Ben er wel een beetje bang om er nu heen te gaan in deze tijd.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Baltische Staten zijn absoluut aanraders.
Putin heeft het nog veel te druk met Oekraïne en Moldavië.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ben er wel een beetje bang om er nu heen te gaan in deze tijd.
Dit topic kan ook wel weer een kick gebruiken:quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:48 schreef Chandler het volgende:
Zo de tering, wat zijn er veel mensen in veel landen geweest zeg
Ik in de volgende
1. Nederland
2. België
3. Duitsland
4. Frankrijk
5. Denemarken
6. Zweden
7. Luxenburg
8. Tsjechië
9. Polen
10. Oostenrijk
11. Frankrijk
12. Bosnië
13. Slowakije
14. Kroatië
15. Spanje
16. Griekenland / Kreta *
17. Turkije *
In de laatste 2 landen alleen vliegend, en een keer naar Wenen. De rest alles met de auto![]()
Dit jaar wil ik heel graag nog eens stap in de UK zetten, en buiten Europa staat dit jaar op de planning! maar waar? dat zal schiphol mogelijk gaan vertellen als ik ga vertrekken!
Niet nodig. Ik woon er en je merkt echt 0,0 van enige dreiging.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ben er wel een beetje bang om er nu heen te gaan in deze tijd.
Updated, maar wel beetje sneu de uitbreiding van landen sinds 2022quote:Op vrijdag 23 september 2022 15:17 schreef bianconeri het volgende:
Met heel 2026 meegenomen:
Europa:
-Nederland
-België
-Luxemburg
-Duitsland
-Polen
-Litouwen
-Hongarije)
-Zwitserland
-Italië
-Vaticaanstad
-Frankrijk
-Spanje
-VK
-Ierland
-Estland
-Letland
-Portugal
-Finland
-Turkije
Anders:
-Verenigde Staten
-VAE
-Malediven
Deze geldt nog steeds voor mij. Wordt hoog tijd voor nieuwe landen, maar dat is soms nogal lastig met een kind die volgende maand 2 wordtquote:Op dinsdag 2 april 2024 16:09 schreef Irritatie100 het volgende:
Afgelopen september met Mexico, Guatemala en Belize voor het eerst sinds 2019 weer nieuwe landen mogen toevoegenNu is dit mijn lijstje van 39 landen:
[ afbeelding ]
Central America (2):
Belize
Guatemala
Europe (31):
Austria
Belgium
Bulgaria
Croatia
Czech Republic
Denmark
Estonia
Finland
France
Germany
Greece
Hungary
Ireland
Italy
Latvia
Lithuania
Luxembourg
Netherlands
Norway
Poland
Portugal
Romania
Serbia
Slovakia
Slovenia
Spain
Sweden
Switzerland
Ukraine
United Kingdom
Vatican City
Middle East (3):
Bahrain
Saudi Arabia
Turkey
North America (4):
Canada
Mexico
United States of America
Overigens ook nog op een vliegveld in Jamaica geweest en daar moest ik ook het vliegtuig uit, maar dat tel ik verder niet mee
Username checks outquote:Op donderdag 19 februari 2026 09:44 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Deze geldt nog steeds voor mij. Wordt hoog tijd voor nieuwe landen, maar dat is soms nogal lastig met een kind die volgende maand 2 wordt
Ik wens niet afgerekend te worden op een username die ik 19 jaar geleden als 17-jarige aanmaakte en hilarisch vond omdat het een insidersgrap uit mijn leven van toen wasquote:
Nog niet eens in de Baltische Staten geweestquote:Op donderdag 19 februari 2026 14:59 schreef UIO_AMS het volgende:
[ afbeelding ]
Asia:8
Africa:1
Caribbean:3
Europe:23
Middle East:1
North America:3
South America:2
Total Visited:41
En in april komt daar een land bij.
Sorry, het internet op mijn driedaagse bootexpeditie van Coron naar El Nido is daar niet goed genoeg voorquote:Op donderdag 19 februari 2026 08:54 schreef Dagoduck het volgende:
Kaartjes zijn leuker dan lijstjes mensen!
https://www.traveltip.org/countries_visited.php
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |