wat maakt deze crash dan zo anders dan de velen hiervoor?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 18:55 schreef Aventuras het volgende:
[..]
Ja gelukkig is daar ook geen grotere daling aan vooraf gegaan.![]()
Na deze crash nog steeds geloof hebben in alts, dan heb je het echt niet begrepen.
Voor bitcoin niets eigenlijk. Maar veel mensen die hun spaargeld in alts hebben gegooid kunnen het wel afschrijven.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 18:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat maakt deze crash dan zo anders dan de velen hiervoor?
jij bent zeker nieuw hierquote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:04 schreef Aventuras het volgende:
[..]
Voor bitcoin niets eigenlijk. Maar veel mensen die hun spaargeld in alts hebben gegooid kunnen het wel afschrijven.
Of denk je dat coins die op -97% staan weer even een x40 gaan laten zien?
hopelijk voor de stijging van 30%?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Gvd ik moet zeggen dat de markt zich stabiel lijkt te herstellen. Op zich nog maar een dag en opzich hebben de alts weer een lange weg te gaan. Maar als je er niet veel fiat in had zitten moet ik toegeven dat ik fout gedacht had en juist voor alts nu wel weer een lange weg van stijging zou kunnen zijn.
Eerst maar eens een paar dagen aankijken.
Move naar VET gemaakt.
Denken dat je deze markt kent...quote:Op woensdag 15 augustus 2018 18:55 schreef Aventuras het volgende:
[..]
Ja gelukkig is daar ook geen grotere daling aan vooraf gegaan.![]()
Na deze crash nog steeds geloof hebben in alts, dan heb je het echt niet begrepen.
Nee vanmiddag in de pauze, dat is t hem als je overdag gewoon werkt, wil niet de ganse tijd naar die shitcoins kijken.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:10 schreef iloveshitcoins het volgende:
[..]
hopelijk voor de stijging van 30%?
Niks stabiel, gevecht om sluiting futures. Volgens mij hebben er nog nooit zoveel mensen geshort onder de 6.6k als deze keer. Of we gaan dik omhoog als de koers boven de 6.6k sluit of we gaan gigahard omlaag als de shorts winnen.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Gvd ik moet zeggen dat de markt zich stabiel lijkt te herstellen. Op zich nog maar een dag en opzich hebben de alts weer een lange weg te gaan. Maar als je er niet veel fiat in had zitten moet ik toegeven dat ik fout gedacht had en juist voor alts nu wel weer een lange weg van stijging zou kunnen zijn.
Eerst maar eens een paar dagen aankijken.
Move naar VET gemaakt.
Bedankt Hans.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niks stabiel, gevecht om sluiting futures. Volgens mij hebben er nog nooit zoveel mensen geshort onder de 6.6k als deze keer. Of we gaan dik omhoog als de koers boven de 6.6k sluit of we gaan gigahard omlaag als de shorts winnen.
Vooraf is lastig hé?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:49 schreef Rossdale het volgende:
Prima, laat het ons achteraf maar weten
Hoezo, jij bent toch die helderziende met al die fantastische trades? Kom op, niet zo verlegen.quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:49 schreef Rossdale het volgende:
Prima, laat het ons achteraf maar weten
Misschien eens een boek lezen? Denken dat mensen veranderen.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:14 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
Denken dat je deze markt kent...
Dan heb je het nog echt niet begrepen..
Jij weet dus zeker dat die coins nooit meer herstel gaan laten zien? Ze hebben toch al eerder x40 en sommigen zelfs x100 laten zien? Ik zeg niet dat het gaat gebeuren (en al helemaal niet op korte termijn), maar net doen alsof het onmogelijk is gaat mij ook te ver.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:04 schreef Aventuras het volgende:
[..]
Voor bitcoin niets eigenlijk. Maar veel mensen die hun spaargeld in alts hebben gegooid kunnen het wel afschrijven.
Of denk je dat coins die op -97% staan weer even een x40 gaan laten zien?
Hallo mister "12$ end of year, haha ben je gek minimaal 50$ end of year"quote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Hoezo, jij bent toch die helderziende met al die fantastische trades? Kom op, niet zo verlegen.
hahaha, mensen veranderen om de haverklap. Kijk om je heen, ga eens naar buiten.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 20:20 schreef Aventuras het volgende:
[..]
Misschien eens een boek lezen? Denken dat mensen veranderen.
quote:Op woensdag 15 augustus 2018 20:29 schreef Kyran het volgende:
[..]
Jij weet dus zeker dat die coins nooit meer herstel gaan laten zien? Ze hebben toch al eerder x40 en sommigen zelfs x100 laten zien? Ik zeg niet dat het gaat gebeuren (en al helemaal niet op korte termijn), maar net doen alsof het onmogelijk is gaat mij ook te ver.
Er zullen veel coins doodbloeden, maar sommigen zullen ook herstellen en ATH's aantikken. Denk je dat dit de eerste keer is dat BTC en/of alts crashen? Tuurlijk is de crash nu veel heftiger dan alle andere keren, want piek was ook vele malen hoger dan alle andere keren. Alles in perspectief proberen te plaatsen/bekijken.
Je moet eens een boek gaan lezen joh! Mensen veranderen niet! Deze markt is zo voorspelbaar, iedereen wordt hier met 2 vingers in de neus rijk!quote:Op woensdag 15 augustus 2018 20:29 schreef Kyran het volgende:
[..]
Jij weet dus zeker dat die coins nooit meer herstel gaan laten zien? Ze hebben toch al eerder x40 en sommigen zelfs x100 laten zien? Ik zeg niet dat het gaat gebeuren (en al helemaal niet op korte termijn), maar net doen alsof het onmogelijk is gaat mij ook te ver.
Er zullen veel coins doodbloeden, maar sommigen zullen ook herstellen en ATH's aantikken. Denk je dat dit de eerste keer is dat BTC en/of alts crashen? Tuurlijk is de crash nu veel heftiger dan alle andere keren, want piek was ook vele malen hoger dan alle andere keren. Alles in perspectief proberen te plaatsen/bekijken.
quote:Op woensdag 15 augustus 2018 20:33 schreef Kyran het volgende:
Ik blijf er bij dat er een moeder des m00ns gaat komen op een gegeven moment. Aantal mensen en hoeveel geld dat er op dit moment in crypto zit (en zelfs tijdens piek in december) is echt niet zo heel veel. Echter is crypto nu bij een veel en veel groter publiek bekend. Als er straks een bull run komt dan komen Henk en Ingrid ook weer "investeren" hoor. Nu nog meer penny coins om uit te kiezen zelfs, dan zitten sommige coins weer in no-time op x10-x20.
Eerst moet BTC herstel laten zien en zullen alts achterblijven. Als BTC klaar is komen de alts weer.
Geen glazenbol en geen garanties, maar dit is in ieder geval mijn verwachting. Geen idee wanneer dit gaat gebeuren, kan makkelijk pas in 2019 zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |