Waarom vingerwijzen? Waarom niet gwn mijn vragen oprecht beantwoorden?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:41 schreef controlaltdelete het volgende:
Woord van de dag "sektarisch"! Vele met mij inderdaad die de benen hebben genomen. Die bijdragen aan positiviteit laat ik liever aan iemand als Piet over.
Doet CAD al jaren niet, verder dan schelden, vingerwijzen en beledigde leverworst uithangen om dan weg te rennen ga je niet uit haar krijgen.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 20:04 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Waarom vingerwijzen? Waarom niet gwn mijn vragen oprecht beantwoorden?
quote:Op zondag 27 januari 2019 17:39 schreef SuperHartje het volgende:
Dit topic BNW / De Somerton man (Taman Shud zaak) is samengevoegd met die Beathoven.
Check! Interessant topic verderquote:Op woensdag 30 januari 2019 17:48 schreef illusions het volgende:
Vriendelijk verzoek om de titel van dit topic aan te passen:
van:
BNW / Proxyoorlog in de gefaalde staat van Venezuela
naar:
Proxyoorlog in de gefaalde staat van Venezuela
Ik woon niet in Nederland dus ik merk dat ik de laatste tijd niet meer goed op sommige woorden kom.
Top, thanks.quote:Op woensdag 30 januari 2019 17:54 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Check! Interessant topic verder
Heyy goedemorgen. Ik heb trouwens begrepen dat de FA’s wel posts kunnen verplaatsen. Dus als je het de volgende x zsm wil aangeven, doen wij ons best om het te laten verplaatsen. Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begripquote:Op zondag 20 januari 2019 12:58 schreef dellipder het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp het.
Nee, imo liggen de onderwerpen niet dicht bij elkaar; TR check!
Bedankt voor je reactie.
Ik zeg doenquote:Op donderdag 31 januari 2019 15:47 schreef BlauweTijger het volgende:
http://coenvermeeren.nl/ufo-boven-pentagon/
Lijkt me wel een topic waard?
Danku.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 09:39 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Heyy goedemorgen. Ik heb trouwens begrepen dat de FA’s wel posts kunnen verplaatsen. Dus als je het de volgende x zsm wil aangeven, doen wij ons best om het te laten verplaatsen. Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip
Done!quote:Op zondag 3 februari 2019 00:21 schreef Beathoven het volgende:
BNW / The Last President
Mijn topictitel klopt, maar lijkt zo wat rommelig en lang. Zou het 'The last President' mogen heten?
Mooi topic weer!quote:Op zondag 3 februari 2019 12:40 schreef Beathoven het volgende:
is het mogelijk om van de laatste pagina uit onderstaande link alle posts van Pluggie en gerelateerde posts over greenwasing tot het einde te pakken..
BNW / Faalden de allereerste elektrische auto's door verkeerde marketing?
...en naar dit topic te verhuizen?
BNW / Greenwashing: gesjoemel, oplichting en misleidende marketing.
Ik begrijp van de FA’s dat het niet te doen is. De posts zouden wel gequote kunnen worden naar het gewenste topicquote:Op zondag 3 februari 2019 12:40 schreef Beathoven het volgende:
is het mogelijk om van de laatste pagina uit onderstaande link alle posts van Pluggie en gerelateerde posts over greenwasing tot het einde te pakken..
BNW / Faalden de allereerste elektrische auto's door verkeerde marketing?
...en naar dit topic te verhuizen?
BNW / Greenwashing: gesjoemel, oplichting en misleidende marketing.
Geen probleem, erg bedankt voor het vragenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 06:32 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ik begrijp van de FA’s dat het niet te doen is. De posts zouden wel gequote kunnen worden naar het gewenste topic
Graag gedaanquote:Op dinsdag 5 februari 2019 06:59 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Geen probleem, erg bedankt voor het vragen
quote:Op woensdag 6 februari 2019 21:54 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat het de bedoeling was dat dit in sc geplaatst moest worden.
Donequote:Op donderdag 7 februari 2019 19:56 schreef Beathoven het volgende:
kan deze nog in de OP van Het Mirakel van Amsterdam?
quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:00 schreef Tingo het volgende:
[..]
Well, I didn’t expect you to be interested….or expect you to post anything interesting either. You are only interested in trying to intimidate and/or insult people.
Maybe you should spend more time reading the whole thread I posted, it might help you deal with your uncontrollable sociopathic tendencies and lack of basic social skills.
Please don’t be offended – it’s just a bit of friendly advice.
Did you know Sigmund Freud was a cocaine addict?
Have a lovely day everyone!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |