SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 17:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Stiekem heb ik besloten dat ik gewoon een leuk mens ben (gezellig, knus, creatief etc) en daar richt ik me op. Lekker even arrogant doen. Daarnaast krijg ik altijd van mannen te horen dat mijn benen, borsten en kont mooi zijn, dus daar richt ik me ook op. En ik negeer even mijn buik en ik richt me op alle leuke CotS-dingen![]()
Zo HURRRRRR
Lekker gesport en warm boks! Instagram posesquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Goed zo, CotS! Lekker richten op positieve dingen.
En ik heb het warm nu. Wel enorm lekker gesport net.en mezelf aan het vermaken met instagram-poses
Ze komen niet op instagram hoor.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:26 schreef Holyme het volgende:
[..]
Lekker gesport en warm boks! Instagram posesEtennnn
Kan ook vermakelijk zijn, net als van die snapchat meuk. Olifantenhoofd enzoquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze komen niet op instagram hoor.Ik ben gewoon makkelijk vermaakt.
Straks Italiaanse groenteschijf.
Eten boven alles, check. De eerste halve schijf zit er al in.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:45 schreef Holyme het volgende:
[..]
Kan ook vermakelijk zijn, net als van die snapchat meuk. Olifantenhoofd enzoVan de week een foto in nieuw jurkje, in die pose leek ik 5kg lichter. Die hou ik erin
Maarrr op dit moment verkies ik eten boven zo'n beetje alles, dat bedoelde ik meer
Veel sportscholen bieden iets soortgelijks aan. Crossbox. Of onder een andere naam.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:29 schreef DeLuna het volgende:
Lonaa bedankt voor het melden van de CrossFit Games, is echt fantastisch om naar te kijken![]()
En wat vind ik het jammer dat er geen box in de buurt is
Wordt meestal voor circuit trainingen in kleine groepen gebruikt. Niet crossfit specifiek.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:57 schreef Holyme het volgende:
Ze hebben hier een Synergy360 gevaarte staan. Dat voor crossfit? Ik vind het er behoorlijk sadistisch uitzien wel
bij iets soortgelijks mis je vaak wel begeleiding.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 20:06 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Veel sportscholen bieden iets soortgelijks aan. Crossbox. Of onder een andere naam.
Kan je uit ervaring vertellen dat bijv een lesje yoga soms ook erg goed is een dag later. Voor de spieren.
Die moest ik googlen. Die lijkt me cool en tegelijkertijd heb ik er nou al een hekel aanquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 20:10 schreef Lonaa het volgende:
Over sadistische apparaten gesproken: airdyne
Is dat voor mensen die niet kunnen kiezen tussen fietsen en crosstrainen??quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 20:10 schreef Lonaa het volgende:
Over sadistische apparaten gesproken: airdyne
de eerste 5 seconde denk je 'oh, not bad' en daarna ga je dood en kan je drie dagen je benen niet meer gebruiken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 20:31 schreef Holyme het volgende:
[..]
Die moest ik googlen. Die lijkt me cool en tegelijkertijd heb ik er nou al een hekel aan
ja, zoiets. En wel effectief na 5 minuten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 20:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Is dat voor mensen die niet kunnen kiezen tussen fietsen en crosstrainen??
Het principe leek me wel cool. Tot ik een kort filmpje zag waar een vent stuk gingquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 20:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
de eerste 5 seconde denk je 'oh, not bad' en daarna ga je dood en kan je drie dagen je benen niet meer gebruiken.
Goed bezig jij! En bikini i echt een slim planquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 07:42 schreef Brighteyes het volgende:
CotS, ik heb echt flink meer dan maatje 44, had voor deze zomer al een nieuw badpakjurkje aangeschaft en toen toch vlak voor de vakantie een bikini. En daar ben ik zo blij mee geweest.
Ja, het ziet er vast niet heel mooi uit, maar in een snikheet badpak ben ik toch ook niet ineens 30kg lichter.
We gaan zo terugrijden dus morgen op de weegschaal. Ik ben echt zeer benieuwd. We hebben het niet al te gek gedaan qua eten, daar was het te heet voor, maar wel heel onregelmatig etc. Ik heb geen idee wat het resultaat is.
Goed bezig!quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
En een woosh op de weegschaal hier! Ineens 70.7ik schrok er haast van. Nu ben ik er écht bijna!!
Volgens mij ben je prachtig in een bikiniquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
Cots, wat een nare ervaring. En ik blijf het zo vreselijk stom vinden dat mensen altijd maar hun mening moeten uitkotsen. Ze hebben geen idee wat ze andere mensen aandoen soms.
Ik ga vanmiddag naar mijn schoonouders en nu kreeg ik door dat we kennelijk een pool party gaan houden. De eerste keer buitenshuis in bikini sinds ik kinderen heb gekregen en ik knijp m wel een beetje. Maar ik ga het toch echt wel doen. Heb wel alvast een algemeen bericht in de familie-app gegooid dat het heel spannend voor me is en of men daar rekening mee wil houden. Mijn schoonmoeder is namelijk in staat om iets soortgelijks te zeggen. Niet uit valsheid, maar omdat ze gewoon altijd alles wat ze denkt ook hardop zegt
Ermahgerd!quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
En een woosh op de weegschaal hier! Ineens 70.7ik schrok er haast van. Nu ben ik er écht bijna!!
quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
Normaal heb ik wel af en toe een keertje hoofdpijn, maar na het slapen is dat eigenlijk altijd wel weer over. Een paar jaar geleden had ik ook een hoofdpijn periode, dat was van het ontstressen en ging over met wat zwaardere pijnstillers van de HA. Maar ik voel me nu eigenlijk best zen (op maandag na, toen het begon, toen maakte ik me druk om de terugreis van vakantie). En aangezien ik niet zo'n goede drinker ben, lijkt me dat aannemelijk met dit weer.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 00:16 schreef Isabeau het volgende:
Hupje, heb je dat vaker, zoveel hoofdpijn? Denk je dat het het weer is?
Het is ook niet mijn dik- zijn waar ik mee zit, ik ben immers niet meer dik. Maar die huidquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 10:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Volgens mij ben je prachtig in een bikinionzekerheid is nergens voor nodig
Volgens mij was het gisteren pure valsheid, gezien het gegiechel erbij. Ik heb besloten vandaag weer naar het strand te gaan. Weer in bikini.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |