SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 17:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Stiekem heb ik besloten dat ik gewoon een leuk mens ben (gezellig, knus, creatief etc) en daar richt ik me op. Lekker even arrogant doen. Daarnaast krijg ik altijd van mannen te horen dat mijn benen, borsten en kont mooi zijn, dus daar richt ik me ook op. En ik negeer even mijn buik en ik richt me op alle leuke CotS-dingen![]()
Zo HURRRRRR
Lekker gesport en warm boks! Instagram posesquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Goed zo, CotS! Lekker richten op positieve dingen.
En ik heb het warm nu. Wel enorm lekker gesport net.en mezelf aan het vermaken met instagram-poses
Ze komen niet op instagram hoor.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:26 schreef Holyme het volgende:
[..]
Lekker gesport en warm boks! Instagram posesEtennnn
Kan ook vermakelijk zijn, net als van die snapchat meuk. Olifantenhoofd enzoquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze komen niet op instagram hoor.Ik ben gewoon makkelijk vermaakt.
Straks Italiaanse groenteschijf.
Eten boven alles, check. De eerste halve schijf zit er al in.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:45 schreef Holyme het volgende:
[..]
Kan ook vermakelijk zijn, net als van die snapchat meuk. Olifantenhoofd enzoVan de week een foto in nieuw jurkje, in die pose leek ik 5kg lichter. Die hou ik erin
Maarrr op dit moment verkies ik eten boven zo'n beetje alles, dat bedoelde ik meer
Veel sportscholen bieden iets soortgelijks aan. Crossbox. Of onder een andere naam.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:29 schreef DeLuna het volgende:
Lonaa bedankt voor het melden van de CrossFit Games, is echt fantastisch om naar te kijken![]()
En wat vind ik het jammer dat er geen box in de buurt is
Wordt meestal voor circuit trainingen in kleine groepen gebruikt. Niet crossfit specifiek.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:57 schreef Holyme het volgende:
Ze hebben hier een Synergy360 gevaarte staan. Dat voor crossfit? Ik vind het er behoorlijk sadistisch uitzien wel
bij iets soortgelijks mis je vaak wel begeleiding.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 20:06 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Veel sportscholen bieden iets soortgelijks aan. Crossbox. Of onder een andere naam.
Kan je uit ervaring vertellen dat bijv een lesje yoga soms ook erg goed is een dag later. Voor de spieren.
Die moest ik googlen. Die lijkt me cool en tegelijkertijd heb ik er nou al een hekel aanquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 20:10 schreef Lonaa het volgende:
Over sadistische apparaten gesproken: airdyne
Is dat voor mensen die niet kunnen kiezen tussen fietsen en crosstrainen??quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 20:10 schreef Lonaa het volgende:
Over sadistische apparaten gesproken: airdyne
de eerste 5 seconde denk je 'oh, not bad' en daarna ga je dood en kan je drie dagen je benen niet meer gebruiken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 20:31 schreef Holyme het volgende:
[..]
Die moest ik googlen. Die lijkt me cool en tegelijkertijd heb ik er nou al een hekel aan
ja, zoiets. En wel effectief na 5 minuten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 20:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Is dat voor mensen die niet kunnen kiezen tussen fietsen en crosstrainen??
Het principe leek me wel cool. Tot ik een kort filmpje zag waar een vent stuk gingquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 20:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
de eerste 5 seconde denk je 'oh, not bad' en daarna ga je dood en kan je drie dagen je benen niet meer gebruiken.
Goed bezig jij! En bikini i echt een slim planquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 07:42 schreef Brighteyes het volgende:
CotS, ik heb echt flink meer dan maatje 44, had voor deze zomer al een nieuw badpakjurkje aangeschaft en toen toch vlak voor de vakantie een bikini. En daar ben ik zo blij mee geweest.
Ja, het ziet er vast niet heel mooi uit, maar in een snikheet badpak ben ik toch ook niet ineens 30kg lichter.
We gaan zo terugrijden dus morgen op de weegschaal. Ik ben echt zeer benieuwd. We hebben het niet al te gek gedaan qua eten, daar was het te heet voor, maar wel heel onregelmatig etc. Ik heb geen idee wat het resultaat is.
Goed bezig!quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
En een woosh op de weegschaal hier! Ineens 70.7ik schrok er haast van. Nu ben ik er écht bijna!!
Volgens mij ben je prachtig in een bikiniquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
Cots, wat een nare ervaring. En ik blijf het zo vreselijk stom vinden dat mensen altijd maar hun mening moeten uitkotsen. Ze hebben geen idee wat ze andere mensen aandoen soms.
Ik ga vanmiddag naar mijn schoonouders en nu kreeg ik door dat we kennelijk een pool party gaan houden. De eerste keer buitenshuis in bikini sinds ik kinderen heb gekregen en ik knijp m wel een beetje. Maar ik ga het toch echt wel doen. Heb wel alvast een algemeen bericht in de familie-app gegooid dat het heel spannend voor me is en of men daar rekening mee wil houden. Mijn schoonmoeder is namelijk in staat om iets soortgelijks te zeggen. Niet uit valsheid, maar omdat ze gewoon altijd alles wat ze denkt ook hardop zegt
Ermahgerd!quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
En een woosh op de weegschaal hier! Ineens 70.7ik schrok er haast van. Nu ben ik er écht bijna!!
quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
Normaal heb ik wel af en toe een keertje hoofdpijn, maar na het slapen is dat eigenlijk altijd wel weer over. Een paar jaar geleden had ik ook een hoofdpijn periode, dat was van het ontstressen en ging over met wat zwaardere pijnstillers van de HA. Maar ik voel me nu eigenlijk best zen (op maandag na, toen het begon, toen maakte ik me druk om de terugreis van vakantie). En aangezien ik niet zo'n goede drinker ben, lijkt me dat aannemelijk met dit weer.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 00:16 schreef Isabeau het volgende:
Hupje, heb je dat vaker, zoveel hoofdpijn? Denk je dat het het weer is?
Het is ook niet mijn dik- zijn waar ik mee zit, ik ben immers niet meer dik. Maar die huidquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 10:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Volgens mij ben je prachtig in een bikinionzekerheid is nergens voor nodig
Volgens mij was het gisteren pure valsheid, gezien het gegiechel erbij. Ik heb besloten vandaag weer naar het strand te gaan. Weer in bikini.
dat klinkt goed!quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 10:42 schreef Holyme het volgende:
Have fun met de feestjes vandaag! Ik stel voor dat wanneer m'n gras gemaaid is, ik een bad opzet en jullie hier allemaal in bikini komen, om op z'n Oprah's 'Jij bent een lekker wijf! En jij bent een lekker wijf!' tegen elkaar te roepen. Met cocktails, uiteraard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
Anyroads, de buik. Ik weet dat het een fwp is. Maar ik had hier van tevoren geloof ik geen rekening mee gehouden. Zeker als ik zit zijn het ineens 4 rollen overtollige huiddus daar ben ik nog wel een beetje onzeker over.
Niet onzeker zijn lieverdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je lichaam laat hard werken zien en daar mag je trots op zijn! Ik ben nu heel trots op jou
alleen zonder hoofd hoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 12:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh envoor het hier plaatsen van de foto terwijl je er onzeker over bent! Misschien best goed voor ons allen om ook eens de (nog) niet succesvolle kanten van elkaar te zien. Moeten we wel durven
Jij durft!
Ja maar toch..quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 12:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
alleen zonder hoofd hoordan maakt het me niet uit, lekker anoniem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 12:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja maar toch..Oh maar dat boeit me niet. Het gaat me er meer om dat dat soort foto's niet later tegen me gebruikt kunnen wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
nee, nou scheelt het gegeven dat we geen 23 meer zijn natuurlijk ook welquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 13:51 schreef Barreltje het volgende:
Ohh SQ! Zo herkenbaar envoor de foto s!
En herkenbaar van kwak.. ik ontdekte van de week dat ik ook een huid flap krijg en dat het dus niet meer recht trek...
maar jij bent ook sterker. En hartstikke mooi. Zwaarder of niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 14:22 schreef Lonaa het volgende:
Mja, wij zijn ongeveer net zoveel afgevallen nu. Ik was en ben alleen zwaarder.
Was ook geen waarde-oordeel, naar mezelf, geloof ik.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar jij bent ook sterker. En hartstikke mooi. Zwaarder of niet.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
Anyroads, de buik. Ik weet dat het een fwp is. Maar ik had hier van tevoren geloof ik geen rekening mee gehouden. Zeker als ik zit zijn het ineens 4 rollen overtollige huiddus daar ben ik nog wel een beetje onzeker over.
snap dat 't niet leuk is. Zit hier met ongeveer precies hetzelfde. Maar mooi dat je er schijt aan durft te hebben en gewoon bikini aantrekt. Ik durf dat nog niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik stond vorige week in mn bikini tusen de (fitte) CrossFitters in het zwembad. Mijn broekje sluit wel heel mooi een en houdt buikflap mooi binnen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 14:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
snap dat 't niet leuk is. Zit hier met ongeveer precies hetzelfde. Maar mooi dat je er schijt aan durft te hebben en gewoon bikini aantrekt. Ik durf dat nog niet.
Lekker bezig! Las idd zoiets laatst van je over 't zwemmen. Nice!quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 14:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik stond vorige week in mn bikini tusen de (fitte) CrossFitters in het zwembad. Mijn broekje sluit wel heel mooi een en houdt buikflap mooi binnen.
Was een flinke overwinning wel, voor mezelf.
Maar ik merk dat dat steeds beter gaat. Zo draag ik ook korte broeken. Zowel bij het sporten, als buiten. Niet van die je-kunt-de-zakken-aan-de-onderkant-zien korte broeken, maar ergens tot halverwege bovenbeen.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
En thanksIk vind het overigens beter zo dan strak en 103 kilo, dus overall klaag ik niet zo veel
Wat fijn dat je die regels hebt gedumpt. En terecht! Al zou je die mensen vaker zien, moet je dan de rest van je leven in warm weer jezelf verstoppen? Da's toch net zo goed kut (en ja, been there...). Goed bezig dusquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 15:13 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb de afgelopen twee weken al mijn eigen regels mbt ‘zichtbare huid en lijf’ overtreden. :’) Maar met minimaal 36gr elke dag bleef er heel weinig over van ‘het ziet er niet uit’ en won de drang naar zo min mogelijk aan.Lang leve Vevina wel trouwens.
En... ik zie die mensen toch nooit meer!
Op mijn vriendin en haar nieuwe lover na dan. :’)
Nou heb ik een beeld van touwtjes waarmee je die sad smiley happy kan makenquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 15:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]zo probeer ik er ook naar te kijken. Ik vind het namelijk ook lelijk. Ik noem het ook mijn sad smiley navel
En het zal amper nog bij trekken, een buikwandcorrectie is doorgaans de enige echte oplossing. Lieve woorden allemaal hier, maar het is gewoon niet mooi
Dat je al dat gewicht kwijt bent is ge-wel-dig voor je gezondheid, conditie en ziet er superdepuper uit met kleren aan
Ons daar maar op focussen
(en ik heb oma vel aan de binnenkant van mijn bovenbenen, dat heb jij zo te zien niet zo (erg): súper lelijknooit echt korte broekjes aan dus)
Hier ook een whoosh. Een lang verwachte, want al sinds 15 juli rond zelfde gewicht gezeten. Weer een nieuw getal op de weegschaal![]()
voor Cue's gewicht en
voor iedereen die wel in bikini durft/wil
Dat was een korte broek tot net over de knie. Ik zou wel eens zo'n echt kort broekje aan willenquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 15:24 schreef Holyme het volgende:
Nou heb ik een beeld van touwtjes waarmee je die sad smiley happy kan makenEn zo los vel lijkt me echt heel naar, en mogelijk ook nog vervelend dat het gaat zweten of doen. Maar die foto van je pas, dat was wmb een prima korte broek en stond je goed!
Yay voor je whoosh! Ik zou die wel willen, maar doel is op het moment normaal doen, dus ook af en toe koekjes en ijs en weetikwat, maar dan dus niet doorslaan. Om echt af te vallen zou ik dat beter laten (maar dan dus risico dat ik die kant op weer doorsla). Nu wel aandacht aan meer eiwit, ik ben nogal van de koolhydraten
Ah, zo'n broekje als ik hier heb liggen en bij hoge uitzondering aantrek als het én tyfusheet is én ik heel hard ga fietsen en dus voorbij sjeesquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 15:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat was een korte broek tot net over de knie. Ik zou wel eens zo'n echt kort broekje aan willenMaar dat kan echt niet
Volgens mij hebben alle vrouwen wel wat cellulitis. Dat wordt gewoon weg gepaintbrushed op foto's in tijdschriften en zoquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 15:30 schreef Holyme het volgende:
Ah, zo'n broekje als ik hier heb liggen en bij hoge uitzondering aantrek als het én tyfusheet is én ik heel hard ga fietsen en dus voorbij sjeesEen hipster slipje is net zo groot, dat idee. Net in de stad nog op gelet, zķveel meisjes en vrouwen die cellulitis hebben, zelfs de strakke exemplaren. En toch trok ik m'n rokje wat lager toen ik mezelf in een etalage zag lopen. Ik hoop dat krachttraining gaat helpen, maar als je huid echt los hangt... Balen!
Ditquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 15:35 schreef Isabeau het volgende:
Maar heel erg veel jompelsvoor alle meiden die wel gewoon half bloot de straat op durven en zich niets aantrekken van wat men zou kunnen vinden
Mja dat “het is gewoon niet mooi” ben ik het dus oprecht niet mee eens. Bij vlagen heb ik dat idee nog, en dan denk ik fuckit ik blijf lekker dik. Maar in de kern ben ik het er niet mee eens dat het niet mooi is.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 15:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]zo probeer ik er ook naar te kijken. Ik vind het namelijk ook lelijk. Ik noem het ook mijn sad smiley navel
En het zal amper nog bij trekken, een buikwandcorrectie is doorgaans de enige echte oplossing. Lieve woorden allemaal hier, maar het is gewoon niet mooi
Dat je al dat gewicht kwijt bent is ge-wel-dig voor je gezondheid, conditie en ziet er superdepuper uit met kleren aan
Ons daar maar op focussen
(en ik heb oma vel aan de binnenkant van mijn bovenbenen, dat heb jij zo te zien niet zo (erg): súper lelijknooit echt korte broekjes aan dus)
Hier ook een whoosh. Een lang verwachte, want al sinds 15 juli rond zelfde gewicht gezeten. Weer een nieuw getal op de weegschaal![]()
voor Cue's gewicht en
voor iedereen die wel in bikini durft/wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |