abonnement Unibet Coolblue
pi_181176569


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.


groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).
Holden - Holden is ook traden, alleen zit er meer tijd tussen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin (Bitcoin.org / Bitcoin aanhangers)
/r/btc (Bitcoin.com / Bitcoin Cash aanhangers)

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.




Be fearful when Dentacoin goes moon and greedy when Bitcoin crashes.
pi_181176586
leukemie REKT
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_181176619
sub 6k :W
pi_181176816
Je mag 5 projecten/coins/tokens (hoe je het ook wil noemen) uitzoeken en daar 20% van bedrag X in stoppen en dan 10 jaar niet aankomen.

Welke 5 kies je?

Ik begin wel, Bitcoin, Ethereum, Grin, DFINITY en Algorand.

Zit nog te twijfelen over Radix en Monero, maar weet niet wat ik dan moet strepen.
pi_181176895
is Ethereum een security aangezien Eth ook een ICO was?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 14 augustus 2018 @ 13:24:10 #6
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181176945
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 13:18 schreef KappenBakken het volgende:
Je mag 5 projecten/coins/tokens (hoe je het ook wil noemen) uitzoeken en daar 20% van bedrag X in stoppen en dan 10 jaar niet aankomen.

Welke 5 kies je?

Ik begin wel, Bitcoin, Ethereum, Grin, DFINITY en Algorand.

Zit nog te twijfelen over Radix en Monero, maar weet niet wat ik dan moet strepen.
Weet niet eens of ik aan 5 kom voor 10 jaar.

BTC, ETH, VET in ieder geval.
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 13:34:55 #7
62913 Blik
The one and Only!
pi_181177186
BTC, ETH, VET, UTN, ICX
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 14 augustus 2018 @ 13:39:37 #8
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181177283
ICX vind ik op zich ook een prima coin, alleen blijf ik zeggen dat hun team echt vaag is. Communicatie op kleuterklasniveau (of geen communicatie), vaak deadlines missen zonder iets van zich te laten horen, roadmap niet volgen etc.
pi_181177335
BTC, ETH, VET, UTN, FUN
Hmz...
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 13:43:26 #10
131603 Afwazig
Serious business
pi_181177375
Waves, SEAL, Universa, VEN.. welke mis ik nog?
pi_181177416
Ik zou het bij 20% in btc houden. Of alles in btc als dat ook mag. Over 10 jaar bestaat <1% van alle coins nog en ik heb geen idee welke.
It All Goes Back in the Box
pi_181177439
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 13:43 schreef Afwazig het volgende:
Waves, SEAL, Universa, VEN.. welke mis ik nog?
_O- _O- _O-

Maar geef is serieus antwoord. Juist na het antwoord van jou en bijvoorbeeld Ronald-Koeman ben ik ook benieuwd.
pi_181177475
Zag gisteren een video waarin iemand aangeeft dat Bitcoin de grootste kans heeft om te slagen als meest waardevolle coin puur omdat er helemaal niemand invloed op kan uitoefenen, het heeft geen eigenaar of publiek figuur die de "baas" lijkt zoals je wel hebt bij Ethereum en ook wel bij Litecoin. Als morgen Vitalik onder een bus komt moet je eens kijken wat er met de prijs van Eth gebeurd. Zolang er teveel invloed kan worden uitgeoefend op een coin betwijfel ik of grote instanties veel geld erin durven pompen. Tesla eigenlijk net zo, als Elon Musk met één tweet de aandelen 7% kan laten stijgen is dat ook niet best
pi_181177482
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 13:45 schreef Aventuras het volgende:
Ik zou het bij 20% in btc houden. Of alles in btc als dat ook mag. Over 10 jaar bestaat <1% van alle coins nog en ik heb geen idee welke.
Je krijgt een Y bedrag, zeg 10.000 euro, en moet dat in stukjes van 20% vastleggen over *verschillende* projecten. De rest krijg je niet (dus niet 20% BTC en 80% euro).
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 13:48:35 #15
131603 Afwazig
Serious business
pi_181177518
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 13:45 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

Maar geef is serieus antwoord. Juist na het antwoord van jou en bijvoorbeeld Ronald-Koeman ben ik ook benieuwd.
Ik was voor BTC gegaan en daarnaast had ik grote ICO's uit 2016 gepakt. Die ICO's hebben toen een lading BTC opgehaald en ook met de huidige prijs is dat nog x6 ofzo gegaan. Daarnaast hebben ze ook een shitload aan geforkte Bcash, BTG etc. etc.

Er zijn in 2016 solide ICO's geweest die een flink team aan devs en anderen hebben opgebouwd en op een zak geld zitten. Dan denk ik dus aan Waves, Stratis, Lisk en consorten.
pi_181177560
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 13:48 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Ik was voor BTC gegaan en daarnaast had ik grote ICO's uit 2016 gepakt. Die ICO's hebben toen een lading BTC opgehaald en ook met de huidige is dat nog x6 ofzo gegaan. Daarnaast hebben ze ook een shitload aan geforkte Bcash, BTG etc. etc.

Er zijn in 2016 solide ICO's geweest die een flink team aan devs en anderen hebben opgebouwd en op een zak geld zitten. Dan denk ik dus aan Waves, Stratis, Lisk en consorten.
Verstandig :P

Die aanpak had ik nog helemaal niet overwogen :@. Waarom niet EOS dan? Die zitten op 4 miljard ofzo toch?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 14 augustus 2018 @ 13:51:25 #17
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181177587
Dat ze een zak met geld hebben wil toch niet zeggen dat er ook daadwerkelijk iets nuttigs uit gaat komen? Beetje kromme beredenering of mis ik iets?
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 13:51:28 #18
131603 Afwazig
Serious business
pi_181177589
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 13:50 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Verstandig :P

Die aanpak had ik nog helemaal niet overwogen :@. Waarom niet EOS dan? Die zitten op 4 miljard ofzo toch?
Technisch vind ik EOS een grote shitshow en die coin is al zo gehyped. Een alt in de top5 zit weinig upside aan en ik vertrouw dat zooitje voor geen meter.
pi_181177613
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 13:51 schreef Kyran het volgende:
Dat ze een zak met geld hebben wil toch niet zeggen dat er ook daadwerkelijk iets nuttigs uit gaat komen? Beetje kromme beredenering of mis ik iets?
Ja ook dat.
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 13:53:06 #20
131603 Afwazig
Serious business
pi_181177633
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 13:51 schreef Kyran het volgende:
Dat ze een zak met geld hebben wil toch niet zeggen dat er ook daadwerkelijk iets nuttigs uit gaat komen? Beetje kromme beredenering of mis ik iets?
Klopt, dat zegt ook niks maar ik heb ook wel vertrouwen in die projecten omdat het niet een kleine usecase is (platformen), ze technisch sterk zijn (naar mijn mening) met een groot dev team en een lading geld hebben.

ICO's uit 2017 die net opstarten en hun ico geld hebben zien verdampen heb ik dan toch minder vertrouwen in.
pi_181177643
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 13:47 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Je krijgt een Y bedrag, zeg 10.000 euro, en moet dat in stukjes van 20% vastleggen over *verschillende* projecten. De rest krijg je niet (dus niet 20% BTC en 80% euro).
Dan zou ik uitzoeken welke projecten BTC holden vanuit de ico en maar hopen dat ze het niet over de balk gooien etc.
It All Goes Back in the Box
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 14 augustus 2018 @ 13:53:57 #22
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181177652
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 13:53 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Klopt, dat zegt ook niks maar ik heb ook wel vertrouwen in die projecten omdat het niet een kleine usecase is (platformen), ze technisch sterk zijn met een groot dev team en een lading geld hebben.

ICO's uit 2017 die net opstarten en hun ico geld hebben zien verdampen heb ik dan toch minder vertrouwen in.
Mja, klopt natuurlijk wel dat je weinig kan doen als je geen geld hebt om (door) te ontwikkelen.
pi_181177663
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 13:53 schreef Afwazig het volgende:

ICO's uit 2017 die net opstarten en hun ico geld hebben zien verdampen heb ik dan toch minder vertrouwen in.
Ja dat zie ik in mijn eigen lijstje ook wel terug.
pi_181177672
Ik denk nog steeds dat coins met een volledig eigen blockchain goede kans maken in de toekomst, in elk geval om weer wat te herstellen. Ik geloof echter niet in al die 100 miljoen erc20 tokens waarvan 99% exact hetzelfde doet.
Verder blijf ik toch bij m'n portfolio die bestaat uit vanalles en nog wat. Ik spreid liever dan alles op maar twee of drie coins te zetten. No risk no reward, crypto is vreselijk volatiel en een erg jonge markt dus ik hodl lekker verder, zeker als ik nog op vakantie ga straks. Op te lange termijn, zeg 2 tot 5 jaar maak ik me eigenlijk nog helemaal geen zorgen gek genoeg. Niet alleen in crypto zullen veel dingen veranderen maar over de hele wereld ook. Crisis, oorlog, valuta problemen etc. Ik hoor ook dat Donald Trump de Turken geen F35 JSF meer wil leveren lol, dat gaat ook nog een rel worden
pi_181177691
Mag ik dan ook alles in Bitcoin houden?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_181177698
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 13:53 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Dan zou ik uitzoeken welke projecten BTC holden vanuit de ico en maar hopen dat ze het niet over de balk gooien etc.
Beetje aanpak van Afwazig dus. Maar dan neem je aan dat die value van BTC holden over gedragen wordt naar de token/coin.
pi_181177720
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 13:55 schreef dimmak het volgende:
Mag ik dan ook alles in Bitcoin houden?
Nee :P

Dat is juist het idee. Het is natuurlijk flauwekul, want in de praktijk zul je prima alles in BTC houden, maar het idee is dat je *moet* verdelen.
pi_181177739
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 13:56 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Nee :P

Dat is juist het idee. Het is natuurlijk flauwekul, want in de praktijk zul je prima alles in BTC houden, maar het idee is dat je *moet* verdelen.
Oké, dan ruim ik plek in voor Stratis, Komodo, Viacoin en Monero naast mijn BTC.
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 13:58:13 #29
131603 Afwazig
Serious business
pi_181177763
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 13:53 schreef Kyran het volgende:

[..]

Mja, klopt natuurlijk wel dat je weinig kan doen als je geen geld hebt om (door) te ontwikkelen.
het speelt natuurlijk ook mee dat die 2016 ICO's al een tijdje meelopen. Dus ze zijn al ongeveer 2 jaar bezig en in die tijd kun je een aardig beeld vormen van wat ze willen en hoe ze het doen. Dat kun je met al die nieuwe projecten nog niet. De basis is een stuk stabieler en dat maakt het een veiligere investering, voor je zover daar in kan spreken in dit wereldje dan :P.
pi_181178005
Btc
Eth
Xlm
Neo
Ark
pi_181178352
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 13:18 schreef KappenBakken het volgende:
Je mag 5 projecten/coins/tokens (hoe je het ook wil noemen) uitzoeken en daar 20% van bedrag X in stoppen en dan 10 jaar niet aankomen.

Welke 5 kies je?

Ik begin wel, Bitcoin, Ethereum, Grin, DFINITY en Algorand.

Zit nog te twijfelen over Radix en Monero, maar weet niet wat ik dan moet strepen.
Bitcoin, Monero, Grin, Decred, Chia
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_181178392
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:25 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Bitcoin, Monero, Grin, Decred, Chia
Als je wil dat alles weg is wel. Over 10 jaar bestaan 4 van deze coins niet meer
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_181178395
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 13:47 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Je krijgt een Y bedrag, zeg 10.000 euro, en moet dat in stukjes van 20% vastleggen over *verschillende* projecten. De rest krijg je niet (dus niet 20% BTC en 80% euro).
Waves, BTC, XMR, ETH en ARK.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_181178406
Komodo
Chips
SuperNET
Komodo
Komodo
pi_181178448
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:27 schreef Nappeklapperapper het volgende:

[..]

Als je wil dat alles weg is wel. Over 10 jaar bestaan 4 van deze coins niet meer
Want?

En twee van deze coins bestaan nu nog niet eens :P . Is puur vanwege de theorie en de mensen die er bij betrokken zijn. Het moge duidelijk zijn dat ik Bitcoin all the way ben.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_181178453
beetoken.
pi_181178506
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 13:55 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Beetje aanpak van Afwazig dus. Maar dan neem je aan dat die value van BTC holden over gedragen wordt naar de token/coin.
Ja klopt. Zoals ik denk dat ETH en ICO's elkaar kapot gaan maken kan je deze theory natuurlijk ook omdraaien als je in bitcoin geloofd. Dus vond het wel een goed idee van Afwazig :)

Maar zoals ik al zei het is meer hopen dat ze de bitcoin niet wasten. Het liefst zou ik de projecten liquideren zodra de btc value hoger is dan de market cap :p
It All Goes Back in the Box
pi_181178567
Het feit dat Bitmain ongeveer 1 miljoen Bcash in bezit heeft lijkt me niet goed voor Bcash trouwens
pi_181178689
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:33 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Ja klopt. Zoals ik denk dat ETH en ICO's elkaar kapot gaan maken kan je deze theory natuurlijk ook omdraaien als je in bitcoin geloofd. Dus vond het wel een goed idee van Afwazig :)

Maar zoals ik al zei het is meer hopen dat ze de bitcoin niet wasten. Het liefst zou ik de projecten liquideren zodra de btc value hoger is dan de market cap :p
Dat denk ik ook ja, dat ETH klappen gaat krijgen door ico's die falikant mislukken, en dat zijn er niet een paar... ook geen tientallen... honderden... misschien wel een paar duizend.
Lambo of Rekt
pi_181178727
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:28 schreef ChickenMan het volgende:
Komodo
Chips
SuperNET
Komodo
Komodo
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 14:43:25 #41
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_181178762
Btc
Eth
Vet
Neo
random shitcoin voor moon
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_181178829
Eth gaat klappen omdat het nooit meer dan 1 succesvolle dApp aankan zonder exorbitante txfees te vragen
pi_181178855
quote:
Weet ik, kan niet kiezen. De rest neem ik niet serieus omdat ik daar niet genoeg van af weet
pi_181178877
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:30 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Want?

En twee van deze coins bestaan nu nog niet eens :P . Is puur vanwege de theorie en de mensen die er bij betrokken zijn. Het moge duidelijk zijn dat ik Bitcoin all the way ben.
Beetje realisme mag wel. 90 procent van de coins gaat het sowieso niet redden, simpelweg omdat de use case te karig is
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_181178888
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:47 schreef Nappeklapperapper het volgende:

[..]

Beetje realisme mag wel. 90 procent van de coins gaat het sowieso niet redden, simpelweg omdat de use case te karig is
Dat is volgens mij ook wat hij zegt.

Ik kwam met de beperking dat je 5 coins *moet* kiezen. Ik weet vrij zeker als ik dat niet had gedaan dat Ronaldje 100% op BTC was gegaan.
pi_181178925
Ik zit er toch aan te denken om nog een beetje Verge te kopen oO/ })
pi_181178988
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:49 schreef metallicelmo het volgende:
Ik zit er toch aan te denken om nog een beetje Verge te kopen oO/ })
Is Sunerok al eens boven water dan?

Dat vroeg ik ook aan een maatje die diep in Verge zit :') , die het zelf weer vroeg in de NL groep van Verge. Hun antwoord? "Wat maakt dat jou nou uit? Je spreekt toch ook geen Bitcoin devs? Hij werkt achter de schermen aan een nieuwe codebase." Yeah right..
Uitvinder van de biersmiley.
pi_181178994
Ik zie wel best veel Monero nog, terwijl die niet veel geshilled wordt hier.
pi_181179031
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:51 schreef dimmak het volgende:

[..]

Is Sunerok al eens boven water dan?
Volgens mij wel hoor. Het blijft een wazige coin maar hij wordt wel op 22 exchanges verhandeld. Net zo gek als dat er elke dag 900.000 mensen naar Hart van Nederland kijken.
If you can't beat them, join them. Behalve HvN
pi_181179061
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:53 schreef metallicelmo het volgende:
Net zo gek als dat er elke dag 900.000 mensen naar Hart van Nederland kijken.
_O_ _O_

Prachtige theorie wel. En ik sluit ook echt niet uit dat de grootste shitcoins weer het best gaan performen als het weer gaat pompen.
pi_181179127
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:47 schreef Nappeklapperapper het volgende:

[..]

Beetje realisme mag wel. 90 procent van de coins gaat het sowieso niet redden, simpelweg omdat de use case te karig is
Wat is een te karige usecase?
pi_181179205
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:52 schreef KappenBakken het volgende:
Ik zie wel best veel Monero nog, terwijl die niet veel geshilled wordt hier.
Is qua privacy toch wel echt de koning. Maarja, schaalt moeilijk en Monero is een AML/KYC nachtmerrie voor exchanges dus mainstream adoptie gaat moeilijk worden. Wel een actieve ontwikkeling en op het oog competente devs, geen premine/instamine etc.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_181179211
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:53 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Volgens mij wel hoor. Het blijft een wazige coin maar hij wordt wel op 22 exchanges verhandeld. Net zo gek als dat er elke dag 900.000 mensen naar Hart van Nederland kijken.
If you can't beat them, join them. Behalve HvN
Het zou mij niet verbazen als de HvN kijkcijfers net zo overrated is als Verge.
It All Goes Back in the Box
pi_181179214
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:57 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Wat is een te karige usecase?
Ongeveer alles coins die geen platform zijn, coins die een bestaande dienst op de blockvain doen, omdat blockchain, coins die te veel lijken op andere coins
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_181179462
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 15:00 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Is qua privacy toch wel echt de koning. Maarja, schaalt moeilijk en Monero is een AML/KYC nachtmerrie voor exchanges dus mainstream adoptie gaat moeilijk worden. Wel een actieve ontwikkeling en op het oog competente devs, geen premine/instamine etc.
Ik vind privacy projecten sowieso tof. Daarom had ik Grin er ook bij gezet.
pi_181179489
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:47 schreef Nappeklapperapper het volgende:

[..]

Beetje realisme mag wel. 90 procent van de coins gaat het sowieso niet redden, simpelweg omdat de use case te karig is
Monero blinkt uit in privacy, Decred blinkt uit in governance (in theorie), Grin/Mimblewimble blinkt uit in privacy, Chia blinkt uit in efficiëntie t.o.v. proof of work (in theorie). Uitblinken in één ding zonder de fundamentals te vergeten is mijn inziens veel waardevoller in de wereld van blockchains dan veelzijdigheid aan use cases ten koste van de fundamentals.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_181179573
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 15:12 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Ik vind privacy projecten sowieso tof. Daarom had ik Grin er ook bij gezet.
De ontstaansgeschiedenis van Grin is ook erg leuk... met die mysterieuze anonieme auteur die alleen maar die pdf gedropt heeft :P
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_181179596
KarlKarlsson_ twitterde op dinsdag 14-08-2018 om 10:18:54 Even with the bear market in full force, @wavesplatform's blockchain activity is hitting new all-time highs. On Aug 3, the Dex processed little over 76'000 trades! On average, $WAVES is the 7th most active network according to @Blocktivity. S: https://t.co/dtU9XE8omp#Waves https://t.co/ZKHJ9B4nfb reageer retweet
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_181179676
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 15:16 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

De ontstaansgeschiedenis van Grin is ook erg leuk... met die mysterieuze anonieme auteur die alleen maar die pdf gedropt heeft :P
Ja eens.
pi_181180374
pi_181180436
quote:
creatief wel haha
pi_181180496
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 15:16 schreef chroestjov het volgende:
KarlKarlsson_ twitterde op dinsdag 14-08-2018 om 10:18:54 Even with the bear market in full force, @wavesplatform's blockchain activity is hitting new all-time highs. On Aug 3, the Dex processed little over 76'000 trades! On average, $WAVES is the 7th most active network according to @Blocktivity. S: https://t.co/dtU9XE8omp#Waves https://t.co/ZKHJ9B4nfb reageer retweet
[ afbeelding ]
Wat voor activiteit is dat? Devs die een beetje lopen te pingelen of daadwerkelijk relevante activiteit?
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 16:36:24 #63
131603 Afwazig
Serious business
pi_181181532
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 15:53 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Wat voor activiteit is dat? Devs die een beetje lopen te pingelen of daadwerkelijk relevante activiteit?
Volgens mij staat dat duidelijk in dat screenshot :P

Elke kolom is een transactietype. De meeste transacties zijn exchange transacties zo te zien.
pi_181181629
Waarom zijn alle alts zo erg gezakt. Hoe kunnen jullie nog zo positief zijn over alles. Is dit al eens eerder zo ver omlaag gegaan? Ik sta op hodl met de meesten op meer dan 60% min. Ik zoek nog hoop!
pi_181181653
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 16:39 schreef woxxel het volgende:
Waarom zijn alle alts zo erg gezakt. Hoe kunnen jullie nog zo positief zijn over alles. Is dit al eens eerder zo ver omlaag gegaan? Ik sta op hodl met de meesten op meer dan 60% min. Ik zoek nog hoop!
Zo positief is het toch allemaal niet?
pi_181181725
-60% maar? Respect!
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 16:46:57 #67
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_181181787
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 16:41 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Zo positief is het toch allemaal niet?
Er hangt hier een apart sfeertje
Hmz...
pi_181181811
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 16:39 schreef woxxel het volgende:
Waarom zijn alle alts zo erg gezakt. Hoe kunnen jullie nog zo positief zijn over alles. Is dit al eens eerder zo ver omlaag gegaan? Ik sta op hodl met de meesten op meer dan 60% min. Ik zoek nog hoop!
vorig jaar augustus was het ook bloedbad, zelfde percentages . De absolute daling is nu wel zieker, maar ja
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_181181839
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 16:39 schreef woxxel het volgende:
Waarom zijn alle alts zo erg gezakt. Hoe kunnen jullie nog zo positief zijn over alles. Is dit al eens eerder zo ver omlaag gegaan? Ik sta op hodl met de meesten op meer dan 60% min. Ik zoek nog hoop!
Die hoop is weg.

Boeie.
pi_181181863
quote:
15s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 16:46 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Er hangt hier een apart sfeertje
Wat bedoel je daar mee? Liever dit dan al die moonboys imo.
pi_181181906
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 16:48 schreef Nappeklapperapper het volgende:

[..]

vorig jaar augustus was het ook bloedbad, zelfde percentages . De absolute daling is nu wel zieker, maar ja
Iedereen in paniek, ik hoop dat het nog lekker rekter gaat... fiat sparen voor een nog grotere rekt.



Kapitulatie is near.
Lambo of Rekt
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 16:53:42 #72
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_181181948
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 16:50 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Wat bedoel je daar mee? Liever dit dan al die moonboys imo.
Kan het niet helemaal plaatsen maar mensen lijken wat sneller op hun teentjes getrapt :P!

En sowieso, moonboys :')!
Hmz...
pi_181181993
quote:
The VeChainThor address 0xd136ebe6c20c890a0b3fe7490bb684d5a131c95e, you have won the first X Node designation! Please be reminded, the designated X Node follows the same requirement and rules of other X Nodes. We will be selecting four more winners, so stay tuned!
Lambo of Rekt
pi_181181997
En toch kan ik me helemaal niets herinneren van een grote crash in augustus 2017 eigenlijk
pi_181182035
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 16:55 schreef metallicelmo het volgende:
En toch kan ik me helemaal niets herinneren van een grote crash in augustus 2017 eigenlijk
Dat was ook niet een crash van dit formaat, dat was een bear voor een aantal maanden.
Lambo of Rekt
pi_181182058
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 16:53 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Kan het niet helemaal plaatsen maar mensen lijken wat sneller op hun teentjes getrapt :P!

En sowieso, moonboys :')!
Ja ach, misschien heb ik dat zelf ook wel. Een goed humeur is makkelijker als een asset wat je bezit veel meer waard wordt.
pi_181182092
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 16:39 schreef woxxel het volgende:
Waarom zijn alle alts zo erg gezakt. Hoe kunnen jullie nog zo positief zijn over alles. Is dit al eens eerder zo ver omlaag gegaan? Ik sta op hodl met de meesten op meer dan 60% min. Ik zoek nog hoop!
Vroeg of laat gaan fiat's weer hard falen. (Zie alvast het begin bij Arg Peso, Z Afrika Rand, Turkse Lira) Dit is pas het begin natuurlijk, de Amerikaanse FED sleutelt een klein beetje aan hun USD en al deze faal staten begeven het al. Dat moet toch wel voldoende vertrouwen geven om straks een mega toestroom richting bitcoin te verwachten?
It All Goes Back in the Box
pi_181182099
Ik heb HODL HODL gedaan en nu nog welgeteld 10,5% van m'n oorspronkelijke inzet over. :D
pi_181182121
inmiddels marketcap < 200b
Lambo of Rekt
pi_181182341
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 17:00 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Vroeg of laat gaan fiat's weer hard falen. (Zie alvast het begin bij Arg Peso, Z Afrika Rand, Turkse Lira) Dit is pas het begin natuurlijk, de Amerikaanse FED sleutelt een klein beetje aan hun USD en al deze faal staten begeven het al. Dat moet toch wel voldoende vertrouwen geven om straks een mega toestroom richting bitcoin te verwachten?
Haha, huh? Turkije heeft dit gewoon zelf gedaan, met geleend +geprint geld winkelcentra bouwen, geen structurele projecten zoals in China.
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_181182498
Iemand anders ook problemen met 2fa sms die steeds zo laat komt dat je sesie verlopen is?
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 17:22:06 #82
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181182537
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 17:20 schreef m.k het volgende:
Iemand anders ook problemen met 2fa sms die steeds zo laat komt dat je sesie verlopen is?
Waar, hoe, wat?
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181182570
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 17:22 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Waar, hoe, wat?
cobinhood, mijn code komt steeds zo laat dat mn inlog sessie verlopen is
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 17:34:27 #84
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181182761
Het wordt tijd voor een bullrun
pi_181182778
SEAL is de coin waar alles om draait... de rest kun je vergeten, BTC zal geen eenzame dood sterven, 1800 andere currencies zullen dieper vallen dan de duistere krochten van de hel. Kies voor SEAL, your saviour. Er is hoop, want SEAL leeft !
Lambo of Rekt
pi_181182902
Ik ga mijzelf maar weer aanmelden bij de staatsloterij.. Dit wordt het hem ook niet :(

HODL
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 14 augustus 2018 @ 17:41:01 #87
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181182909
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 17:34 schreef leolinedance het volgende:
Het wordt tijd voor een bullrun
Bounces zijn erg week en nu al 3x onder 6k in korte tijd. Heb er geen vertrouwen in nog.
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 17:46:29 #88
131603 Afwazig
Serious business
pi_181183040
quote:
4s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 17:35 schreef EggsTC het volgende:
SEAL is de coin waar alles om draait... de rest kun je vergeten, BTC zal geen eenzame dood sterven, 1800 andere currencies zullen dieper vallen dan de duistere krochten van de hel. Kies voor SEAL, your saviour. Er is hoop, want SEAL leeft !
Ik zou alleen voor de meme al SEAL aanschaffen
pi_181183195
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 17:46 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Ik zou alleen voor de meme al SEAL aanschaffen
Daarom wil ik ook mijn Dogecoin aandeel uitbreiden. Of ja, voor het eerst aanschaffen :@
pi_181183463
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 17:53 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Daarom wil ik ook mijn Dogecoin aandeel uitbreiden. Of ja, voor het eerst aanschaffen :@
verkopen zij ook aandelen dan?
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 18:06:21 #91
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181183479
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 17:46 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Ik zou alleen voor de meme al SEAL aanschaffen
SEAL gaat het worden.
Het leeft.
_O_
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181183670
Zijn al die rode cijfers niet een beetje overdreven?
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 18:13:52 #93
131603 Afwazig
Serious business
pi_181183687
Ik heb geen idee wat seal is maar ik moet het nu hebben. Waar kun je het krijgen? :{
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 18:18:45 #94
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181183811
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 18:13 schreef Afwazig het volgende:
Ik heb geen idee wat seal is maar ik moet het nu hebben. Waar kun je het krijgen? :{
Ja... dat is het hem dus.
IDEX, nu nog wel heel cheap.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181183989
SEAL gaat ons uit de nesten helpen.... SEAL bezitters gaan een glansrijke toekomst tegemoet, mensen met SEAL zullen landheren worden buiten elke proporties die we tot nu toe gekend hebben. Koningen zijn het, SEAL!
Lambo of Rekt
pi_181184019
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 18:26 schreef EggsTC het volgende:
SEAL gaat ons uit de nesten helpen.... SEAL bezitters gaan een glansrijke toekomst tegemoet, mensen met SEAL zullen landheren worden buiten elke proporties die we tot nu toe gekend hebben. Koningen zijn het, SEAL!
Is ie al gelist dan? _O-
pi_181184107
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 12:38 schreef KappenBakken het volgende:
WE GAAN OMLAAG OMLAAG OMLAAG

Ik blijf erbij dat de market cap nog wel onder de 200 miljard gaat komen.
Deze is trouwens lekker gerijpt.

Moet eerlijkheidshalve wel erbij zeggen dat ik in mei/juni dacht dat we door de bear market heen waren en >10k BTC gingen zien.
pi_181184133
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 18:31 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Deze is trouwens lekker gerijpt.

Moet eerlijkheidshalve wel erbij zeggen dat ik in mei/juni dacht dat we door de bear market heen waren en >10k BTC gingen zien.
Niet lullig bedoeld, maar je roept wel vaker we gaan omlaag omlaag net zoals je ook wel eens moon moon roept..

Dus ja..
pi_181184185
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 18:33 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Niet lullig bedoeld, maar je roept wel vaker we gaan omlaag omlaag net zoals je ook wel eens moon moon roept..

Dus ja..
Dat is het briljante daaraan, dan zit er altijd wel een goede voorspelling tussen.

Serieuze noot; heb er volgens mij nooit een geheim van gemaakt dat ik echt totaal geen verstand heb van prijzen of die kan voorspellen.
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 18:36:38 #100
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181184212
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 18:33 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Niet lullig bedoeld, maar je roept wel vaker we gaan omlaag omlaag net zoals je ook wel eens moon moon roept..

Dus ja..
LUL
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 18:37:14 #101
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181184224
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 18:28 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Is ie al gelist dan? _O-
Nog niet.
Daarom kan je hem NU nog goedkoop inslaan. :7
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181184227
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 18:36 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

LUL
Hoe lijkt het met Adidas? Heeft Seal die nu al binnen gehaald?!!!
pi_181184241
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 18:37 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Nog niet.
Daarom kan je hem NU nog goedkoop inslaan. :7
BEN AL ONDERWEG NAAR HET HOOFDKANTOOR VAN NXP
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 18:38:04 #104
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181184242
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 18:37 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Hoe lijkt het met Adidas? Heeft Seal die nu al binnen gehaald?!!!
Ja goeie, wel iets geloof ik, maar niets concreets nog.
I keep you posted. Ik denk dat ze wachten op HitBTC.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181184261
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 18:38 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Ja goeie, wel iets geloof ik, maar niets concreets nog.
I keep you posted. Ik denk dat ze wachten op HitBTC.
Als ze even lang moeten wachten op ADIDAS dan ben ik al met pensioen zodra SEAL mij de rijkste man ter wereld maakt !

WAT EEN GODENCOIN
Lambo of Rekt
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 18:39:14 #106
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181184273
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 18:38 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Als ze even lang moeten wachten op ADIDAS dan ben ik al met pensioen zodra SEAL mij de rijkste man ter wereld maakt !

WAT EEN GODENCOIN
JE HEBT DE SHIT TOCH GELEZEN OF NIET DUDE?!
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181184312
ja DUDE! JE HEBT DIE SHIT TOCH WEL GELEZEN???!!!

Roadmap q4 : Adidas schoenen kopen
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 18:42:15 #108
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181184362
Kut crypto ook. :'(
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181184409
Echt he..

Straks moet ik nog een echte baan gaan zoeken ook..
pi_181184488
we gaan moeeeeeeeeeeehoehoehoehen
Lambo of Rekt
pi_181184511
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 18:46 schreef EggsTC het volgende:
we gaan moeeeeeeeeeeehoehoehoehen
WE GAAN OMLAAG OMLAAG OMLAAG
pi_181184572
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 18:47 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

WE GAAN OMLAAG OMLAAG OMLAAG
Ja, al maanden.
Lambo of Rekt
pi_181184732
Kan iemand een voting maken waarop Bitcoin dipt. 0-1k, 1k-2,5k,2,5k-3,5k enz. ??
Vakman pur sang
pi_181184786
quote:
5s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 18:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Kan iemand een voting maken waarop Bitcoin dipt. 0-1k, 1k-2,5k,2,5k-3,5k enz. ??
Ik denk dat ie een dubbele dip gaat doen. Ik vind dat altijd zo smerig als mensen dat op feestjes doen.
pi_181184853
ik kan niet bij mn precious universa komen
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_181184874
quote:
9s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 19:01 schreef m.k het volgende:
ik kan niet bij mn precious universa komen
Ik heb 30% van mn stack geruild voor VET, aangezien VET in de aanbieding is, het is nog goedkoper dan UTN nu.
Lambo of Rekt
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 19:03:09 #117
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_181184917
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 18:59 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Ik denk dat ie een dubbele dip gaat doen. Ik vind dat altijd zo smerig als mensen dat op feestjes doen.
Moest lachen :')
pi_181184922
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 19:02 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik heb 30% van mn stack geruild voor VET, aangezien VET in de aanbieding is, het is nog goedkoper dan UTN nu.
ja ik zat aan ongeveer hetzelfde te denken maarja
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_181184987
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 19:03 schreef m.k het volgende:

[..]

ja ik zat aan ongeveer hetzelfde te denken maarja
Voor mij is het omdat ik t ook nodig had voor een VET node... maargoed, lang niet alles ingeruild, want UTN gaat ook moehoeheohoeen, ik zat al een tijdje te wachten erop dat dit ging gebeuren, 1:1 ruilen VET <> UTN, ik dacht dat het nooit ging gebeuren eerder omdat VET *4 stond. Maargoed, toch deedtie het :7
Lambo of Rekt
pi_181185073
De videokaarten worden snel goedkoper.
pi_181185130
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 19:05 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Voor mij is het omdat ik t ook nodig had voor een VET node... maargoed, lang niet alles ingeruild, want UTN gaat ook moehoeheohoeen, ik zat al een tijdje te wachten erop dat dit ging gebeuren, 1:1 ruilen VET <> UTN, ik dacht dat het nooit ging gebeuren eerder omdat VET *4 stond. Maargoed, toch deedtie het :7
Lekker gewerkt maat ^O^
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_181187450
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 18:38 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Ja goeie, wel iets geloof ik, maar niets concreets nog.
I keep you posted. Ik denk dat ze wachten op HitBTC.
HitBTC :')

Als er 1 grafexchange is, dan is dat het wel.

Currencies liggen er om de haverklap uit, net als coins van je main naar trading account sturen. Alleen maar gare moonboys, lage volumes, en succes als je wil withdrawen naar een nieuw adres, dan is (voor de veiligheid :') ) je withdrawal voor 72 uur geblokkeerd.

Zou ik echt graag mijn geld heen sturen, dat nooit weer
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_181189017
Ik twijfel om voor 5000 euro coins bij te kopen... alleen is het kiezen mogelijk nu met al die koopjes!!

25% vet
25% strat
25% icx
25% ark

Lijkt mij opzich wel wat... maar twijfel twijfel twijfel...
pi_181189084
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 21:18 schreef DaRealDeal het volgende:
Ik twijfel om voor 5000 euro coins bij te kopen... alleen is het kiezen mogelijk nu met al die koopjes!!

25% vet
25% strat
25% icx
25% ark

Lijkt mij opzich wel wat... maar twijfel twijfel twijfel...
Dat wil je nu doen? Denk je dat dit de bodem is?
Heb weekje geleden nog een halve btc bijgekocht.. toen stond ie nog op 6,5k
pi_181189116
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 21:20 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Dat wil je nu doen? Denk je dat dit de bodem is?
Heb weekje geleden nog een halve btc bijgekocht.. toen stond ie nog op 6,5k
Nou eerlijk gezegd is dat dus de twijfel... want telkens als ik denk nu koop ik iets staat het een dag later weer x procent lager...
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 21:24:04 #126
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181189197
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 20:41 schreef Nappeklapperapper het volgende:

[..]

HitBTC :')

Als er 1 grafexchange is, dan is dat het wel.

Currencies liggen er om de haverklap uit, net als coins van je main naar trading account sturen. Alleen maar gare moonboys, lage volumes, en succes als je wil withdrawen naar een nieuw adres, dan is (voor de veiligheid :') ) je withdrawal voor 72 uur geblokkeerd.

Zou ik echt graag mijn geld heen sturen, dat nooit weer
Nog niets van meegemaakt verder.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181189272
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 21:21 schreef DaRealDeal het volgende:

[..]

Nou eerlijk gezegd is dat dus de twijfel... want telkens als ik denk nu koop ik iets staat het een dag later weer x procent lager...
hehe herkenbaar.

Ik zelf zit er toch voor de lange termijn in. En kon de euro's wel missen.
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 21:27:41 #128
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_181189304
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 21:18 schreef DaRealDeal het volgende:
Ik twijfel om voor 5000 euro coins bij te kopen... alleen is het kiezen mogelijk nu met al die koopjes!!

25% vet
25% strat
25% icx
25% ark

Lijkt mij opzich wel wat... maar twijfel twijfel twijfel...
waarop baseer je de onderliggende waarde om te zeggen dat het nu koopjes zijn?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_181189356
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 21:27 schreef LXIV het volgende:

[..]

waarop baseer je de onderliggende waarde om te zeggen dat het nu koopjes zijn?
De onderbuik.
pi_181189401
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 21:27 schreef LXIV het volgende:

[..]

waarop baseer je de onderliggende waarde om te zeggen dat het nu koopjes zijn?
Voornamelijk aan de koersen hiervoor. Maar goed i know is niet helemaal een graadmeter!

Ath van al deze coins was aardig hoog en ze hebben goede fundamentals.
pi_181189426
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 21:26 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

hehe herkenbaar.

Ik zelf zit er toch voor de lange termijn in. En kon de euro's wel missen.
Ja dat ik dus ook. Alles wat ik nu heb is pure winst on crypto maar blijft er ook in voor meerdere jaren, of er moet een klapper gemaakt kunnen worden.
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 21:33:16 #132
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_181189471
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 21:30 schreef DaRealDeal het volgende:

[..]

Voornamelijk aan de koersen hiervoor. Maar goed i know is niet helemaal een graadmeter!

Ath van al deze coins was aardig hoog en ze hebben goede fundamentals.
De koersen van drie maanden geleden of de koersen van 12 maanden geleden?

Fundamentalisten ben ik wel benieuwd naar. Dan niet een white papier met een plan, maar gewoon een realistische inschatting van de cashflow de komende 10 jaar.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_181189478
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 21:30 schreef DaRealDeal het volgende:

[..]

Voornamelijk aan de koersen hiervoor. Maar goed i know is niet helemaal een graadmeter!

Ath van al deze coins was aardig hoog en ze hebben goede fundamentals.
Mijn mening?
NIET DOEN NU. Kijk in november nog maar eens. Kijk Bitcoin blijft nog redelijk stabiel omdat de alts leegbloeden naar Bitcoin, daarna geen herstel maar leegloop Bitcoin tot 2,5K.
Daarna pas herstel.
U hoort het hier het eerst.
Vakman pur sang
pi_181189567
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 21:33 schreef LXIV het volgende:

[..]

De koersen van drie maanden geleden of de koersen van 12 maanden geleden?

Fundamentalisten ben ik wel benieuwd naar. Dan niet een white papier met een plan, maar gewoon een realistische inschatting van de cashflow de komende 10 jaar.
Gemiddelde koersen over het laatste jaar.

Geen zin om alles nu uit te schrijven, maar ik heb over deze coins een goed gevoel.

En een cashflow voor 10 jaar is voor geen enkele coin mogelijk 😉
pi_181189606
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 21:33 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Mijn mening?
NIET DOEN NU. Kijk in november nog maar eens. Kijk Bitcoin blijft nog redelijk stabiel omdat de alts leegbloeden naar Bitcoin, daarna geen herstel maar leegloop Bitcoin tot 2,5K.
Daarna pas herstel.
U hoort het hier het eerst.
Haha wie weet heb je gelijk, ik wacht sowieso nog even maar heb het in ieder geval klaarstaan voor het geval dat.
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 21:37:56 #136
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_181189675
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 21:35 schreef DaRealDeal het volgende:

[..]

Gemiddelde koersen over het laatste jaar.

Geen zin om alles nu uit te schrijven, maar ik heb over deze coins een goed gevoel.
een goed gevoel, goed gevoel... je gaat toch geen duizenden euro’s op het spel zetten op basis van een goed gevoel? Dat is toch geen investeren?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 21:39:03 #137
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_181189722
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 21:35 schreef DaRealDeal het volgende:

[..]

Gemiddelde koersen over het laatste jaar.

Geen zin om alles nu uit te schrijven, maar ik heb over deze coins een goed gevoel.

En een cashflow voor 10 jaar is voor geen enkele coin mogelijk 😉
Nee. En zonder cashflow geen winst. Dus wat is de fundamentele waarde dan?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_181190223
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 21:39 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nee. En zonder cashflow geen winst. Dus wat is de fundamentele waarde dan?
Het is alleen maar hoop dat die dingen ooit een keer iets gaan doen.
En sommige coins voorspellen een soort dividend. Maarja zonder cashflow geen dividend (of je moet er een ponzi op na willen houden).
It All Goes Back in the Box
pi_181190486
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 21:37 schreef LXIV het volgende:

[..]

een goed gevoel, goed gevoel... je gaat toch geen duizenden euro’s op het spel zetten op basis van een goed gevoel? Dat is toch geen investeren?
nee das gokken. ook leuk toch?
pi_181190546
Ik zou eerst gewoon even wachten totdat die volatiliteit eruit is. De kans is namelijk best aanwezig dat we binnen een week nog een keer min 30 procent gaan, net als een herstel van die waarde.

Als de boel gewoon even stabiliseert, zodat er geen panic sellers uitstappen of roekeloze mensen investeren, dan weet je waar we ongeveer staan

Als je nu gaat kopen, kan je net zo goed naar het casino gaan en ben je imo zwaar onverstandig bezig
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 22:08:15 #141
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_181190610
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 21:55 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Het is alleen maar hoop dat die dingen ooit een keer iets gaan doen.
En sommige coins voorspellen een soort dividend. Maarja zonder cashflow geen dividend (of je moet er een ponzi op na willen houden).
Akkoord. Maar dan valt er dus ook niet van goedkoop of duur te spreken bij coins. De waarde is gewoon onbepaald en letterlijk wat de markt er voor geeft. Het is dan een puur speculatieve asset. De enige methode die je daarvoor zou kunnen gebruiken is toch technische analyse (al ben ik daar geen aanhanger van). Volgens de TA is nu een slecht koopmoment en moet je pas kopen wanneer de trend duidelijk gedraaid is (dus als hij uitbodemt op ca 4500 en dan duidelijk de weg omhoog weer gekozen heeft).
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 22:09:19 #142
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_181190636
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 22:03 schreef iloveshitcoins het volgende:

[..]

nee das gokken. ook leuk toch?
De vraag is of je dat met zo'n bedrag wil doen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_181190664
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 22:09 schreef LXIV het volgende:

[..]

De vraag is of je dat met zo'n bedrag wil doen.
ligt eraan hoeveel hij bezit. het kan zijn dat het voor hem een klein bedrag is.
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 22:17:07 #144
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_181190825
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 22:10 schreef iloveshitcoins het volgende:

[..]

ligt eraan hoeveel hij bezit. het kan zijn dat het voor hem een klein bedrag is.
Kan
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_181191103
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 22:08 schreef LXIV het volgende:

[..]

Akkoord. Maar dan valt er dus ook niet van goedkoop of duur te spreken bij coins. De waarde is gewoon onbepaald en letterlijk wat de markt er voor geeft. Het is dan een puur speculatieve asset. De enige methode die je daarvoor zou kunnen gebruiken is toch technische analyse (al ben ik daar geen aanhanger van). Volgens de TA is nu een slecht koopmoment en moet je pas kopen wanneer de trend duidelijk gedraaid is (dus als hij uitbodemt op ca 4500 en dan duidelijk de weg omhoog weer gekozen heeft).
Klopt. Zelfs bitcoin kan je eigenlijk niet inschatten op waarde. Maar dat betekend niet dat iets geen waarde heeft. Goud kan je ook niet inschatten op waarde (want het maakt geen winst en de miningkosten zeggen ook niets). Toch heeft goud waarde. Maar je kan niet zeggen of bitcoin duur of goedkoop is op basis van de prijs alleen.

Maar een betere waarde inschatting naar mijn mening is puur door naar het sentiment te kijken. Maar dat blijft natuurlijk lastig, nu kan je zeggen dat december een goed moment was om te verkopen. Misschien is dit een goed moment om te kopen, we zullen het zien over een half jaar.

Overige coins is echt puur speculatie. Al blijft waarde in tech altijd een lastig dingetje. Er zijn in het verleden vele software deals gemaakt die echt miljarden kosten en achterlijk leken. Maar de grote tech bedrijven laten wel zien dat dat niet per se het geval hoeft te zijn.
It All Goes Back in the Box
pi_181191257
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 22:26 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Er zijn in het verleden vele software deals gemaakt die echt miljarden kosten en achterlijk leken. Maar de grote tech bedrijven laten wel zien dat dat niet per se het geval hoeft te zijn.
Mijns inziens kun je crypto (nog) niet vergelijken met grote tech bedrijven.
Misschien straks 2 of 3, maar dan ook een echt bedrijf met producten.
Vakman pur sang
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 22:36:15 #147
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_181191369
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 22:26 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Klopt. Zelfs bitcoin kan je eigenlijk niet inschatten op waarde. Maar dat betekend niet dat iets geen waarde heeft. Goud kan je ook niet inschatten op waarde (want het maakt geen winst en de miningkosten zeggen ook niets). Toch heeft goud waarde. Maar je kan niet zeggen of bitcoin duur of goedkoop is op basis van de prijs alleen.

Maar een betere waarde inschatting naar mijn mening is puur door naar het sentiment te kijken. Maar dat blijft natuurlijk lastig, nu kan je zeggen dat december een goed moment was om te verkopen. Misschien is dit een goed moment om te kopen, we zullen het zien over een half jaar.

Overige coins is echt puur speculatie. Al blijft waarde in tech altijd een lastig dingetje. Er zijn in het verleden vele software deals gemaakt die echt miljarden kosten en achterlijk leken. Maar de grote tech bedrijven laten wel zien dat dat niet per se het geval hoeft te zijn.
Sentiment idd. Dus dan zou je TA kunnen gebruiken. Maar er is een reden dat ik dat ook niet op beurs gebruik en dat is dat het op zijn best een pseudo-gevoel van controle geeft.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_181191375
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Mijns inziens kun je crypto (nog) niet vergelijken met grote tech bedrijven.
Misschien straks 2 of 3, maar dan ook een echt bedrijf met producten.
Zo bedoel ik het niet. Een software bedrijfje waar slechts 20 man werken, wat bijna geen inkomsten heeft en alleen een beetje code heeft. Kan opeens toch 10 miljard waard zijn (wat eigenlijk gekkenwerk is in normale prijs bepaling). Maar als iemand die code snel kan omzetten naar cashflows gaat het hard.
It All Goes Back in the Box
pi_181191418
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 22:36 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Zo bedoel ik het niet. Een software bedrijfje waar slechts 20 man werken, wat bijna geen inkomsten heeft en alleen een beetje code heeft. Kan opeens toch 10 miljard waard zijn (wat eigenlijk gekkenwerk is in normale prijs bepaling). Maar als iemand die code snel kan omzetten naar cashflows gaat het hard.
Aha op die manier.
Ik ken die bedrijven niet, heb je een voorbeeld?
Vakman pur sang
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 22:39:48 #150
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_181191467
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 22:37 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Aha op die manier.
Ik ken die bedrijven niet, heb je een voorbeeld?
Nou, een medisch bedrijfje dan van 20 man dat opeens hét medicijn tegen kanker ontdekt heeft. Dat zou dus welk kunnen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_181191797
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 22:37 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Aha op die manier.
Ik ken die bedrijven niet, heb je een voorbeeld?
Whatsapp bijvoorbeeld werd iets van $20B voor betaald. Winst zal het niet gemaakt hebben. Echt veel werknemers zal het niet gehad hebben. Maar het is nu hardstikke waardevol voor FB.

De grote Tech bedrijven doen niet anders, bekijk hun historie maar. Maar goed daar snijden alts zich dus zwaar mee in hun vingers. Er kan dalijk een perfecte tech ontwikkeld zijn die iets moois gaat doen. Maar een grote tech bedrijf kan de alt coin niet opkopen. Oftewel de grote bedrijven zeggen bedankt voor de R&D en ze kopieren de boel en verkopen het aan hun milarden klanten.
It All Goes Back in the Box
pi_181192203
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 22:52 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Whatsapp bijvoorbeeld werd iets van $20B voor betaald. Winst zal het niet gemaakt hebben. Echt veel werknemers zal het niet gehad hebben. Maar het is nu hardstikke waardevol voor FB.

De grote Tech bedrijven doen niet anders, bekijk hun historie maar. Maar goed daar snijden alts zich dus zwaar mee in hun vingers. Er kan dalijk een perfecte tech ontwikkeld zijn die iets moois gaat doen. Maar een grote tech bedrijf kan de alt coin niet opkopen. Oftewel de grote bedrijven zeggen bedankt voor de R&D en ze kopieren de boel en verkopen het aan hun milarden klanten.
Ja inderdaad mooi voorbeeld.
De oprichtichter is een Oekraïener in een klap miljardair.
https://www.volkskrant.nl(...)ijf-bouwde~becdf924/
Wel een product dat dagelijks 1 miljard mensen gebruikt.
Dat zou iets in crypto ook kunnen gaan doen.
Vakman pur sang
pi_181192244
the_cryptoeye twitterde op dinsdag 14-08-2018 om 22:59:29 ⚠️ BREAKING ⚠️17,990 $BTC has been moved to a singular Bitmex accountThere is no telling what their intentions are yet a big move is almost guaranteed https://t.co/A0Ue4fj8jH reageer retweet
maak je klaar voor de volgende collapse.
pi_181192417
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 23:12 schreef iloveshitcoins het volgende:
the_cryptoeye twitterde op dinsdag 14-08-2018 om 22:59:29 ⚠️ BREAKING ⚠️17,990 $BTC has been moved to a singular Bitmex accountThere is no telling what their intentions are yet a big move is almost guaranteed https://t.co/A0Ue4fj8jH reageer retweet
maak je klaar voor de volgende collapse.
Die gaan voor miljoenen aan VET kopen natuurlijk!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 14 augustus 2018 @ 23:32:09 #155
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181192618
Was dat al niet een paar dagen geleden bekend? Toen was er al 18k aan BTC uit een wallet gehaald in ieder geval. Den niet dat iemand nu op $6000 opeens als zijn BTC gaat dumpen.
pi_181192620
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 22:08 schreef LXIV het volgende:

[..]

Akkoord. Maar dan valt er dus ook niet van goedkoop of duur te spreken bij coins. De waarde is gewoon onbepaald en letterlijk wat de markt er voor geeft. Het is dan een puur speculatieve asset. De enige methode die je daarvoor zou kunnen gebruiken is toch technische analyse (al ben ik daar geen aanhanger van). Volgens de TA is nu een slecht koopmoment en moet je pas kopen wanneer de trend duidelijk gedraaid is (dus als hij uitbodemt op ca 4500 en dan duidelijk de weg omhoog weer gekozen heeft).
Volgens TA is het nu een slecht koopmoment vind ik net zoiets als ik heb een goed gevoel..
pi_181192685
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 23:32 schreef Kyran het volgende:
Was dat al niet een paar dagen geleden bekend? Toen was er al 18k aan BTC uit een wallet gehaald in ieder geval. Den niet dat iemand nu op $6000 opeens als zijn BTC gaat dumpen.
Nee dat lijkt me sterk maar blijkbaar zijn de coins naar Bitmex gegaan dus dat zal een trade worden hoogst waarschijnlijk. Tenzij iemand zijn winst wil behouden natuurlijk en straks de boel verkoopt
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 14 augustus 2018 @ 23:37:45 #158
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181192710
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 23:36 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Nee dat lijkt me sterk maar blijkbaar zijn de coins naar Bitmex gegaan dus dat zal een trade worden hoogst waarschijnlijk. Tenzij iemand zijn winst wil behouden natuurlijk en straks de boel verkoopt
Dan alles in VET gewoon bam :D triple x node jack in the box.
pi_181192734
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 21:33 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Mijn mening?
NIET DOEN NU. Kijk in november nog maar eens. Kijk Bitcoin blijft nog redelijk stabiel omdat de alts leegbloeden naar Bitcoin, daarna geen herstel maar leegloop Bitcoin tot 2,5K.
Daarna pas herstel.
U hoort het hier het eerst.
Idd. Ik zou echt niet bijkopen. Alles loopt leeg. Bij een kleine up gaat ie meteen verder naar beneden. Alles!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 14 augustus 2018 @ 23:48:22 #160
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181192872
Ik denk dat we weer iets gaan stijgen. Die 5.8k support is best flink, dus whales die nog lekker willen shorten kunnen dat veel makkelijker doen als we weer iets stijgen.

Aan de andere kant hangen we nu al zo lang rond die 6k ..... ach weet ik veel wat er gaat gebeuren :P
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 23:48:25 #161
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_181192873
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 23:10 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ja inderdaad mooi voorbeeld.
De oprichtichter is een Oekraïener in een klap miljardair.
https://www.volkskrant.nl(...)ijf-bouwde~becdf924/
Wel een product dat dagelijks 1 miljard mensen gebruikt.
Dat zou iets in crypto ook kunnen gaan doen.
Whatsapp als dienst was voornamelijk interessant voor Facebook voor data-mining, wat sinds de recentelijke GDPR regulering in Europa aan regels is gebonden, maar niet overal:

Voor nieuwe decentralised Social Media projecten is crypto een Godswonder als nieuw platform om de vrijheid van mening en handelen tegen onderdrukkende/censurerende overheden en multinationals mogelijk te maken. Maar ook diverse andere mogelijkheden, die nog niet gezien worden: De vergelijking, die vaak gemaakt wordt met de opkomst van het internet, "de bubble": Zelfde ontwikkeling!

Het is de volgende revolutie, die nu op zijn doorbraak zit en al worden ETF requests nog niet geaccepteerd: De hele financiele wereld zit er reeds in: Geen twijfel over ;)
The best firms advertise the least...
pi_181192933
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 23:48 schreef Kyran het volgende:
Ik denk dat we weer iets gaan stijgen. Die 5.8k support is best flink, dus whales die nog lekker willen shorten kunnen dat veel makkelijker doen als we weer iets stijgen.

Aan de andere kant hangen we nu al zo lang rond die 6k ..... ach weet ik veel wat er gaat gebeuren :P
Het is vooral dom geld volgens mij. Wie gaat er nu net boven een sterke support level bitcoin shorten. Voor je het weet stijgt hij weer 15% en ben je rekt.
It All Goes Back in the Box
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 14 augustus 2018 @ 23:52:53 #163
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181192957
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 23:51 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Het is vooral dom geld volgens mij. Wie gaat er nu net boven een sterke support level bitcoin shorten. Voor je het weet stijgt hij weer 15% en ben je rekt.
Daarom, dus de whales die zie ik dat niet doen en alleen dom geld gaat BTC niet door $5800 helpen. Dan zou stijgen enige logische vervolg zijn (of lekker zijwaarts door natuurlijk).
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 23:58:14 #164
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_181193048
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 23:48 schreef Kyran het volgende:
Ik denk dat we weer iets gaan stijgen. Die 5.8k support is best flink, dus whales die nog lekker willen shorten kunnen dat veel makkelijker doen als we weer iets stijgen.

Aan de andere kant hangen we nu al zo lang rond die 6k ..... ach weet ik veel wat er gaat gebeuren :P
Sorry...Fout gelezen
The best firms advertise the least...
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 23:59:07 #165
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_181193063
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 23:32 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Volgens TA is het nu een slecht koopmoment vind ik net zoiets als ik heb een goed gevoel..
Ja, dat zit er heel dicht tegenaan. Maar aangezien alle fundamentele analyse onmogelijk is, is TA alles wat er blijft. Of klassieke beurswijsheden als 'never catch a falling knife', maar dat komt eigenlijk op hetzelfde neer.
Er is altijd wel momentum te ontdekken in het koersverloop. Het is niet helemaal een random walk. Als de weg naar boven is ingeslagen blijft dit meestal wel even zo, net zo goed als naar beneden. De kunst is dus om te kopen als de weg naar boven is ingeslagen en te verkopen op weg naar beneden. Nu zijn we op weg naar beneden.

Maar dat is voor wat het waard is natuurlijk. Maar stilzitten is helemaal killing.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_181193264
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 22:52 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Whatsapp bijvoorbeeld werd iets van $20B voor betaald. Winst zal het niet gemaakt hebben. Echt veel werknemers zal het niet gehad hebben. Maar het is nu hardstikke waardevol voor FB.

De grote Tech bedrijven doen niet anders, bekijk hun historie maar. Maar goed daar snijden alts zich dus zwaar mee in hun vingers. Er kan dalijk een perfecte tech ontwikkeld zijn die iets moois gaat doen. Maar een grote tech bedrijf kan de alt coin niet opkopen. Oftewel de grote bedrijven zeggen bedankt voor de R&D en ze kopieren de boel en verkopen het aan hun milarden klanten.
Open source kan zichzelf niet echt in de vingers snijden. Elk project dat waarde creëert doet dat automatisch ook voor het gehele crypto ecosysteem.
  woensdag 15 augustus 2018 @ 00:54:10 #167
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_181194059
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 00:11 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Open source kan zichzelf niet echt in de vingers snijden. Elk project dat waarde creëert doet dat automatisch ook voor het gehele crypto ecosysteem.
Mooie definitie, die absoluut waar is: Microsoft is het beste voorbeeld, dat in het verleden (Gates, Ballmer) tegen Open Source was, maar nu de hele wereldwijde internet infra op Linux/UNIX draait ( failed Windows Mobile poging, wie gebruikt er nog IIS behalve interne MS intranet oplossingen (Sharepoint/Ouwe applicaties?) en ze daar nu ook hun Azure platform meer op focussen: (+cryptos zoals "blockchain as a service"),

Open Source is irrelevant aan een platform, dat je koopt met limitaties: Je biedt een service aan, gebaseerd op een Open Platform en Microsoft begrijpt dat gedeeltelijk (Office365 is software, wat overal gehost kan worden: Storage/resources, via een nieuw open platform met nieuwe resellers: En dat doen ze!)

Nu Apple nog :D

En daar is de space voor nieuwe initiatieven, in de crypto wereld, die dit kunnen aanbieden in de komende jaren.

[ Bericht 2% gewijzigd door edcetera op 15-08-2018 01:22:26 ]
The best firms advertise the least...
pi_181194337
Ik zie helaas een dalende lijn met hier en daar een opleving.
pi_181194719
De bonussen zijn uitgekeerd.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_181195441
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 23:48 schreef edcetera het volgende:

[..]

Whatsapp als dienst was voornamelijk interessant voor Facebook voor data-mining, wat sinds de recentelijke GDPR regulering in Europa aan regels is gebonden, maar niet overal:

Voor nieuwe decentralised Social Media projecten is crypto een Godswonder als nieuw platform om de vrijheid van mening en handelen tegen onderdrukkende/censurerende overheden en multinationals mogelijk te maken. Maar ook diverse andere mogelijkheden, die nog niet gezien worden: De vergelijking, die vaak gemaakt wordt met de opkomst van het internet, "de bubble": Zelfde ontwikkeling!

Het is de volgende revolutie, die nu op zijn doorbraak zit en al worden ETF requests nog niet geaccepteerd: De hele financiele wereld zit er reeds in: Geen twijfel over ;)
vechain is het enige project dat gdpr compliant is ;)
pi_181195720
  woensdag 15 augustus 2018 @ 07:23:00 #172
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181195928
quote:
_O-
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 15 augustus 2018 @ 07:23:39 #173
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181195931
Gvd rekt gegaan met een mislukte swingtrades, net de 108sat gemist :(
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_181195939
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 07:23 schreef fathank het volgende:
Gvd rekt gegaan met een mislukte swingtrades, net de 108sat gemist :(
Kan de beste gebeuren Henk!
Vakman pur sang
  woensdag 15 augustus 2018 @ 07:42:58 #175
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181196058
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 07:25 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Kan de beste gebeuren Henk!
Ja ach het valt nog mee, afgelopen 2 weken mnnstack aardig uit kunnen breiden dus er is geen man overboord.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 15 augustus 2018 @ 07:43:48 #176
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181196061
Mooooooon!!
pi_181196111
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 07:43 schreef leolinedance het volgende:
Mooooooon!!
godencoin dat VET
  woensdag 15 augustus 2018 @ 07:55:45 #178
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181196176
quote:
8s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 07:49 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

godencoin dat VET
1 september 1 dollar
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 15 augustus 2018 @ 08:07:12 #179
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181196250
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 07:55 schreef fathank het volgende:

[..]

1 september 1 dollar
$12 eoymax
  Moderator / Redactie Sport woensdag 15 augustus 2018 @ 08:17:34 #180
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181196333
quote:
Godver _O-
  Moderator / Redactie Sport woensdag 15 augustus 2018 @ 08:18:48 #181
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181196346
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 07:23 schreef fathank het volgende:
Gvd rekt gegaan met een mislukte swingtrades, net de 108sat gemist :(
Hier ook al trouwens :( Geen verlies, maar wel instapmoment gemist :(
pi_181196455
Licht stijgende koers met shorts die door het dak gaan... 7000+ in 5, 4, 3...
  woensdag 15 augustus 2018 @ 08:39:17 #183
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181196505
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 08:18 schreef Kyran het volgende:

[..]

Hier ook al trouwens :( Geen verlies, maar wel instapmoment gemist :(
Risico van het vak
pi_181196606
Matig herstel maar van zowel eth als btc. Groene dag , gevolgd door weer 5 rode?

Ik wacht nog even.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 15 augustus 2018 @ 09:35:50 #185
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181197227
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 08:33 schreef ItaloDancer het volgende:
Licht stijgende koers met shorts die door het dak gaan... 7000+ in 5, 4, 3...
Ik voel ook een squeeze aankomen ja :P
pi_181197413
Een dagje groen en mensen denkem dat ze in een bull markt zitten :')
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
  Moderator / Redactie Sport woensdag 15 augustus 2018 @ 09:46:55 #187
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181197434
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 09:45 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Een dagje groen en mensen denkem dat ze in een bull markt zitten :')
Waar baseer je dit nou weer op dan? Iedereen hier is nog steeds voorzichtig van wat ik lees. Of je neemt de m0000ns te serieus dat kan ook :D
pi_181198098
Het aantal BTCUSDSHORTS is vandaag op Bitfinex nog hoger geworden dan gisteren. Dus of we gaan met z'n allen rekt straks, of er worden een groot aantal short posities weer gesloten. Ik hoop toch stiekem op een goede beweging naar 6600 ofzo, gewoon ff al die contracten eruit.
De laatste keer dat het aantal shorts zo hoog was, was zo rond 10 april, daarna ging de prijs naar 10k
  Moderator / Redactie Sport woensdag 15 augustus 2018 @ 10:26:09 #189
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181198398
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 10:15 schreef metallicelmo het volgende:
Het aantal BTCUSDSHORTS is vandaag op Bitfinex nog hoger geworden dan gisteren. Dus of we gaan met z'n allen rekt straks, of er worden een groot aantal short posities weer gesloten. Ik hoop toch stiekem op een goede beweging naar 6600 ofzo, gewoon ff al die contracten eruit.
De laatste keer dat het aantal shorts zo hoog was, was zo rond 10 april, daarna ging de prijs naar 10k
Yup laatste paar keer dat er zoveel shorts waren gingen we flink omhoog inderdaad. Hopen dat het weer gebeurt, maar ik durf nergens op in te zetten op dit moment.
pi_181198399
De koers van bitcoin gaat zo hard omhoog klappen hé.

Dom geld dat denkt het wel even naar de 2k te shorten. _O- _O- _O-
It All Goes Back in the Box
pi_181198489

_O-
It All Goes Back in the Box
  woensdag 15 augustus 2018 @ 10:42:45 #192
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_181198795
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 09:45 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Een dagje groen en mensenmijn 13-jarige neefjes denkem dat ze in een bull markt zitten :')
gefixt
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  woensdag 15 augustus 2018 @ 10:51:57 #193
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_181199001
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 10:26 schreef Aventuras het volgende:
De koers van bitcoin gaat zo hard omhoog klappen hé.

Dom geld dat denkt het wel even naar de 2k te shorten. _O- _O- _O-
Mwoah degene die 110 mil dollar aan BTC naar Bitmex heeft gestuurd gaat toch echt zijn best doen om eind van de dag de koers flink te laten klappen. Maar ik hoop inderdaad dat er nu weer heel veel mensen gigantisch veel geld gaan verliezen door een mooie short squeeze :P
Please sir. When moon? When Mustang?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 15 augustus 2018 @ 10:53:59 #194
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181199037
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 10:51 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Mwoah degene die 110 mil dollar aan BTC naar Bitmex heeft gestuurd gaat toch echt zijn best doen om eind van de dag de koers flink te laten klappen. Maar ik hoop inderdaad dat er nu weer heel veel mensen gigantisch veel geld gaan verliezen door een mooie short squeeze :P
Jij denkt echt dat iemand opeens 18k aan BTC op markt gaat gooien? No way.
pi_181199084
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 10:53 schreef Kyran het volgende:

[..]

Jij denkt echt dat iemand opeens 18k aan BTC op markt gaat gooien? No way.
Waarschijnlijk een margin call om zijn posities niet al rekt te zien gaan. >:)
It All Goes Back in the Box
  woensdag 15 augustus 2018 @ 10:57:49 #196
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_181199119
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 10:53 schreef Kyran het volgende:

[..]

Jij denkt echt dat iemand opeens 18k aan BTC op markt gaat gooien? No way.
Dat zeg ik niet, het staat klaar om te dumpen. Zoveel is er niet nodig om de meeste shorts te liquidaten lijkt me. Als die persoon de prijs net onder de 5.8k kan duwen dan triggeren er genoeg stoplosses om het af te maken
Please sir. When moon? When Mustang?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 15 augustus 2018 @ 10:59:40 #197
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181199165
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 10:57 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet, het staat klaar om te dumpen. Zoveel is er niet nodig om de meeste shorts te liquidaten lijkt me. Als die persoon de prijs net onder de 5.8k kan duwen dan triggeren er genoeg stoplosses om het af te maken
Waarom zou het om te dumpen zijn? Kan toch ook dat hij het in alts wil stoppen? Ik zeg niet dat dat het is, maar er wordt zo paniekerig gedaan (niet alleen hier) en dan krijg je een self fulfilling prophecy zonder dat die gast ooit aan zijn 18k BTC hoeft te komen :D
  woensdag 15 augustus 2018 @ 11:08:27 #198
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_181199337
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 10:59 schreef Kyran het volgende:

[..]

Waarom zou het om te dumpen zijn? Kan toch ook dat hij het in alts wil stoppen? Ik zeg niet dat dat het is, maar er wordt zo paniekerig gedaan (niet alleen hier) en dan krijg je een self fulfilling prophecy zonder dat die gast ooit aan zijn 18k BTC hoeft te komen :D
Welke alts kun je kopen op Bitmex dan? ;)
Please sir. When moon? When Mustang?
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 15 augustus 2018 @ 11:11:16 #199
206731 Mortaxx
Doomer
pi_181199384
Of die 18k is gewoon bitmex zelf die wat coins verplaatsen
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 15 augustus 2018 @ 11:12:52 #200
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181199423
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 11:08 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Welke alts kun je kopen op Bitmex dan? ;)
Ripple natuurlijk :D
pi_181199704
Shorts gaan een ATHje zetten.
It All Goes Back in the Box
  Moderator / Redactie Sport woensdag 15 augustus 2018 @ 11:33:48 #202
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181199830
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 11:27 schreef Aventuras het volgende:
Shorts gaan een ATHje zetten.
Dit kan echt een leuke kaars worden, maar welke kant op ....
pi_181199906
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 11:33 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dit kan echt een leuke kaars worden, maar welke kant op ....
Als de shorts het verliezen wordt het wel een pareltje in ieder geval :p
It All Goes Back in the Box
  woensdag 15 augustus 2018 @ 11:41:10 #204
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_181199980
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 11:33 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dit kan echt een leuke kaars worden, maar welke kant op ....
Hmz...
pi_181200415
Zieke bull markt
pi_181200443
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 11:27 schreef Aventuras het volgende:
Shorts gaan een ATHje zetten.
wow inderdaad ja, ben benieuwd.
pi_181200529
Hmm interessant weer dit, wat te doen nu, wil wel een flinke gok wagen door een grote hoeveelheid in te slaan voor een korte tijd.
Vakman pur sang
pi_181200702
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 12:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Hmm interessant weer dit, wat te doen nu, wil wel een flinke gok wagen door een grote hoeveelheid in te slaan voor een korte tijd.
Ja lastig allemaal.
  woensdag 15 augustus 2018 @ 12:15:34 #209
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_181200775
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 12:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Hmm interessant weer dit, wat te doen nu, wil wel een flinke gok wagen door een grote hoeveelheid in te slaan voor een korte tijd.
Gewoon niets doen en morgen doen alsof je de juiste keuze hebt gemaakt en op exact het juiste moment hebt gekocht/verkocht. Daar ben je goed in
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_181200892
Ohja Cboe XBT Bitcoin Futures loopt vandaag af.
It All Goes Back in the Box
pi_181200915
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 12:00 schreef KappenBakken het volgende:
Zieke bull markt
Moooohoooohooooooon!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_181200988
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 12:15 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Gewoon niets doen en morgen doen alsof je de juiste keuze hebt gemaakt en op exact het juiste moment hebt gekocht/verkocht. Daar ben je goed in
Heb je slecht geslapen Hans?
Vakman pur sang
  Moderator / Redactie Sport woensdag 15 augustus 2018 @ 12:24:05 #213
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181200995
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 12:15 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Gewoon niets doen en morgen doen alsof je de juiste keuze hebt gemaakt en op exact het juiste moment hebt gekocht/verkocht. Daar ben je goed in
_O-
pi_181201010
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 12:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Moooohoooohooooooon!
Een dagje groen en mensen denkem dat ze in een bull markt zitten :')
  Moderator / Redactie Sport woensdag 15 augustus 2018 @ 12:26:18 #215
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181201038
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 12:25 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Een dagje groen en mensen denkem dat ze in een bull markt zitten :')
Waar baseer je dit nou weer op dan? Iedereen hier is nog steeds voorzichtig van wat ik lees. Of je neemt de m0000ns te serieus dat kan ook

:7
pi_181201072
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 12:25 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Een dagje groen en mensen denkem dat ze in een bull markt zitten :')
Is toch zo? This is it! De.bull run die tot einde van het jaar doorgaat en die van vorig jaar laat verbleken.

BTC 50-100K eoy! _O_
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_181201101
quote:
12s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 12:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Is toch zo? This is it! De.bull run die tot einde van het jaar doorgaat en die van vorig jaar laat verbleken.

BTC 50-100K eoy! _O_
VEN 12 dollar ook? _O- _O_
pi_181201145
Alle grappen terzijde, van mij mag het best 3/4 maanden sideways gaan. Tussen de 190-210 totale market cap.
pi_181201154
En dan weer verder naar beneden natuurlijk _O_
pi_181201186
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 12:29 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

VEN 12 dollar ook? _O- _O_
Minstens, 12 dollah was 'belachelijk laag' toch. :7


Ik kan me nog herinneren dat diverse mensen hier aan het schuimbekken waren en het echt trolling vonden om te beweren dat VEN máár 12 dollah waard zou zijn eoy.

Daar heb ik vertrouwen in, in die mensen!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 15 augustus 2018 @ 12:35:50 #221
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181201239
Ik heb vooral vertrouwen in mensen die na een gigantische crash van de algehele markt niet komen doen alsof ze het wiel hebben uitgevonden en menen anderen de maat te moeten nemen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_181201296
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 12:35 schreef fathank het volgende:
Ik heb vooral vertrouwen in mensen die na een gigantische crash van de algehele markt niet komen doen alsof ze het wiel hebben uitgevonden en menen anderen de maat te moeten nemen.
Terecht punt :P

Loop/liep ook een beetje te kutten. We overschatten prijzen in een snelle stijgingen en onderschatten ze in een harde daling.
pi_181201305
Ik heb vooral vertrouwen in de mensen die beseffen dat de hele cryptomarkt nog steeds op niks anders gebaseerd is dan speculatie.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_181201344
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 12:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb vooral vertrouwen in de mensen die beseffen dat de hele cryptomarkt nog steeds op niks anders gebaseerd is dan speculatie.
Alsof iemand hier denkt dat dat niet zo is. Die zijn als het goed is nu wel weg hoor :P

Wacht maar tot de volgende bull markt, dan zul je deze types weer genoeg tegenkomen _O_
pi_181201394
Wel lekker tomatensoepje op net, ik mag er zijn.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 15 augustus 2018 @ 12:45:01 #226
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181201402
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 12:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb vooral vertrouwen in de mensen die beseffen dat de hele cryptomarkt nog steeds op niks anders gebaseerd is dan speculatie.
Waar zou het anders op gebaseerd moeten zijn :D
  woensdag 15 augustus 2018 @ 12:45:36 #227
131603 Afwazig
Serious business
pi_181201410
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 12:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb vooral vertrouwen in de mensen die beseffen dat de hele cryptomarkt nog steeds op niks anders gebaseerd is dan speculatie.
Ja maar partnerships
pi_181201469
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 12:41 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Alsof iemand hier denkt dat dat niet zo is. Die zijn als het goed is nu wel weg hoor :P

Wacht maar tot de volgende bull markt, dan zul je deze types weer genoeg tegenkomen _O_
De magische koersvoorspellers zijn wel goeddeels verdwenen ja. _O_
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_181201493
Morgen 7k, u hoorde het hier eerst
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_181201498
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 12:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

De magische koersvoorspellers zijn wel goeddeels verdwenen ja. _O_
Ik wil er nog wel een voor je doen? 20000 EOY BTC

Of 2000. Ik kan er een nulletje naast zitten, maar ja wie geeft een neuk.
pi_181201503
Belangrijkste vraag; when hambo? :D
pi_181201649
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 12:44 schreef KappenBakken het volgende:
Wel lekker tomatensoepje op net, ik mag er zijn.
Lekker over je dijen laten kletsen man. Heerlijk!

Ben ik blij dat die zwakzinnige opgelutsert is hier... Wat een schaap.
pi_181201651
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 12:50 schreef KappenBakken het volgende:
Belangrijkste vraag; when hambo? :D
Even niet, diverticulitis speelt op. :'(
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / Redactie Sport woensdag 15 augustus 2018 @ 12:56:53 #234
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181201652
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 12:45 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Ja maar partnerships
Dat is toch grotendeels ook speculatie. Ik word een beetje simpel van dezelfde personen die steeds weer dezelfde dingen herhalen en denken dat ze het allemaal beter snappen.

Partnerships zijn leuk en zorgen voor speculatie, niks meer niks minder. Zijn maar een paar partnerships die echt iets toevoegen (in mijn ogen DNV GL bij VeChain bijvoorbeeld). Rest is leuk, maar zolang het geen keiharde transacties op hun netwerk oplevert is het een dikke scheet en niks meer.

Beetje irritant dat sommige mensen dan de hele tijd moeten doen alsof zij de enige zijn die het allemaal snappen en de rest van de users complete ezels zijn.

Natuurlijk zijn er ook users die echt niet weten waar ze mee bezig zijn, maar ook die hoef je niet zo neerbuigend te benaderen.

Zo, rant over :D

Moon time.

Partnership announcement zou ook lekker zijn.
pi_181201664
quote:
9s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 12:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Even niet, diverticulitis speelt op. :'(
Dive watte?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 15 augustus 2018 @ 12:58:06 #236
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181201678
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 12:57 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Dive watte?
Teveel diversiteit in je portfolio? :P (darm aandoening ;P)
pi_181201681
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 12:57 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Dive watte?
Ontstoken divertikels in de dikke darm. :(
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / Redactie Sport woensdag 15 augustus 2018 @ 12:59:31 #238
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181201710
Here we go again!
pi_181201737
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 12:58 schreef Kyran het volgende:

[..]

Teveel diversiteit in je portfolio? :P (darm aandoening ;P)
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 12:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ontstoken divertikels in de dikke darm. :(
Oh, Today I Learned.

Succes en beterschap dan maar ^O^
pi_181201763
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 13:00 schreef KappenBakken het volgende:

[..]


[..]

Oh, Today I Learned.

Succes en beterschap dan maar ^O^
Thx, jij mag mijn hambo wel hebben trouwens, zonde om niet op te eten.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 15 augustus 2018 @ 13:28:31 #241
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_181202369
Hallo leute, ik heb een vraagje.

Heb een aantal ETH, en ik vroeg me af: zou het een goed idee zijn om (een groot deel) hiervan om te wisselen voor een coin als NANO?

NANO lag rond de $37 op het hoogtepunt, en is inmiddels gezakt naar, jawel, $1. Ik acht de kans veel groter dat NANO verdubbelt dan dat ETH twee keer zoveel waard wordt.

Wat denken jullie?
  woensdag 15 augustus 2018 @ 13:31:08 #242
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181202438
Nano is toch een grote shitshow?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator / Redactie Sport woensdag 15 augustus 2018 @ 13:37:06 #243
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181202589
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 13:28 schreef Chaes het volgende:
Hallo leute, ik heb een vraagje.

Heb een aantal ETH, en ik vroeg me af: zou het een goed idee zijn om (een groot deel) hiervan om te wisselen voor een coin als NANO?

NANO lag rond de $37 op het hoogtepunt, en is inmiddels gezakt naar, jawel, $1. Ik acht de kans veel groter dat NANO verdubbelt dan dat ETH twee keer zoveel waard wordt.

Wat denken jullie?
Op dit moment zou ik het in ETH of BTC houden, alts zijn echt zelfmoord. Als er straks een BTC bull run komt lopen de alts nog steeds leeg de eerste weken.
pi_181203102
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 13:28 schreef Chaes het volgende:
Hallo leute, ik heb een vraagje.

Heb een aantal ETH, en ik vroeg me af: zou het een goed idee zijn om (een groot deel) hiervan om te wisselen voor een coin als NANO?

NANO lag rond de $37 op het hoogtepunt, en is inmiddels gezakt naar, jawel, $1. Ik acht de kans veel groter dat NANO verdubbelt dan dat ETH twee keer zoveel waard wordt.

Wat denken jullie?
Resultaten uit het verleden garantie toekomst. Of iets in die trant.

Een vorige ATH zegt niet dat die ook weer gehaald gaat worden. Maar ik sluit niet uit dat NANO dubbel zoveel waard wordt hoor, maar je argument dat "het lag op X dus is er nu veel winst" is natuurlijk kul.
  woensdag 15 augustus 2018 @ 13:59:50 #245
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_181203120
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 13:37 schreef Kyran het volgende:

[..]

Op dit moment zou ik het in ETH of BTC houden, alts zijn echt zelfmoord. Als er straks een BTC bull run komt lopen de alts nog steeds leeg de eerste weken.
Thanks, vond het zelf ook wel wel een risico om te switchen. Laat het voorlopig wel in ETH staan.
Verder heb ik nog XLM, LISK en een beetje NANO maar daar kom ik de komende maanden niet aan.
pi_181203148
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 12:56 schreef Kyran het volgende:

[..]

Rant over partnerships
Grotendeels wel mee eens. Maar het begrip partnership heeft gewoon zo weinig substantie. Natuurlijk wil je dat veel mensen het gebruiken, en als dat door een partnership kan is dat mooi. Maar een partnership kan ook twee keer per jaar een brainstorm sessie betekenen en dan voegt het weinig toe.

Dus omdat het zo breed is, kijk ik er altijd beetje op neer.
  woensdag 15 augustus 2018 @ 14:01:00 #247
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_181203152
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 13:58 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Resultaten uit het verleden garantie toekomst. Of iets in die trant.

Een vorige ATH zegt niet dat die ook weer gehaald gaat worden. Maar ik sluit niet uit dat NANO dubbel zoveel waard wordt hoor, maar je argument dat "het lag op X dus is er nu veel winst" is natuurlijk kul.
Uiteraard is het kort door de bocht. Maar iets zegt me dat je meer winst kan boeken op een coin die nu "slechts" 1/37 waar is van wat het was, vergeleken met ETH die relatief gezien een stuk meer waard is. Maar inderdaad, het is en blijft een altcoin. Risky business dus.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 15 augustus 2018 @ 14:03:05 #248
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181203197
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 14:00 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Grotendeels wel mee eens. Maar het begrip partnership heeft gewoon zo weinig substantie. Natuurlijk wil je dat veel mensen het gebruiken, en als dat door een partnership kan is dat mooi. Maar een partnership kan ook twee keer per jaar een brainstorm sessie betekenen en dan voegt het weinig toe.

Dus omdat het zo breed is, kijk ik er altijd beetje op neer.
Oh, dat is ook prima, maar je hoeft niet te doen alsof jij de enige bent die het snapt en de rest oliedom is (zeg niet dat jij het doet, maar het gebeurt hier wel soms en dat is heel irritant). Partnerships zijn op dit moment gewoon leuke (korte) koers boosters, vooral als er geen verdere informatie bij vrij is gegeven (Renault & BMW bijvoorbeeld bij VeChain).
pi_181203260
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 14:03 schreef Kyran het volgende:
maar je hoeft niet te doen alsof jij de enige bent die het snapt en de rest oliedom is
Maar dat is nou juist mijn karakter eigenschap die zo leuk is! :(
  Moderator / Redactie Sport woensdag 15 augustus 2018 @ 14:06:03 #250
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181203266
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 14:05 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Maar dat is nou juist mijn karakter eigenschap die zo leuk is! :(
Oh, in that case, carry on :P
  woensdag 15 augustus 2018 @ 14:06:23 #251
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181203275
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 12:29 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

VEN 12 dollar ook? _O- _O_
VET 120 dollar plusminus

VEN is niet meer.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_181203895
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 14:06 schreef fathank het volgende:

[..]

VET 120 dollar plusminus

VEN is niet meer.
Ik denk niet dat ik dat ooit nog meemaak zolang ik leef, je hebt dan een stijging nodig van 1581135%
  Moderator / Redactie Sport woensdag 15 augustus 2018 @ 14:34:28 #253
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181203908
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 14:33 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ik dat ooit nog meemaak zolang ik leef, je hebt dan een stijging nodig van 1581135%
$120 is dan nu $1.20 he :)
  woensdag 15 augustus 2018 @ 14:35:09 #254
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181203921
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 14:34 schreef Kyran het volgende:

[..]

$120 is dan nu $1.20 he :)
Nee. 120 dollar is 12k.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_181203974
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 14:35 schreef fathank het volgende:

[..]

Nee. 120 dollar is 12k.
120 dollar is 120 dollar hoor sherrif.
pi_181203978
I'm confused now
  Moderator / Redactie Sport woensdag 15 augustus 2018 @ 14:37:38 #257
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181203982
quote:
10s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 14:35 schreef fathank het volgende:

[..]

Nee. 120 dollar is 12k.
Oh ja wil gewoon met de huidige bedragen $120 halen :D

Ik bestel al vast een eilandje of twee dan.
  woensdag 15 augustus 2018 @ 14:40:01 #258
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181204021
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 14:37 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

120 dollar is 120 dollar hoor sherrif.
21=5

2x de helft is een kwart

120 =12k
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_181204201
Had ik maar grs nu
pi_181204278
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 14:49 schreef woxxel het volgende:
Had ik maar grs nu
Goede pump inderdaad :P

BULL MARKT !!!
pi_181207577
'
  woensdag 15 augustus 2018 @ 17:12:33 #262
62913 Blik
The one and Only!
pi_181207584
Zo, in sats nu weer gelijk aan maandag voor de dump
pi_181208311
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 17:12 schreef Blik het volgende:
Zo, in sats nu weer gelijk aan maandag voor de dump
waarom dan niet gewoon btc aanhouden als je sats belangrijk vindt?
pi_181208410
Net VEN gekocht voor $1 op Binance :7
pi_181208605
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 17:54 schreef GrijzeHundt het volgende:
Net VEN gekocht voor $1 op Binance :7
Lijkt me sterk
pi_181208613
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 18:06 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Lijkt me sterk
Flash crash
  woensdag 15 augustus 2018 @ 18:08:39 #267
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181208656
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 17:54 schreef GrijzeHundt het volgende:
Net VEN gekocht voor $1 op Binance :7
Hedde goed Mien Jung
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_181208751
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 18:06 schreef GrijzeHundt het volgende:

[..]

Flash crash
Ven bestaat niet op binance ;)
Bedoel je vet haha
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 15 augustus 2018 @ 18:20:55 #269
206731 Mortaxx
Doomer
pi_181208909
Moon
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_181209187
Vuile tyfus moon

Payday duurt nog een week
  woensdag 15 augustus 2018 @ 18:49:48 #271
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_181209511
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 18:13 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Ven bestaat niet op binance ;)
Bedoel je vet haha
Als dat het geval was moet ik daar eens een verkoop op maken :')

Gvd binnen geweest dan _O-
  Moderator / Redactie Sport woensdag 15 augustus 2018 @ 18:50:08 #272
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181209518
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 18:13 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Ven bestaat niet op binance ;)
Bedoel je vet haha
Hij lult gewoon uit zijn nek.
  woensdag 15 augustus 2018 @ 18:54:29 #273
62913 Blik
The one and Only!
pi_181209644
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 17:48 schreef iloveshitcoins het volgende:

[..]

waarom dan niet gewoon btc aanhouden als je sats belangrijk vindt?
Omdat ik geloof dat ik met alts meer kan stijgen

Maar als je wilt horen dat ik 22% in euro ben gestegen vandaag dan is dat ook prima
pi_181209681
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 18:54 schreef Blik het volgende:

[..]

Omdat ik geloof dat ik met alts meer kan stijgen

Maar als je wilt horen dat ik 22% in euro ben gestegen vandaag dan is dat ook prima
Ja gelukkig is daar ook geen grotere daling aan vooraf gegaan. :')

Na deze crash nog steeds geloof hebben in alts, dan heb je het echt niet begrepen.
It All Goes Back in the Box
  woensdag 15 augustus 2018 @ 18:58:45 #275
62913 Blik
The one and Only!
pi_181209767
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 18:55 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Ja gelukkig is daar ook geen grotere daling aan vooraf gegaan. :')

Na deze crash nog steeds geloof hebben in alts, dan heb je het echt niet begrepen.
Waarom? Omdat je daarin grotere swings hebt dan met papa bitcoin?

Ik heb overigens niks geïnvesteerd meer, gewoon hodl gedaan. Had ik dan alles moeten verkopen gisteren in paniek?
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 15 augustus 2018 @ 18:58:50 #276
206731 Mortaxx
Doomer
pi_181209771
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 18:55 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Ja gelukkig is daar ook geen grotere daling aan vooraf gegaan. :')

Na deze crash nog steeds geloof hebben in alts, dan heb je het echt niet begrepen.
wat maakt deze crash dan zo anders dan de velen hiervoor?
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_181209946
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 18:58 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

wat maakt deze crash dan zo anders dan de velen hiervoor?
Voor bitcoin niets eigenlijk. Maar veel mensen die hun spaargeld in alts hebben gegooid kunnen het wel afschrijven.

Of denk je dat coins die op -97% staan weer even een x40 gaan laten zien? :')
It All Goes Back in the Box
pi_181210087
Gvd ik moet zeggen dat de markt zich stabiel lijkt te herstellen. Op zich nog maar een dag en opzich hebben de alts weer een lange weg te gaan. Maar als je er niet veel fiat in had zitten moet ik toegeven dat ik fout gedacht had en juist voor alts nu wel weer een lange weg van stijging zou kunnen zijn.
Eerst maar eens een paar dagen aankijken.
Move naar VET gemaakt.
Vakman pur sang
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 15 augustus 2018 @ 19:09:08 #279
206731 Mortaxx
Doomer
pi_181210089
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 19:04 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Voor bitcoin niets eigenlijk. Maar veel mensen die hun spaargeld in alts hebben gegooid kunnen het wel afschrijven.

Of denk je dat coins die op -97% staan weer even een x40 gaan laten zien? :')
jij bent zeker nieuw hier

We hebben al veel grotere dalingen gezien. Dit is echt niets bijzonders
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_181210126
quote:
14s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 19:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Gvd ik moet zeggen dat de markt zich stabiel lijkt te herstellen. Op zich nog maar een dag en opzich hebben de alts weer een lange weg te gaan. Maar als je er niet veel fiat in had zitten moet ik toegeven dat ik fout gedacht had en juist voor alts nu wel weer een lange weg van stijging zou kunnen zijn.
Eerst maar eens een paar dagen aankijken.
Move naar VET gemaakt.
hopelijk voor de stijging van 30%?
pi_181210211
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 18:55 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Ja gelukkig is daar ook geen grotere daling aan vooraf gegaan. :')

Na deze crash nog steeds geloof hebben in alts, dan heb je het echt niet begrepen.
Denken dat je deze markt kent...

Dan heb je het nog echt niet begrepen..
  woensdag 15 augustus 2018 @ 19:16:32 #282
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_181210282
Flink gevecht bij BTC nu. Als de prijs boven de 6.6k sluit vandaag dan worden er zo gigaveel shorters gerekt :D

Dat gaat me dan een mooie groene kaars opleveren O+
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_181210313
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 19:10 schreef iloveshitcoins het volgende:

[..]

hopelijk voor de stijging van 30%?
Nee vanmiddag in de pauze, dat is t hem als je overdag gewoon werkt, wil niet de ganse tijd naar die shitcoins kijken.
Leek me wel relaxt als je hier je geld mee kon verdienen. Aantal tradingbots en geld opkroppen voor de bear tijden *)
Vakman pur sang
  woensdag 15 augustus 2018 @ 19:18:34 #284
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_181210335
quote:
14s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 19:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Gvd ik moet zeggen dat de markt zich stabiel lijkt te herstellen. Op zich nog maar een dag en opzich hebben de alts weer een lange weg te gaan. Maar als je er niet veel fiat in had zitten moet ik toegeven dat ik fout gedacht had en juist voor alts nu wel weer een lange weg van stijging zou kunnen zijn.
Eerst maar eens een paar dagen aankijken.
Move naar VET gemaakt.
Niks stabiel, gevecht om sluiting futures. Volgens mij hebben er nog nooit zoveel mensen geshort onder de 6.6k als deze keer. Of we gaan dik omhoog als de koers boven de 6.6k sluit of we gaan gigahard omlaag als de shorts winnen.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_181210862
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 19:18 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Niks stabiel, gevecht om sluiting futures. Volgens mij hebben er nog nooit zoveel mensen geshort onder de 6.6k als deze keer. Of we gaan dik omhoog als de koers boven de 6.6k sluit of we gaan gigahard omlaag als de shorts winnen.
Bedankt Hans.
Kan zijn dat ik vanavond weer ff in USDT duik.
Vakman pur sang
  woensdag 15 augustus 2018 @ 19:49:09 #286
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_181211137
Prima, laat het ons achteraf maar weten
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_181211173
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 19:49 schreef Rossdale het volgende:
Prima, laat het ons achteraf maar weten
Vooraf is lastig hé?
Vakman pur sang
pi_181211255
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 19:50 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Vooraf is lastig hé?
Hoezo, jij bent toch die helderziende met al die fantastische trades? Kom op, niet zo verlegen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_181211477
Hoelaat futures afgelopen?
  woensdag 15 augustus 2018 @ 20:01:05 #290
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_181211531
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 19:49 schreef Rossdale het volgende:
Prima, laat het ons achteraf maar weten
:D
pi_181212101
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 19:14 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Denken dat je deze markt kent...

Dan heb je het nog echt niet begrepen..
Misschien eens een boek lezen? Denken dat mensen veranderen. :')
It All Goes Back in the Box
pi_181212174
Doe eens lief doen jongens
  Moderator / Redactie Sport woensdag 15 augustus 2018 @ 20:29:18 #293
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181212391
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 19:04 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Voor bitcoin niets eigenlijk. Maar veel mensen die hun spaargeld in alts hebben gegooid kunnen het wel afschrijven.

Of denk je dat coins die op -97% staan weer even een x40 gaan laten zien? :')
Jij weet dus zeker dat die coins nooit meer herstel gaan laten zien? Ze hebben toch al eerder x40 en sommigen zelfs x100 laten zien? Ik zeg niet dat het gaat gebeuren (en al helemaal niet op korte termijn), maar net doen alsof het onmogelijk is gaat mij ook te ver.

Er zullen veel coins doodbloeden, maar sommigen zullen ook herstellen en ATH's aantikken. Denk je dat dit de eerste keer is dat BTC en/of alts crashen? Tuurlijk is de crash nu veel heftiger dan alle andere keren, want piek was ook vele malen hoger dan alle andere keren. Alles in perspectief proberen te plaatsen/bekijken.
pi_181212493
quote:
10s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 19:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Hoezo, jij bent toch die helderziende met al die fantastische trades? Kom op, niet zo verlegen.
Hallo mister "12$ end of year, haha ben je gek minimaal 50$ end of year" :D
Vakman pur sang
  Moderator / Redactie Sport woensdag 15 augustus 2018 @ 20:33:44 #295
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181212542
Ik blijf er bij dat er een moeder des m00ns gaat komen op een gegeven moment. Aantal mensen en hoeveel geld dat er op dit moment in crypto zit (en zelfs tijdens piek in december) is echt niet zo heel veel. Echter is crypto nu bij een veel en veel groter publiek bekend. Als er straks een bull run komt dan komen Henk en Ingrid ook weer "investeren" hoor. Nu nog meer penny coins om uit te kiezen zelfs, dan zitten sommige coins weer in no-time op x10-x20.

Eerst moet BTC herstel laten zien en zullen alts achterblijven. Als BTC klaar is komen de alts weer.

Geen glazenbol en geen garanties, maar dit is in ieder geval mijn verwachting. Geen idee wanneer dit gaat gebeuren, kan makkelijk pas in 2019 zijn.
pi_181213087
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 20:20 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Misschien eens een boek lezen? Denken dat mensen veranderen. :')
hahaha, mensen veranderen om de haverklap. Kijk om je heen, ga eens naar buiten.
Mensen veranderen niet :')

Of heb je deze onzin uit een boek genaamd de bijbel? Ja dan kan je er zelf ook niks aan doen..
pi_181213149
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 20:29 schreef Kyran het volgende:

[..]

Jij weet dus zeker dat die coins nooit meer herstel gaan laten zien? Ze hebben toch al eerder x40 en sommigen zelfs x100 laten zien? Ik zeg niet dat het gaat gebeuren (en al helemaal niet op korte termijn), maar net doen alsof het onmogelijk is gaat mij ook te ver.

Er zullen veel coins doodbloeden, maar sommigen zullen ook herstellen en ATH's aantikken. Denk je dat dit de eerste keer is dat BTC en/of alts crashen? Tuurlijk is de crash nu veel heftiger dan alle andere keren, want piek was ook vele malen hoger dan alle andere keren. Alles in perspectief proberen te plaatsen/bekijken.
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 20:29 schreef Kyran het volgende:

[..]

Jij weet dus zeker dat die coins nooit meer herstel gaan laten zien? Ze hebben toch al eerder x40 en sommigen zelfs x100 laten zien? Ik zeg niet dat het gaat gebeuren (en al helemaal niet op korte termijn), maar net doen alsof het onmogelijk is gaat mij ook te ver.

Er zullen veel coins doodbloeden, maar sommigen zullen ook herstellen en ATH's aantikken. Denk je dat dit de eerste keer is dat BTC en/of alts crashen? Tuurlijk is de crash nu veel heftiger dan alle andere keren, want piek was ook vele malen hoger dan alle andere keren. Alles in perspectief proberen te plaatsen/bekijken.
Je moet eens een boek gaan lezen joh! Mensen veranderen niet! Deze markt is zo voorspelbaar, iedereen wordt hier met 2 vingers in de neus rijk!
pi_181213236
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 20:33 schreef Kyran het volgende:
Ik blijf er bij dat er een moeder des m00ns gaat komen op een gegeven moment. Aantal mensen en hoeveel geld dat er op dit moment in crypto zit (en zelfs tijdens piek in december) is echt niet zo heel veel. Echter is crypto nu bij een veel en veel groter publiek bekend. Als er straks een bull run komt dan komen Henk en Ingrid ook weer "investeren" hoor. Nu nog meer penny coins om uit te kiezen zelfs, dan zitten sommige coins weer in no-time op x10-x20.

Eerst moet BTC herstel laten zien en zullen alts achterblijven. Als BTC klaar is komen de alts weer.

Geen glazenbol en geen garanties, maar dit is in ieder geval mijn verwachting. Geen idee wanneer dit gaat gebeuren, kan makkelijk pas in 2019 zijn.
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport woensdag 15 augustus 2018 @ 20:53:59 #299
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181213252
Juist als mensen niet veranderen en leren van hun fouten zou je toch verwachten dat er zelfs op korte termijn een dikke m00n te verwachten is of ben ik nou gek?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 15 augustus 2018 @ 21:19:48 #300
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181214153
Hoelaat zijn die futures klaar? 22:00?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 15 augustus 2018 @ 21:19:53 #301
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181214156
Vol
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')