Ik mis niks.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 22:31 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Je mist de afkoeling 's avonds.
Lekker slapen komt wel goed 🤗quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 22:15 schreef Greys het volgende:
Om 23 uur is het nog 26 graden.
Slaap lekker![]()
Snap niet waarom een Nederlander niet gewoon kan slapen ook al is het 25+?quote:
ja, maar met 0 wind komt dat niet je huis binnenquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 22:41 schreef Falco het volgende:
Het is nu toch veel kouder? Vanmiddag was het 35 graden, nu in grote delen van Nederland zo'n 10 graden lager. Ook wel lekker hoor.
Omdat we dat simpelweg niet gewend zijn?quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 22:41 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Snap niet waarom een Nederlander niet gewoon kan slapen ook al is het 25+?
Geen enkel probleem met warme kamer, heb me ramen boven ook echt niet open s'nachts.
De temperatuur aangegeven door het KNMI klopt geen bal van op het momentquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 22:41 schreef Falco het volgende:
Het is nu toch veel kouder? Vanmiddag was het 35 graden, nu in grote delen van Nederland zo'n 10 graden lager. Ook wel lekker hoor.
Nee Eskimo, maar ik heb nu mijn jas uitgedaan.quote:
Mini microburstje?quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 22:40 schreef Glijdt_licht het volgende:
Wtf..
Net even heel harde wind, temperatuur daalde naar 26..
Ramen dicht gedaan want dit was te extreem.. bloempotten en tuinstoelen waaiden om
Wind gaat liggen.. nu zomaar 30,5 graad..
Wtf
Ik zie het probleem ook niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 22:41 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Snap niet waarom een Nederlander niet gewoon kan slapen ook al is het 25+?
Geen enkel probleem met warme kamer, heb me ramen boven ook echt niet open s'nachts.
Eensquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 22:43 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
De temperatuur aangegeven door het KNMI klopt geen bal van op het moment
Gustfrontquote:
Kermis zal geen goede zaken doen. Net als 2 wk terug in Tilburg.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 22:46 schreef DemonRage het volgende:
Eindhoven zit nog steeds rond de 30°C
Geloof ik best eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 22:49 schreef Dagoduck het volgende:
Het koelt ook gewoon niet af30 graden in het zuiden?!
Hier ook nog 27,3.quote:
Ja man. Overdag zou je zeggen mooi. Maar dit is 22:30.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 22:49 schreef Dagoduck het volgende:
Het koelt ook gewoon niet af30 graden in het zuiden?!
Absoluut.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 22:48 schreef Glijdt_licht het volgende:
KNMI you're drunk
[ afbeelding ]
24,8 hier? Eerder 29/30..
5 liter?!?quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 22:52 schreef Drugshond het volgende:
<< 5 liter wijn. Ik slaap hoe dan ook.
Nee, het is nog zo’n 27 graden hier in Twentequote:Op dinsdag 7 augustus 2018 22:50 schreef Glijdt_licht het volgende:
Is het echt 22,7 in Enschede? Misschien moet ik maar emigreren
Die stad heeft echt een warmteprobleem door al het beton en bebouwing, daar moet eens rap een hoop groen worden bijgeplant.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 23:04 schreef Isane het volgende:
In Eindhoven volgens KNMI nog 29.7 graden
Bom d'r op en opnieuw beginnen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 23:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Die stad heeft echt een warmteprobleem door al het beton en bebouwing, daar moet eens rap een hoop groen worden bijgeplant.
Groenlinks haalt daar bomen weg om wegen 'veiliger' te maken. IPV de bomen komt dan een fietspad, strookje gras en dan de wegquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 23:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Die stad heeft echt een warmteprobleem door al het beton en bebouwing, daar moet eens rap een hoop groen worden bijgeplant.
Ik eet mijn slippers op als dat gaat gebeurenquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zitten we het hier nu allemaal belachelijk te maken, zul je zien dat die bui afbuigt en voor enorme stormschade zorgt
Had iemand dat werkelijk gedacht als het overdag dertig plus is?quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 22:56 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Echt afkoelen wil het ook niet
Oktober ergensquote:
In Middelburg nuquote:
We hebben zeker wel meerdere 30+ dagen gehad de afgelopen tijd dat het niet nog 28 was om elf uur. Hier tenminste. Sterker nog, op één nacht na (die van donderdag op vrijdag toen het 37 was vorige week geloof ik) was het hier volgens mij nooit veel warmer dan 21 ofzo rond middernacht.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 23:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Had iemand dat werkelijk gedacht als het overdag dertig plus is?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 23:12 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ken je die mop van die buien die naar Nederland kwamen?
Je kunt beter seconden tellen, gaat sneller.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 23:14 schreef clumsy_clown het volgende:
IK ben gewoon uren aan het aftellen naar morgen.
Fuck. Dit.
In het verre zuiden zijn ze wel wat gewend.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 23:15 schreef Glijdt_licht het volgende:
Waarom is het nationaal hitteplan niet van kracht in Limburg, maar wel in Brabant, Gelderland, Drenthe, Utrecht en Overijssel?
https://www.nu.nl/binnenl(...)ge-onweersbuien.html
Maar de voorspellingen waren toch niet dat het vanavond zo koel zou zijn? Stond hier al dagen iets van 23 voor de nacht. Dan is dat bij jou die 28.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben zeker wel meerdere 30+ dagen gehad de afgelopen tijd dat het niet nog 28 was om elf uur. Hier tenminste. Sterker nog, op één nacht na (die van donderdag op vrijdag toen het 37 was vorige week geloof ik) was het hier volgens mij nooit veel warmer dan 21 ofzo rond middernacht.Daarom kon ik er deze zomer vrij goed mee omgaan
Ik had gewoon stiekeme hoop dat de buien eerder zouden komen en verkoeling met zich meenamenquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 23:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar de voorspellingen waren toch niet dat het vanavond zo koel zou zijn? Stond hier al dagen iets van 23 voor de nacht. Dan is dat bij jou die 28.
Ik verwachtte voor vanavond niks anders dan Heet.
Nee voor vannacht was het verwacht (al stond er voor hier 23 om middernacht in de verwachting, geen 27/28quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 23:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar de voorspellingen waren toch niet dat het vanavond zo koel zou zijn? Stond hier al dagen iets van 23 voor de nacht. Dan is dat bij jou die 28.
Ik verwachtte voor vanavond niks anders dan Heet.
Ik gok dat het morgenmiddag op zijn vroegst echt koel(er) is.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had gewoon stiekeme hoop dat de buien eerder zouden komen en verkoeling met zich meenamen
Nog even geduldquote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 23:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het is hier ineens wat gaan waaien
Ik heb tot nu toe één nacht rottiger geslapen. Gok dat vanavond er niet bij gaat komen. Ergens is er nog 1% zuurstof in de slaapkamerquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee voor vannacht was het verwacht (al stond er voor hier 23 om middernacht in de verwachting, geen 27/28) Maar ik las je opmerking anders dan denk ik, over boven de dertig.
Maar nog maar één zo'n nacht, voorlopig, en dat scheelt geestelijk toch wel.
Ja de hitte blijft nog wel even jn huis. Maar morgen op m'n vrije dag begint het met 21 graden, lekker alles open en buiten spelen met de honden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 23:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik gok dat het morgenmiddag op zijn vroegst echt koel(er) is.
In huis over een dag of 4 pas
Regen, amper.
Heb er alleen weinig aan, verkeerde windrichting om binnen te waaienquote:
Dat is wel lekker als je nu komende nacht goed kunt slapen. Heb net even gevoeld boven en ik zie er enorm tegenop, tis nu warmer boven dan die ene rotnacht (wrs dezelfde als van jou iddquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 23:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe één nacht rottiger geslapen. Gok dat vanavond er niet bij gaat komen. Ergens is er nog 1% zuurstof in de slaapkamerdat was toen met die lastige nacht niet.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja de hitte blijft nog wel even jn huis. Maar morgen op m'n vrije dag begint het met 21 graden, lekker alles open en buiten spelen met de honden.
Die vorige veel te warme nacht heb ik toen wel heerlijk geslapen, waarschijnlijk vanwege slaapgebrek van de nachten ervoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 23:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe één nacht rottiger geslapen. Gok dat vanavond er niet bij gaat komen. Ergens is er nog 1% zuurstof in de slaapkamerdat was toen met die lastige nacht niet.
Belle!!!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 23:26 schreef belle1608 het volgende:
Hier ook ineens wind! Regio hoogvliet/spijkenisse
Zh?quote:
Ik laat de hitte lekker in het huis zitten, hoef ik komende winter niet te stoken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja de hitte blijft nog wel even jn huis. Maar morgen op m'n vrije dag begint het met 21 graden, lekker alles open en buiten spelen met de honden.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik lig met net gewassen haar op bed. Koelquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is wel lekker als je nu komende nacht goed kunt slapen. Heb net even gevoeld boven en ik zie er enorm tegenop, tis nu warmer boven dan die ene rotnacht (wrs dezelfde als van jou idd)
Maar deze ene kom ik ook nog wel door. Desnoods morgenmiddag nog even siësta
quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 23:12 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ken je die mop van die buien die naar Nederland kwamen?
Neuh, het voelt eerder alsof je heel erg nodig moet plassen en bijna thuis bent. Je weet dat je binnenkort opluchting hebt, maar de minuten voordat het zover is, lijken onhoudbaar.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 23:38 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Dit voelt precies hetzelfde als het naderende eind van je vakantie. Je weet dat het eraan zit te komen, maar het is toch gigantisch kut als het zo ver is
het waait hier idd sudden flink vanuit t nietsquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 23:32 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
In de buurt van Rotterdam windkracht 7 en vlak ernaast windkracht 1![]()
Geen touw aan vast te knopen![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |