abonnement Unibet Coolblue
pi_180922896
Welkom in de FOK-dieetclub!

De dieetclub is er voor mensen die graag af willen vallen of op gewicht willen blijven. Hier vind en geef je elkaar steun, tips en motivatie!

Probeer elkaar niet af te branden, en sta ook open voor tips en nieuwe inzichten. We streven allemaal naar een gezond(er) lichaam en leven en proberen dat op de voor ons meest aangename manier te bereiken. Er zijn tenslotte vele wegen die naar Rome leiden!

SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde recepten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_180923248
Cots wat een rotopmerking. Laat je hoofd niet hangen je mag trots op jezelf zijn.
pi_180923308
Stiekem heb ik besloten dat ik gewoon een leuk mens ben (gezellig, knus, creatief etc) en daar richt ik me op. Lekker even arrogant doen. Daarnaast krijg ik altijd van mannen te horen dat mijn benen, borsten en kont mooi zijn, dus daar richt ik me ook op. En ik negeer even mijn buik en ik richt me op alle leuke CotS-dingen ;)

Zo HURRRRRR
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180923754
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 17:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Stiekem heb ik besloten dat ik gewoon een leuk mens ben (gezellig, knus, creatief etc) en daar richt ik me op. Lekker even arrogant doen. Daarnaast krijg ik altijd van mannen te horen dat mijn benen, borsten en kont mooi zijn, dus daar richt ik me ook op. En ik negeer even mijn buik en ik richt me op alle leuke CotS-dingen ;)

Zo HURRRRRR
*O* zo mag ik het graag horen!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_180923783
Goed zo, CotS! Lekker richten op positieve dingen. :Y

En ik heb het warm nu. Wel enorm lekker gesport net. O+ en mezelf aan het vermaken met instagram-poses :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_180924075
Zo, bij het sporten bij 4 apparaten een nieuw gewicht. En nog 2 die niet lang op zich gaan laten wachten. Voelt goed :)

Wat betreft hardlopen, ik hoop het op de loopband op te gaan bouwen. Werk is qua afstand te overzien (waarvoor dank SQ, nu heb ik dat idee vaag in m'n hoofd - nog niet over uit of ik daar blij mee ben :')). En dit jaar even gekeken bij de Antwerp 10 miles, dat kriebelt stiekem ook wel.

D wordt pasta met kip, spinazie en boursin, gevolgd door proteinekwark met kersen op siroop (dat laatste helpt ook wat met die structuur)
pi_180924098
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 18:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Goed zo, CotS! Lekker richten op positieve dingen. :Y

En ik heb het warm nu. Wel enorm lekker gesport net. O+ en mezelf aan het vermaken met instagram-poses :')
Lekker gesport en warm boks! Instagram poses :{w Etennnn :9
pi_180924444
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 18:26 schreef Holyme het volgende:

[..]

Lekker gesport en warm boks! Instagram poses :{w Etennnn :9
Ze komen niet op instagram hoor. _O- Ik ben gewoon makkelijk vermaakt. :9

Straks Italiaanse groenteschijf. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_180924587
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 18:40 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ze komen niet op instagram hoor. _O- Ik ben gewoon makkelijk vermaakt. :9

Straks Italiaanse groenteschijf. :9
Kan ook vermakelijk zijn, net als van die snapchat meuk. Olifantenhoofd enzo O+ Van de week een foto in nieuw jurkje, in die pose leek ik 5kg lichter. Die hou ik erin 8-) Maarrr op dit moment verkies ik eten boven zo'n beetje alles, dat bedoelde ik meer :P
pi_180924873
Verkeerde topic 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_180925065
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 18:45 schreef Holyme het volgende:

[..]

Kan ook vermakelijk zijn, net als van die snapchat meuk. Olifantenhoofd enzo O+ Van de week een foto in nieuw jurkje, in die pose leek ik 5kg lichter. Die hou ik erin 8-) Maarrr op dit moment verkies ik eten boven zo'n beetje alles, dat bedoelde ik meer :P
Eten boven alles, check. De eerste halve schijf zit er al in. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Redactie Sport vrijdag 3 augustus 2018 @ 19:29:54 #12
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_180925495
Lonaa bedankt voor het melden van de CrossFit Games, is echt fantastisch om naar te kijken _O_

En wat vind ik het jammer dat er geen box in de buurt is :')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_180926031
Ik zag dat er een box vlakbij mijn nieuwe werklocatie zit, en nog uitgebreid qua wod-tijden ook. :o Na de zomer eens een lesje meepakken. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_180926065
Ze hebben hier een Synergy360 gevaarte staan. Dat voor crossfit? Ik vind het er behoorlijk sadistisch uitzien wel :')
  Redactie Sport vrijdag 3 augustus 2018 @ 20:03:55 #15
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_180926222
Oh ik zie dat ze wel een soort box hebben maar het is niet van CrossFit.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_180926259
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 19:29 schreef DeLuna het volgende:
Lonaa bedankt voor het melden van de CrossFit Games, is echt fantastisch om naar te kijken _O_

En wat vind ik het jammer dat er geen box in de buurt is :')
Veel sportscholen bieden iets soortgelijks aan. Crossbox. Of onder een andere naam.

Kan je uit ervaring vertellen dat bijv een lesje yoga soms ook erg goed is een dag later. Voor de spieren.
pi_180926270
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 19:57 schreef Holyme het volgende:
Ze hebben hier een Synergy360 gevaarte staan. Dat voor crossfit? Ik vind het er behoorlijk sadistisch uitzien wel :')
Wordt meestal voor circuit trainingen in kleine groepen gebruikt. Niet crossfit specifiek.
pi_180926307
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 20:06 schreef Black_Baron het volgende:

[..]

Veel sportscholen bieden iets soortgelijks aan. Crossbox. Of onder een andere naam.

Kan je uit ervaring vertellen dat bijv een lesje yoga soms ook erg goed is een dag later. Voor de spieren.
bij iets soortgelijks mis je vaak wel begeleiding.
Heb t een tijdje gedaan, crossgym, vond het niks.
Beperkt in oefeningen en techniek omdat het voor iedereen toegankelijk moet zijn.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_180926332
Over sadistische apparaten gesproken: airdyne ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_180926660
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 20:10 schreef Lonaa het volgende:
Over sadistische apparaten gesproken: airdyne ;(
Die moest ik googlen. Die lijkt me cool en tegelijkertijd heb ik er nou al een hekel aan :')
pi_180926777
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 20:10 schreef Lonaa het volgende:
Over sadistische apparaten gesproken: airdyne ;(
Is dat voor mensen die niet kunnen kiezen tussen fietsen en crosstrainen?? :+
pi_180926899
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 20:31 schreef Holyme het volgende:

[..]

Die moest ik googlen. Die lijkt me cool en tegelijkertijd heb ik er nou al een hekel aan :')
de eerste 5 seconde denk je 'oh, not bad' en daarna ga je dood en kan je drie dagen je benen niet meer gebruiken.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_180926908
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 20:36 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Is dat voor mensen die niet kunnen kiezen tussen fietsen en crosstrainen?? :+
ja, zoiets. En wel effectief na 5 minuten.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_180927049
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 20:41 schreef Lonaa het volgende:

[..]

de eerste 5 seconde denk je 'oh, not bad' en daarna ga je dood en kan je drie dagen je benen niet meer gebruiken.
Het principe leek me wel cool. Tot ik een kort filmpje zag waar een vent stuk ging :P En 1 min alles geven en dan 4 min pauze, dat er 4 nodig zijn zegt ook wel wat, denk ik zo.
pi_180927109
En maar meteen even m'n hoepel in elkaar gezet, bijna 5 minuten. Qua beweging kan langer best, maar ik moet weer even wennen aan die "massage"hobbels, voor ik blauwe plekken heb (die fout heb ik de eerste keer gemaakt, was heel charmant).
pi_180928715
Goed bezig, Isabeau en Holyme!

Ik heb gewoon nog steeds hoofdpijn :{. Ik heb me voor mijn doen het schompes gedronken vandaag, maar dat helpt voorlopig dus ook niet.

O: kwark met aardbeien
T: banaan
L: gepicknicked in eigen tuin met peuter O+ brood, selleriesalade, salami, pindakaas en groente
T: chocostick-ijsje, roosvicee
D: gebakken minikrieltjes, kipfilet en boontjes, kwark met een beetje vanilleijs
T:
pi_180930311
Eerste werkdag ging goed! De door mij meegebrachte beschuit met muisjes laten liggen en vrijdag snackdag in de kantine ook weerstaan.

Belachelijk wat voor mega zak friet je krijgt voor nog geen euro, zelfde geldt voor de snacks. Een vrij simpele salade is 3,29 :')!

SQ oma kwam bij ons thuis op de kleine passen :) uiteraard sliep ze tot 10u uit waar ze normaal al om 7u wakker is als ik met d’r thuis ben O+ ;(
pi_180931419
Mooi dat de eerste werkdag goed ging, VitaBella *O* Was het ook leuk? En ja, ongezond eten is doorgaans goedkoper dan gezond eten :')

Hupje, heb je dat vaker, zoveel hoofdpijn? Denk je dat het het weer is?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 07:04:51 #29
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_180933968
Vanmiddag het grote moment.. Zal ik dan toch echt op die weegschaal gaan staan. Ben zeeeer benieuwd
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 07:42:14 #30
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_180934131
CotS, ik heb echt flink meer dan maatje 44, had voor deze zomer al een nieuw badpakjurkje aangeschaft en toen toch vlak voor de vakantie een bikini. En daar ben ik zo blij mee geweest.

Ja, het ziet er vast niet heel mooi uit, maar in een snikheet badpak ben ik toch ook niet ineens 30kg lichter. ;)

We gaan zo terugrijden dus morgen op de weegschaal. Ik ben echt zeer benieuwd. We hebben het niet al te gek gedaan qua eten, daar was het te heet voor, maar wel heel onregelmatig etc. Ik heb geen idee wat het resultaat is.
***
pi_180934207
Ik wens jullie beiden een meevallend resultaat op de weegschaal ;)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_180934599
Wat Isa zegt dus ^O^ En ik ben blij dat onze kantine niet zulk eten aanbiedt (over de diverse lunchzaken en tenten zoals de mac vlakbij heb ik het maar even niet :+ ).

Vannacht/vanochtend wat last van ik gok m'n achillespees, en dan alleen bij m'n enkel. Sport is maandag weer, maar wou vandaag wel even Antwerpen in en mogelijk gras maaien. Of eigenlijk onkruid maaien, dat gras heeft het minder nodig :P En dat is een beste lap grond. Naja, eerst Antwerpen en de boodschappen :)
pi_180935350
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 07:42 schreef Brighteyes het volgende:
CotS, ik heb echt flink meer dan maatje 44, had voor deze zomer al een nieuw badpakjurkje aangeschaft en toen toch vlak voor de vakantie een bikini. En daar ben ik zo blij mee geweest.

Ja, het ziet er vast niet heel mooi uit, maar in een snikheet badpak ben ik toch ook niet ineens 30kg lichter. ;)

We gaan zo terugrijden dus morgen op de weegschaal. Ik ben echt zeer benieuwd. We hebben het niet al te gek gedaan qua eten, daar was het te heet voor, maar wel heel onregelmatig etc. Ik heb geen idee wat het resultaat is.
Goed bezig jij! En bikini i echt een slim plan :) Goed dat ej dat doet.

Succes met de weegschaal
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180935424
Geen idee wat mijn lijst gaat worden
Vier vandaag mijn verjaardag (half jaar te laat :D ) en ik ga bbqen

Ik ga wel opletten maar echt plannen/bijhouden vandaag niet
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 09:58:23 #35
149959 SQ
snelle trees
pi_180935450
Cots, wat een nare ervaring. En ik blijf het zo vreselijk stom vinden dat mensen altijd maar hun mening moeten uitkotsen. Ze hebben geen idee wat ze andere mensen aandoen soms.

Ik ga vanmiddag naar mijn schoonouders en nu kreeg ik door dat we kennelijk een pool party gaan houden. De eerste keer buitenshuis in bikini sinds ik kinderen heb gekregen en ik knijp m wel een beetje. Maar ik ga het toch echt wel doen. Heb wel alvast een algemeen bericht in de familie-app gegooid dat het heel spannend voor me is en of men daar rekening mee wil houden. Mijn schoonmoeder is namelijk in staat om iets soortgelijks te zeggen. Niet uit valsheid, maar omdat ze gewoon altijd alles wat ze denkt ook hardop zegt :')
disclaimer
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 09:59:08 #36
149959 SQ
snelle trees
pi_180935468
En een woosh op de weegschaal hier! Ineens 70.7 :o ik schrok er haast van. Nu ben ik er écht bijna!!
disclaimer
pi_180935604
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
En een woosh op de weegschaal hier! Ineens 70.7 :o ik schrok er haast van. Nu ben ik er écht bijna!!
Goed bezig!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180935646
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
Cots, wat een nare ervaring. En ik blijf het zo vreselijk stom vinden dat mensen altijd maar hun mening moeten uitkotsen. Ze hebben geen idee wat ze andere mensen aandoen soms.

Ik ga vanmiddag naar mijn schoonouders en nu kreeg ik door dat we kennelijk een pool party gaan houden. De eerste keer buitenshuis in bikini sinds ik kinderen heb gekregen en ik knijp m wel een beetje. Maar ik ga het toch echt wel doen. Heb wel alvast een algemeen bericht in de familie-app gegooid dat het heel spannend voor me is en of men daar rekening mee wil houden. Mijn schoonmoeder is namelijk in staat om iets soortgelijks te zeggen. Niet uit valsheid, maar omdat ze gewoon altijd alles wat ze denkt ook hardop zegt :')
Volgens mij ben je prachtig in een bikini :* onzekerheid is nergens voor nodig

Volgens mij was het gisteren pure valsheid, gezien het gegiechel erbij. Ik heb besloten vandaag weer naar het strand te gaan. Weer in bikini.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180935730
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
En een woosh op de weegschaal hier! Ineens 70.7 :o ik schrok er haast van. Nu ben ik er écht bijna!!
Ermahgerd! *O*

Zoute pizza en chips-invloed viel mee, nog steeds 78 in beeld. 8-)

Vandaag weer een dag sjouwen, zin an. Not.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Redactie Sport zaterdag 4 augustus 2018 @ 10:24:17 #40
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_180935895
SQ *O* _O_
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 10:25:53 #41
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_180935929
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
En een woosh op de weegschaal hier! Ineens 70.7 :o ik schrok er haast van. Nu ben ik er écht bijna!!
*O* goed bezig!!!

Hier een onsje er bij is niet zo gek :+

Ik hoop dat de vakantie weegschaal bij iedereen meevalt ^O^
pi_180935954
Hahahaha ik weet niet of ik op de vakantieweegschaal durf te staan :') Ik ga er vanuit dat dat mijn startpunt is van het gezondlevenplan.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Redactie Sport zaterdag 4 augustus 2018 @ 10:31:48 #43
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_180936036
65.2 hier. Lekker stabiel.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_180936232
Have fun met de feestjes vandaag! Ik stel voor dat wanneer m'n gras gemaaid is, ik een bad opzet en jullie hier allemaal in bikini komen, om op z'n Oprah's 'Jij bent een lekker wijf! En jij bent een lekker wijf!' tegen elkaar te roepen. Met cocktails, uiteraard :7
  Redactie Sport zaterdag 4 augustus 2018 @ 10:59:08 #45
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_180936553
-

[ Bericht 100% gewijzigd door DeLuna op 04-08-2018 10:59:23 ]
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_180936715
Dikke kilo er op, ik hoop op een whoosh. Allemaal vocht sowieso, warmte en mijn lijf vind dat het tijd voor een stopweek is }:| met bijbehorend belabberd humeur.. meh. -O-
Morgen gelukkig weer sporten, dat helpt altijd wel. Week niet geweest en mis het dan wel hoor :@
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 11:12:56 #47
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_180936745
Wow SQ, lekker!!! En poolparty, ik snap je struggles. Bij vreemden loop ik gerust in bikini. Bij bekenden vind ik dat echt heel lastig. Goed dat je de familie alvast hebt ingelicht. Hopelijk alleen maar complimenten vandaag.

COTS, goed dat je gewoon weer naar het strand gaat! Zulke opmerkingen verdiend niemand! Waarom zeggen mensen zulke dingen.
pi_180936772
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 00:16 schreef Isabeau het volgende:
Hupje, heb je dat vaker, zoveel hoofdpijn? Denk je dat het het weer is?
Normaal heb ik wel af en toe een keertje hoofdpijn, maar na het slapen is dat eigenlijk altijd wel weer over. Een paar jaar geleden had ik ook een hoofdpijn periode, dat was van het ontstressen en ging over met wat zwaardere pijnstillers van de HA. Maar ik voel me nu eigenlijk best zen (op maandag na, toen het begon, toen maakte ik me druk om de terugreis van vakantie). En aangezien ik niet zo'n goede drinker ben, lijkt me dat aannemelijk met dit weer.

SQ, stoer dat je dat in de groepsapp hebt gegooid.
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 11:16:56 #49
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_180936825
SQ! Wauw! _O_
En wat enorm dapper dat je dat op de groepsapp zet! O+
***
pi_180936872
Ik wil ook woosh ;( 4 dagen zelfde gewicht.
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 11:21:04 #51
149959 SQ
snelle trees
pi_180936891
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 10:11 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Volgens mij ben je prachtig in een bikini :* onzekerheid is nergens voor nodig

Volgens mij was het gisteren pure valsheid, gezien het gegiechel erbij. Ik heb besloten vandaag weer naar het strand te gaan. Weer in bikini.
Het is ook niet mijn dik- zijn waar ik mee zit, ik ben immers niet meer dik. Maar die huid :')

Ik zal straks dapper zijn en een foto maken. Maar vooral: onzekerheden heeft iedereen een die blijven altijd. Konden we soms maar zien wat een ander ziet!
disclaimer
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 11:22:24 #52
149959 SQ
snelle trees
pi_180936915
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 10:42 schreef Holyme het volgende:
Have fun met de feestjes vandaag! Ik stel voor dat wanneer m'n gras gemaaid is, ik een bad opzet en jullie hier allemaal in bikini komen, om op z'n Oprah's 'Jij bent een lekker wijf! En jij bent een lekker wijf!' tegen elkaar te roepen. Met cocktails, uiteraard :7
dat klinkt goed!
disclaimer
pi_180936967
Ik had een woosh van 1,3 kg vanochtend maar weet heel goed dat het komt door de vele speciaalbiertjes van gister. Gewoon goed uitgedroogd, dus het zal wel weer terugwooshen komende dag :+

Niettemin weer nieuw laagterecord van 87,1 kg.

-36,2 kg nu :)

Verdere vrolijke noten: echo van afgelopen week geen spannende dingen te zien, vanaf nu 3 weken vakantie *O*

Vandaag twee verjaardagen, vanavond bbq-en.

Life is good
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 11:25:44 #54
149959 SQ
snelle trees
pi_180936983
Fijn nieuws lunatic! En een fijne vakantie!
disclaimer
pi_180937125
Oh hai, ik heb van maandag tot vrijdag genegeerd dat ik bezig was met beter eten enzo. Niet geteld, niet gewogen, eet allesz.

Ik ga zo wegen, schade bekijken. En door! Vandaag gewoon weer on plan, en straks in mijn foeilelijke dresskini naar het zwemparadijs met man en kint (er was geen bikini in mijn maat. Ik haat die stomme loze flap om mn buik van de dresskini)...
Kwak
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 11:44:36 #56
149959 SQ
snelle trees
pi_180937296
Kwak, ook in de grote maten speciaalzaken niet meer? Wat stom zeg...
disclaimer
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 11:48:31 #57
149959 SQ
snelle trees
pi_180937386
Anyroads, de buik. Ik weet dat het een fwp is. Maar ik had hier van tevoren geloof ik geen rekening mee gehouden. Zeker als ik zit zijn het ineens 4 rollen overtollige huid :') dus daar ben ik nog wel een beetje onzeker over.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 11:49:56 #58
149959 SQ
snelle trees
pi_180937418
(En op de foto trek ik m nog in ook :'))
disclaimer
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 11:55:12 #59
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_180937526
SQ, ik snap dat je daar van baalt.
Maar ik denk wel dat het nog wel bij gaat trekken gezien je tempo van afvallen. Je huid kan dat niet bijbenen. ;)
Heb je nu geen hol aan uiteraard, maar toch. Hart onder de riem enzo.

Verder echt WAUW!!!
***
pi_180937653
SQ :* slanke den!

En ja, ik zou zeker ook balen van dat huidflapje hoor! En in bikini is dat lastig te camoufleren natuurlijk. Maar er hebben verdorie kleine mensjes in gezeten! Dat gaat een lijf niet in de koude kleren zitten :D ;) Dat snapt hoop ik iedereen :)
pi_180937655
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
Anyroads, de buik. Ik weet dat het een fwp is. Maar ik had hier van tevoren geloof ik geen rekening mee gehouden. Zeker als ik zit zijn het ineens 4 rollen overtollige huid :') dus daar ben ik nog wel een beetje onzeker over.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet onzeker zijn lieverd
Je lichaam laat hard werken zien en daar mag je trots op zijn! Ik ben nu heel trots op jou
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 12:02:24 #62
149959 SQ
snelle trees
pi_180937665
Daarom heb ik ook niet de minislip genomen maar de mamaslip die precies ķver dat flapje valt :')
disclaimer
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 12:03:20 #63
149959 SQ
snelle trees
pi_180937682
En thanks O+ Ik vind het overigens beter zo dan strak en 103 kilo, dus overall klaag ik niet zo veel ;)
disclaimer
pi_180937693
Jullie motiveren mij zo! Heel erg bedankt voor de steun en inspiratie
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180937708
Oh en _O_ voor het hier plaatsen van de foto terwijl je er onzeker over bent! Misschien best goed voor ons allen om ook eens de (nog) niet succesvolle kanten van elkaar te zien. Moeten we wel durven :@ Jij durft! *O*
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 12:06:05 #66
149959 SQ
snelle trees
pi_180937723
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 12:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en _O_ voor het hier plaatsen van de foto terwijl je er onzeker over bent! Misschien best goed voor ons allen om ook eens de (nog) niet succesvolle kanten van elkaar te zien. Moeten we wel durven :@ Jij durft! *O*
alleen zonder hoofd hoor :') dan maakt het me niet uit, lekker anoniem :P
disclaimer
pi_180937737
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 12:06 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

alleen zonder hoofd hoor :') dan maakt het me niet uit, lekker anoniem :P
Ja maar toch..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 12:07:51 #68
149959 SQ
snelle trees
pi_180937761
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 12:06 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ja maar toch..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh maar dat boeit me niet. Het gaat me er meer om dat dat soort foto's niet later tegen me gebruikt kunnen worden :P
disclaimer
pi_180937796
Breng me niet op ideeën :P
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 12:11:03 #70
149959 SQ
snelle trees
pi_180937829
Nou ben ik dapper, en dan ga je nog dreigen ook ;( haal ik ze wel weer weg hoor.
disclaimer
pi_180937857
:D neeeeee!!
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 12:23:44 #72
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_180938032
Sq ik snap dat het je onzeker maakt :*

Met de goede slip valt het denk ik best mee.
pi_180938882
Ik snap best dat je er van baalt hoor. En het zal heus iets bijtrekken in het komende jaar maar sommige rek is er gewoon uit na twee bevallingen enzo. Ik kijk zelf ook erg op tegen huidflappen (soms zo dat ik mezelf saboteer) maar die van mij zullen we anders zijn dan deze denk ik...

Ik bedoel vooral: ik vind het begrijpelijk, en ik vind het niet lelijk, en ik vind dat je er trots op mag zijn, ook al is dat moeilijk.
Kwak
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 13:51:33 #74
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_180939412
Ohh SQ! Zo herkenbaar en _O_ voor de foto s!
En herkenbaar van kwak.. ik ontdekte van de week dat ik ook een huid flap krijg en dat het dus niet meer recht trek... }:|
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_180939653
SQ, buikflap boks. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 14:17:59 #76
149959 SQ
snelle trees
pi_180939939
Veel flapgenoten O+
disclaimer
pi_180940037
Mja, wij zijn ongeveer net zoveel afgevallen nu. Ik was en ben alleen zwaarder. :')
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 14:28:29 #78
149959 SQ
snelle trees
pi_180940162
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 13:51 schreef Barreltje het volgende:
Ohh SQ! Zo herkenbaar en _O_ voor de foto s!
En herkenbaar van kwak.. ik ontdekte van de week dat ik ook een huid flap krijg en dat het dus niet meer recht trek... }:|
nee, nou scheelt het gegeven dat we geen 23 meer zijn natuurlijk ook wel :')
disclaimer
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 14:29:10 #79
149959 SQ
snelle trees
pi_180940182
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 14:22 schreef Lonaa het volgende:
Mja, wij zijn ongeveer net zoveel afgevallen nu. Ik was en ben alleen zwaarder. :')
maar jij bent ook sterker. En hartstikke mooi. Zwaarder of niet.
disclaimer
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 14:29:33 #80
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_180940190
Zelfde gewicht ong als toen ik vertrok
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 14:31:16 #81
149959 SQ
snelle trees
pi_180940231
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 14:29 schreef Cue_ het volgende:
Zelfde gewicht ong als toen ik vertrok
wat goed!
disclaimer
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 14:37:18 #82
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_180940340
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 14:31 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

wat goed!
Hoopte op iets eraf, maar door brood en nuttela was dat natuurlijk niet realistisch
pi_180940375
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 14:29 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

maar jij bent ook sterker. En hartstikke mooi. Zwaarder of niet.
Was ook geen waarde-oordeel, naar mezelf, geloof ik. :)

Ben wel bang dat mn buikflap nog groter wordt want er moeten nog kg's af :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_180940497
Tering fuck. Ik ging sporten en het was horrible maar awesome maar heel naar. Ik wist niet hoe ik het had, hoe ik zonder ongemak kon liggen/staan/zitten. En toen was ik nog niet klaar. :')

Anywee:
O: boterham kaas en komkommer. Banaan
S: horrible work-out.
T: iets met BCAA's. Drankje. Was vies
L: Bruin broodje ham, kaas, komkommer, light mayo
T: 2 biertjes op t terras :9
D: pasta. kip. groente.
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 14:53:25 #85
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_180940602
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
Anyroads, de buik. Ik weet dat het een fwp is. Maar ik had hier van tevoren geloof ik geen rekening mee gehouden. Zeker als ik zit zijn het ineens 4 rollen overtollige huid :') dus daar ben ik nog wel een beetje onzeker over.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
snap dat 't niet leuk is. Zit hier met ongeveer precies hetzelfde. Maar mooi dat je er schijt aan durft te hebben en gewoon bikini aantrekt. Ik durf dat nog niet.
pi_180940649
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 14:53 schreef Cue_ het volgende:

[..]

snap dat 't niet leuk is. Zit hier met ongeveer precies hetzelfde. Maar mooi dat je er schijt aan durft te hebben en gewoon bikini aantrekt. Ik durf dat nog niet.
Ik stond vorige week in mn bikini tusen de (fitte) CrossFitters in het zwembad. Mijn broekje sluit wel heel mooi een en houdt buikflap mooi binnen.

Was een flinke overwinning wel, voor mezelf.

Maar ik merk dat dat steeds beter gaat. Zo draag ik ook korte broeken. Zowel bij het sporten, als buiten. Niet van die je-kunt-de-zakken-aan-de-onderkant-zien korte broeken, maar ergens tot halverwege bovenbeen. :)
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 14:58:28 #87
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_180940678
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 14:56 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik stond vorige week in mn bikini tusen de (fitte) CrossFitters in het zwembad. Mijn broekje sluit wel heel mooi een en houdt buikflap mooi binnen.

Was een flinke overwinning wel, voor mezelf.

Maar ik merk dat dat steeds beter gaat. Zo draag ik ook korte broeken. Zowel bij het sporten, als buiten. Niet van die je-kunt-de-zakken-aan-de-onderkant-zien korte broeken, maar ergens tot halverwege bovenbeen. :)
Lekker bezig! Las idd zoiets laatst van je over 't zwemmen. Nice!

Korte broeken doe ik nu ook. Idd halverwege bovenbeen, anders schuren ze nog altijd :')

Maar bikini nog niet, miss wel nooit of ooit of geen idee
pi_180940793
Buikflap, check. Ik ben ook erg blij met weer wat hogere tailles. :+

Verder ben ik vooral blij met wat mijn lijf kan tegenwoordig, net een halve dag met zooi lopen sjouwen en apparaten aansluiten, en het doet het gewoon zonder honderden pauzes tussendoor en zonder ineens allerlei rare pijntjes. O+

Wel een beetje jammer dat ik vind dat ik voor de supermarkt meer kleren aan moet, rondhobbelen in alleen een sportbh bevalt me met deze temperatuur wel. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 15:13:24 #89
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_180940820
Ik heb de afgelopen twee weken al mijn eigen regels mbt ‘zichtbare huid en lijf’ overtreden. :’) Maar met minimaal 36gr elke dag bleef er heel weinig over van ‘het ziet er niet uit’ en won de drang naar zo min mogelijk aan. ;) Lang leve Vevina wel trouwens. _O_

En... ik zie die mensen toch nooit meer! *O*
Op mijn vriendin en haar nieuwe lover na dan. :’)
***
pi_180940847
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
En thanks O+ Ik vind het overigens beter zo dan strak en 103 kilo, dus overall klaag ik niet zo veel ;)
:Y zo probeer ik er ook naar te kijken. Ik vind het namelijk ook lelijk. Ik noem het ook mijn sad smiley navel :{ En het zal amper nog bij trekken, een buikwandcorrectie is doorgaans de enige echte oplossing. Lieve woorden allemaal hier, maar het is gewoon niet mooi :P Dat je al dat gewicht kwijt bent is ge-wel-dig voor je gezondheid, conditie en ziet er superdepuper uit met kleren aan _O_ Ons daar maar op focussen 8-)

(en ik heb oma vel aan de binnenkant van mijn bovenbenen, dat heb jij zo te zien niet zo (erg): súper lelijk :X nooit echt korte broekjes aan dus)

Hier ook een whoosh. Een lang verwachte, want al sinds 15 juli rond zelfde gewicht gezeten. Weer een nieuw getal op de weegschaal O+

_O_ voor Cue's gewicht en *O* voor iedereen die wel in bikini durft/wil *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_180940870
Zo, even een fatsoenlijke bijleespost, dat schiet er mobiel nogal 'ns bij in.

@Ijs, sjouwen met dit weer? Iew. Ik zweet al bij de gedachte alleen, sterkte!

@Bubs, hoe is het nu met je herstel?

@Hupje, wat rot, daar kun je echt flink beroerd van zijn (recent nieuwe medicatie tegen migraine gekregen, gelukkig na die dag niet meer nodig gehad). Extra vocht binnenkrijgen op andere manieren dan maar? Meloen wil hier altijd wel, of een slush maken, of yoghurt aanlengen tot bijna drinkyoghurt ...

@Lunatic, dat klinkt goed allemaal! En zo'n woosh, al zou ie terugschieten, tis toch even leuk 8-)

@Kwak, ik vind het wel heel cool dat je gewoon gaat zwemmen. En ja, dat zou niet zo beschouwd moeten worden maar normaal moeten zijn, maar ik denk dat dat in de maatschappij wel 'ns anders wordt gezien. Dus you go girl! Dan maar met dresskiniflap (en die moest ik googlen, wist niet dat er zo'n jurkbikinidingen waren). En het lijkt me best rot als je beseft dat je jezelf saboteert omdat je anders met heel veel losse huid zit, da's ook geen tof vooruitzicht -O-

@SQ, goed dat je het al had aangekaart, fijn ook dat het blijkbaar veilig genoeg voelt om dat te doen. En dan ook nog foto's showen, ik vind het stoer van je. Snap wel dat je het niet tof vindt, maar mens, wat zie je er goed uit.

@Cue, zo dan, goed gedaan! Alsnog aardig wat kunnen bewegen? En geen bikini vanwege je buik? Bikini doe ik wel gewoon, maar mijn buik is juist een van mijn sterkere punten. Tis bij mij meer m'n huid wat me dan wat onzeker maakt, maar wederom niet op mijn buik. Dus ja :+

@Lonaa, wat heb je gedaan dan, behalve awesome doodgaan? Korte rokjes/jurkjes/broeken doe ik ook pas sinds een paar jaar. Mijn benen zijn niet heel strak, altijd een mega onzeker punt geweest. En ja, vroeger dus ook met dit weer lange broeken aan...

Ik ben richting Antwerpen gegaan, en daarvoor én daarna nog wat boodschappen. Bij elkaar 98 minuten gefietst dus en zo'n 1.45 u gewandeld/kleding gepast. En dat ging eigenlijk best lekker, bij de boodschappen niks meegenomen, tijdens lunch in het centrum de verse wafellucht en de Mac en Panos genegeerd, bij de Kruidvat ook alle snoepzooi, enkel een proteīnereepje gekocht want honger. En net bij de volgende boodschappen ook weer niks aan snaaiwerk gekocht :) En een nieuwe sportbh gescoord, een die sowieso wel als topje kan (geen haakjes achterop, rits voorop).

Lijstje tot dusver:
O Optimel met lijn/chia/havermout/gedroogd fruit
L Proteīnereep
L2 Bakje gemengde meloen, walnotenbroodje met roomboter
Denk verder een dagje met allerlei hapjes, iig wat wortel met hummus. En nog even hoepelen. Gras bekijk ik morgen wel (vorige keer ben ik er 1.5u mee bezig geweest, ik kan niet zeggen dat ik sta te springen nu :') )
pi_180940917
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 15:13 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb de afgelopen twee weken al mijn eigen regels mbt ‘zichtbare huid en lijf’ overtreden. :’) Maar met minimaal 36gr elke dag bleef er heel weinig over van ‘het ziet er niet uit’ en won de drang naar zo min mogelijk aan. ;) Lang leve Vevina wel trouwens. _O_

En... ik zie die mensen toch nooit meer! *O*
Op mijn vriendin en haar nieuwe lover na dan. :’)
Wat fijn dat je die regels hebt gedumpt. En terecht! Al zou je die mensen vaker zien, moet je dan de rest van je leven in warm weer jezelf verstoppen? Da's toch net zo goed kut (en ja, been there...). Goed bezig dus ^O^
pi_180940963
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 15:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:Y zo probeer ik er ook naar te kijken. Ik vind het namelijk ook lelijk. Ik noem het ook mijn sad smiley navel :{ En het zal amper nog bij trekken, een buikwandcorrectie is doorgaans de enige echte oplossing. Lieve woorden allemaal hier, maar het is gewoon niet mooi :P Dat je al dat gewicht kwijt bent is ge-wel-dig voor je gezondheid, conditie en ziet er superdepuper uit met kleren aan _O_ Ons daar maar op focussen 8-)

(en ik heb oma vel aan de binnenkant van mijn bovenbenen, dat heb jij zo te zien niet zo (erg): súper lelijk :X nooit echt korte broekjes aan dus)

Hier ook een whoosh. Een lang verwachte, want al sinds 15 juli rond zelfde gewicht gezeten. Weer een nieuw getal op de weegschaal O+

_O_ voor Cue's gewicht en *O* voor iedereen die wel in bikini durft/wil *O*
Nou heb ik een beeld van touwtjes waarmee je die sad smiley happy kan maken :') En zo los vel lijkt me echt heel naar, en mogelijk ook nog vervelend dat het gaat zweten of doen. Maar die foto van je pas, dat was wmb een prima korte broek en stond je goed!

Yay voor je whoosh! Ik zou die wel willen, maar doel is op het moment normaal doen, dus ook af en toe koekjes en ijs en weetikwat, maar dan dus niet doorslaan. Om echt af te vallen zou ik dat beter laten (maar dan dus risico dat ik die kant op weer doorsla). Nu wel aandacht aan meer eiwit, ik ben nogal van de koolhydraten :9
pi_180940992
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 15:24 schreef Holyme het volgende:

Nou heb ik een beeld van touwtjes waarmee je die sad smiley happy kan maken :') En zo los vel lijkt me echt heel naar, en mogelijk ook nog vervelend dat het gaat zweten of doen. Maar die foto van je pas, dat was wmb een prima korte broek en stond je goed!

Yay voor je whoosh! Ik zou die wel willen, maar doel is op het moment normaal doen, dus ook af en toe koekjes en ijs en weetikwat, maar dan dus niet doorslaan. Om echt af te vallen zou ik dat beter laten (maar dan dus risico dat ik die kant op weer doorsla). Nu wel aandacht aan meer eiwit, ik ben nogal van de koolhydraten :9
Dat was een korte broek tot net over de knie. Ik zou wel eens zo'n echt kort broekje aan willen O+ Maar dat kan echt niet :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_180941036
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 15:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat was een korte broek tot net over de knie. Ik zou wel eens zo'n echt kort broekje aan willen O+ Maar dat kan echt niet :X
Ah, zo'n broekje als ik hier heb liggen en bij hoge uitzondering aantrek als het én tyfusheet is én ik heel hard ga fietsen en dus voorbij sjees :P Een hipster slipje is net zo groot, dat idee. Net in de stad nog op gelet, zķveel meisjes en vrouwen die cellulitis hebben, zelfs de strakke exemplaren. En toch trok ik m'n rokje wat lager toen ik mezelf in een etalage zag lopen. Ik hoop dat krachttraining gaat helpen, maar als je huid echt los hangt... Balen! :*
pi_180941085
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 15:30 schreef Holyme het volgende:

Ah, zo'n broekje als ik hier heb liggen en bij hoge uitzondering aantrek als het én tyfusheet is én ik heel hard ga fietsen en dus voorbij sjees :P Een hipster slipje is net zo groot, dat idee. Net in de stad nog op gelet, zķveel meisjes en vrouwen die cellulitis hebben, zelfs de strakke exemplaren. En toch trok ik m'n rokje wat lager toen ik mezelf in een etalage zag lopen. Ik hoop dat krachttraining gaat helpen, maar als je huid echt los hangt... Balen! :*
Volgens mij hebben alle vrouwen wel wat cellulitis. Dat wordt gewoon weg gepaintbrushed op foto's in tijdschriften en zo :+ Daar zit ik niet zo mee. Het rimpelvel, da's lelijk.

Maar heel erg veel jompels *O* voor alle meiden die wel gewoon half bloot de straat op durven en zich niets aantrekken van wat men zou kunnen vinden O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_180941116
Wat een trollen CotS! Goed dat je je er niet door laat tegenhouden!

Stoer SQ, dat je de foto’s hier post! En goeie benen wel :9

Hier ook een buikflap sinds de bevalling :( is niet gek en ook nog maar 10 weken geleden bevallen, hij is al een stuk minder maar hoop wel dat ie weggaat :')

Ik snap dat gezond eten doorgaans duurder is dan ongezond, maar ruim drie euro voor sla met wat rauwkost er doorheen gehusseld vind ik écht niet ok.
pi_180941145
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 15:35 schreef Isabeau het volgende:

Maar heel erg veel jompels *O* voor alle meiden die wel gewoon half bloot de straat op durven en zich niets aantrekken van wat men zou kunnen vinden O+
Dit :Y *O*
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 17:49:33 #99
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_180943626
Sowieso altijd *O* voor vrouwen die halfnaakt over straat gaan.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_180944263
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 15:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:Y zo probeer ik er ook naar te kijken. Ik vind het namelijk ook lelijk. Ik noem het ook mijn sad smiley navel :{ En het zal amper nog bij trekken, een buikwandcorrectie is doorgaans de enige echte oplossing. Lieve woorden allemaal hier, maar het is gewoon niet mooi :P Dat je al dat gewicht kwijt bent is ge-wel-dig voor je gezondheid, conditie en ziet er superdepuper uit met kleren aan _O_ Ons daar maar op focussen 8-)

(en ik heb oma vel aan de binnenkant van mijn bovenbenen, dat heb jij zo te zien niet zo (erg): súper lelijk :X nooit echt korte broekjes aan dus)

Hier ook een whoosh. Een lang verwachte, want al sinds 15 juli rond zelfde gewicht gezeten. Weer een nieuw getal op de weegschaal O+

_O_ voor Cue's gewicht en *O* voor iedereen die wel in bikini durft/wil *O*
Mja dat “het is gewoon niet mooi” ben ik het dus oprecht niet mee eens. Bij vlagen heb ik dat idee nog, en dan denk ik fuckit ik blijf lekker dik. Maar in de kern ben ik het er niet mee eens dat het niet mooi is.

Ik kijk expres op instagram naar mensen met huid en flappen en dikke rollen en alles. En ik ga het steeds minder lelijk vinden. We zijn met zijn allen gewoon geconditioneerd om het lelijk te vinden en ik schop daar echt tegenaan tegemwoordig. Want wat ik lelijk heb leren vinden kan ik ook mooi leren vinden.

Ik was dus ook echt hartstikke comfortable in mn bikini net (ok dresskini). Iets monder comfortable bij de gewoonte in Denemarken om
Je voor en na het zwemmen bloot te wassen en douchen, in zo’n groot hok. Maar dat is meer mijn preutsheid :')
Kwak
  Redactie Sport zaterdag 4 augustus 2018 @ 19:02:52 #101
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_180945626
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 15:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Volgens mij hebben alle vrouwen wel wat cellulitis. Dat wordt gewoon weg gepaintbrushed op foto's in tijdschriften en zo :+ Daar zit ik niet zo mee. Het rimpelvel, da's lelijk.

Maar heel erg veel jompels *O* voor alle meiden die wel gewoon half bloot de straat op durven en zich niets aantrekken van wat men zou kunnen vinden O+
Ik heb ergens ook een putje en wat aderen en straie wat normaliter weggeshopt zou worden. Daar hoef je niet eens 'dik' voor te zijn (geweest). :+ Dat is natuur.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_180946025
Ik ben een gezegend mens zonder cellulitis *O* of ik zie het gewoon niet bij mezelf (houdt me aub in die droom, vind ik een fijne, vind mezelf al lelijk zat). Wel heb ik complete snelwegen aan straie op mijn buik en lovehandles en waar niet... Daar schaam ik me dood voor, maar het houdt me niet tegen om niet te dragen wat ik wil
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180946113
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 18:11 schreef kwakz0r het volgende:
Iets monder comfortable bij de gewoonte in Denemarken om
Je voor en na het zwemmen bloot te wassen en douchen, in zo’n groot hok. Maar dat is meer mijn preutsheid :')
Dát vond ik ook maf daar, hoewel ik me toch wekelijks meerdere keren omkleed in een groepskleedlokaal.
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 19:34:45 #104
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_180946411
@HolyMe langzaam aan de gaatjes zijn aan het dichtgroeien. Duizeligheid lijkt wat minder te worden. Met wat meer carbs. Eens kijken of dat zo blijft. Alleen de weegschaal in de gaten houden :X.

En dan heb je een bwc en dan heb je nog een rolletje vooral rechts :X. Ik hoop dat het nog weg gaat trekken ben alleen bang van niet. Ook boven mijn navel lijkt het losser. Het hoeft niet compleet strak maar dit is best lelijk.
Ga ik van de week wel vragen. Maar goed genezen is nu het belangrijkste!
pi_180946525
Is t niet ook nog gezwollen? Er treedt volgens mij wel vaak nog wat verslapping op later, maar niet zo snel al.

Zit t rolletje meer aan de zijkant of voorop?
Kwak
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 19:55:25 #106
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_180946930
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 19:40 schreef kwakz0r het volgende:
Is t niet ook nog gezwollen? Er treedt volgens mij wel vaak nog wat verslapping op later, maar niet zo snel al.

Zit t rolletje meer aan de zijkant of voorop?
Voorop nog wel wat gezwollen maar niet zo erg dat het zou moeten gaan hangen. Als ik mijn wondjes moet doen moet ik het echt strak trekken. Het echte resultaat zie je pas tussen de 6 en 12 maanden weet ik wel. Maar of dit wegtrekt :X. Het is al 100x beter als dat het was hoor maar wel een beetje jammer.
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 19:58:05 #107
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_180946994
Oh, dat is wel balen Bubs, je hoopt dan toch dat het dan ook meteen goed is...


Ik heb dit badpak trouwens: https://www.bonprix.nl/pr(...)akjurk-zwart-937425/

Best leuk vind ik zelf, maar als droog, dan is ie in de zon heel heet. En als nat dan best irritant en koud soms, die natte kledder om je heen. :’)

En ik had een bikini-top met wat vulling erin, maar dat was ook geen succes. :x Daar bleef water uit komen. K-k-koud! Of anders sta je steeds je tieten uit te knijpen, ook niet charmant. :D

Dus toen gauw bij de decathlon zo’n simpel driehoek-topje gehaald. :+

Hier als D quesadillas en een salade. Altijd lastig zo onderweg.
***
pi_180947918
O: maisbrood met halvarine en hagelslag
T: galiameloen
L: omelet met veel groenten, 1 snee brood
T: cornetto, augurk/wortel/paprika/tomaatjes
D: aardappelsalade met worstje
T:
  Licht Ontvlambaar zaterdag 4 augustus 2018 @ 20:40:30 #109
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_180947994
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
Anyroads, de buik. Ik weet dat het een fwp is. Maar ik had hier van tevoren geloof ik geen rekening mee gehouden. Zeker als ik zit zijn het ineens 4 rollen overtollige huid :') dus daar ben ik nog wel een beetje onzeker over.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goed lijf!! Ben serieus jaloers hoor :Y

Ik heb overigens het merendeel van de tijd lak aan wat ‘men’ buiten van me vindt. Ik heb twee weken lang elke dat de halve ochtend in mijn Hunkemöller pyjamabroekje (da’s kort :X ) en shirtje over de camping gehobbeld. En nee, ik heb echt niet zulke mooie benen als SQ. Maar ach...

[ Bericht 15% gewijzigd door Sjeen op 04-08-2018 20:45:49 ]
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_180949927
Sq wauw en je benen O+
pi_180949968
Sq wat heb je een mooi lijntje zeg! En :* voor je buikflapje. Ik snap het. Maar jeetje wat heb jij een werk verricht!

Ik heb zojuist, na een heerlijk etentje met mn man, een trap onder mn hol gehad van een kassatroel.

ĢHet is zeker een warme zomer voor je, zo met die buikģ

:’(

Ik had me nog zo opgedirkt. :’(

Ik vind het zo stom dat het altijd zo vreselijk op mn buik gaat zitten. Magoed. Vanaf nu eet ik uit kinderschaaltjes/bordjes (kleinere porties), ga ik twee glazen water drinken voor mn eten en twee keer pw sporten. En iets gevats bedenken om tegen zulke mensen te zeggen.
pi_180951563
Wat is dát nu voor opmerking, Roomsnoes :o Of dacht ze dat je zwanger was? Want tegen een zwangere kan je wel zo'n opmerking maken :+ Maar dan moet je wel zeker weten dat iemand zwanger is en niet gewoon mollig.

Ik doe overigens vooral niet aan kleine porties. Ik heb zelfs grotere borden en van die prachtige grote sushi-bowl-kommen aangeschaft O+ Alle groente moet er namelijk in/op passen! :D Vééél groente, weinig van de rest. Dat past niet op een kinderbord.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_180954280
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 23:49 schreef Isabeau het volgende:
Wat is dát nu voor opmerking, Roomsnoes :o Of dacht ze dat je zwanger was? Want tegen een zwangere kan je wel zo'n opmerking maken :+ Maar dan moet je wel zeker weten dat iemand zwanger is en niet gewoon mollig.

Ik doe overigens vooral niet aan kleine porties. Ik heb zelfs grotere borden en van die prachtige grote sushi-bowl-kommen aangeschaft O+ Alle groente moet er namelijk in/op passen! :D Vééél groente, weinig van de rest. Dat past niet op een kinderbord.
Ze dacht dat ik zwanger was.

Ik eet wel echt te grote porties. Vooral op mn werk, daar krijgen we een warme lunch en dan schep ik echt te veel op.
  zondag 5 augustus 2018 @ 08:09:30 #114
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_180954366
Ik merk dat mijn broeken te groot worden dus er zullen wel kilo's af zijn.

Vandaag pinguins in Betty's Bay en naar Pringle Bay (ik moet er steeds om giechelen want eet wel eens Pringles) :9 ;)

Morgen naar een ander verblijf in Kommetjie.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_180954502
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2018 07:47 schreef Roomsnoes het volgende:

Ze dacht dat ik zwanger was.

Ik eet wel echt te grote porties. Vooral op mn werk, daar krijgen we een warme lunch en dan schep ik echt te veel op.
Dagelijks op je werk geen controle hebben over je lunch :o Ik zou daar spontaan een tic van krijgen of zo :o

Je bent vast ook lekker actief nu, sararaats! Heel veel plezier vandaag. Je tijdzone is geloof ik nu niet anders, toch? Of een uur anders?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 5 augustus 2018 @ 08:57:18 #116
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_180954656
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 08:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dagelijks op je werk geen controle hebben over je lunch :o Ik zou daar spontaan een tic van krijgen of zo :o

Je bent vast ook lekker actief nu, sararaats! Heel veel plezier vandaag. Je tijdzone is geloof ik nu niet anders, toch? Of een uur anders?
Nee hetzelfde. In het winteruur is het hier een uur later dan in Belgie/Nederland.

Lekker actief idd. De Suspension Bridge in de Tsisikamma was het intensiefst.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_180954766
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2018 08:57 schreef sararaats het volgende:

Nee hetzelfde. In het winteruur is het hier een uur later dan in Belgie/Nederland.

Lekker actief idd. De Suspension Bridge in de Tsisikamma was het intensiefst.
Ik vroeg me al af of ze zomer/wintertijd kennen, vandaar de vraag over een uur eerder of later :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_180954825
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 08:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dagelijks op je werk geen controle hebben over je lunch :o Ik zou daar spontaan een tic van krijgen of zo :o

Je bent vast ook lekker actief nu, sararaats! Heel veel plezier vandaag. Je tijdzone is geloof ik nu niet anders, toch? Of een uur anders?
Nou ja, ik hķef het niet te eten natuurlijk. Ik werk in een kdv en onze lunch is dezelfde als voor de kinderen. Warm eten en vaak lekker dus dan ert ik snel te veel.
pi_180954860
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2018 09:22 schreef Roomsnoes het volgende:

Nou ja, ik hķef het niet te eten natuurlijk. Ik werk in een kdv en onze lunch is dezelfde als voor de kinderen. Warm eten en vaak lekker dus dan ert ik snel te veel.
Ik liep coschappen in een ziekenhuis waar de co's gratis aten in het restaurant :') Elke middag had ik dus een warme maaltijd met een toetje en soms nog wat extra's :X Maar ik was blij toen ik er weg was :+ Het was heerlijk. Het was gratis. Maar het was niet goed voor mijn lijn _O- (want 's avonds bij vriend thuis ook weer warm eten 8-) ) Dus ik snap je wel :Y

Ik was vannacht aan het rondkijken op internet naar yogastudio's. Mijn conclusie: het zijn er zoveel, dat als ik bij elke studio een gratis eerste les of een introductieles voor 5 euro ga doen dan kan ik wekenlang goedkoop yoga doen 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_180954913
@Bubs, he bah, wat balen... Dat verwacht je ook niet. Ik duim voor je dat het geweldig naar wens bijtrekt :)

@BE, weet je, ik denk dat voor mij zo'n badpakjurkje meer de aandacht zou trekken dan een bikini. Dus als het is omdat je een lichaamsdeel niet zo graag toont, dan valt het misschien juist meer op in zo'n badpak. Misschien dat die gedachte helpt om voortaan makkelijker een bikini aan te doen?

@Roomsnoes, wat een stomme opmerking! :{

Ik begin vandaag met Optimel met muesli/chia/lijnzaad. En hoofdpijn, ik gok omdat ik vannacht zeker 5x eruit moest om te plassen. Ik denk dat wordt een mooie op de weegschaal :7 Maar nee, iets aangekomen :') Volkomen normale schommeling van 0.2, maar niet verwacht, normaliter heeft zo'n nacht ander resultaat. Nu eerst maar weer vocht bijtanken.
  zondag 5 augustus 2018 @ 09:43:15 #121
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_180955111
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 09:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vroeg me al af of ze zomer/wintertijd kennen, vandaar de vraag over een uur eerder of later :Y
:)

Ontbijt: 2 boterhammetjes (letterlijk mini bammetjes) met ham en een paar sneetjes bananenbrood.

Grtjs
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  zondag 5 augustus 2018 @ 09:58:08 #122
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_180955331
@HolyMe, ik denk dat je daar wel eens gelijk in kan hebben! :o Het schreeuwt ‘ik wil mijn lijf verhullen’ natuurlijk. :D

O: vieze dubbele boterham met salami-achtig iets
T: appel

Dat brood is volkorenbrood uit een zak in Frankrijk. Gadver wat goor. :o Kleffe hap. Gelukkig zijn we rond lunchtijd thuis. Gelijk lekker brood halen!
***
  zondag 5 augustus 2018 @ 10:00:49 #123
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_180955368
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2018 09:30 schreef Holyme het volgende:
@Bubs, he bah, wat balen... Dat verwacht je ook niet. Ik duim voor je dat het geweldig naar wens bijtrekt :)

@BE, weet je, ik denk dat voor mij zo'n badpakjurkje meer de aandacht zou trekken dan een bikini. Dus als het is omdat je een lichaamsdeel niet zo graag toont, dan valt het misschien juist meer op in zo'n badpak. Misschien dat die gedachte helpt om voortaan makkelijker een bikini aan te doen?

@Roomsnoes, wat een stomme opmerking! :{

Ik begin vandaag met Optimel met muesli/chia/lijnzaad. En hoofdpijn, ik gok omdat ik vannacht zeker 5x eruit moest om te plassen. Ik denk dat wordt een mooie op de weegschaal :7 Maar nee, iets aangekomen :') Volkomen normale schommeling van 0.2, maar niet verwacht, normaliter heeft zo'n nacht ander resultaat. Nu eerst maar weer vocht bijtanken.
Mee eens! Ik baal ook van die flap, loop liever met hoge bikinislip in mijn blote buik.

Ik heb zo’n soort ding



Alleen dan met een stom plasticmetalen versiersel middenvoor wat er niet af kan, en hij zit bij mij niet los om mijn lijf maar zit juist vrij formfitting dus ik lijk alleen maar nog dikker dan ik ben. Een soort worst! En hij was fakking duur (maar destijds in de grote maten speciaalzaak het enige wat ik paste en ik had direct iets nodig). Het broekje zit wel heeeeel fijn. Dus als ik ergens een top in de goede maat vind (tankini geen optie, die rollen omhoog op mijn buik)
Kwak
pi_180955377
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 22:28 schreef Roomsnoes het volgende:
Sq wat heb je een mooi lijntje zeg! En :* voor je buikflapje. Ik snap het. Maar jeetje wat heb jij een werk verricht!

Ik heb zojuist, na een heerlijk etentje met mn man, een trap onder mn hol gehad van een kassatroel.

ĢHet is zeker een warme zomer voor je, zo met die buikģ

:’(

Ik had me nog zo opgedirkt. :’(

Ik vind het zo stom dat het altijd zo vreselijk op mn buik gaat zitten. Magoed. Vanaf nu eet ik uit kinderschaaltjes/bordjes (kleinere porties), ga ik twee glazen water drinken voor mn eten en twee keer pw sporten. En iets gevats bedenken om tegen zulke mensen te zeggen.
Wat een klote opmerking *dikke knuffel* Trek het je niet aan :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 5 augustus 2018 @ 10:02:10 #125
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_180955390
Ik draag meestal een tankini maar zwem niet graag.

Wandelen ❤
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_180955422
Ik draag gewoon een bikini. Schijt aan de wereld en mijn lijf *O*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 5 augustus 2018 @ 10:14:44 #127
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_180955575
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 10:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik draag gewoon een bikini. Schijt aan de wereld en mijn lijf *O*
Zo is dat!

Morgen pinguins ipv vandaag. Het ligt op de route naar Kommetjie.

Dus vandaag rustig dagje.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_180955583
Bikini, badpak of tankini ik kan in alle soorten wel iets vinden dat ik mooi vind.
Het gevolg is dat ik veelste veel zwemkleding heb :D
pi_180955657
Halve kg erbij want spareribs :9 en bier :9

Vandaag rustdag. Spierpijn :')

O: tunamelt.
L: dunno yet
D: de pasta van gisteren
Sterkheidsbaas van alles.
pi_180955685
@BE, nou, dus dat! :)

@Kwak, lijkt me rot als je niks passends kan vinden wat ook nog je smaak is. En waarschijnlijk ook nog vele malen duurder dan de gemiddelde maten.

Weet je, soms vergelijk ik makkelijk met de maatschappelijk gewenste looks (bij gebrek aan betere omschrijving). En dan is er al-tijd wel iets te zemmelen over mijn lichaam.
Wat voor mij helpt is bedenken dat ik geen lichaam ben en een ziel heb (of geest, spirit, hoe je het ook wil noemen), maar dat ik een ziel ben en een lichaam heb. En op een of andere manier maakt dat ik mijn lichaam meer waardeer, en mijn ziel het beste wens. Dus ook korte kleding aan als het warm is, om maar eens wat te noemen, want mijn ziel voelt zich prettiger in een lichaam op koelere temperatuur. Terwijl de andere kant op ik sneller denk aan wat 'mooi' is. Klinkt misschien vaag, maar maakt dat ik mijn lijf een stuk mooier vind :)
pi_180955873
Dat is ook wel balen kwakzor dat het niet past en niet je smaak is.

Collage van mij in bikini
Weg
Haal ze straks weer weg nu quoten graag.

[ Bericht 22% gewijzigd door F_r op 05-08-2018 20:12:36 ]
pi_180955897
Oh wauw.... jij bent echt superslank
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180955900
Als wedstrijdzwemmer ben ik badpakken gewend, dus ik voel me altijd bloot als ik in bikini ga. Bij het inpakken voor de vakantie kwam ik er ook nog achter dat de bikini die ik dacht te hebben stuk was, dus ik heb alleen nog een oude flodderbikini. Gelukkig niet gezwommen op vakantie, alleen pootjebaden in een bergmeertje O+

Geen hoofdpijn bij het opstaan vanochtend *O* Even kijken hoe het vandaag gaat en dan misschien vanavond een rondje hardlopen.
  Redactie Sport zondag 5 augustus 2018 @ 10:43:12 #134
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_180955911
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 10:42 schreef Hupje het volgende:
Als wedstrijdzwemmer ben ik badpakken gewend, dus ik voel me altijd bloot als ik in bikini ga. Bij het inpakken voor de vakantie kwam ik er ook nog achter dat de bikini die ik dacht te hebben stuk was, dus ik heb alleen nog een oude flodderbikini. Gelukkig niet gezwommen op vakantie, alleen pootjebaden in een bergmeertje O+

Geen hoofdpijn bij het opstaan vanochtend *O* Even kijken hoe het vandaag gaat en dan misschien vanavond een rondje hardlopen.
Jij bent ook wedstrijdzwemmer? :D *O*
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_180955924
Ja, maar niet meer zo actief als 'vroeger', hoor :D
  zondag 5 augustus 2018 @ 10:46:50 #136
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_180955969
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2018 10:25 schreef Holyme het volgende:
@BE, nou, dus dat! :)

@Kwak, lijkt me rot als je niks passends kan vinden wat ook nog je smaak is. En waarschijnlijk ook nog vele malen duurder dan de gemiddelde maten.

Weet je, soms vergelijk ik makkelijk met de maatschappelijk gewenste looks (bij gebrek aan betere omschrijving). En dan is er al-tijd wel iets te zemmelen over mijn lichaam.
Wat voor mij helpt is bedenken dat ik geen lichaam ben en een ziel heb (of geest, spirit, hoe je het ook wil noemen), maar dat ik een ziel ben en een lichaam heb. En op een of andere manier maakt dat ik mijn lichaam meer waardeer, en mijn ziel het beste wens. Dus ook korte kleding aan als het warm is, om maar eens wat te noemen, want mijn ziel voelt zich prettiger in een lichaam op koelere temperatuur. Terwijl de andere kant op ik sneller denk aan wat 'mooi' is. Klinkt misschien vaag, maar maakt dat ik mijn lijf een stuk mooier vind :)
I like your thinking. *;
***
pi_180956057
Ik ga morgen ook een "voor" foto maken. En dan elke tien kilo eraf een foto. Dan kan ik op den duur ook een mooie collage maken. Even er vanuit gaande dat het afvallen lukt

Lijstje voor vandaag:
O. 2 boterhammen pindakaas
L. 6 crackers
T. Zo'n breakerzakje yoghurt (of hoe het ook heet).
D. Aardappeltjes, sperzieboontjes en wat kip (ze hebben geen vegaburgers hier)
T. Aardbeitjes en 2 crackers

Even restjes opmaken in het vakantiehuis
(het zijn van die kleine crackers van 55kcal, dus 's avonds twee, anders krijg ik honger. Morgen gewoon kwark met fruit en lijnzaad)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Redactie Sport zondag 5 augustus 2018 @ 10:57:48 #138
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_180956167
:')

Lekker de hele tijd in het verkeerde topic posten
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zondag 5 augustus 2018 @ 16:01:24 #139
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_180961077
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2018 10:57 schreef DeLuna het volgende:
:')

Lekker de hele tijd in het verkeerde topic posten
huh zat je bij gezond slank ofzo?

Slankie hoor FR!

Ik hoefde geen medelijden hoor dames. Ik heb heerlijk gezwommen in mn boerkini :+ en vind vast nog weleens een ander topje.
Kwak
pi_180961285
Ik heb een theorie over wedstrijdzwemmers (die overigens niet wetenschappelijk is :7 ). Ik was er ook één. En al die meiden van de club van vroeger zijn al-le-maal te dik, net als ik. Denk aan Erika Terpstra!
:( Doe je dochter niet op wedstrijdzwemmen :(
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 5 augustus 2018 @ 16:14:12 #141
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_180961323
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 16:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een theorie over wedstrijdzwemmers (die overigens niet wetenschappelijk is :7 ). Ik was er ook één. En al die meiden van de club van vroeger zijn al-le-maal te dik, net als ik. Denk aan Erika Terpstra!
:( Doe je dochter niet op wedstrijdzwemmen :(
Volgens mij is er best wat wetenschappelijke literatuur over oud-sporters die overgewicht krijgen. Met name sporters met veel spiermassa zoals zwemmers en krachtsporters. Die hebben idd grotere kans om dik te worden (doordat onderhoud heel snel afneemt en eetgewoontes minder snel).
Kwak
pi_180961495
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 16:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een theorie over wedstrijdzwemmers (die overigens niet wetenschappelijk is :7 ). Ik was er ook één. En al die meiden van de club van vroeger zijn al-le-maal te dik, net als ik. Denk aan Erika Terpstra!
:( Doe je dochter niet op wedstrijdzwemmen :(
Serieus? Ik ken een iemand die aan wedstrijd zwemmen deed en die heb ik leren kennen bij de eetstoornistherapie. Dik was ze zeker niet (maar ook niet erg dun) alleen wel enorme eetproblemen en eetbuien
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Redactie Sport zondag 5 augustus 2018 @ 17:01:15 #143
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_180962064
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2018 16:01 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

huh zat je bij gezond slank ofzo?

Slankie hoor FR!

Ik hoefde geen medelijden hoor dames. Ik heb heerlijk gezwommen in mn boerkini :+ en vind vast nog weleens een ander topje.
Nee ik volg alle EK's ook maar dit topic stond ook nog open _O-
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Redactie Sport zondag 5 augustus 2018 @ 17:02:31 #144
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_180962097
Ik ken anders meer oudklasgenoten die niet hebben gezwommen die dik zijn dan oudwedstrijdzwemsters.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_180963005
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2018 16:14 schreef kwakz0r het volgende:

Volgens mij is er best wat wetenschappelijke literatuur over oud-sporters die overgewicht krijgen. Met name sporters met veel spiermassa zoals zwemmers en krachtsporters. Die hebben idd grotere kans om dik te worden (doordat onderhoud heel snel afneemt en eetgewoontes minder snel).
Ja, ik weet wat de oorzaak is :P
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 5 augustus 2018 @ 17:43:54 #146
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_180963047
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 17:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, ik weet wat de oorzaak is :P
Oh sorry, mijn antenne staat niet aan geloof ik....
Kwak
pi_180964072
Ik was niet megaturbosuper fanatiek vroeger trouwens, wel gedreven maar nooit bij een 'grote' club gezwommen ofzo. Bij de club waar ik nu zwem valt het me trouwens wel op hoe stevig de oudste meiden (senioren, niet de masters) zijn.
En trouwens, ik heb wel altijd heel veel lol gehad bij de zwemvereniging, dat had ik voor geen goud willen missen. Ook nu bij de masters vind ik het wel gezellig, dat is (nog steeds) wel een extra motivatie.
  Redactie Sport zondag 5 augustus 2018 @ 19:01:39 #148
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_180964424
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 18:44 schreef Hupje het volgende:
Ik was niet megaturbosuper fanatiek vroeger trouwens, wel gedreven maar nooit bij een 'grote' club gezwommen ofzo. Bij de club waar ik nu zwem valt het me trouwens wel op hoe stevig de oudste meiden (senioren, niet de masters) zijn.
En trouwens, ik heb wel altijd heel veel lol gehad bij de zwemvereniging, dat had ik voor geen goud willen missen. Ook nu bij de masters vind ik het wel gezellig, dat is (nog steeds) wel een extra motivatie.
Ga je ook naar de ONMK's enzo?
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_180968273
quote:
10s.gif Op zondag 5 augustus 2018 19:01 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ga je ook naar de ONMK's enzo?
Nee, met een kleine vind ik het zonde van mijn tijd om hele dagen in een zwembad door te brengen. Ik doe nu alleen mee met onderlinge wedstrijdjes van mijn vereniging. Misschien als peuter wat groter is, dat ik het wel weer ga doen. Het beste wat ik ooit gepresteerd heb trouwens is een 4e plek op de GWBK hoor (en nog wat buiten de KNZB), dus weinig spannends :')

Lijstje van een ontzettende niksdoe dag:
O: meergranen afbakbroodje met jam
T: galiameloen, 1 Chokotoff
L: omelet met groenten, brood
T: waspeen, augurk, komkommer
D: kipkluifjes met salade en stokbrood, vanilleijs
T: 1 koekje
pi_180968939
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 16:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een theorie over wedstrijdzwemmers (die overigens niet wetenschappelijk is :7 ). Ik was er ook één. En al die meiden van de club van vroeger zijn al-le-maal te dik, net als ik. Denk aan Erika Terpstra!
:( Doe je dochter niet op wedstrijdzwemmen :(
Allemaal ja?
Lijkt me nogal sterk.
CICO
pi_180971809
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 16:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een theorie over wedstrijdzwemmers (die overigens niet wetenschappelijk is :7 ). Ik was er ook één. En al die meiden van de club van vroeger zijn al-le-maal te dik, net als ik. Denk aan Erika Terpstra!
:( Doe je dochter niet op wedstrijdzwemmen :(
Wat is de theorie dan?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_180972857
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2018 23:51 schreef La_Tramposa het volgende:

Wat is de theorie dan?
Dat je te dik wordt nadat je aan wedstrijdzwemmen hebt gedaan. Gewend aan hoog energieverbruik, veel spieren en hoog metabolisme. En dan stoppen. En dan gaat het dus mis, omdat je gewend was aan veel eten en je spierweefsel minder wordt = lager basaalmetabolisme. Ik werd ook pas echt dik toen ik stopte met zwemmen. Van 3 pittige trainingen per week naar 0 8-) Heb ook echt zo'n zwem-postuur: brede schouders en brede heupen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_180973776
Vandaag netto 0 kcal op :+
  maandag 6 augustus 2018 @ 08:53:33 #154
248821 Rauw.
op je bord.
pi_180975512
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 16:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een theorie over wedstrijdzwemmers (die overigens niet wetenschappelijk is :7 ). Ik was er ook één. En al die meiden van de club van vroeger zijn al-le-maal te dik, net als ik. Denk aan Erika Terpstra!
:( Doe je dochter niet op wedstrijdzwemmen :(
Zo ken ik ook vechtsporters die hetzelfde ervaren. Aan de ene kant wel een logisch gevolg natuurlijk.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 6 augustus 2018 @ 09:00:09 #155
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_180975600
+1 na 2,5wk vakantie valt me heel erg mee. :s)
***
  maandag 6 augustus 2018 @ 09:06:03 #156
149959 SQ
snelle trees
pi_180975648
Wauw, dat is zéér netjes be! _O_

Ik had na een bescheiden eetbui gisteren al +0.8 :')
disclaimer
pi_180975688
Oh ik heb ook heel mijn leven bij de reddingsbrigade/wedstrijdzwemmen gezeten... Hmm nu je het zegt he...
I solemnly swear i'm up to no good
pi_180975788
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 09:06 schreef Stormqueen het volgende:
Wauw, dat is zéér netjes be! _O_

Ik had na een bescheiden eetbui gisteren al +0.8 :')
Wij O+

Ik ga zo de schade van mijn weekend bekijken.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_180975816
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 09:00 schreef Brighteyes het volgende:
+1 na 2,5wk vakantie valt me heel erg mee. :s)
Dat is niks joh *O* Vocht en zo. Leuke vakantie gehad?

Gisteren een ontdekking gedaan. Ik heb tricepsen (?). Musculi triceps. Serieus. Ik deed gisteren een badmuts op bij een spiegel en dacht: hey! Waar waren jullie mijn hele leven? :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 6 augustus 2018 @ 09:23:25 #160
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_180975913
Vakantie was heerlijk. :Y Echt heel erg uitgerust en ontspannen.

En nu mag ik zo naar de bedrijfsarts :’) om er maar meteen weer in te komen. :P
***
pi_180975939
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 09:23 schreef Brighteyes het volgende:
Vakantie was heerlijk. :Y Echt heel erg uitgerust en ontspannen.

En nu mag ik zo naar de bedrijfsarts :’) om er maar meteen weer in te komen. :P
Nou, dan kan je die in ieder geval zeggen dat niet-werken een hele verademing is 8-) Sterkte :*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_180976106
Dit weekend wel wat gesnaaid maar weinig impact op de weegschaal. Ik klaag niet. Er komt morgen vast een wraakkilo :P En op zich viel het heel erg mee. Tegenwoordig eten we geen zak snoep meer leeg in een paar minuten. Nu was er nog wat over van de logee en dat hebben we wel opgegeten verdeeld over drie dagen.

Morgen een afspraak bij de ha want ik ging daarnet bijna van mijn graatje. Dat is al een paar keer voorgekomen de laatste weken. Ook als ik te snel opsta ben ik duizelig. Ik gaf de warmte de schuld maar net was het toen ik de hond uitliet op een druk kruispunt en dat vind ik gevaarlijk. Ik voel me nu ook echt een beetje vreemd. Alsof ik een flinke migraine moet krijgen.

o: hüttenkäse en hennepzaad
t: een banaan
l: twee boterhammen, 1 met kaas en 1 met pittige hummus. Misschien combineer ik de twee
t: weet ik nog niet
d: een salade van verschillende soorten bonen, mango, vegastukjes, limoen, koriander in taco's.
t: perenijsje
pi_180976124
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 09:00 schreef Brighteyes het volgende:
+1 na 2,5wk vakantie valt me heel erg mee. :s)
Netjes *O*

Lijstje voor vandaag:
O: groene smoothie
T: havermoutreep
L: kikkererwtensalade
T: paprika
D: tortellini met saus van heel veel groente
T: kwark met pure hagelslag
pi_180976137
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 09:23 schreef Brighteyes het volgende:
Vakantie was heerlijk. :Y Echt heel erg uitgerust en ontspannen.

En nu mag ik zo naar de bedrijfsarts :’) om er maar meteen weer in te komen. :P
Sterkte *knuffel*
pi_180976246
Succes be
pi_180976282
Hmm. Gewicht is prima.

O: tunamelt
S: horrible work-out ;(
T: wheyshakie
L: dunno
D: gebakken aardappels, lamsburger, broccoli.
T: dunno.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_180976373
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 09:23 schreef Brighteyes het volgende:
Vakantie was heerlijk. :Y Echt heel erg uitgerust en ontspannen.

En nu mag ik zo naar de bedrijfsarts :’) om er maar meteen weer in te komen. :P
Ow... veel sterkte en succes :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180976396
Ik vrees een beetje voor de weegschaal, maar ach :) gewoon gezond leven en dan komt alles weer goed
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 6 augustus 2018 @ 09:51:09 #169
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_180976442
Kom net bij de fysio vandaag, mag de komende twee weken niet sporten....
  maandag 6 augustus 2018 @ 09:52:34 #170
149959 SQ
snelle trees
pi_180976476
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 09:51 schreef Cue_ het volgende:
Kom net bij de fysio vandaag, mag de komende twee weken niet sporten....
balen! Maar wel goed om de voet even rust te geven denk ik :*

Be, succes vandaag!

En cots, komt vast goed, ik denk dat je bent afgevallen ;)
disclaimer
pi_180976483
Netjes BE! En sterkte voor jiu en DrSauv. Hier ook niet heel lekker, de warmte hangt eindelijk in huis en slechte nachten + hoofdpijn helpen elkaar niet. En lichamelijk aan het voorbereiden op een whoosh *positief denken*.

O Optimel met muesli, chia, lijnzaad
T 2x automaat cappu (die hou ik er niet lang meer in, maar het was een verbetering van de choco deluxe :'))
L mueslibrood, paprika rauwkost, komkommer, tomaat
B/S bij elkaar dik uur fietsen, 1.5u sportschool
D/T kvarg, aardbeien, maaltijdsalade
pi_180976504
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 09:51 schreef Cue_ het volgende:
Kom net bij de fysio vandaag, mag de komende twee weken niet sporten....
Bleh! Spoedig herstel gewenst.
pi_180976506
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 09:51 schreef Cue_ het volgende:
Kom net bij de fysio vandaag, mag de komende twee weken niet sporten....
Gatver wat balen... Dikke knuffel
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180976521
Fijn dat je genoten hebt van je vakantie BE! Succes bij de bedrijfsarts!

Leuk is dat he Isa?! Ik had dat jaaaaren geleden met m’n sleutelbeenderen O+ Zo van oh hallo! Jullie zijn er wél :D

Hier eindelijk een drop van -0,9 na anderhalve week op hetzelfde gewicht schommelen *O*
pi_180976556
Balen Cue! Sterkte
pi_180976610
Cue :*

Ik ben zo stijf dat ik mn sportBH niet dicht of aan krijg. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_180976675
Wat balen, Cue. Hopelijk is het na die twee weken dan zodanig beter dat je weer wat mag gaan doen!

Ik probeer ook weer aan te haken.

Planning voor vandaag:
O: yoghurt met gebroken lijnzaad, pompoenpitten, zonnebloempitten
L: low calorie meal shake (met yoghurt en diepvriesfruit)
T: low calorie bar
D: kipfilethaasjes met veel paprika's uit de oven
T: appel, blokje pure chocolade
  Redactie Sport maandag 6 augustus 2018 @ 10:08:39 #178
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_180976748
Balen Cue. -O- :*
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_180976795
SportBH is dicht *O*

Fuck u, dubbele sluiting :')
Sterkheidsbaas van alles.
  Redactie Sport maandag 6 augustus 2018 @ 10:12:19 #180
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_180976797
Weegschaal vanochtend: 65,1kg. Zaterdag gaan we op vakantie, dus ik hoop stiekem ergens deze week de 64,9 aan te tikken O-)

Lijstje gisteren:

O: sojayoghurt, lijnzaad, amandelen, aardbeien en blauwe bessen
L: * 1,5 speltbroodje met hummus, tomaat/courgettespread en 100% pindakaas met stukjes en meergranen broodje met oude kaas salade en twentskruidentuintje
T: banaan
B: rondje fietsen en wandelen, 2,5 uur weggeweest in totaal
D: lasagnette

* ik heb dus 5x beleg gehad zeg maar. :D
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  maandag 6 augustus 2018 @ 10:41:19 #181
149959 SQ
snelle trees
pi_180977293
Mooie getallen, vita en luna!

Ik zat dus weer even op 71,6 vanmorgen, beetje jammer maar goed, we gaan vrolijk door.
Vrijdag ga ik naar een O+ concert O+ dus zal er wel e.e.a. gebierd gaan worden. Dus vrijdagochtend gaarne weer onder de 71, lijf. Luisteren.

Verder:
O: Yoghurt met banaan, muesli en blauwe bessen
T: 250 gram cherrytomaten. OMG ik kreeg van een buurvrouw 2 kilo van die afgekeurde Tommies _O- Veel tomaten eten dus. Gisteren al cherrytomatensaus voor over de gnocchi gemaakt :')
L: Leftover gnocchi met cherrytomaten-ricottasaus en kip. (Kind wilde gisteren geen hap eten en weggooien is zonde :P) En wat rauwkost met basilicum.
T: Minicrackers en/of een komkommert.
D: Thai green curry met chinese kool, paprika, kipfilet en noodles.

B: 13 km fietsen en hopelijk 5km wandelen straks :9
disclaimer
  maandag 6 augustus 2018 @ 10:41:30 #182
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_180977301
Vandaag jarig. Dus kcal van vandaag tellen sowieso niet.

En vanaf morgen is t dan gedaan mrt de feestjes en zulks en gaan we even normaal doen en hard richting ijshockeyseizoen/Disneyrun toewerken.

Hopen dat t ook weer eens wat minder warm wordt dan.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  maandag 6 augustus 2018 @ 10:42:35 #183
149959 SQ
snelle trees
pi_180977318
gefeliciteerd, MF!
En ja, het wordt koeler.

En stiekem baal ik er van. Ik geniet wel van deze endless summer :')
disclaimer
pi_180977336
Gefeliciteerd MF
  Redactie Sport maandag 6 augustus 2018 @ 10:44:23 #185
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_180977346
Gefeliciteerd MF w/
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Moderator maandag 6 augustus 2018 @ 10:44:34 #186
382129 crew  Donna
pi_180977353
Gefeliciteerd MF!

Ik ben nu sinds de start (begin juli) 2.3 kilo afgevallen. Gaat wel netjes dacht ik zo!
pi_180977522
Gefeliciteerd mf
  maandag 6 augustus 2018 @ 10:55:25 #188
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_180977562
Gefeliciteerd MF

Balen Cue

COTS, zal wel meevallen na de vakantie. En anders gewoon weer in het regime.

Hier slecht weekend gehad + ongesteld en geen blije weegschaal. We gaan gewoon weer door.....
  maandag 6 augustus 2018 @ 10:59:36 #189
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_180977634
MF gefeliciteerd! :B

Hier gaat het matig na een weekend schoonfamilie die "niet van groente houdt" met een BBQ MET salade badend in de mayo.. doe dan geen salade joh.. |:( gelukkig wel met 7 km slenteren in de benen.. dusa ik heb mn beweging wel gehad ( en ik had als enige gewoon een salade bij de lunch, *O* :Y) hoera voor mijn keuze! :D )

het zwembad is de rest van de maand augustus dicht -O- en hardlopen gaat nu ook even niet * moet de fysio bellen* morgen dan maar op de fiets naar werk!

O: 2 wasa lichtgewicht crackers met 1 grote plak oude kaas
t: 2 mais crackers met pindakaas
L: salade + soep
t: 2 mais crackers met pindakaas
D: iets met kipfilet reepjes..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_180978359
Gefeliciteerd MF!

Ik vind normaal warm weer wel lekker, maar meestal duurt het dan niet zo lang dus is het niet erg als je even wat minder doet. En nu wel en dan ga ik me ergeren aan het feit dat ik al zo lang zo weinig doe :P

Gisteravond heb ik trouwens een poging gewaagd om weer hard te lopen. Was nog niet echt een succes, veel te heet en te lang niet gedaan. Dus nu heb ik zelfs een beetje spierpijn :')
pi_180978613
Gefeliciteerd MF, fijne dag gewenst w/

Kont nog een Cupasoup kip bij m'n lijstje.
  maandag 6 augustus 2018 @ 11:52:58 #192
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_180978689
Gefeliciteerd MF!

Tijd om me te verdiepen in meeneemlunches. Nieuwe plek is niet geheel ideaal om vanalles op voorraad te gaan leggen. :+ Gelukkig heb ik nog *ergens* een hele collectie aan bakjes, ook voor salade enzo. Als het minder heet is maar eens opduikelen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_180979424
Ijs, ik heb standaard wraps per 2 in de vriezer liggen. Even laten ontdooien, groenvoer en kip of kaas erop, of een dun omeletje, hoppaaa. Omelet op zichzelf als wrap of in reepjes wil ook best. Of mini mozzarella balletjes met basilicum en snoeptomaatjes, van die dunne wasa crackers met rozemarijn en zeezout erbij :9 Zulke dingen gaan hier gewoonlijk mee, met extra groenten. En voorverpakte zakjes met nootjes e.d. (die zou ik zelf ook kunnen maken maar ik blijf er beter vanaf als ze voorverpakt zijn :') ).
  maandag 6 augustus 2018 @ 12:30:58 #194
248821 Rauw.
op je bord.
pi_180979576
quote:
7s.gif Op maandag 6 augustus 2018 10:59 schreef Barreltje het volgende:

het zwembad is de rest van de maand augustus dicht -O-
Augustus? Als in een van de warmste maanden van het jaar is het zwembad gesloten? :{w
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 6 augustus 2018 @ 12:32:00 #195
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_180979600
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 12:22 schreef Holyme het volgende:
Ijs, ik heb standaard wraps per 2 in de vriezer liggen. Even laten ontdooien, groenvoer en kip of kaas erop, of een dun omeletje, hoppaaa. Omelet op zichzelf als wrap of in reepjes wil ook best. Of mini mozzarella balletjes met basilicum en snoeptomaatjes, van die dunne wasa crackers met rozemarijn en zeezout erbij :9 Zulke dingen gaan hier gewoonlijk mee, met extra groenten. En voorverpakte zakjes met nootjes e.d. (die zou ik zelf ook kunnen maken maar ik blijf er beter vanaf als ze voorverpakt zijn :') ).
Dank voor de ideeën! De vriezer volgooien is wel een goeie ja, dan kan ik per x tijd gewoon een zooi maken. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  maandag 6 augustus 2018 @ 12:34:54 #196
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_180979650
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 12:30 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Augustus? Als in een van de warmste maanden van het jaar is het zwembad gesloten? :{w
Jup..
is wel een binnen bad hoor ;) en er zijn opzich genoeg andere zwembaden in de "omgeving"maar niet dichtbij genoeg om s ochtends even voor het werk naartoe te gaan..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 6 augustus 2018 @ 12:35:07 #197
248821 Rauw.
op je bord.
pi_180979655
Ik prep ~2x per week, voor 2,3 of 4 dagen. Meestal rijst met groenten en kip.
Soms wraps of een salade. Maar eigenlijk alles is wel mee te nemen als lunch.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 6 augustus 2018 @ 12:35:38 #198
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_180979661
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Gefeliciteerd MF!

Tijd om me te verdiepen in meeneemlunches. Nieuwe plek is niet geheel ideaal om vanalles op voorraad te gaan leggen. :+ Gelukkig heb ik nog *ergens* een hele collectie aan bakjes, ook voor salade enzo. Als het minder heet is maar eens opduikelen.
ik ben nu aan het sparen voor de Ah salade bakjes ^O^
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 6 augustus 2018 @ 12:35:46 #199
248821 Rauw.
op je bord.
pi_180979666
quote:
7s.gif Op maandag 6 augustus 2018 12:34 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Jup..
is wel een binnen bad hoor ;) en er zijn opzich genoeg andere zwembaden in de "omgeving"maar niet dichtbij genoeg om s ochtends even voor het werk naartoe te gaan..
Dan begrijp ik wel dat ze gesloten zijn :9
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 6 augustus 2018 @ 12:36:32 #200
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_180979678
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 12:22 schreef Holyme het volgende:
Ijs, ik heb standaard wraps per 2 in de vriezer liggen. Even laten ontdooien, groenvoer en kip of kaas erop, of een dun omeletje, hoppaaa. Omelet op zichzelf als wrap of in reepjes wil ook best. Of mini mozzarella balletjes met basilicum en snoeptomaatjes, van die dunne wasa crackers met rozemarijn en zeezout erbij :9 Zulke dingen gaan hier gewoonlijk mee, met extra groenten. En voorverpakte zakjes met nootjes e.d. (die zou ik zelf ook kunnen maken maar ik blijf er beter vanaf als ze voorverpakt zijn :') ).
waar heb jij je voorverpakte zakjes nootjes vandaan?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 6 augustus 2018 @ 12:36:56 #201
248821 Rauw.
op je bord.
pi_180979688
quote:
7s.gif Op maandag 6 augustus 2018 12:35 schreef Barreltje het volgende:

[..]

ik ben nu aan het sparen voor de Ah salade bakjes ^O^
De bakjes van de Ikea (Festmaltid) zijn ook top.
De oudsten die ik heb gebruik ik al een jaar of 3 en ze zijn nog nagenoeg perfect.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 6 augustus 2018 @ 12:37:12 #202
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_180979698
quote:
10s.gif Op maandag 6 augustus 2018 12:35 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Dan begrijp ik wel dat ze gesloten zijn :9
er is genoeg buiten water in de buurt ook ..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 6 augustus 2018 @ 12:38:18 #203
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_180979715
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 12:36 schreef Rauw. het volgende:

[..]

De bakjes van de Ikea (Festmaltid) zijn ook top.
De oudsten die ik heb gebruik ik al een jaar of 3 en ze zijn nog nagenoeg perfect.
Ohh! die zien er ook super handig uit!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Redactie Sport maandag 6 augustus 2018 @ 12:39:10 #204
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_180979735
quote:
7s.gif Op maandag 6 augustus 2018 12:35 schreef Rauw. het volgende:
Ik prep ~2x per week, voor 2,3 of 4 dagen. Meestal rijst met groenten en kip.
Soms wraps of een salade. Maar eigenlijk alles is wel mee te nemen als lunch.
Blijven na 4 dagen de groenten nog een beetje oké? Dat is eigenlijk de reden waarom ik preppen nog niet aandurf, omdat ik bang ben een matige halfbedorven lunch mee te moeten nemen :')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  maandag 6 augustus 2018 @ 12:44:01 #205
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_180979829
quote:
7s.gif Op maandag 6 augustus 2018 12:35 schreef Rauw. het volgende:
Ik prep ~2x per week, voor 2,3 of 4 dagen. Meestal rijst met groenten en kip.
Soms wraps of een salade. Maar eigenlijk alles is wel mee te nemen als lunch.
Zeker zo. :Y Alleen heb ik voorlopig alleen een koelkast, dus iets wat lekkerder is wanneer warm, valt nog even af.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_180980098
Ik ben ook weer thuis! Morgen de schade opnemen, zal op zich wel meevallen, afgelopen dagen prima gegeten. Eigenlijk maar 1 week van de drie gegeten zoals ik normaal op vakantie eet maar dan nog wat minder erg ook.

Eigen douche O+
Eigen wc O+
Eigen bed O+
29 graden binnen :(
Kwak
pi_180980241
Fijn hč, eigen huis. Hebben jullie de AirBNB overleefd?

Ik wil na de vakantie ook eens gaan kijken om wat anders mee te nemen naar mijn werk dan de standaard bammetjes. Qua reisafstand en tijd zou dat moeten kunnen, ik heb alleen nog geen idee of er een koelkast is enz.
pi_180980296
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 13:07 schreef Hupje het volgende:
Fijn hč, eigen huis. Hebben jullie de AirBNB overleefd?

Ik wil na de vakantie ook eens gaan kijken om wat anders mee te nemen naar mijn werk dan de standaard bammetjes. Qua reisafstand en tijd zou dat moeten kunnen, ik heb alleen nog geen idee of er een koelkast is enz.
Ja! Wel wat meer buiten de deur warm geluncht en dan s avonds brood. Ipv zelf koken.

Daarna nog 3 nachten in een landal dat was echt een heerijk huisje en een fijn park (seawest).
Kwak
pi_180980414
Fijn. Ook een leuke omgeving daar, wij waren daar vorig jaar op vakantie in de buurt.
  maandag 6 augustus 2018 @ 13:27:25 #210
248821 Rauw.
op je bord.
pi_180980723
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 12:39 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Blijven na 4 dagen de groenten nog een beetje oké? Dat is eigenlijk de reden waarom ik preppen nog niet aandurf, omdat ik bang ben een matige halfbedorven lunch mee te moeten nemen :')
Op zich wel prima, bereide groenten zijn wel een dag of 5 houdbaar.

Moet wel zeggen dat de smaak wel iets veranderd na een dag of 2/3. Maar dat is meer omdat alles infused is van elkaar dan derving.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_180980820
Ik heb best flink ontbeten maar heb sindsdien echt geen eetlust. Ook wel eens fijn om dat te merken en er ook gewoon vrede mee te hebben ipv hersenloos toch eten naar binnen te stampen. Was wel weer zwaarder vanochtend, maar ik hoop dat dat vooral zout/vocht is. Heb zaterdag 17km hardgelopen en gisteren 80km door de Limburgse heuvels gefietst, waarbij we wel bourgondisch geluncht hebben en 's avonds nog uit eten. Maar met ook nog 9000 stappen daarbij hoop ik toch dat het redelijk calorieneutraal was.

Lijstje tot nu toe:

O: handje studentenhaver, magere kwark met een peer, muesli, rozijnen en chiazaad, en 2 snack a jacks
T: mandarijn
L: snack a jack, een paprika en een banaan

Nog mee/gepland:
L: 4 volkoren boterhammen met groentespread
T: optimel Griekse stijl klein bakje en mandarijn
D: groente-omelet.

Zelfs als ik dit allemaal op eet zit ik op 1750 kcal en ik zie mezelf echt niet nog 4 boterhammen eten. Hoe gek dat soms die 2000 kcal echt al bijna op is voordat de werkdag voorbij is en het andere dagen juist heel veel lijkt.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 6 augustus 2018 @ 13:49:07 #212
149959 SQ
snelle trees
pi_180981240
die namen van IKEA producten ook altijd O+ FESTMALTID, nou, dan kan het zelfs niet meer stuk als die box vol doodgekookte worteltjes zit O+
disclaimer
pi_180981454
Goed, thuis. Ik deed dit:
Complete as many rounds and reps in 45 minutes of:
400 Meter Run
1 Rounds of DT:
12 Deadlifts
9 Hang Power Cleans
6 Push Jerks
400 Meter Run
2 Rounds of Cindy:
5 Pull Ups
10 Push Ups
15 Air Squats

En daar deed ik dan 3 rondes van. Toen had ik nog 2 minuten over, dus maar weer begonnen met 400 meter hardlopen.

Ik ben wel uh, stuk
Sterkheidsbaas van alles.
  Redactie Sport maandag 6 augustus 2018 @ 14:09:04 #214
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_180981646
quote:
2s.gif Op maandag 6 augustus 2018 14:00 schreef Lonaa het volgende:
Goed, thuis. Ik deed dit:
Complete as many rounds and reps in 45 minutes of:
400 Meter Run
1 Rounds of DT:
12 Deadlifts
9 Hang Power Cleans
6 Push Jerks
400 Meter Run
2 Rounds of Cindy:
5 Pull Ups
10 Push Ups
15 Air Squats

En daar deed ik dan 3 rondes van. Toen had ik nog 2 minuten over, dus maar weer begonnen met 400 meter hardlopen.

Ik ben wel uh, stuk
Ik snap nu een beetje wat dit betekent allemaal _O_

Volgend jaar toch maar eens kijken bij die niet-CrossFit-box-maar-ze-doen-ongeveer-hetzelfde in de buurt. *O* Geldtechnisch nu wat lastig want we hebben een huis gekocht wat nog in bouw is dus we betalen lekker voor twee huizen :') + ik heb dan een diploma en hopelijk echt werk en geen stageloon.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  maandag 6 augustus 2018 @ 14:12:12 #215
149959 SQ
snelle trees
pi_180981690
Klinkt pittig Lonaa! Wel fijn weer gesport O+
Ik wandelde uiteindelijk 5.8 kilometer. Zalig. Ik ga de warmte missen O+
disclaimer
pi_180981748
quote:
17s.gif Op maandag 6 augustus 2018 14:09 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ik snap nu een beetje wat dit betekent allemaal _O_

Volgend jaar toch maar eens kijken bij die niet-CrossFit-box-maar-ze-doen-ongeveer-hetzelfde in de buurt. *O* Geldtechnisch nu wat lastig want we hebben een huis gekocht wat nog in bouw is dus we betalen lekker voor twee huizen :') + ik heb dan een diploma en hopelijk echt werk en geen stageloon.
Leuk he? :D :D

Betekend wel dat ik vandaag 2600 meter hardgelopen heb, overigens :D Das nieuw record geloof ik. :D

Ik heb ook nog 3 coole shirtjes gescoord vandaag, bij de box. We hebben een aantal atleten met sponsoren dus die hebben 244-5u2349 shirts en moeten soms van dingen af, so yeah.

Mooi donkerblauw Eleiko-shirt. Een shirt van onze box met 'Your work-out is my warm-up' :7 en een shirt met de tekst: we don't stop when we're tired, we stop when we're done' van Nothern Spirit. :D
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 6 augustus 2018 @ 14:15:14 #217
37248 BertV
Handgemaakt
pi_180981761
quote:
2s.gif Op maandag 6 augustus 2018 14:00 schreef Lonaa het volgende:

12 Deadlifts
9 Hang Power Cleans
6 Push Jerks
400 Meter Run
2 Rounds of Cindy:
5 Pull Ups
10 Push Ups
15 Air Squats

Ik ben wel uh, stuk
Dit soort dingen ben je ook heel snel kwijt.
Ik was een held in dit soort oefeningen... een jaar geleden.

...nu heb eergisteren 3x5 pull up, :D 3x10 dip, en wat situps gedaan en verga van de spierpijn.

Laat ik het positief bekijken; wel makkelijk om in het begin weer snel progressie te maken.
Huisarts Van Waalwijk Van Doorn en/of voorouders net boven Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
pi_180981776
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 14:15 schreef BertV het volgende:

[..]

Dit soort dingen ben je ook heel snel kwijt.
Ik was een held in dit soort oefeningen... een jaar geleden.

...nu heb eergisteren 3x5 pull up, :D 3x10 dip, en wat situps gedaan en verga van de spierpijn.

Laat ik het positief bekijken; wel makkelijk om in het begin weer snel progressie te maken.
Je moet ook niet stoppen met sporten. :7
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 6 augustus 2018 @ 14:16:49 #219
149959 SQ
snelle trees
pi_180981794
"Your work-out is my warm-up"

Well my casual drinking is your alcohol poisoning so fuck you.

O+
disclaimer
  maandag 6 augustus 2018 @ 14:17:29 #220
149959 SQ
snelle trees
pi_180981810
(bovenstaande tekst kwam van de week voorbij op mijn facebook :'))
disclaimer
  maandag 6 augustus 2018 @ 14:17:31 #221
37248 BertV
Handgemaakt
pi_180981811
quote:
2s.gif Op maandag 6 augustus 2018 14:15 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Je moet ook niet stoppen met sporten. :7
Ik heb gewone ronde groene kettlebells van 24kg uit die periode... maar ze kijken me zo aan;


:P
Huisarts Van Waalwijk Van Doorn en/of voorouders net boven Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
pi_180981844
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
"Your work-out is my warm-up"

Well my casual drinking is your alcohol poisoning so fuck you.

O+
Ok, dat shit moet ik ook. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_180981854
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 14:17 schreef BertV het volgende:

[..]

Ik heb gewone ronde groene kettlebells van 24kg uit die periode... maar ze kijken me zo aan;

[ afbeelding ]
:P
Ik kan daar farmer's carry's mee. :7 :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_180981864
Ook wel wat swings. 3 ofzo. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_180982091
quote:
7s.gif Op maandag 6 augustus 2018 12:36 schreef Barreltje het volgende:

[..]

waar heb jij je voorverpakte zakjes nootjes vandaan?
AH heeft ze hier, o.a. van Duyvis. De unsalted nutmix cranberry heb ik gewoonlijk, 152 kcal voor een zakje. De meeste andere zakjes hebben meer kcal.
Ennn meteen extra aankoopbedrag voor zegeltjes als je ze daar koopt :P Iemand had een megarits zegels laten liggen in een wagentje, yoghurt/soep beker is al binnen 8-)

SQ :')!!
  Redactie Sport maandag 6 augustus 2018 @ 14:33:03 #226
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_180982103
quote:
2s.gif Op maandag 6 augustus 2018 14:14 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Leuk he? :D :D

Betekend wel dat ik vandaag 2600 meter hardgelopen heb, overigens :D Das nieuw record geloof ik. :D

Ik heb ook nog 3 coole shirtjes gescoord vandaag, bij de box. We hebben een aantal atleten met sponsoren dus die hebben 244-5u2349 shirts en moeten soms van dingen af, so yeah.

Mooi donkerblauw Eleiko-shirt. Een shirt van onze box met 'Your work-out is my warm-up' :7 en een shirt met de tekst: we don't stop when we're tired, we stop when we're done' van Nothern Spirit. :D
Je hebt me wel een beetje aangestoken ja. Ik heb nu alleen event 8 nog niet gezien geloof ik _O-
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_180982157
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 14:33 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Je hebt me wel een beetje aangestoken ja. Ik heb nu alleen event 8 nog niet gezien geloof ik _O-
Ik moet het laatste event nog. :D
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 6 augustus 2018 @ 14:38:12 #228
248821 Rauw.
op je bord.
pi_180982177
Ik was een weekendje op pad dus heb er helemaal niets van gezien op de uitslagen na.

Winnaars waren geen verrassing.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  Redactie Sport maandag 6 augustus 2018 @ 14:40:07 #229
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_180982214
quote:
10s.gif Op maandag 6 augustus 2018 14:38 schreef Rauw. het volgende:
Ik was een weekendje op pad dus heb er helemaal niets van gezien op de uitslagen na.

Winnaars waren geen verrassing.
Ook Horvath niet? Hoe vaak ik het woord rookie wel niet gehoord heb :')

Owhja die had zilver maar dan nog
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  maandag 6 augustus 2018 @ 14:40:38 #230
248821 Rauw.
op je bord.
pi_180982220
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 14:40 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ook Horvath niet? Hoe vaak ik het woord rookie wel niet gehoord heb :')
Is niet de winnaar he.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 6 augustus 2018 @ 14:56:38 #231
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_180982486
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 14:32 schreef Holyme het volgende:

[..]

AH heeft ze hier, o.a. van Duyvis. De unsalted nutmix cranberry heb ik gewoonlijk, 152 kcal voor een zakje. De meeste andere zakjes hebben meer kcal.
Ennn meteen extra aankoopbedrag voor zegeltjes als je ze daar koopt :P Iemand had een megarits zegels laten liggen in een wagentje, yoghurt/soep beker is al binnen 8-)

SQ :')!!
Maar die zijn wel gebrand zeker?

Ik weet niet in wat voor groente ik zin heb bij mijn avg en ik ga dadelijk met trek de supermarkt in. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  maandag 6 augustus 2018 @ 15:06:30 #232
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_180982663
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
"Your work-out is my warm-up"

Well my casual drinking is your alcohol poisoning so fuck you.

O+
*;
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_180982819
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 14:56 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Maar die zijn wel gebrand zeker?

Ik weet niet in wat voor groente ik zin heb bij mijn avg en ik ga dadelijk met trek de supermarkt in. :')
Hmm. Geen idee, lijken me onbewerkt? :? Ongezouten iig.
  maandag 6 augustus 2018 @ 15:17:51 #234
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_180982863
Feli MF!

Ik ga best lekker vandaag:

O: choco-shake
L: smoothie v kwark, banaan, blauwe bessen, fine oats, lijnzaad en melk en 2 speculaasjes
T: cup a soup, appel
D: mega-curry met VEEL groente en naan
T: nogiets

Ik zit wat laag maar vnml carbs in huis en die wil ik niet. Zo even boodsch doen maar.

De arbo was wat :{ omdat ik ineens akkoord ging met 2 halve dagen werken nog voor ik in gesprek gegaan ben met een mediator.
Toen belde ik huilend op vanuit de auto :’) :@ (ik ben zo’n held hč... ) en zei de arboarts zelf dat ze ook niet helemaal wist hoe ze het eea nu ging formuleren omdat de volgorde niet klopte. Dus toen zei ze ‘ik hou het bij het vorige advies: in gesprek met elkaar, en dan gaan we daarna kijken of en hoe er gereintegreerd gaat worden.’ Nu afwachten tot mijn werk met een mediator komt.
***
pi_180982923
Wat goed dat je gebeld hebt BE! Je had dat ook níet kunnen doen.
  maandag 6 augustus 2018 @ 15:34:23 #236
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_180983141
jeetje BE! ik had niet helemaal door dat het zllemaal ZO enorm geescaleerd was.. een mediator.. nou! success ermee! en _O_ voor het lijstje erbij hoor!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 6 augustus 2018 @ 15:47:03 #237
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_180983410
Verdorie regen maar morgen wijnproeven in Stellenbosch.

Ik heb me nog niet gewogen, volgens mij is er weinig af.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_180983731
BAM! 88.5 nuchter toen ik wegging. 88 rond met eten en drinken in mijn buik toen ik terugkwam. Ik kan me blijkbaar wat meer ontspannen op het gebied van eten.

Gelijk even een verwenlijstje voor vandaag :')
O. crackers met boter (anders zat ik met restjes)
L. 2 boterhammen pindakaas
T. Cornetto met druiven :@
D. Sushi
T. Appel

[ Bericht 35% gewijzigd door ChildoftheStars op 06-08-2018 16:27:33 ]
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180984040
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 14:40 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ook Horvath niet? Hoe vaak ik het woord rookie wel niet gehoord heb :')

Owhja die had zilver maar dan nog
ja en hogberg was ook wel een verrassing. Ik wilde zo graag fikowski dat ik bijna heb staan gillen tegen de tv.
  maandag 6 augustus 2018 @ 16:18:57 #240
149959 SQ
snelle trees
pi_180984213
Jeetje BE! Wel dapper hoor.... ik zie mezelf ook nog wel zoiets toezeggen trouwens, en dan zou ik echt niet terug durven bellen. Dus 100 punten voor jou. En wat vreselijk rot dat het zo escaleert allemaal ;(
disclaimer
  maandag 6 augustus 2018 @ 16:21:42 #241
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_180984286
BE :* Goed dat je gebeld hebt!

quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 15:14 schreef Holyme het volgende:

[..]

Hmm. Geen idee, lijken me onbewerkt? :? Ongezouten iig.
Ik ben ernaar op zoek gegaan, wel gebrand zo te zien. :Y Niet dat dat persé erg is hoor, maar het blijft een sneaky dingetje. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_180984449
BE! :o Je baalde vast dírect al dat je ja had gezegd :* Heel dapper dat je gewoon gebeld hebt. Dit is een betere uitkomst lijkt me. Echt even rustig aan doen, je bent er nog lang niet. En dat is niet erg, alleen is het versnellen van eea misschien niet het beste. (je gaat daar toch weg, toch?)

Ik heb vannacht 2 stukken taart op mijn werk in de prullenbak gegooid. Nadat ik het niet kon weerstaan een ietsiepietsie te proeven. Maar toen ging mijn brein direct in overdrive: Eat All the Things!!! De mond gesnoerd met de prullenbakactie :@
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 6 augustus 2018 @ 16:29:00 #243
149959 SQ
snelle trees
pi_180984500
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 16:27 schreef Isabeau het volgende:
BE! :o Je baalde vast dírect al dat je ja had gezegd :* Heel dapper dat je gewoon gebeld hebt. Dit is een betere uitkomst lijkt me. Echt even rustig aan doen, je bent er nog lang niet. En dat is niet erg, alleen is het versnellen van eea misschien niet het beste. (je gaat daar toch weg, toch?)

Ik heb vannacht 2 stukken taart op mijn werk in de prullenbak gegooid. Nadat ik het niet kon weerstaan een ietsiepietsie te proeven. Maar toen ging mijn brein direct in overdrive: Eat All the Things!!! De mond gesnoerd met de prullenbakactie :@
Wauw! Ook al zo knap!! _O_
Goed bezig allen!
disclaimer
pi_180984589
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 15:17 schreef Brighteyes het volgende:
Feli MF!

Ik ga best lekker vandaag:

O: choco-shake
L: smoothie v kwark, banaan, blauwe bessen, fine oats, lijnzaad en melk en 2 speculaasjes
T: cup a soup, appel
D: mega-curry met VEEL groente en naan
T: nogiets

Ik zit wat laag maar vnml carbs in huis en die wil ik niet. Zo even boodsch doen maar.

De arbo was wat :{ omdat ik ineens akkoord ging met 2 halve dagen werken nog voor ik in gesprek gegaan ben met een mediator.
Toen belde ik huilend op vanuit de auto :’) :@ (ik ben zo’n held hč... ) en zei de arboarts zelf dat ze ook niet helemaal wist hoe ze het eea nu ging formuleren omdat de volgorde niet klopte. Dus toen zei ze ‘ik hou het bij het vorige advies: in gesprek met elkaar, en dan gaan we daarna kijken of en hoe er gereintegreerd gaat worden.’ Nu afwachten tot mijn werk met een mediator komt.
Wat ontzettend lastig :{ Dikke knuffel voor jou! Je hebt het goed aangepakt :*

quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 16:27 schreef Isabeau het volgende:
BE! :o Je baalde vast dírect al dat je ja had gezegd :* Heel dapper dat je gewoon gebeld hebt. Dit is een betere uitkomst lijkt me. Echt even rustig aan doen, je bent er nog lang niet. En dat is niet erg, alleen is het versnellen van eea misschien niet het beste. (je gaat daar toch weg, toch?)

Ik heb vannacht 2 stukken taart op mijn werk in de prullenbak gegooid. Nadat ik het niet kon weerstaan een ietsiepietsie te proeven. Maar toen ging mijn brein direct in overdrive: Eat All the Things!!! De mond gesnoerd met de prullenbakactie :@
Goed dat je het weggegooid hebt! Jezelf wat gunnen is goed, doorschieten niet. Goed bezig jij!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 6 augustus 2018 @ 16:33:08 #245
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_180984651
Knap Isa! :Y

En tx allen.
Het is na 20jr gewoon helemaal klaar en als je er dan uit bent wordt steeds meer duidelijk hoe veel te ver ik ben gegaan.
Mijn werk vindt geloof ik nog steeds dat ik moet reintegreren, maar dat gaat niet meer vind ik. Vandaar de mediator. ;)

Komt vast wel goed uiteindelijk. Hoop ik.

Ik doe nog 4 cracottes als extra T. Zit nu op 1160kcal ex avondeten.
***
pi_180984664
Ik gun mezelf van alles, maar geen prefab taart. Dan heb ik liever echt lekkere taart :9
"De kcal niet waard" is een goede mantra. Maar dan nog wil ik het opeten :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_180984671
Misschien een domme vraag, maar ik heb alleen nog maar sushi uit een vreetschuur gehad: Hoeveel is een avondmaaltijd?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180984686
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 16:33 schreef Brighteyes het volgende:
Knap Isa! :Y

En tx allen.
Het is na 20jr gewoon helemaal klaar en als je er dan uit bent wordt steeds meer duidelijk hoe veel te ver ik ben gegaan.
Mijn werk vindt geloof ik nog steeds dat ik moet reintegreren, maar dat gaat niet meer vind ik. Vandaar de mediator. ;)

Komt vast wel goed uiteindelijk. Hoop ik.
Ik wist niet dat je voor zoiets een mediator kon inschakelen, maar super dat dat mogelijk is en heel goed dat je dat gedaan hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_180984700
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 16:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik gun mezelf van alles, maar geen prefab taart. Dan heb ik liever echt lekkere taart :9
"De kcal niet waard" is een goede mantra. Maar dan nog wil ik het opeten :')
Ik bedoelde ook niet dat je jezelf niks gunde! Ow sorry :o ik druk me compleet onhandig uit :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 6 augustus 2018 @ 16:34:40 #250
149959 SQ
snelle trees
pi_180984706
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 16:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Misschien een domme vraag, maar ik heb alleen nog maar sushi uit een vreetschuur gehad: Hoeveel is een avondmaaltijd?
Hoe bedoel je?
disclaimer
pi_180984715
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 16:34 schreef ChildoftheStars het volgende:

Ik bedoelde ook niet dat je jezelf niks gunde! Ow sorry :o ik druk me compleet onhandig uit :*
Dat haalde ik er ook helemaal niet uit cots :* Ik zag alleen lieve woorden hoor! *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 6 augustus 2018 @ 16:35:36 #252
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_180984729
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 16:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik wist niet dat je voor zoiets een mediator kon inschakelen, maar super dat dat mogelijk is en heel goed dat je dat gedaan hebt.
Dat was de suggestie van de bedrijfsarts, omdat ze door had dat het voor mij moeilijk is om me echt uit te spreken naar de werkgever toe.
***
pi_180984752
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 16:34 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Uhm, hoe leg ik het uit. Je moest voor een bepaald bedrag sushi bestellen (geen zin in koken, vijf uur gereisd). Alleen ik weet niet of dat voor in 1x of 2x is. Dus hoeveel stukken sushi is ongeveer een maaltijd :@
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180984758
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 16:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat haalde ik er ook helemaal niet uit cots :* Ik zag alleen lieve woorden hoor! *O*
Gelukkig maar :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 6 augustus 2018 @ 16:36:58 #255
149959 SQ
snelle trees
pi_180984770
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 16:34 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik bedoelde ook niet dat je jezelf niks gunde! Ow sorry :o ik druk me compleet onhandig uit :*
lol, weet je, ik weet heel erg waar dit gedrag vandaan komt en ergens ben ik je er dankbaar voor. Ik doe het namelijk ook in bepaalde situaties (voornamelijk in mijn relatie) maar soms heb je een spiegel nodig om te zien hoe ongewenst het gedrag eigenlijk is. Dus, dank je, voor deze spiegel, en verder, probeer niet meteen in die sorry-modus te schieten steeds. Is nergens voor nodig!
disclaimer
  maandag 6 augustus 2018 @ 16:37:49 #256
149959 SQ
snelle trees
pi_180984790
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 16:36 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Uhm, hoe leg ik het uit. Je moest voor een bepaald bedrag sushi bestellen (geen zin in koken, vijf uur gereisd). Alleen ik weet niet of dat voor in 1x of 2x is. Dus hoeveel stukken sushi is ongeveer een maaltijd :@
Ligt er aan hoeveel kcal je een maaltijd vindt en hoe groot de stukjes zijn :+
Normaliter zo'n 12 stukjes, ongeveer.
disclaimer
pi_180984792
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 16:36 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

lol, weet je, ik weet heel erg waar dit gedrag vandaan komt en ergens ben ik je er dankbaar voor. Ik doe het namelijk ook in bepaalde situaties (voornamelijk in mijn relatie) maar soms heb je een spiegel nodig om te zien hoe ongewenst het gedrag eigenlijk is. Dus, dank je, voor deze spiegel, en verder, probeer niet meteen in die sorry-modus te schieten steeds. Is nergens voor nodig!
Ow :@ Ik zal erop letten. Dank je wel dat je mij ook even de spiegel laat zien :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180984813
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 16:37 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ligt er aan hoeveel kcal je een maaltijd vindt en hoe groot de stukjes zijn :+
Normaliter zo'n 12 stukjes, ongeveer.
Oké! Thnx :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 6 augustus 2018 @ 16:39:19 #259
149959 SQ
snelle trees
pi_180984819
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 16:37 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ow :@ Ik zal erop letten. Dank je wel dat je mij ook even de spiegel laat zien :*
Goed zo! ;) Sorry's zijn alleen voor grote fouten ;)
disclaimer
pi_180984828
Ik zou bij sushi ook niet weten wat een maaltijd is. Tot het bakje leeg is of ik vol zit of zo :+
Maar dat is vast lijntechnisch niet handig.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_180984850
Naja, ik keek net op Proud2bme en daar zeggen ze minimaal 10 stukjes. Daar kan ik niks mee, want hoeveel is het dan, zeker omdat ze zeggen met bijgerechtjes. Maar dan houd ik 12 aan ;) of als ik vol zit

[ Bericht 7% gewijzigd door ChildoftheStars op 06-08-2018 17:06:43 ]
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 6 augustus 2018 @ 17:14:36 #262
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_180985512
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 16:37 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ligt er aan hoeveel kcal je een maaltijd vindt en hoe groot de stukjes zijn :+
Normaliter zo'n 12 stukjes, ongeveer.
12 maar? :o -O-
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 6 augustus 2018 @ 17:17:09 #263
149959 SQ
snelle trees
pi_180985566
quote:
7s.gif Op maandag 6 augustus 2018 17:14 schreef Barreltje het volgende:

[..]

12 maar? :o -O-
Ja, ik heb het even over een normale maaltijd van zo'n 600 kcal. En dan niet dunne plakjes maar fatsoenlijke stukjes sushi ;)
disclaimer
  maandag 6 augustus 2018 @ 17:18:26 #264
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_180985596
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 17:17 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja, ik heb het even over een normale maaltijd van zo'n 600 kcal. En dan niet dunne plakjes maar fatsoenlijke stukjes sushi ;)
ik eet geen sashimi :@
zaterdag had ik denk ik wel 24 stukjes.. meer niet gok ik, maar toch..

mental note : 12 stukjes = rond de 600 kcal..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_180985638
Dan heb ik gewoon een normale maaltijd dus :) mental note, dit kan ik vaker doen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180985795
Goed besteld, precies twaalf stukjes
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180985983
quote:
7s.gif Op maandag 6 augustus 2018 17:18 schreef Barreltje het volgende:

ik eet geen sashimi :@
zaterdag had ik denk ik wel 24 stukjes.. meer niet gok ik, maar toch..

mental note : 12 stukjes = rond de 600 kcal..
Dan had ik er 20 besteld :7 *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_180986893
ik log ze in mfp. En dan ga ik er vanuit dat het goed is. Maar een sushi portie aan kcal is iig kleiner dan wat mijn buik een portie vind :)
pi_180987107
Toen ik las twaalf stukjes dacht ik dat ga ik nooit op krijgen. Nu heb ik het op en ben niet bepaald vol
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180987271
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 18:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Toen ik las twaalf stukjes dacht ik dat ga ik nooit op krijgen. Nu heb ik het op en ben niet bepaald vol
12 stukjes stop ik in mijn holle kies :D /sushimonster
Heb je nog een T voor later?
pi_180987376
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 18:52 schreef Sarabi het volgende:

[..]

12 stukjes stop ik in mijn holle kies :D /sushimonster
Heb je nog een T voor later?
Dus dat. All you can eat, komt u maar! :D
pi_180987487
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
die namen van IKEA producten ook altijd O+ FESTMALTID, nou, dan kan het zelfs niet meer stuk als die box vol doodgekookte worteltjes zit O+
Ik riep de hele vakantie steeds bij het lezen van een plaatsnaam ‘ohja daar was ook iets leuks! heb ik iets over gelezen/gehoord’ om vervolgens me te realiseren dat ik het kende als ikea meubel :')
Kwak
pi_180987496
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 18:52 schreef Sarabi het volgende:

[..]

12 stukjes stop ik in mijn holle kies :D /sushimonster
Heb je nog een T voor later?
Ja :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 6 augustus 2018 @ 19:10:05 #274
149959 SQ
snelle trees
pi_180987613
Nee, als je vķl wil zitten van sushi moet je wel meer eten. Maar dan eet je ook flink veel meer kcal.
Ik probeer mezelf momenteel af te leren dat ik me vol moet voelen na een maaltijd. Dat is survivalgedrag wat niet bepaald meer nodig is met zoveel eten tot onze beschikking ;)
disclaimer
pi_180987647
Het trekt wel bij, die moar moar drift. Voorheen vond ik een portie pasta echt veel te klein. Nu schep ik gewoon gekookt gewicht 150 - 200 gram op en is dat echt prima (ja ik kan nog steeds wel 400 - 500 gram op :@ maar dat doe ik niet meer. Die maag moet ooit mee gaan krimpen...)
Kwak
pi_180987752
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 19:10 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, als je vķl wil zitten van sushi moet je wel meer eten. Maar dan eet je ook flink veel meer kcal.
Ik probeer mezelf momenteel af te leren dat ik me vol moet voelen na een maaltijd. Dat is survivalgedrag wat niet bepaald meer nodig is met zoveel eten tot onze beschikking ;)
Naja... ik heb eigenlijk nog honger ;) maar ik moet nog fruit eten vandaag, dus het komt wel goed
Ik hoef echt niet vol te zitten, maar de trek moe weg zijn.
Normaal voel ik me wel vol bij een maaltijd van 500~600kcal.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 6 augustus 2018 @ 19:17:30 #277
149959 SQ
snelle trees
pi_180987804
Had je dan van die kleine pielstukjes ofzo? Of heb je het in 2 minuten naar binnen geschrokt?

Kijk dat je niet vol zit na 12 kan ik me voorstellen, maar als je echt nog hķnger hebt dan maken ze bij jullie de sushi anders dan hier.

Sorry voor het kutadvies in dat geval _O-
disclaimer
  maandag 6 augustus 2018 @ 19:18:58 #278
248821 Rauw.
op je bord.
pi_180987825
Ik kan waarschijnlijk 100 stukken sushi eten, maar als ik a la carte iets bestel kan ik net zo goed vol zijn daarvan. Het is volgens mij maar net wat ik mijzelf vertel.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_180987832
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 19:17 schreef Stormqueen het volgende:
Had je dan van die kleine pielstukjes ofzo? Of heb je het in 2 minuten naar binnen geschrokt?

Kijk dat je niet vol zit na 12 kan ik me voorstellen, maar als je echt nog hķnger hebt dan maken ze bij jullie de sushi anders dan hier.

Sorry voor het kutadvies in dat geval _O-

Misschien ben ik nogal een vreetzak ;)


Laat maar, ik had weer eens dorst. Glas water helpt

[ Bericht 4% gewijzigd door ChildoftheStars op 06-08-2018 19:24:30 ]
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180987946
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 19:04 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ik riep de hele vakantie steeds bij het lezen van een plaatsnaam ‘ohja daar was ook iets leuks! heb ik iets over gelezen/gehoord’ om vervolgens me te realiseren dat ik het kende als ikea meubel :')
De camping in Klippan is geen aanrader.
pi_180987975
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 18:59 schreef Holyme het volgende:

[..]

Dus dat. All you can eat, komt u maar! :D
Precies :D maar goed daarom eet ik het ook niet elke week of maand
pi_180987978
ik ben een vreetzak en een volume eter. Ik prop gerust 600 gram sperziebonen naar binnen zodat ik vol zit.
  maandag 6 augustus 2018 @ 19:33:47 #283
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_180988110
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 19:27 schreef DrSauvignon het volgende:
ik ben een vreetzak en een volume eter. Ik prop gerust 600 gram sperziebonen naar binnen zodat ik vol zit.
Ben ik erger, doe er nog 200gr kippendij bij en evt nog wat groenten. En daarna heb ik nog steeds trek....
pi_180988146
Ik kook meestal 150gr aardappelen en dat krijg ik nooit op. Net als een eetmaatje pasta. Geen flauw idee hoe mensen dat doen. Maar ik eet wel standaard drie honderd gram groente. Eerst de groente opeten, dan de vleesvervanger en dan de koolhydraten. Dat moest als kind altijd en doe ik nog steeds :@ Tenzij menggerechten natuurlijk ;) die ga ik niet uitpluizen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180988368
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 19:33 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ben ik erger, doe er nog 200gr kippendij bij en evt nog wat groenten. En daarna heb ik nog steeds trek....
haha, ik meestal iets aan tofu, nog wat nootjes en een beetje rijst. En onbeperkt sushi is 6 rondes met volledig volle kaart. Daarna nog toetjes en als het effe kan nog een ijsje bij de ijssalon. Er is een reden waarom ik te dik ben. Ik kan verleidingen erg moeilijk weerstaan.

Dus zorg ik er voor dat het niet hoeft :P

als ik sushi bestel koop ik gerust 40 stuks en schaam ik me 5 seconden als ik de 4 paar stokjes die er bij geleverd worden zie.
  maandag 6 augustus 2018 @ 19:54:09 #286
248821 Rauw.
op je bord.
pi_180988439
Gelukkig wekt mijn lichaamstype nog steeds de indruk dat ik wel wat op kan. _O-

Afgelopen weekend nog best een geinige conversatie met bediening in een restaurant.
"Heeft u ook iets van friet daarbij?"
"Grote portie doen? "
"Alstublieft" _O_ _O-
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 6 augustus 2018 @ 19:55:11 #287
248821 Rauw.
op je bord.
pi_180988445
Overigens is het gewoon patat. Maar klonk friet luxer en als je zo fancy zit te dineren moet je je toch een beetje aanpassen.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 6 augustus 2018 @ 20:03:44 #288
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_180988566
Bomvol bord curry op, dat blijft toch ook gewoon superlekker. Alleen omdat manlief en ik het delen is het lastig kcals tellen.
Het kwam neer op 400gr kipfilet, 200gr broccolirijst, 2 paprika's, 1 courgette, 1 ui, 2 eetlepels currypasta en 100gr cremefraiche, en dat dan samen gedeeld. En ik ben van de pita afgebleven, dus lekker low carb. *O*

Oh, en 12 stukjes sushi zou het voor mij ook niet doen. Maar ik heb tot nu toe alleen sushi gegeten bij Sumo dus daar ga je sws voor kwantiteit. ;)
***
pi_180988683
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 20:03 schreef Brighteyes het volgende:
Bomvol bord curry op, dat blijft toch ook gewoon superlekker. Alleen omdat manlief en ik het delen is het lastig kcals tellen.
Het kwam neer op 400gr kipfilet, 200gr broccolirijst, 2 paprika's, 1 courgette, 1 ui, 2 eetlepels currypasta en 100gr cremefraiche, en dat dan samen gedeeld. En ik ben van de pita afgebleven, dus lekker low carb. *O*


De kcal deel ik door 2 maar ik zorg dat hij het volste bord krijgt
Dan zit je altijd wel veilig met berekeningen
  maandag 6 augustus 2018 @ 20:13:35 #290
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_180988724
Nog nooit sushi op, dus ken dat specifieke probleem niet :7
pi_180988790
Mijn probleem met sushi is, heb ik ontdekt, dat het nogal zout is. Daar krijg ik dorst van. Dorst kan ik niet altijd even goed onderscheiden van honger. Dus als ik ga drinken is de "honger" over.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180989154
My 600 lb life...toch altijd oké voor mijn zelfbeeld. :@
Sterkheidsbaas van alles.
pi_180989220
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 20:33 schreef Lonaa het volgende:
My 600 lb life...toch altijd oké voor mijn zelfbeeld. :@
Ik ben elke keer weer geschokt
pi_180989237
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 20:11 schreef Sarabi het volgende:

[..]

De kcal deel ik door 2 maar ik zorg dat hij het volste bord krijgt
Dan zit je altijd wel veilig met berekeningen
Dit doe ik ook :Y ook als de pan niet leeg gaat.
pi_180989258
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 20:35 schreef VitaBella het volgende:

[..]

Ik ben elke keer weer geschokt
ja, dat ook
Sterkheidsbaas van alles.
pi_180989291
Ik word altijd een beetje bang van dat televisieprogramma :@ Ik krijg er elke keer letterlijk nachtmerries van, dus ik kijk het niet meer
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180989537
Ipv kwark werd het een blokje kaas en een glas wijn

In totaal 1800kcal gegeten vandaag
  maandag 6 augustus 2018 @ 20:53:02 #298
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_180989637
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 20:33 schreef Lonaa het volgende:
My 600 lb life...toch altijd oké voor mijn zelfbeeld. :@
Ja dat. Al kan ik het nu pas kijken. Vroeger was het te confronterend.
pi_180990171
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 20:35 schreef VitaBella het volgende:

Ik ben elke keer weer geschokt
Ik denk wel eens dat mensen van 50-65 kg zo tegen mensen van 90-110 kg aankijken :+ Net zo geschokt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_180990501
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 21:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik denk wel eens dat mensen van 50-65 kg zo tegen mensen van 90-110 kg aankijken :+ Net zo geschokt.
Mja, als ze wat dramatisch zijn misschien. 364 kg en een lijf wat bijna niet meer te herkennen is als zodanig vind ik toch wel wat verder van je bed.
pi_180990506
Dicht
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')