Ja ach, misschien heb ik dat zelf ook wel. Een goed humeur is makkelijker als een asset wat je bezit veel meer waard wordt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 16:53 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Kan het niet helemaal plaatsen maar mensen lijken wat sneller op hun teentjes getrapt!
En sowieso, moonboys!
Vroeg of laat gaan fiat's weer hard falen. (Zie alvast het begin bij Arg Peso, Z Afrika Rand, Turkse Lira) Dit is pas het begin natuurlijk, de Amerikaanse FED sleutelt een klein beetje aan hun USD en al deze faal staten begeven het al. Dat moet toch wel voldoende vertrouwen geven om straks een mega toestroom richting bitcoin te verwachten?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 16:39 schreef woxxel het volgende:
Waarom zijn alle alts zo erg gezakt. Hoe kunnen jullie nog zo positief zijn over alles. Is dit al eens eerder zo ver omlaag gegaan? Ik sta op hodl met de meesten op meer dan 60% min. Ik zoek nog hoop!
Haha, huh? Turkije heeft dit gewoon zelf gedaan, met geleend +geprint geld winkelcentra bouwen, geen structurele projecten zoals in China.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 17:00 schreef Aventuras het volgende:
[..]
Vroeg of laat gaan fiat's weer hard falen. (Zie alvast het begin bij Arg Peso, Z Afrika Rand, Turkse Lira) Dit is pas het begin natuurlijk, de Amerikaanse FED sleutelt een klein beetje aan hun USD en al deze faal staten begeven het al. Dat moet toch wel voldoende vertrouwen geven om straks een mega toestroom richting bitcoin te verwachten?
Waar, hoe, wat?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 17:20 schreef m.k het volgende:
Iemand anders ook problemen met 2fa sms die steeds zo laat komt dat je sesie verlopen is?
cobinhood, mijn code komt steeds zo laat dat mn inlog sessie verlopen isquote:
Bounces zijn erg week en nu al 3x onder 6k in korte tijd. Heb er geen vertrouwen in nog.quote:
Ik zou alleen voor de meme al SEAL aanschaffenquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 17:35 schreef EggsTC het volgende:
SEAL is de coin waar alles om draait... de rest kun je vergeten, BTC zal geen eenzame dood sterven, 1800 andere currencies zullen dieper vallen dan de duistere krochten van de hel. Kies voor SEAL, your saviour. Er is hoop, want SEAL leeft !
Daarom wil ik ook mijn Dogecoin aandeel uitbreiden. Of ja, voor het eerst aanschaffenquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 17:46 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik zou alleen voor de meme al SEAL aanschaffen
verkopen zij ook aandelen dan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 17:53 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Daarom wil ik ook mijn Dogecoin aandeel uitbreiden. Of ja, voor het eerst aanschaffen
SEAL gaat het worden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 17:46 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik zou alleen voor de meme al SEAL aanschaffen
Ja... dat is het hem dus.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 18:13 schreef Afwazig het volgende:
Ik heb geen idee wat seal is maar ik moet het nu hebben. Waar kun je het krijgen?
Is ie al gelist dan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 18:26 schreef EggsTC het volgende:
SEAL gaat ons uit de nesten helpen.... SEAL bezitters gaan een glansrijke toekomst tegemoet, mensen met SEAL zullen landheren worden buiten elke proporties die we tot nu toe gekend hebben. Koningen zijn het, SEAL!
Deze is trouwens lekker gerijpt.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:38 schreef KappenBakken het volgende:
WE GAAN OMLAAG OMLAAG OMLAAG
Ik blijf erbij dat de market cap nog wel onder de 200 miljard gaat komen.
Niet lullig bedoeld, maar je roept wel vaker we gaan omlaag omlaag net zoals je ook wel eens moon moon roept..quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 18:31 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Deze is trouwens lekker gerijpt.
Moet eerlijkheidshalve wel erbij zeggen dat ik in mei/juni dacht dat we door de bear market heen waren en >10k BTC gingen zien.
Dat is het briljante daaraan, dan zit er altijd wel een goede voorspelling tussen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 18:33 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, maar je roept wel vaker we gaan omlaag omlaag net zoals je ook wel eens moon moon roept..
Dus ja..
LULquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 18:33 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, maar je roept wel vaker we gaan omlaag omlaag net zoals je ook wel eens moon moon roept..
Dus ja..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |