Morgen pas. Maar bedankt.quote:
Iemand heeft zijn bic pen op een plaatje van Europa gelegd.quote:
Helemaal goed op naar de herfstquote:Op donderdag 16 augustus 2018 23:05 schreef Nattekat het volgende:
Ultiem hoog is uit de kaarten verdwenen
Klein beetje maarquote:Op donderdag 16 augustus 2018 23:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Den Helder gaat anaal genomen worden.
Of het dakraam open of dicht is lijkt me wel van enig belang in de analyse.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 23:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Een mooie test om te kijken of m'n bed onder het dakraam plaatsen een goed idee was of niet.
en het is weer gonequote:Op vrijdag 17 augustus 2018 00:10 schreef Greys het volgende:
Hele dag droog en dan harde regen als je in bed ligt. Bohhh
Gekkie gespotquote:Op donderdag 16 augustus 2018 23:07 schreef MarkyMarkyeah het volgende:
[..]
Helemaal goed op naar de herfst
Terwijl ik op invoeren klikte luisterde ik en dacht HE WACHT EENS EVENquote:
Ja, dat droogtetekort is ingelopen hoor.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 00:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Terwijl ik op invoeren klikte luisterde ik en dacht HE WACHT EENS EVEN.. En weg
![]()
en? overleefd?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 23:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Een mooie test om te kijken of m'n bed onder het dakraam plaatsen een goed idee was of niet.
zet er terug in danquote:Op donderdag 16 augustus 2018 23:05 schreef Nattekat het volgende:
Ultiem hoog is uit de kaarten verdwenen
quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 09:46 schreef Greys het volgende:
Wat een mooie zonnige ochtend
Of alleen weer hier?
(En bij bloodymary)
Ik ben buitenquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Zet die airco dan es uit en ga naar buiten.
wij kregen de langverwachte en broodnodige regenquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 09:46 schreef Greys het volgende:
Of alleen weer hier?
(En bij bloodymary)
Was zo lekker slapen tegen de ochtend, met dat gekletter van de regenquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wij kregen de langverwachte en broodnodige regen
Mooi, deze temperaturen van 22-25 graden zijn ideaal en mogen - gepaard met af en toe een bui - van mij aanhouden tot Oktober. Daarna lekker herfst met wind, regen en 10-15 gradenquote:
Nou, hier is het niet overmatig zonnig moet ik zeggen. Wel prima.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 09:46 schreef Greys het volgende:
Of alleen weer hier?
(En bij bloodymary)
Ik had het raam dichtgedaan omdat er een scheur in de hor zat en ik niet wilde vechten met muggen, dus jaquote:
Gewoon nee,er zijn genoeg zonnige dagen geweest,op naar de herfst met lekker veel regen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:52 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mooi, deze temperaturen van 22-25 graden zijn ideaal en mogen - gepaard met af en toe een bui - van mij aanhouden tot Oktober. Daarna lekker herfst met wind, regen en 10-15 graden
hahahaquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik had het raam dichtgedaan omdat er een scheur in de hor zat en ik niet wilde vechten met muggen, dus ja. We hebben dus pas uitslag bij de volgende nachtelijke bui, ben ik bang.
Op 17 augustus aan de herfst zitten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 12:17 schreef MarkyMarkyeah het volgende:
[..]
Gewoon nee,er zijn genoeg zonnige dagen geweest,op naar de herfst met lekker veel regen.
Nu al herfst? Zelfs ik als TAFKAH* vind dat het nog best een tijdje zonnig en droog mag blijven. Graag zelfs. Sowieso tot eind sept ofzo. Niet te gruwelijk warm maar gewoon lekker!quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 12:17 schreef MarkyMarkyeah het volgende:
[..]
Gewoon nee,er zijn genoeg zonnige dagen geweest,op naar de herfst met lekker veel regen.
Hier kwam de zon ook pas om 12.00 uur door. Maar nu is het weer volop zomer.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 09:46 schreef Greys het volgende:
Of alleen weer hier?
(En bij bloodymary)
Viel me ook op hoe snel gras weer groen wordt idd.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 13:22 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hier kwam de zon ook pas om 12.00 uur door. Maar nu is het weer volop zomer.
Valt trouwens wel op dat met die paar buitjes die van de week gevallen zijn de bermen en weides meteen groen kleuren. Wat gaat dat snel zeg! Dan doe nog maar vaker van die droogtes als het toch allemaal wel meevalt.
quote:En Greys zorgt wel voor de egeltjes dan.
Ja. Ik zat op de fiets ook te kijken naar knalgroene veldjes.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 13:22 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Valt trouwens wel op dat met die paar buitjes die van de week gevallen zijn de bermen en weides meteen groen kleuren. Wat gaat dat snel zeg! Dan doe nog maar vaker van die droogtes als het toch allemaal wel meevalt. En Greys zorgt wel voor de egeltjes dan.
Hier ook al de hele middag zon. Zit nu zelfs halve liters weg te werken in de zonquote:
ja maar de vogeltjes en de bijtjes dan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 13:22 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Valt trouwens wel op dat met die paar buitjes die van de week gevallen zijn de bermen en weides meteen groen kleuren. Wat gaat dat snel zeg! Dan doe nog maar vaker van die droogtes als het toch allemaal wel meevalt. En Greys zorgt wel voor de egeltjes dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |