Whatsapp bijvoorbeeld werd iets van $20B voor betaald. Winst zal het niet gemaakt hebben. Echt veel werknemers zal het niet gehad hebben. Maar het is nu hardstikke waardevol voor FB.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 22:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Aha op die manier.
Ik ken die bedrijven niet, heb je een voorbeeld?
Ja inderdaad mooi voorbeeld.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 22:52 schreef Aventuras het volgende:
[..]
Whatsapp bijvoorbeeld werd iets van $20B voor betaald. Winst zal het niet gemaakt hebben. Echt veel werknemers zal het niet gehad hebben. Maar het is nu hardstikke waardevol voor FB.
De grote Tech bedrijven doen niet anders, bekijk hun historie maar. Maar goed daar snijden alts zich dus zwaar mee in hun vingers. Er kan dalijk een perfecte tech ontwikkeld zijn die iets moois gaat doen. Maar een grote tech bedrijf kan de alt coin niet opkopen. Oftewel de grote bedrijven zeggen bedankt voor de R&D en ze kopieren de boel en verkopen het aan hun milarden klanten.
maak je klaar voor de volgende collapse.twitter:the_cryptoeye twitterde op dinsdag 14-08-2018 om 22:59:29⚠️ BREAKING ⚠️17,990 $BTC has been moved to a singular Bitmex accountThere is no telling what their intentions are yet a big move is almost guaranteed https://t.co/A0Ue4fj8jH reageer retweet
Die gaan voor miljoenen aan VET kopen natuurlijk!quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 23:12 schreef iloveshitcoins het volgende:
maak je klaar voor de volgende collapse.twitter:the_cryptoeye twitterde op dinsdag 14-08-2018 om 22:59:29⚠️ BREAKING ⚠️17,990 $BTC has been moved to a singular Bitmex accountThere is no telling what their intentions are yet a big move is almost guaranteed https://t.co/A0Ue4fj8jH reageer retweet
Volgens TA is het nu een slecht koopmoment vind ik net zoiets als ik heb een goed gevoel..quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 22:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
Akkoord. Maar dan valt er dus ook niet van goedkoop of duur te spreken bij coins. De waarde is gewoon onbepaald en letterlijk wat de markt er voor geeft. Het is dan een puur speculatieve asset. De enige methode die je daarvoor zou kunnen gebruiken is toch technische analyse (al ben ik daar geen aanhanger van). Volgens de TA is nu een slecht koopmoment en moet je pas kopen wanneer de trend duidelijk gedraaid is (dus als hij uitbodemt op ca 4500 en dan duidelijk de weg omhoog weer gekozen heeft).
Nee dat lijkt me sterk maar blijkbaar zijn de coins naar Bitmex gegaan dus dat zal een trade worden hoogst waarschijnlijk. Tenzij iemand zijn winst wil behouden natuurlijk en straks de boel verkooptquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 23:32 schreef Kyran het volgende:
Was dat al niet een paar dagen geleden bekend? Toen was er al 18k aan BTC uit een wallet gehaald in ieder geval. Den niet dat iemand nu op $6000 opeens als zijn BTC gaat dumpen.
Dan alles in VET gewoon bamquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 23:36 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Nee dat lijkt me sterk maar blijkbaar zijn de coins naar Bitmex gegaan dus dat zal een trade worden hoogst waarschijnlijk. Tenzij iemand zijn winst wil behouden natuurlijk en straks de boel verkoopt
Idd. Ik zou echt niet bijkopen. Alles loopt leeg. Bij een kleine up gaat ie meteen verder naar beneden. Alles!quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 21:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn mening?
NIET DOEN NU. Kijk in november nog maar eens. Kijk Bitcoin blijft nog redelijk stabiel omdat de alts leegbloeden naar Bitcoin, daarna geen herstel maar leegloop Bitcoin tot 2,5K.
Daarna pas herstel.
U hoort het hier het eerst.
Whatsapp als dienst was voornamelijk interessant voor Facebook voor data-mining, wat sinds de recentelijke GDPR regulering in Europa aan regels is gebonden, maar niet overal:quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 23:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja inderdaad mooi voorbeeld.
De oprichtichter is een Oekraïener in een klap miljardair.
https://www.volkskrant.nl(...)ijf-bouwde~becdf924/
Wel een product dat dagelijks 1 miljard mensen gebruikt.
Dat zou iets in crypto ook kunnen gaan doen.
Het is vooral dom geld volgens mij. Wie gaat er nu net boven een sterke support level bitcoin shorten. Voor je het weet stijgt hij weer 15% en ben je rekt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 23:48 schreef Kyran het volgende:
Ik denk dat we weer iets gaan stijgen. Die 5.8k support is best flink, dus whales die nog lekker willen shorten kunnen dat veel makkelijker doen als we weer iets stijgen.
Aan de andere kant hangen we nu al zo lang rond die 6k ..... ach weet ik veel wat er gaat gebeuren
Daarom, dus de whales die zie ik dat niet doen en alleen dom geld gaat BTC niet door $5800 helpen. Dan zou stijgen enige logische vervolg zijn (of lekker zijwaarts door natuurlijk).quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 23:51 schreef Aventuras het volgende:
[..]
Het is vooral dom geld volgens mij. Wie gaat er nu net boven een sterke support level bitcoin shorten. Voor je het weet stijgt hij weer 15% en ben je rekt.
Sorry...Fout gelezenquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 23:48 schreef Kyran het volgende:
Ik denk dat we weer iets gaan stijgen. Die 5.8k support is best flink, dus whales die nog lekker willen shorten kunnen dat veel makkelijker doen als we weer iets stijgen.
Aan de andere kant hangen we nu al zo lang rond die 6k ..... ach weet ik veel wat er gaat gebeuren
Ja, dat zit er heel dicht tegenaan. Maar aangezien alle fundamentele analyse onmogelijk is, is TA alles wat er blijft. Of klassieke beurswijsheden als 'never catch a falling knife', maar dat komt eigenlijk op hetzelfde neer.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 23:32 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
Volgens TA is het nu een slecht koopmoment vind ik net zoiets als ik heb een goed gevoel..
Open source kan zichzelf niet echt in de vingers snijden. Elk project dat waarde creëert doet dat automatisch ook voor het gehele crypto ecosysteem.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 22:52 schreef Aventuras het volgende:
[..]
Whatsapp bijvoorbeeld werd iets van $20B voor betaald. Winst zal het niet gemaakt hebben. Echt veel werknemers zal het niet gehad hebben. Maar het is nu hardstikke waardevol voor FB.
De grote Tech bedrijven doen niet anders, bekijk hun historie maar. Maar goed daar snijden alts zich dus zwaar mee in hun vingers. Er kan dalijk een perfecte tech ontwikkeld zijn die iets moois gaat doen. Maar een grote tech bedrijf kan de alt coin niet opkopen. Oftewel de grote bedrijven zeggen bedankt voor de R&D en ze kopieren de boel en verkopen het aan hun milarden klanten.
Mooie definitie, die absoluut waar is: Microsoft is het beste voorbeeld, dat in het verleden (Gates, Ballmer) tegen Open Source was, maar nu de hele wereldwijde internet infra op Linux/UNIX draait ( failed Windows Mobile poging, wie gebruikt er nog IIS behalve interne MS intranet oplossingen (Sharepoint/Ouwe applicaties?) en ze daar nu ook hun Azure platform meer op focussen: (+cryptos zoals "blockchain as a service"),quote:Op woensdag 15 augustus 2018 00:11 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Open source kan zichzelf niet echt in de vingers snijden. Elk project dat waarde creëert doet dat automatisch ook voor het gehele crypto ecosysteem.
vechain is het enige project dat gdpr compliant isquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 23:48 schreef edcetera het volgende:
[..]
Whatsapp als dienst was voornamelijk interessant voor Facebook voor data-mining, wat sinds de recentelijke GDPR regulering in Europa aan regels is gebonden, maar niet overal:
Voor nieuwe decentralised Social Media projecten is crypto een Godswonder als nieuw platform om de vrijheid van mening en handelen tegen onderdrukkende/censurerende overheden en multinationals mogelijk te maken. Maar ook diverse andere mogelijkheden, die nog niet gezien worden: De vergelijking, die vaak gemaakt wordt met de opkomst van het internet, "de bubble": Zelfde ontwikkeling!
Het is de volgende revolutie, die nu op zijn doorbraak zit en al worden ETF requests nog niet geaccepteerd: De hele financiele wereld zit er reeds in: Geen twijfel over
quote:
Kan de beste gebeuren Henk!quote:Op woensdag 15 augustus 2018 07:23 schreef fathank het volgende:
Gvd rekt gegaan met een mislukte swingtrades, net de 108sat gemist
Ja ach het valt nog mee, afgelopen 2 weken mnnstack aardig uit kunnen breiden dus er is geen man overboord.quote:
1 september 1 dollarquote:
Hier ook al trouwensquote:Op woensdag 15 augustus 2018 07:23 schreef fathank het volgende:
Gvd rekt gegaan met een mislukte swingtrades, net de 108sat gemist
Risico van het vakquote:Op woensdag 15 augustus 2018 08:18 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hier ook al trouwensGeen verlies, maar wel instapmoment gemist
Ik voel ook een squeeze aankomen jaquote:Op woensdag 15 augustus 2018 08:33 schreef ItaloDancer het volgende:
Licht stijgende koers met shorts die door het dak gaan... 7000+ in 5, 4, 3...
Waar baseer je dit nou weer op dan? Iedereen hier is nog steeds voorzichtig van wat ik lees. Of je neemt de m0000ns te serieus dat kan ookquote:Op woensdag 15 augustus 2018 09:45 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Een dagje groen en mensen denkem dat ze in een bull markt zitten
Yup laatste paar keer dat er zoveel shorts waren gingen we flink omhoog inderdaad. Hopen dat het weer gebeurt, maar ik durf nergens op in te zetten op dit moment.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 10:15 schreef metallicelmo het volgende:
Het aantal BTCUSDSHORTS is vandaag op Bitfinex nog hoger geworden dan gisteren. Dus of we gaan met z'n allen rekt straks, of er worden een groot aantal short posities weer gesloten. Ik hoop toch stiekem op een goede beweging naar 6600 ofzo, gewoon ff al die contracten eruit.
De laatste keer dat het aantal shorts zo hoog was, was zo rond 10 april, daarna ging de prijs naar 10k
gefixtquote:Op woensdag 15 augustus 2018 09:45 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Een dagje groen en mensenmijn 13-jarige neefjes denkem dat ze in een bull markt zitten
Mwoah degene die 110 mil dollar aan BTC naar Bitmex heeft gestuurd gaat toch echt zijn best doen om eind van de dag de koers flink te laten klappen. Maar ik hoop inderdaad dat er nu weer heel veel mensen gigantisch veel geld gaan verliezen door een mooie short squeezequote:Op woensdag 15 augustus 2018 10:26 schreef Aventuras het volgende:
De koers van bitcoin gaat zo hard omhoog klappen hé.
Dom geld dat denkt het wel even naar de 2k te shorten.![]()
![]()
Jij denkt echt dat iemand opeens 18k aan BTC op markt gaat gooien? No way.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 10:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mwoah degene die 110 mil dollar aan BTC naar Bitmex heeft gestuurd gaat toch echt zijn best doen om eind van de dag de koers flink te laten klappen. Maar ik hoop inderdaad dat er nu weer heel veel mensen gigantisch veel geld gaan verliezen door een mooie short squeeze
Waarschijnlijk een margin call om zijn posities niet al rekt te zien gaan.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 10:53 schreef Kyran het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat iemand opeens 18k aan BTC op markt gaat gooien? No way.
Dat zeg ik niet, het staat klaar om te dumpen. Zoveel is er niet nodig om de meeste shorts te liquidaten lijkt me. Als die persoon de prijs net onder de 5.8k kan duwen dan triggeren er genoeg stoplosses om het af te makenquote:Op woensdag 15 augustus 2018 10:53 schreef Kyran het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat iemand opeens 18k aan BTC op markt gaat gooien? No way.
Waarom zou het om te dumpen zijn? Kan toch ook dat hij het in alts wil stoppen? Ik zeg niet dat dat het is, maar er wordt zo paniekerig gedaan (niet alleen hier) en dan krijg je een self fulfilling prophecy zonder dat die gast ooit aan zijn 18k BTC hoeft te komenquote:Op woensdag 15 augustus 2018 10:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, het staat klaar om te dumpen. Zoveel is er niet nodig om de meeste shorts te liquidaten lijkt me. Als die persoon de prijs net onder de 5.8k kan duwen dan triggeren er genoeg stoplosses om het af te maken
Welke alts kun je kopen op Bitmex dan?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 10:59 schreef Kyran het volgende:
[..]
Waarom zou het om te dumpen zijn? Kan toch ook dat hij het in alts wil stoppen? Ik zeg niet dat dat het is, maar er wordt zo paniekerig gedaan (niet alleen hier) en dan krijg je een self fulfilling prophecy zonder dat die gast ooit aan zijn 18k BTC hoeft te komen
Ripple natuurlijkquote:Op woensdag 15 augustus 2018 11:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Welke alts kun je kopen op Bitmex dan?
Dit kan echt een leuke kaars worden, maar welke kant op ....quote:
Als de shorts het verliezen wordt het wel een pareltje in ieder geval :pquote:Op woensdag 15 augustus 2018 11:33 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dit kan echt een leuke kaars worden, maar welke kant op ....
quote:Op woensdag 15 augustus 2018 11:33 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dit kan echt een leuke kaars worden, maar welke kant op ....
Ja lastig allemaal.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 12:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Hmm interessant weer dit, wat te doen nu, wil wel een flinke gok wagen door een grote hoeveelheid in te slaan voor een korte tijd.
Gewoon niets doen en morgen doen alsof je de juiste keuze hebt gemaakt en op exact het juiste moment hebt gekocht/verkocht. Daar ben je goed inquote:Op woensdag 15 augustus 2018 12:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Hmm interessant weer dit, wat te doen nu, wil wel een flinke gok wagen door een grote hoeveelheid in te slaan voor een korte tijd.
Moooohoooohooooooon!quote:
Heb je slecht geslapen Hans?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 12:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gewoon niets doen en morgen doen alsof je de juiste keuze hebt gemaakt en op exact het juiste moment hebt gekocht/verkocht. Daar ben je goed in
quote:Op woensdag 15 augustus 2018 12:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gewoon niets doen en morgen doen alsof je de juiste keuze hebt gemaakt en op exact het juiste moment hebt gekocht/verkocht. Daar ben je goed in
Waar baseer je dit nou weer op dan? Iedereen hier is nog steeds voorzichtig van wat ik lees. Of je neemt de m0000ns te serieus dat kan ookquote:Op woensdag 15 augustus 2018 12:25 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Is toch zo? This is it! De.bull run die tot einde van het jaar doorgaat en die van vorig jaar laat verbleken.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 12:25 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
VEN 12 dollar ook?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 12:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is toch zo? This is it! De.bull run die tot einde van het jaar doorgaat en die van vorig jaar laat verbleken.
BTC 50-100K eoy!
Minstens, 12 dollah was 'belachelijk laag' toch.quote:
Terecht puntquote:Op woensdag 15 augustus 2018 12:35 schreef fathank het volgende:
Ik heb vooral vertrouwen in mensen die na een gigantische crash van de algehele markt niet komen doen alsof ze het wiel hebben uitgevonden en menen anderen de maat te moeten nemen.
Alsof iemand hier denkt dat dat niet zo is. Die zijn als het goed is nu wel weg hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2018 12:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb vooral vertrouwen in de mensen die beseffen dat de hele cryptomarkt nog steeds op niks anders gebaseerd is dan speculatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |