Om je kapot te schamen, wat een wantvertoning echt waarquote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:19 schreef exile79 het volgende:
Drie wedstrijden tegen kleine kutploegen: 1 punt, 1 doelpunt en YNWA op de koop toe. #topsportklimaat
Zwaar, zwaar kansloosquote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:21 schreef Piles het volgende:
Lekker "Op weg naar weer een cup" zingen. Man man man
quote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:21 schreef Piles het volgende:
Lekker "Op weg naar weer een cup" zingen. Man man man
Dat vind ik ook dus. Wat een hark is dat.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:23 schreef satecl het volgende:
Wat zien mensen in die Wouter Burger? Lex Immers 0.9.
Maar we hebben wel een fruitschaal waar we trots op kunnen zijnquote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:22 schreef Tomatenboer het volgende:
4 officiële wedstrijden onderweg; 2 keer gelijk, 2 keer verloren, slechts 1 keer gescoord, en een doelsaldo van 1-7.
Meer prijze dan die jode ja tog niet dan? Gr Klaasquote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:22 schreef Tomatenboer het volgende:
4 officiële wedstrijden onderweg; 2 keer gelijk, 2 keer verloren, slechts 1 keer gescoord, en een doelsaldo van 1-7.
Prijzen winnen moet je leren, een prijs is een prijs etcquote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:24 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Maar we hebben wel een fruitschaal waar we trots op kunnen zijn
Laat het gaan joh.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik zit op de rand van een perm-ban dus ik hou me in, maar och och och wat een k...u**t zooi !!!
Doe eens niet zo grof manquote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik zit op de rand van een perm-ban dus ik hou me in, maar och och och wat een k...u**t zooi !!!
1-1quote:
Wat moet hij anders?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:30 schreef Slobeend het volgende:
Robin begint ook wat demagogische teksten uit te slaan.
Zo hallo dan.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Mooie tweet, makker.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die bestormt momenteel het maasgebouw
The gift that keeps on giving.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:28 schreef Heeinz het volgende:
'Het is jammer, maar we hebben er wel van geleerd'
Feyenoord
Jan de Jong gelooft niet in trainerswissels.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:32 schreef De_Kraam het volgende:
Wat een topweek. Hele seizoen naar de klote maar we hebben de wie geeft een neuk Schaal dus Jan De Jong is tevreden.
*Excelsiorquote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:33 schreef KingRoland het volgende:
Kan niet wachten tot jullie pak slaag krijgen van Emmen.
Dat begrijp ik ook wel.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:32 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Wat moet hij anders?
Hij kan moeilijk Gio afmaken of het team als aanvoerder
Voor PSV zat het seizoen er vorig jaar in Europa ook al op rond deze tijd.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:34 schreef Scarface88 het volgende:
In augustus al einde van het seizoen. Een nieuw record?
Arsene aan de Maasquote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jan de Jong gelooft niet in trainerswissels.
Voor Ajax toch ook?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:35 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Voor PSV zat het seizoen er vorig jaar in Europa ook al op rond deze tijd.
ajax vorig jaar vergeten?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:34 schreef Scarface88 het volgende:
In augustus al einde van het seizoen. Een nieuw record?
Haha met 🤡 masker en getrokken nep pistool.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die bestormt momenteel het maasgebouw
Nee, dat was eind deze maand. Niet in de derde voorronde.quote:
"Kijk mij eens de rust bewaren en niet meegaan in de hysterie van de voetballerij, tevens heb ik nog nooit van een kapper gehoord" - J. de JongGODquote:
Ongelooflijk dat je zo'n type binnenhaalt. Is toch echt gewoon een klucht deze clubquote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Kijk mij eens de rust bewaren en niet meegaan in de hysterie van de voetballerij, tevens heb ik nog nooit van een kapper gehoord" - J. de JongGOD
quote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:38 schreef timmmmm het volgende:
Deze wedstrijd stemt me eigenlijk wel weer wat hoopvoller.
Altijd, maar hou niet van de koers dit ze op dit moment aan het varen zijn.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:37 schreef Duveldrinker het volgende:
Toch blijf ik van deze club houden.
Jij heb meer bier gehad dan dat je vrouw toelaatquote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:38 schreef timmmmm het volgende:
Deze wedstrijd stemt me eigenlijk wel weer wat hoopvoller. Veel kansen die dan wel allemaal mis gingen maar een heel ander spelbeeld dan de vorige twee.
Het had nog gekunnen ook.
Vind je het gek dat je de overhand hebt tegen een club die al met 0-4 voorstaat.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]![]()
Kan iemand het PBC bellen? Er is er één ontsnapt.
Met afstand ja. Walgelijk slecht.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:39 schreef De_Kraam het volgende:
Is dit dan de meest chanante vertoning van een Nederlandse club in Europa ooit?
Over 2 wedstrijden zou ik zeggen: ja.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:39 schreef De_Kraam het volgende:
Zonder meer.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:39 schreef De_Kraam het volgende:
Ontzettend idioot dat ze die aansluiting zo uit handen hebben laten glippen.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat je zo'n type binnenhaalt. Is toch echt gewoon een klucht deze club
Als je deze wedstrijd hetzelfde ziet als de vorige 2 ben je eerder niet goed.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]![]()
Kan iemand het PBC bellen? Er is er één ontsnapt.
Jij hebt het wel vaak over kankervoetbal hè.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:40 schreef govie het volgende:
Even voor de duidelijkheid, trenchin is vergelijkbaar met een eerste divisieclub en je speelt 1-5 over 2 wedstrijden. En alles doen we goed volgens Gio, al 18 maanden lang kankervoetbal...
Ja, omdat de tegenstander geen fuck voorstelt, dan krijg je al gauw kansen.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je deze wedstrijd hetzelfde ziet als de vorige 2 ben je eerder niet goed.
Iedereen kan zien dat ze er anders in stonden en ook anders speelden. Hoeveel dikke kansen heb jij gezien deze wedstrijd? Ik denk ik 3x meer dan de afgelopen 2 bij elkaar.
Ja leuk, nu kunnen we ook constateren dat ons scorend vermogen tergend laag is.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Iedereen kan zien dat ze er anders in stonden en ook anders speelden. Hoeveel dikke kansen heb jij gezien deze wedstrijd? Ik denk ik 3x meer dan de afgelopen 2 bij elkaar.
Trecin laat de touwtjes vieren. Zij hoeven niet. Feyenoord krijgt 40/45 kansen maar het ontbeert de ploeg aan scorend vermogen. Het ontbeert de ploeg aan eigenlijk alles wat reden geeft tot lichtpuntjes. Dit gaat een heel, heel lang seizoen worden. Feyenoord heeft momenteel geen enkele gegronde reden te denken dat ze in het linkerrijtje zullen eindigen.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja maar de aankopen spelen hun tweede seizoen altijd beter!quote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ontzettend idioot dat ze die aansluiting zo uit handen hebben laten glippen.
Nu heb je een droevige selectie, niemand die geld waard is en je hebt ook geen geld om flink te investeren. En dan ook nog een jeugdopleiding die veel matiger is geworden.
Klopt maar het was slechter onder Been en Beenhakker. We moeten alleen nu een verandering doorvoeren , eigenlijk vorig jaar al.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:38 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Altijd, maar hou niet van de koers dit ze op dit moment aan het varen zijn.
quote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Feyenoord geeft hiermee al decennia een excuus met haar door structureel wanbeleid gerealiseerde schandelijk lachwekkend en van alle basistechniek gespeend houthakkersvoetbal, maar de 'ekte', 'lijdende', 'oermenstrouwe', 'gifbeker op gifbeker leegdrinkende' en 'eelt op de ziel hebbende' supporters houden er wel van hun ongewassen poeperd opgevuld te krijgen met koosjer besneden en naar stront riekende salamiworsten. Die 'supporters' blijven vrolijk grijnzend doorjuichen en klappen voor hun technisch en tactisch gehandicapte voetbalhelden, en ondertussen onwetend als de domme boeren die ze zijn de koninklijke levensstijl bekostigen van de volledig incompetente eer-, ambitie-, visie- en schaamteloze geld- en machtswellustige en zich als met liters glijmiddel ingesmeerde aalgladde palingen door het Dwaasgebouw voortglibberende hinkepoten Nartin van Bil, jan de jong, de Raad van Commissie en de 'Vrienden' van Feyenoord.
Feyenoord heeft de zaakjes op orde.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar de aankopen spelen hun tweede seizoen altijd beter!
Mesquote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:41 schreef Masterminded het volgende:
[..]
VBL / AS Trenēín - Feyenoord / Vitesse - FC Basel #6 ALLES OF NIET
En dat gaat niet gebeuren, of weer veel te laat.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:42 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Klopt maar het was slechter onder Been en Beenhakker. We moeten alleen nu een verandering doorvoeren , eigenlijk vorig jaar al.
Denk niet wit, denk niet zwart.quote:
Gelukkig stelt 80% van de clubs in Nederland niks voor.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:41 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ja, omdat de tegenstander geen fuck voorstelt, dan krijg je al gauw kansen.
Laten we nu niet doen of we van Man City hebben verloren
Ik heb echt geen idee wat er gaat gebeuren dit seizoen.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:43 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
En dat gaat niet gebeuren, of weer veel te laat.
Is toch een copypasta?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:43 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb Omgevallenflat nog nooit zulke moeilijke woorden in 1 post zien gebruiken, de frustratie moet hoog zitten
En zoals altijd sta je uiteindelijk weer met lege handen.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gelukkig stelt 80% van de clubs in Nederland niks voor.
Ik zeg niet dat we goed voetbal speelden, wel dat het al veel beter is dan de abominabele flopsjow tegen de superboeren en de uitwedstrijd.
Beetje OOC inderdaad, maar het zit diep ja. We hebben dalen meegemaakt maar dit gaat wel heel ver. Dat we eruit lagen wisten we, maar thuis nog niet eens kunnen winnen? Beschamend en voor de rest van het jaar worden wij weer uitgelachen.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:43 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb Omgevallenflat nog nooit zulke moeilijke woorden in 1 post zien gebruiken, de frustratie moet hoog zitten
Pijnlijk, maar uiteindelijk wel gewoon terechtquote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
worden wij weer uitgelachen
Laat alleen maar weer zien dat het kampioenschap dus wel een incident was. Ben er oprecht ziek van.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:46 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Pijnlijk, maar uiteindelijk wel gewoon terecht
Zo dan, koekoekquote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Feyenoord geeft hiermee al decennia een excuus met haar door structureel wanbeleid gerealiseerde schandelijk lachwekkend en van alle basistechniek gespeend houthakkersvoetbal, maar de 'ekte', 'lijdende', 'oermenstrouwe', 'gifbeker op gifbeker leegdrinkende' en 'eelt op de ziel hebbende' supporters houden er wel van hun ongewassen poeperd opgevuld te krijgen met koosjer besneden en naar stront riekende salamiworsten. Die 'supporters' blijven vrolijk grijnzend doorjuichen en klappen voor hun technisch en tactisch gehandicapte voetbalhelden, en ondertussen onwetend als de domme boeren die ze zijn de koninklijke levensstijl bekostigen van de volledig incompetente eer-, ambitie-, visie- en schaamteloze geld- en machtswellustige en zich als met liters glijmiddel ingesmeerde aalgladde palingen door het Dwaasgebouw voortglibberende hinkepoten Nartin van Bil, jan de jong, de Raad van Commissie en de 'Vrienden' van Feyenoord.
Stel je niet aan. Wat een dom gejank altijd. Het gaat twee wedstrijden kut en meteen begint het gejank al en komen we zelfs niet in het linkerrijte volgens jou.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Trecin laat de touwtjes vieren. Zij hoeven niet. Feyenoord krijgt 40/45 kansen maar het ontbeert de ploeg aan scorend vermogen. Het ontbeert de ploeg aan eigenlijk alles wat reden geeft tot lichtpuntjes. Dit gaat een heel, heel lang seizoen worden. Feyenoord heeft momenteel geen enkele gegronde reden te denken dat ze in het linkerrijtje zullen eindigen.
Klopt, en dat is kut. Maar ik had veel erger verwacht vanavond omdat vorige 2 wedstrijden ook veel erger warenquote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:45 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
En zoals altijd sta je uiteindelijk weer met lege handen.
Je kan dan wel de betere ploeg zijn, maar dat geeft geen garantie op resultaten.
Als je tegen dit soort ploegen gelijk speelt dan zit je inderdaad op 'keuken kampioen' niveau. Als ik het goed herinner heeft zelfs fucking fortuna een hogere begroting.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:49 schreef timmmmm het volgende:
Dat zielig doen en meteen doen of we degradatievoetval moeten spelen is gewoon genant.
Dit Trecin is het niveau Emmen/Heracles hé. Mogelijk nog slechter. Maar daar gaat het niet om. Het ontbeert Feyenoord aan scorend vermogen. Het lijkt werkelijk waar nergens op. Het is nog 2 weken tot 1 september. Van Geel zal echt nog iets moeten doen.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Wat een dom gejank altijd. Het gaat twee wedstrijden kut en meteen begint het gejank al en komen we zelfs niet in het linkerrijte volgens jou.
Als je zoveel kansen creert als vanavond win je 9 vd 10 keer en bij alles tussen Heracles en Emmen kan je dat met dit voetbal.
Maar als je zo zeker bent hoe walgelijk slecjt het wel niet is en rechterrijtje realistisch is, waar wedden we om dan. Zeg het maar want natuuurlijk komt Feyenoord weer gewoon linkerrijtje.
Gewoon plek 4-6, kleurloos en kansloosquote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:49 schreef timmmmm het volgende:
Dat zielig doen en meteen doen of we degradatievoetval moeten spelen is gewoon genant.
Dat is voor Timmmmmmmmmmmmmmmmmmmm voldoende. Die stond waarschijnlijk we pakken weer een cup vol trots mee te brullenquote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:52 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Gewoon plek 4-6, kleurloos en kansloos
Weet je wat gênanter is? Het goedpraten van een al anderhalf jaar durende neergang in de sportieve resultaten van Feyenoord en dan nog het lef hebben om een afgang tegen een club met een 2miljoenbegroting met een goednieuwsshow te bedekken.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:49 schreef timmmmm het volgende:
Maar even serieus, dit soort teams hoor je gewoon weg te tikken.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:49 schreef timmmmm het volgende:
Hoho, beetje rustig. Timmmmm is een eckte!quote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:53 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Weet je wat gênanter is? Het goedpraten van een al anderhalf jaar durende neergang in de sportieve resultaten van Feyenoord en dan nog het lef hebben om een afgang tegen een club met een 2miljoenbegroting met een goednieuwsshow te bedekken.
Je hoeft ze niet te supporteren, alleen goedkeurend aanschouwen als ze punten pakken. Zie niet in wat voor probleem dat is. Beter dan nu Ajacieden nog counteren met het feit dat ze al jaren geen prijs hebben, dat is pas zielig. En totaal niet relevantquote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Het ergste is nu eigenlijk dat ik Ajax moet supporten in de Champions League. Volledig afhankelijk van hun succes nu als we ooit nog een rol van betekenis willen spelen in Europa. Ziek, genant en bovenal misselijkmakend.
Dat is wat netter verwoord inderdaad, maar je hoopt toch dat ze winnen nu. Iets wat eigenlijk tegen mijn principes in gaat, maar het moet maar. Hopen op de competitie maar, al ben ik bang dat we eindigen met de beker en het probleem weer verborgen wordt.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hoeft ze niet te supporteren, alleen goedkeurend aanschouwen als ze punten pakken. Zie niet in wat voor probleem dat is. Beter dan nu Ajacieden nog counteren met het feit dat ze al jaren geen prijs hebben, dat is pas zielig. En totaal niet relevant
Dit ja, het voetbal is al heel lang niet om aan te gluren.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:57 schreef Fok-it het volgende:
Beter dan nu Ajacieden nog counteren met het feit dat ze al jaren geen prijs hebben, dat is pas zielig. En totaal niet relevant
Alleen voor een onkostenvergoedingquote:Op donderdag 16 augustus 2018 23:00 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Komt Dickie weer op de koffie ja?
Dat was het alleen in 2016/17 wat mede kwam doordat Feyenoord veel uit de reactie kon spelen; spel maken hebben ze nooit gekund.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:59 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Dit ja, het voetbal is al heel lang niet om aan te gluren.
Nee weer om plek vijf voetballen, daar worden we vrolijk van. Heinrich van de KNVB weer een paar warme ballen geven zodat we steeds thuisspelen in de beker en het seizoen is weer gered allen.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:49 schreef timmmmm het volgende:
Feyenoord blijft geen geluk houden op dat vlak.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 23:04 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Nee weer om plek vijf voetballen, daar worden we vrolijk van. Heinrich van de KNVB weer een paar warme ballen geven zodat we steeds thuisspelen in de beker en het seizoen is weer gered allen.
Gelukkig maar, het moet maar eens afgelopen zijn met excuses.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 23:15 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Feyenoord blijft geen geluk houden op dat vlak.
We loten vast één of andere zware uitwedstrijd de eerste speelronde voor Feyenoord in de beker.
Liggen we er daar ook al in september of oktober uit.
Precies.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 23:18 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Gelukkig maar, het moet maar eens afgelopen zijn met excuses.
Van Geel oprotten die aalgladde paling en die anette met haar bontjassen mag ook een end optiefen he.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 23:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Precies.
Gio die z'n spullen kan pakken.
Van Geel die weg moet.
#ALLESWEG
Feyenoord had al geluk met Trencin. Je mag al blij zijn als je een club uit de hoofdklasse loot.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 23:15 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
We loten vast één of andere zware uitwedstrijd de eerste speelronde voor Feyenoord in de beker.
Van Geel en Gudde samen vond ik nog enger, was net alsof ze elke ochtend begonnen met een bad in glijmiddel.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 23:27 schreef Duveldrinker het volgende:
Van Geel en die gladjanus De Jong echt een eng stel.
Ik vind de Jong enger dan die Maasluisse boerquote:Op donderdag 16 augustus 2018 23:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Van Geel en Gudde samen vond ik nog enger, was net alsof ze elke ochtend begonnen met een bad in glijmiddel.
Jan de Jong is gewoon een vent die heel zijn leven aan het linkse uitkeringsinfuus heeft gelegen en nog nooit van een kapper heeft gehoord. Vind hem vooral onhandig, niet echt glad.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 23:37 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik vind de Jong enger dan die Maasluisse boer
Vooruitziende blikquote:Op donderdag 16 augustus 2018 21:57 schreef KillemWieft het volgende:
Gio is straks gewoon dik tevreden over de inzet en hoeveelheid gecreëerde kansen ipv pissig over de slordige afronding.
quote:Van Bronckhorst: "Met dit optreden kunnen we verder"
Giovanni van Bronckhorst is met Feyenoord al op 16 augustus uitgespeeld in Europa. De oefenmeester zag dat zijn team de 4-0 nederlaag van vorige week bij AS Trencín in de thuiswedstrijd niet meer kon wegspelen (1-1).
Hij verwijt zijn spelers niet veel. "Het enige wat we niet goed doen is de kansen benutten", zegt de coach tegen FOX Sports. "We vergeten te scoren. We speelden zo goed in de eerste helft. We komen in de achtste minuut op 1-0 en daarvoor hadden we al twee keer kunnen scoren. Dan is het jammer dat je meteen een doelpunt weggeeft. Maar daarna zijn we er vol voor gegaan."
Het Legioen leek er nog wel in te geloven, zag Van Bronckhorst. "Het publiek was fantastisch. Maar die bal wilde er niet in. Dat is geen gebrek aan kwaliteit. Want we hebben voldoende jongens die bewezen hebben dat ze kunnen scoren. Goed voetbal en resultaat moeten samen gaan in het voetbal. Dat is niet gelukt. Maar met dit optreden kunnen we wel verder. Nu moeten we er zondag tegen Excelsior weer staan", kijkt hij al vooruit.
https://www.fcupdate.nl/v(...)-vergeten-te-scoren/
Precies dit dus. Je kunt prima 90min achter de ploeg staan, sterker nog, dat moet. Echter, als het fluitsignaal gaat mogen ze best horen dat ze echt gênant gepresteerd hebben. Het is echt beschamend dat we er tegen deze ploeg uitvliegen. Gênant, triest en bizar.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 23:34 schreef F.M.D. het volgende:
Ze verdienden geen applaus maar keihard fluitconcert.
Maarja hard werken vinden de mensen in de kuip genoeg blijkbaar
Daarom kapten 'ze' ook 4 jaar lang voor immers ondanks dat ie niet kon voetballen.
Maar het legioen is daarmee een deel van het probleem. Jammer dat we dat zelf niet zien
En het probleem is juist dat Feijenoord niet verder kan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Gvd wat een heerlijke clichégenerator die Gio
Is dit serieus?quote:
Ok Gio.quote:Het publiek was fantastisch. Maar die bal wilde er niet in. Dat is geen gebrek aan kwaliteit.
Gio was nooit de belangrijkste speler van de ploeg dus er zijn amper interviews van hem .quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Riep Gio eigenlijk als speler ook allemaal van dat soort clichés?
Als de Raad van Commissarissen niet snel ingrijpt, is de club gewoon doodziek lijkt me.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 00:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is dit serieus?
Man man man.
[..]
Ok Gio.
En zo is hetquote:Op donderdag 16 augustus 2018 23:34 schreef F.M.D. het volgende:
Ze verdienden geen applaus maar keihard fluitconcert.
Maarja hard werken vinden de mensen in de kuip genoeg blijkbaar
Daarom kapten 'ze' ook 4 jaar lang voor immers ondanks dat ie niet kon voetballen.
Maar het legioen is daarmee een deel van het probleem. Jammer dat we dat zelf niet zien
https://www.voetbalprimeu(...)der-die-loting-.htmlquote:Op donderdag 16 augustus 2018 23:15 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Gelatenheid?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 00:22 schreef Oldground het volgende:
De gelatenheid stoorde me vanavond nog het meest. Bij iedereen.
Hoe was het op Z?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 00:34 schreef Elan het volgende:
Ahahahaha wat een stumpers vandaag gezien. Mensen die stonden te klappen
YNWA
Heeft Gio zijn ontslag al ingediend?
Gio zei dat hij trots was op dit team. Het enige wat ze verkeerd deden was te weinig scoren en dat hij met dit team verder wilde.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 00:34 schreef Elan het volgende:
Ahahahaha wat een stumpers vandaag gezien. Mensen die stonden te klappen
YNWA
Heeft Gio zijn ontslag al ingediend?
Dit meen je nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 00:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Gio zei dat hij trots was op dit team. Het enige wat ze verkeerd deden was te weinig scoren en dat hij met dit team verder wilde.
Zondag schreeuwen we Feyenoord op Z (dan is het vak wél open) gewoon naar de overwinningquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 00:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit meen je niet
En geen woord over zijn eigen functioneren? Dat het een schande is dat je er uit vliegt tegen zo'n tegenstander??
'Met dit optreden kunnen we verder'quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 00:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit meen je niet
En geen woord over zijn eigen functioneren? Dat het een schande is dat je er uit vliegt tegen zo'n tegenstander??
Z is ook geen leuk vak ik wil weer terug naar TT als ik ooit weer ga.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 00:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zondag schreeuwen we Feyenoord op Z (dan is het vak wél open) gewoon naar de overwinning
ahahahaha dit kan toch allemaal niet manquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 00:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
'Met dit optreden kunnen we verder'
https://www.fcupdate.nl/v(...)-vergeten-te-scoren/
Ik gok dat dat niet alleen betekent dat hij gewoon aan zal blijven, maar dat hij ook nog trots is op zijn prestatie vanavond.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 00:46 schreef Elan het volgende:
[..]
ahahahaha dit kan toch allemaal niet man![]()
Wie verlost de club van deze totaalidioot?
Dirk waar ben je? Waar is het topsport klimaat?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 00:46 schreef Elan het volgende:
[..]
ahahahaha dit kan toch allemaal niet man![]()
Wie verlost de club van deze totaalidioot?
Als je van die clown afhankelijk bent kun je de club beter meteen opdoeken.quote:
Gelukkig stond jij ze dit vanavond vanaf Z toe te schreeuwenquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 00:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je van die clown afhankelijk bent kun je de club beter meteen opdoeken.
Dat plaatje in het livetopic zegt eigenlijk wel genoeg.
Feyenoord is grotendeels verantwoordelijk dat NL voetbal er in Europa zo enorm kut voor staat.
[ afbeelding ]
Moeten zich echt kapot schamen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 00:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig stond jij ze dit vanavond vanaf Z toe te schreeuwenIk stond op NN zeg ik toch net. Tering wat ben jij dom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 00:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik stond op NN zeg ik toch net. Tering wat ben jij dom.
Ik sta met Happel, HMF & Sjaakbauer. We zwaaien zo nu & dan naar Caland. (Op Z ja, als ie open isquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 00:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Sta jij bij Happel, trouwens. Of gaat die bolle nooit meer?
HMF had wel op Z gemogen vandaag. Wat een kkdebiel is dat.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 00:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik sta met Happel, HMF & Sjaakbauer. We zwaaien zo nu & dan naar Caland. (Op Z ja, als ie open is)
koekoekquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 00:59 schreef Elan het volgende:
[..]
HMF had wel op Z gemogen vandaag. Wat een kkdebiel is dat.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 01:03 schreef Duveldrinker het volgende:
Jongens we moeten wel allemaal Feyenoord steunen. We kunnen die jongens verwijten. Ze hebben alles gegeven.
Gr Gr
Gio
PSV is nog slechter, moet je nagaan wanneer jullie weer geen kampioen worden..quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 01:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoe hebben jullie ooit die JCS gewonnen
Staan jullie met allemaal fokkers? Dat is oprecht wel tof trouwens.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 00:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik sta met Happel, HMF & Sjaakbauer. We zwaaien zo nu & dan naar Caland. (Op Z ja, als ie open is)
Er staan wel een paar fokkers jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 01:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Staan jullie met allemaal fokkers? Dat is oprecht wel tof trouwens.
Feyenoord speelde fantatisch ja. Hoeveel kansen gehad? Een halve kans in de hele wedstrijd. Daarnaast geluk dat een 100% PSV goal werd afgekeurd. Daarna pentalty casino.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 01:11 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
PSV is nog slechter, moet je nagaan wanneer jullie weer geen kampioen worden..
Nee hoor Feyenoord kreeg een paar 100% kansen. Wat hebben jullie gepresteerd los van een gehavend Utrecht op de counter verslagen in eigen huis?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 01:27 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Feyenoord speelde fantatisch ja. Hoeveel kansen gehad? Een halve kans in de hele wedstrijd. Daarnaast geluk dat een 100% PSV goal werd afgekeurd. Daarna pentalty casino.
Hij was een tijdje aanvoerder van Feyenoord en het Nederlands elftalquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 00:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gio was nooit de belangrijkste speler van de ploeg dus er zijn amper interviews van hem .
Toen ging het ook al zo lekker bij Feyenoord.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 01:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij was een tijdje aanvoerder van Feyenoord en het Nederlands elftal
Wie zegt dat dan geen zin om te klikkenquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 01:38 schreef F.M.D. het volgende:
https://www.rijnmond.nl/n(...)rbeid-in-het-voetbal
Deze man snapt het, maar Feyenoord zal hem nooit benaderen voor een functie of zelfs maar adviezen. Daar zijn de ego's te groot voor natuurlijk.
Bekerwinst, wat een feest!quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 01:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Toen ging het ook al zo lekker bij Feyenoord.
Tscheu La Lingquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 01:39 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Wie zegt dat dan geen zin om te klikken
Ja ik weet het niet hoor. Feyenoord is extreem kut. Maar ze hadden hier met 8-2 moeten winnen.quote:
Gaat om het idee/filosofie dat achter zo een club(je) zit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 01:45 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja ik weet het niet hoor. Feyenoord is extreem kut. Maar ze hadden hier met 8-2 moeten winnen.
waarom heet hij tscheu la ling?quote:
Dus hij TD en Moniz trainer?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 01:49 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Gaat om het idee/filosofie dat achter zo een club(je) zit.
Jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 01:53 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Dus hij TD en Moniz trainer?
18 maanden lang antivoetbal. hup excelsior!quote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt het wel vaak over kankervoetbal hè.
Maar wel aanvoerder van Feyenoord en Oranje, dus hij heeft genoeg interviews gegeven.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 00:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gio was nooit de belangrijkste speler van de ploeg dus er zijn amper interviews van hem .
quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 01:33 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Nee hoor Feyenoord kreeg een paar 100% kansen. Wat hebben jullie gepresteerd los van een gehavend Utrecht op de counter verslagen in eigen huis?
En nu lekker opkenkeren lampenkap
Dan mag ik toch hopen dat het einde verhaal is. Gewoon niet meer realistisch.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 07:25 schreef Pistolero het volgende:
Berghuis vindt dat hij zich niet hoeft te schamen voor de uitschakeling en dat het spel van gisteren hoopgevend was.
En Gio had ook nog een mooie quote:"We scoren niet, dat is het enige wat we niet goed doen", verder was ie gewoon positief over de ploeg.
Omdat #topsportklimaat.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 07:20 schreef BadderHaring het volgende:
Waarom speelt Gio trouwens met zijn reservekeeper in de belangrijkste wedstrijd van het jaar?
Gio blijft gewoon hoor, dit jaar gaan we lekker tot de laatste speelronde tegen degradatie vechten, geen grap.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 07:43 schreef Oldground het volgende:
[..]
Dan mag ik toch hopen dat het einde verhaal is. Gewoon niet meer realistisch.
Van Persie vindt ook dat ze met opgeheven hoofd van het veld mochten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 07:25 schreef Pistolero het volgende:
Berghuis vindt dat hij zich niet hoeft te schamen voor de uitschakeling en dat het spel van gisteren hoopgevend was.
En Gio had ook nog een mooie quote:"We scoren niet, dat is het enige wat we niet goed doen", verder was ie gewoon positief over de ploeg.
Omdat Vermeer zijn spelers verrot scheldt wanneer ze het laten afweten, Bijlow dus niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 07:20 schreef BadderHaring het volgende:
Waarom speelt Gio trouwens met zijn reservekeeper in de belangrijkste wedstrijd van het jaar?
Koekoek, feyenoord gaat dit seizoen alles tussen heracles en emmen winnen, ambities.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Wat een dom gejank altijd. Het gaat twee wedstrijden kut en meteen begint het gejank al en komen we zelfs niet in het linkerrijte volgens jou.
Als je zoveel kansen creert als vanavond win je 9 vd 10 keer en bij alles tussen Heracles en Emmen kan je dat met dit voetbal.
Maar als je zo zeker bent hoe walgelijk slecjt het wel niet is en rechterrijtje realistisch is, waar wedden we om dan. Zeg het maar want natuuurlijk komt Feyenoord weer gewoon linkerrijtje.
beetje coaching is natuurlijk ook wel prettig, benieuwd wie hij komend weekend opsteltquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 07:59 schreef Antaris het volgende:
[..]
Omdat Vermeer zijn spelers verrot scheldt wanneer ze het laten afweten, Bijlow dus niet.
zeker, dat je thuis niet eens kan winnen van zo'n club is toch wel heel triest maar goed hier schijn je mee verder te kunnenquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 09:01 schreef satecl het volgende:
In Noord-Holland waren 60 mensen afgereisd naar Rotterdam in Trecin tenue en mochten in het uitvak zitten. Waarom? Een of andere boerenlul uit hun dorp is hulptrainer bij Trecin.
Dat is dus het niveau van die club. Nog net geen amateur vereniging.
1-1 is een blamage.
ik ben fan van Bijlow maar zou met deze defensie ooo Vermeer laten staan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 07:59 schreef Antaris het volgende:
[..]
Omdat Vermeer zijn spelers verrot scheldt wanneer ze het laten afweten, Bijlow dus niet.
Dat is de cultuur bij al jaren bij Feyenoord heerst. Doodziek wordt je ervan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 09:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker, dat je thuis niet eens kan winnen van zo'n club is toch wel heel triest maar goed hier schijn je mee verder te kunnen
De mooiste quote van Gio vond ik dat hij zei dat 'we er dicht bij waren.' Lijkt wel of die man in een sprookjeswereld leeft. Ik weet dat je al die lulverhalen leert bij de mediatraining maar altijd maar dat krampachtige positivisme en je ogen sluiten voor wat iedereen ziet, gaat wel een beetje vermoeien na 3 jaar. Je kan wel positief zijn over het aantal kansen, maar afwerken is ook een kwaliteit en dat zag er allemaal behoorlijk lomp uit Gio. Gebrek aan kwaliteit. Iedereen geeft de bal maar een roei als die voor zijn voeten komt. Maar hey..De kansen zijn wel gecreëerd en dus waren we er dicht bij. Het kan nog een heel mooi seizoen worden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 07:25 schreef Pistolero het volgende:
over risico kapitaal gesprokenquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 09:20 schreef kurk_droog het volgende:
400 miljoen in een stadion willen neuken maar niet van een droeftoeter clubje kunnen winnen
Ik zou Bijlow laten keepen in de competitie en Vermeer had beide UEFA wedstrijden in de goal moeten staan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 09:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik ben fan van Bijlow maar zou met deze defensie ooo Vermeer laten staan.
Vermeer was vorige week nog niet fit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 09:51 schreef Antaris het volgende:
[..]
Ik zou Bijlow laten keepen in de competitie en Vermeer had beide UEFA wedstrijden in de goal moeten staan.
Goed interview met Tscheu ja.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 09:11 schreef satecl het volgende:
[..]
Dat is de cultuur bij al jaren bij Feyenoord heerst. Doodziek wordt je ervan.
Vanaf 6:40 even harde taal. En zijn laatste zin valt goed in de smaak bij het Legioen
Hoop wijze taal. Wij hebben dit lopen:
Bij Ajax zouden nu de ruiten van de hoofdingang eruit liggenquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 09:58 schreef VarkensHart het volgende:
Onwerkelijk dit. Je verliest KANSLOOS over twee wedstrijden, van een ploeg a la Top Oss, en dan ben je tevreden omdat je vele kansen hebt gecreëerd? Dat bewijst maar weer dat Feyenoord alles behalve een topclub is, zonder topsport klimaat. Een schande voor zo een grote club. Het zingen na deze wanprestatie is een vrijbrief voor v Geel en Gio om door te prutsen.
Het lag verder ook niet aan de inzet, misschien is dat nog wel de meest pijnlijke constatering.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:14 schreef govie het volgende:
Dus we spelen 1-1 tegen eerste divisie niveau en de gehele kuip was tevreden, nepsupporters!
Kijk nou eens naar je eigen club man, ik kom toch met een verhaal voor discussie over Feyenoordquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:08 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Bij Ajax zouden nu de ruiten van de hoofdingang eruit liggen
Hij is voor Ajax.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:31 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Kijk nou eens naar je eigen club man, ik kom toch met een verhaal voor discussie over Feyenoord
Niet zo happen lolquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:31 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Kijk nou eens naar je eigen club man, ik kom toch met een verhaal voor discussie over Feyenoord
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 09:58 schreef VarkensHart het volgende:
Onwerkelijk dit. Je verliest KANSLOOS over twee wedstrijden, van een ploeg a la Top Oss, en dan ben je tevreden omdat je vele kansen hebt gecreëerd? Dat bewijst maar weer dat Feyenoord alles behalve een topclub is, zonder topsport klimaat. Een schande voor zo een grote club. Het zingen na deze wanprestatie is een vrijbrief voor v Geel en Gio om door te prutsen.
Dichter bij NAC dan bij AZ en Twente.quote:Punten NL-teams voor UEFA-ranking in 10 jaar:
1 Ajax 21,3*
2 PSV 18,3*
3 AZ 12,0
4 FC Twente 10,7
5 Feyenoord 4,6
6 FC Utrecht 2,4
7 Heerenveen 1,8
8 Vitesse 1,4
9 NEC 1,2
10 NAC 0,7
Nee het is een oude man, bij Fener werd hij klaargestoomd voor 1 wedstrijdtje in 14 dagen ongeveer.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:09 schreef Tarado het volgende:
ook wel ernstig vond ik dat Van Persie na een normale voorbereiding nog steeds maar 1 keer de week maximaal een uur mee kan doen of heb ik een blessure gemist?
is de enige die wat meer kan met Berghuis maar die loopt ook met de pest in z'n lijf te voetballenquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:09 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Nee het is een oude man, bij Fener werd hij klaargestoomd voor 1 wedstrijdtje in 14 dagen ongeveer.
op 10 moet hij nog meer lopenquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:11 schreef Rocket Ride het volgende:
Hij (RvP) kan het eigenlijk ook allemaal niet meer belopen. Hij speelt nu noodgedwongen in de spits, maar komt daar wat mij betreft minder uit de voeten dan op 10.
Maar verzuip je een talent niet op deze manier?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 09:51 schreef Antaris het volgende:
[..]
Ik zou Bijlow laten keepen in de competitie en Vermeer had beide UEFA wedstrijden in de goal moeten staan.
Niet als je dit duidelijk communiceert naar beiden keepers.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar verzuip je een talent niet op deze manier?
is geen goed teken hoor als je iemand aanwijst als 1e keeper en hem na 3 wedstrijden wisseltquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:27 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Niet als je dit duidelijk communiceert naar beiden keepers.
Is een Kroaat toch? Dat die nog niet in de Bundesliga is gespot of serie A vind ik opmerkelijk. Die kopen normaliter heel Kroatië leeg.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:27 schreef Slobeend het volgende:
Maar we moeten die Antonio Mance wel even oppikken.
Ik heb het over beker en competitie. Vermeer was niet fit vorige week uit op dat kunstgras.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
is geen goed teken hoor als je iemand aanwijst als 1e keeper en hem na 3 wedstrijden wisselt
OK dat wist ik nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:39 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik heb het over beker en competitie. Vermeer was niet fit vorige week uit op dat kunstgras.
Zou inderdaad welkome aanvulling zijn. Als Jorgensen was verkocht was dit prima oplossing geweest.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:27 schreef Slobeend het volgende:
Maar we moeten die Antonio Mance wel even oppikken.
Die middenvelder die op Vilhena stond ook.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:47 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Zou inderdaad welkome aanvulling zijn. Als Jorgensen was verkocht was dit prima oplossing geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |