Ja man. Overdag zou je zeggen mooi. Maar dit is 22:30.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 22:49 schreef Dagoduck het volgende:
Het koelt ook gewoon niet af30 graden in het zuiden?!
Absoluut.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 22:48 schreef Glijdt_licht het volgende:
KNMI you're drunk
[ afbeelding ]
24,8 hier? Eerder 29/30..
5 liter?!?quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 22:52 schreef Drugshond het volgende:
<< 5 liter wijn. Ik slaap hoe dan ook.
Nee, het is nog zo’n 27 graden hier in Twentequote:Op dinsdag 7 augustus 2018 22:50 schreef Glijdt_licht het volgende:
Is het echt 22,7 in Enschede? Misschien moet ik maar emigreren
Die stad heeft echt een warmteprobleem door al het beton en bebouwing, daar moet eens rap een hoop groen worden bijgeplant.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 23:04 schreef Isane het volgende:
In Eindhoven volgens KNMI nog 29.7 graden
Bom d'r op en opnieuw beginnen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 23:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Die stad heeft echt een warmteprobleem door al het beton en bebouwing, daar moet eens rap een hoop groen worden bijgeplant.
Groenlinks haalt daar bomen weg om wegen 'veiliger' te maken. IPV de bomen komt dan een fietspad, strookje gras en dan de wegquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 23:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Die stad heeft echt een warmteprobleem door al het beton en bebouwing, daar moet eens rap een hoop groen worden bijgeplant.
Ik eet mijn slippers op als dat gaat gebeurenquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zitten we het hier nu allemaal belachelijk te maken, zul je zien dat die bui afbuigt en voor enorme stormschade zorgt
Had iemand dat werkelijk gedacht als het overdag dertig plus is?quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 22:56 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Echt afkoelen wil het ook niet
Oktober ergensquote:
In Middelburg nuquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |