Na komende nacht wordt het iig weer een stuk beter slapen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 22:35 schreef Remzz het volgende:
[..]
Maandag op dinsdag.
Maar ik merk wel dat de pluimen qua nachttemperatuur vaak hoog inschatten. Zo was het vanacht hier in Twente gewoon 13 graden terwijl de pluim niet verder omlaag ging dan 16
Ik mis niks.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 22:31 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Je mist de afkoeling 's avonds.
Lekker slapen komt wel goed 🤗quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 22:15 schreef Greys het volgende:
Om 23 uur is het nog 26 graden.
Slaap lekker![]()
Snap niet waarom een Nederlander niet gewoon kan slapen ook al is het 25+?quote:
ja, maar met 0 wind komt dat niet je huis binnenquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 22:41 schreef Falco het volgende:
Het is nu toch veel kouder? Vanmiddag was het 35 graden, nu in grote delen van Nederland zo'n 10 graden lager. Ook wel lekker hoor.
Omdat we dat simpelweg niet gewend zijn?quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 22:41 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Snap niet waarom een Nederlander niet gewoon kan slapen ook al is het 25+?
Geen enkel probleem met warme kamer, heb me ramen boven ook echt niet open s'nachts.
De temperatuur aangegeven door het KNMI klopt geen bal van op het momentquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 22:41 schreef Falco het volgende:
Het is nu toch veel kouder? Vanmiddag was het 35 graden, nu in grote delen van Nederland zo'n 10 graden lager. Ook wel lekker hoor.
Nee Eskimo, maar ik heb nu mijn jas uitgedaan.quote:
Mini microburstje?quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 22:40 schreef Glijdt_licht het volgende:
Wtf..
Net even heel harde wind, temperatuur daalde naar 26..
Ramen dicht gedaan want dit was te extreem.. bloempotten en tuinstoelen waaiden om
Wind gaat liggen.. nu zomaar 30,5 graad..
Wtf
Ik zie het probleem ook niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 22:41 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Snap niet waarom een Nederlander niet gewoon kan slapen ook al is het 25+?
Geen enkel probleem met warme kamer, heb me ramen boven ook echt niet open s'nachts.
Eensquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 22:43 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
De temperatuur aangegeven door het KNMI klopt geen bal van op het moment
Gustfrontquote:
Kermis zal geen goede zaken doen. Net als 2 wk terug in Tilburg.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 22:46 schreef DemonRage het volgende:
Eindhoven zit nog steeds rond de 30°C
Geloof ik best eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 22:49 schreef Dagoduck het volgende:
Het koelt ook gewoon niet af30 graden in het zuiden?!
Hier ook nog 27,3.quote:
Ja man. Overdag zou je zeggen mooi. Maar dit is 22:30.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 22:49 schreef Dagoduck het volgende:
Het koelt ook gewoon niet af30 graden in het zuiden?!
Absoluut.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 22:48 schreef Glijdt_licht het volgende:
KNMI you're drunk
[ afbeelding ]
24,8 hier? Eerder 29/30..
5 liter?!?quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 22:52 schreef Drugshond het volgende:
<< 5 liter wijn. Ik slaap hoe dan ook.
Nee, het is nog zo’n 27 graden hier in Twentequote:Op dinsdag 7 augustus 2018 22:50 schreef Glijdt_licht het volgende:
Is het echt 22,7 in Enschede? Misschien moet ik maar emigreren
Die stad heeft echt een warmteprobleem door al het beton en bebouwing, daar moet eens rap een hoop groen worden bijgeplant.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 23:04 schreef Isane het volgende:
In Eindhoven volgens KNMI nog 29.7 graden
Bom d'r op en opnieuw beginnen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 23:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Die stad heeft echt een warmteprobleem door al het beton en bebouwing, daar moet eens rap een hoop groen worden bijgeplant.
Groenlinks haalt daar bomen weg om wegen 'veiliger' te maken. IPV de bomen komt dan een fietspad, strookje gras en dan de wegquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 23:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Die stad heeft echt een warmteprobleem door al het beton en bebouwing, daar moet eens rap een hoop groen worden bijgeplant.
Ik eet mijn slippers op als dat gaat gebeurenquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zitten we het hier nu allemaal belachelijk te maken, zul je zien dat die bui afbuigt en voor enorme stormschade zorgt
Had iemand dat werkelijk gedacht als het overdag dertig plus is?quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 22:56 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Echt afkoelen wil het ook niet
Oktober ergensquote:
In Middelburg nuquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |