ze hebben bij mijn weten nog nooit tegen de wil van de kiezer in een kandidaat genomineerd.
pi_181454566
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 20:10 schreef Monolith het volgende:

[..]

Wat gaat die grote invloed precies zijn? Ze hebben bij mijn weten nog nooit tegen de wil van de kiezer in een kandidaat genomineerd.
Nee maar de kans is groot dat de primary dit keer echt een race gaat worden, i.t.t. de vorige keer. Met superdelegates heeft de kandidaat die de voorkeur geniet van het 'establishment' (kutwoord maar wel waar) dan al een voorsprong. Bovendien maakt het de kans op een brokered convention groter.
pi_181454689
Als ze dan toch met moderniseren bezig zijn schaf dan ook gelijk die idiote caucus af a.u.b.
pi_181454733
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 20:22 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Nee maar de kans is groot dat de primary dit keer echt een race gaat worden, i.t.t. de vorige keer. Met superdelegates heeft de kandidaat die de voorkeur geniet van het 'establishment' (kutwoord maar wel waar) dan al een voorsprong. Bovendien maakt het de kans op een brokered convention groter.

Ach, Clinton had tegen Obama initieel ook het voordeel qua superdelegates, maar dat draaide toen Obama een voorsprong kreeg.
Het hele idee dat de superdelegates heel bepalend zouden zijn is een mythe.
pi_181454946
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 20:27 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ach, Clinton had tegen Obama initieel ook het voordeel qua superdelegates, maar dat draaide toen Obama een voorsprong kreeg.
Het hele idee dat de superdelegates heel bepalend zouden zijn is een mythe.
Niet heel bepalend, maar ze hebben zeker een rol. Het afschaffen is m.i. dus wel degelijk van invloed op de primary en wie er besluiten al dan niet mee te doen.
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 20:41:36 #241
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_181455089
SecAzar twitterde op zaterdag 25-08-2018 om 02:03:03 The opioid crisis is one of our top priorities at HHS, with a drumbeat of action on the full range of efforts where we can assist local communities. Today, I joined @POTUS & @FLOTUS in Ohio to learn how states and communities are responding to the challenge of opioid addiction. https://t.co/NwxSoeNznA reageer retweet

Crea-dagje vandaag, bijna goed. :)

[ Bericht 2% gewijzigd door monkyyy op 25-08-2018 20:48:53 (The US flag has blue lines, believe me!) ]
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 20:53:15 #242
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_181455426
quote:
Roger Stone: Mueller Will Soon Indict Donald Trump Jr. For 'Lying to the FBI'
Roger Stone, a former Donald Trump aide who’s long been linked with special counsel Robert Mueller’s investigation into Russian election interference, said he believes one of the president’s sons, Donald Trump Jr., will soon be indicted for “lying to the FBI.” (Newsweek).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_181455803
quote:
6s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 20:53 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Mijn verwachting is ook dat Mueller het op Jr. of Kushner heeft gemunt. Dan volgt gratie van Trump en dan is het aan de GOP om te laten zien dat ze dusdanig weinig principes hebben dat ze het schoolvoorbeeld van nepotisme wegwuiven.
pi_181456225
Ik stoor me altijd bijzonder aan de logica van mensen zoals Stone die menen dat als iemand niet direct voor alle begaande feiten wordt aangeklaagd, dat dan blijkbaar ook nooit meer zal gebeuren en de persoon in kwestie onschuldig is. "Notice that he's not being charged for the Trump Tower meeting..". Als iets Muellers werkwijze kenmerkt is het wel schil voor schil de rotte ui afpellen door middel van het onder druk zetten van mensen met het dreigement van meer aanklachten. Hoewel ik niet denk dat Don Jr. ooit zal gaan praten. :')
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 25 augustus 2018 @ 21:28:12 #245
862 Arcee
Look closer
pi_181456242
realDonaldTrump twitterde op zaterdag 25-08-2018 om 15:05:42 Big story out that the FBI ignored tens of thousands of Crooked Hillary Emails, many of which are REALLY BAD. Also gave false election info. I feel sure that we will soon be getting to the bottom of all of this corruption. At some point I may have to get involved! reageer retweet
But her emails...
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 21:39:30 #246
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_181456528
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 20:41 schreef monkyyy het volgende:
SecAzar twitterde op zaterdag 25-08-2018 om 02:03:03 The opioid crisis is one of our top priorities at HHS, with a drumbeat of action on the full range of efforts where we can assist local communities. Today, I joined @POTUS & @FLOTUS in Ohio to learn how states and communities are responding to the challenge of opioid addiction. https://t.co/NwxSoeNznA reageer retweet
[ afbeelding ]

Crea-dagje vandaag, bijna goed. :)
Even wat duidelijker:

Lol, stable genius :D
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  † In Memoriam † zaterdag 25 augustus 2018 @ 21:39:55 #247
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_181456539
"May have to get involved", hij gaat meedoen in het team en zichzelf onderzoeken?

Of bedoelt hij Mueller ontslaan, via via.
Carpe Libertatem
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 21:42:41 #248
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_181456610
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 21:09 schreef Monolith het volgende:

[..]

Mijn verwachting is ook dat Mueller het op Jr. of Kushner heeft gemunt. Dan volgt gratie van Trump en dan is het aan de GOP om te laten zien dat ze dusdanig weinig principes hebben dat ze het schoolvoorbeeld van nepotisme wegwuiven.
Of Stone doet aan paniekzaaien om het ontslag van Mueller te bespoedigen. Stone kan ook flink in de problemen zitten nu een medewerker van hem immuniteit heeft gekregen.
Géén kloon van tvlxd!
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 21:46:18 #249
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_181456690
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 21:39 schreef Falco het volgende:

[..]

Even wat duidelijker:

[ afbeelding ]

Lol, stable genius :D

Dat jochie links kijkt geschrokken naar wat die malle president nou weer doet
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_181456694
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 21:42 schreef Montov het volgende:

[..]

Of Stone doet aan paniekzaaien om het ontslag van Mueller te bespoedigen. Stone kan ook flink in de problemen zitten nu een medewerker van hem immuniteit heeft gekregen.
Oh ik had het niet over Stone, die vertrouw ik voor geen meter. :P
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 21:47:07 #251
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_181456710
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 21:39 schreef Boze_Appel het volgende:
"May have to get involved", hij gaat meedoen in het team en zichzelf onderzoeken?

Testing the waters. Hij wil kijken hoever hij kan gaan.
Het gedoe rondom Hillary brengt hij naar voren als een soort onderhandelingstactiek denk ik. En als afleidingsmaneuvre.
Géén kloon van tvlxd!
pi_181456773
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 21:39 schreef Boze_Appel het volgende:

Dit roept hij al maanden maar (naast vele andere 'kwaliteiten') is Trump ook een lafaard. Kijk maar naar hoe hij bijvoorbeeld Sessions benadert of altijd pas in het vliegtuig terug na een top collega's durft te beledigen. Ik denk dat Trump er simpelweg de ballen niet voor heeft om echt iets gevaarlijke te doen.
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 21:54:45 #253
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_181456932
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 21:49 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

...Ik denk dat Trump er simpelweg de ballen niet voor heeft om echt iets gevaarlijke te doen.
Probleem is dat ie waarschijnlijk niet altijd door heeft wat de gevolgen/risico's zijn van zijn acties. Who knew things could be so complicated?
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_181456943
Kleine kanttekening bij het Superdelegates verhaal: in het geval van een brokered convention -- een aannemelijker scenario nu er geen Superdelegates meer zijn tijdens de stemmingsronde -- tellen ze weer wel mee.
pi_181456970
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 21:54 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Probleem is dat ie waarschijnlijk niet altijd door heeft wat de risico's zijn van zijn acties. Who knew things could be so complicated?
Trump heeft de ballen verstand van beleid maar ik denk dat hij wel door heeft dat als hij aan het Mueller onderzoek gaat rommelen, hij aardig in de problemen komt. Wat dat betreft was Comey well een leermoment.
pi_181459938
Dit is een beetje in de categorie "Bush kan niet lezen", maar Trump weet blijkbaar niet hoe de Amerikaanse vlag er uit ziet.
Op de foto in de tweet zie je dat Trump de vlag verkeerd ingekleurd heeft op een kleurplaat. Voor iemand die continu schreeuwt over disrespecting the flag, is het een genânt slippertje. Al doet Trump niet aan genânt, I guess.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2018 23:44:45 ]
pi_181460038
Het is meer een russische vlag nu :) Op foto drie zie je hem afkijken van een 9 jarige.
Stable genius confirmed.
pi_181460197
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 23:50 schreef thesiren.nl het volgende:
Het is meer een russische vlag nu :) Op foto drie zie je hem afkijken van een 9 jarige.
Stable genius confirmed.
En de beste man is fucking omringd door Amerikaanse vlaggen. Er zit er letterlijk één op z'n jasje gepind.
pi_181460312
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 00:00 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

En de beste man is fucking omringd door Amerikaanse vlaggen. Er zit er letterlijk één op z'n jasje gepind.
Tja wat moeten we zeggen hij denkt out of the box en kleurt niet graag binnen de lijntjes en zijn potloodje raakt vaak verkeerde vakjes.. :) Hier zal het geen 160.000 dollar kosten.
pi_181460854
RudyGiuliani twitterde op zaterdag 25-08-2018 om 12:02:50 Just a few days before 60 day run-up to 2018 elections. If Mueller wants to show he’s not partisan, then issue a report on collusion and obstruction. They will show President Trump did nothing wrong. Then we will have to admit you were fair. And we will. reageer retweet
8)7
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_181461228
Uit de reply's

[ Bericht 34% gewijzigd door Euribob op 26-08-2018 11:28:40 (Beperk de plaatjes ajb.) ]
pi_181461773
SethAbramson twitterde op zaterdag 25-08-2018 om 23:26:50 Want to know why you're less safe? Why we don't know what Putin is going to do to us? Trump *wanted* it that way: "The outing of an FBI informant under scrutiny by the House—an examination encouraged by Trump—has had a chilling effect on intel collection." https://t.co/TqbUjeOxCq reageer retweet
Kremlin Sources Go Quiet, Leaving C.I.A. in the Dark About Putin’s Plans for Midterms

quote:
In 2016, American intelligence agencies delivered urgent and explicit warnings about Russia’s intentions to try to tip the American presidential election — and a detailed assessment of the operation afterward — thanks in large part to informants close to President Vladimir V. Putin and in the Kremlin who provided crucial details.

But two years later, the vital Kremlin informants have largely gone silent, leaving the C.I.A. and other spy agencies in the dark about precisely what Mr. Putin’s intentions are for November’s midterm elections, according to American officials familiar with the intelligence.

The officials do not believe the sources have been compromised or killed. Instead, they have concluded they have gone to ground amid more aggressive counterintelligence by Moscow, including efforts to kill spies, like the poisoning in March in Britain of a former Russian intelligence officer that utilized a rare Russian-made nerve agent.

Current and former officials also said the expulsion of American intelligence officers from Moscow has hurt collection efforts. And officials also raised the possibility that the outing of an F.B.I. informant under scrutiny by the House intelligence committee — an examination encouraged by President Trump — has had a chilling effect on intelligence collection.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_181461933
En tot nu toe geen woord over McCain. Wat een harteloze, rancuneuze hork is het toch :')
thehill twitterde op zaterdag 25-08-2018 om 23:29:05 Trump doesn't plan to say anything positive about McCain while he's still alive: report https://t.co/c8ocBoNyfS https://t.co/aDDFSyh5vR reageer retweet

[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 26-08-2018 04:16:31 ]
pi_181462005
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 13:00 schreef FlipjeHolland het volgende:

Die schrijft zelf een boek denk ik na de scheiding
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_181462615
Intussen gooit Trump Jr. nog wat populistische olie op het vuur:

DonaldJTrumpJr twitterde op donderdag 23-08-2018 om 22:15:39 This is what happens when moronic Politically Correct culture is allowed to rule over common sense and rational thinking. Truly one of the dumbest takes on a terrible tragedy I’ve ever seen. #mollietibbits https://t.co/IkNYWQhmDG reageer retweet
Ze heet Tibbetts trouwens. Een aardje naar zijn vaartje :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 26-08-2018 03:05:38 ]
pi_181462656
Het net rond de hele corrupte bende sluit zich. Raad eens wie de 700 000 e-mails gechecked had die op de laptop van Weiner stonden(en er uiteindelijk maar 3000 controleerde)?

Peter Strzok

pi_181462919

RIP. Politiek stond ik ver van hem af maar als mens kon ik hem altijd zeer waarderen.
  zondag 26 augustus 2018 @ 02:28:02 #268
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_181462986
Rip McCain.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  zondag 26 augustus 2018 @ 02:31:47 #269
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_181463030
Yup.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_181463076
Met McCain gaat ook het laatste bastion van principe en redelijkheid binnen de Republikeinse Partij heen.
pi_181463082
Integere man. RIP.
pi_181463122
Rip
pi_181463200
RIP. Ondanks dat we verschillende meningen hebben, vind ik McCain een top senator. Echt jammer.
  zondag 26 augustus 2018 @ 02:50:33 #274
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_181463215
realDonaldTrump twitterde op zondag 26-08-2018 om 02:44:13 My deepest sympathies and respect go out to the family of Senator John McCain. Our hearts and prayers are with you! reageer retweet
Heeft hij vast niet zelf geschreven.
  zondag 26 augustus 2018 @ 02:59:02 #275
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_181463267

Deed ie toch maar goed. Benieuwd of er een politiek spektakel van ze begrafenis gemaakt gaat worden of dat ze het respectabel houden.
pi_181463326
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 02:59 schreef Tweek het volgende:

Deed ie toch maar goed. Benieuwd of er een politiek spektakel van ze begrafenis gemaakt gaat worden of dat ze het respectabel houden.
Ben benieuwd of Trump uitgenodigd is.
  zondag 26 augustus 2018 @ 03:12:28 #277
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_181463351
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 03:07 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Ben benieuwd of Trump uitgenodigd is.
McCain heeft een tijd geleden al gezegd dat Trump niet uitgenodigd is op zijn begrafenis. De vraag is of Obama, Bush etc. wel uit genodigd zijn. Gok op kleine kring. Maar Obama zal zo wel komen met lovende woorden.
pi_181463360
  zondag 26 augustus 2018 @ 03:19:51 #279
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_181463401
quote:
Jep, dat is wat je verwacht van een president. Trump kan zo'n statement niet maken na wat hij allemaal over McCain heeft gezegd.
pi_181463552
Arizona verliest een geweldige senator. 31 jaar in dienst om Arizona te vertegenwoordigen in de senaat. Ook nog 4 dagen voor zijn 82e verjaardag :{

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-08-2018 03:45:14 ]
pi_181463588
  zondag 26 augustus 2018 @ 04:01:32 #282
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_181463654
FilmmakerJulie twitterde op zondag 26-08-2018 om 02:54:54 CNN reporting John McCain requested that both George W Bush and Barack Obama deliver eulogies at his funeral. reageer retweet
Een laatste fuck you naar Trump en poging om het land bij elkaar te krijgen.
pi_181464179

John McCain, War Hero, Senator, Presidential Contender, Dies at 81

SPOILER
  † In Memoriam † zondag 26 augustus 2018 @ 06:51:22 #284
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_181464265
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 02:50 schreef Tweek het volgende:
realDonaldTrump twitterde op zondag 26-08-2018 om 02:44:13 My bigly sympathies and respect go out to the family of Senator John McCain. Our hearts and prayers are with you! Sad! reageer retweet
Ik heb het even gecorrigeerd.
Carpe Libertatem
pi_181464288
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 02:50 schreef Tweek het volgende:
realDonaldTrump twitterde op zondag 26-08-2018 om 02:44:13 My deepest sympathies and respect go out to the family of Senator John McCain. Our hearts and prayers are with you! reageer retweet
Dit is toch niet het enige wat er gezegd wordt vanuit het Witte Huis?
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_181464289
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 04:01 schreef Tweek het volgende:
FilmmakerJulie twitterde op zondag 26-08-2018 om 02:54:54 CNN reporting John McCain requested that both George W Bush and Barack Obama deliver eulogies at his funeral. reageer retweet
Een laatste fuck you naar Trump en poging om het land bij elkaar te krijgen.
Dat vind ik dan wel weer mooi, ja. Ik neem aan dat Trump daarbij aanwezig zal zijn en zal moeten luisteren ook. Kijken of hij het fatsoen weet te vinden om een begrafenis niet te verpesten.

Edit: Trump lijkt niet uitgenodigd te gaan worden. Pence wel. http://thehill.com/homene(...)cains-funeral-report

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 26-08-2018 07:26:01 ]
pi_181464291
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 07:12 schreef vipergts het volgende:

[..]

Dit is toch niet het enige wat er gezegd wordt vanuit het Witte Huis?
Nee hoor, Melania heeft er ook een zinnetje uit weten te persen.

FLOTUS twitterde op zondag 26-08-2018 om 02:44:17 Our thoughts, prayers and deepest sympathy to the McCain Family. Thank you Senator McCain for your service to the nation. reageer retweet
  † In Memoriam † zondag 26 augustus 2018 @ 07:20:59 #288
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_181464311
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 07:14 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Nee hoor, Melania heeft er ook een zinnetje uit weten te persen.
De echte of the body double?
:P
Carpe Libertatem
pi_181464365
Kelli Ward, MAGA-R politicus die heeft geprobeerd McCain te verslaan voor de positie van senator in Arizona, en nu probeert het plekje van Jeff Flake te bemachtigen en flink op campagnetour is, denkt dat McCain dood is gegaan om haar dwars te zitten.

Ze heeft het bericht inmiddels verwijderd en geeft de media de schuld over fake news en zulks.

Pareltje.
pi_181464655
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 07:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Kelli Ward, MAGA-R politicus die heeft geprobeerd McCain te verslaan voor de positie van senator in Arizona, en nu probeert het plekje van Jeff Flake te bemachtigen en flink op campagnetour is, denkt dat McCain dood is gegaan om haar dwars te zitten.

[ afbeelding ]

Ze heeft het bericht inmiddels verwijderd en geeft de media de schuld over fake news en zulks.

Pareltje.
I. Can't. Even. ...
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_181465206
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 02:59 schreef Tweek het volgende:

quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 07:36 schreef clumsy_clown het volgende:

[ afbeelding ]

Pareltje.
Dus sommige mensen wachten niet eens tot zijn begrafenis voor een politiek spektakel. Die beginnen al met zijn dood. Egocentrische, gevoelloze leeghoofden. Ik had bewondering voor McCain, het leven draait om veel meer dan politieke keuzen, het gaat erom hoe je bent als mens, om je daden.
pi_181466164
Wie weet zich dit moment nog te herinneren? Mooi moment. Volgens mij McCain in een notendop.

pi_181466862
Ik zie dat trump de staatsschuld enorm laat oplopen om zijn idiote beleid te bekostigen, nu vroeg ik mij af waarom het geen optie is om een deal te sluiten met de FED? Immers hij kan het brengen als een zuiver adminstratieve handeling en voor wie daar anders over denkt kan hij dat bestempelen als fake news.
speak only if it improves the silence.
pi_181468306
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 11:04 schreef TjjWester het volgende:
Ik zie dat trump de staatsschuld enorm laat oplopen om zijn idiote beleid te bekostigen, nu vroeg ik mij af waarom het geen optie is om een deal te sluiten met de FED? Immers hij kan het brengen als een zuiver adminstratieve handeling en voor wie daar anders over denkt kan hij dat bestempelen als fake news.
Hoe zie jij die deal dan voor je? Geld laten printen ofzo?

Nog even los van het feit dat de Fed een onafhankelijk orgaan is..
pi_181468461
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 11:04 schreef TjjWester het volgende:
Wat voor deal zou hij kunnen maken?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181469772
RIP John McCain

Maverick :7 8-)
pi_181469793
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 12:21 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Hoe zie jij die deal dan voor je? Geld laten printen ofzo?

Nog even los van het feit dat de Fed een onafhankelijk orgaan is..
quote:
5s.gif Op zondag 26 augustus 2018 12:29 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Wat voor deal zou hij kunnen maken?
De FED is alles behalve een onafhankelijk orgaan. De leden van het board wordt samengesteld door de president, voor een termijn van 14 jaar.

Ik doelde op een deal waarbij de schulden worden weggestreept of worden afgekocht, gezien het hier eigenlijk gewoon gaat om een interne transactie, zie ik niet in waarom de markt daar heel heftig op zou reageren.
pi_181469917
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 13:30 schreef TjjWester het volgende:

[..]

[..]

De FED is alles behalve een onafhankelijk orgaan. De leden van het board wordt samengesteld door de president, voor een termijn van 14 jaar.

Ik doelde op een deal waarbij de schulden worden weggestreept of worden afgekocht, gezien het hier eigenlijk gewoon gaat om een interne transactie, zie ik niet in waarom de markt daar heel heftig op zou reageren.
Waarom zou een instantie niet onafhankelijk kunnen zijn omdat haar medewerkers worden benoemd?
Juist die lange termijn zorgt ervoor dat de president ze verder weinig kan maken.
pi_181470027
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 13:34 schreef Monolith het volgende:

[..]

Waarom zou een instantie niet onafhankelijk kunnen zijn omdat haar medewerkers worden benoemd?
Juist die lange termijn zorgt ervoor dat de president ze verder weinig kan maken.
Als je de board members over de jaren bekijkt dan zie je dat ze allemaal strategisch zijn gekozen en vaak zeer actief zijn voor hun eigen partij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')