Ik ook.quote:
haha ja, ga daar maar met je gore, dikke pens over bier kletsen xdquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 13:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien kan je in het Ajaxtopic verder over je favoriete bier.
GGMM drinkt geen bier.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 13:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is Nijntje de nieuwe Bob de Bouwer? Heb je allang niet meer zien schreeuwen om je laarzen en helm.quote:
*en gereedschap.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is Nijntje de nieuwe Bob de Bouwer? Heb je allang niet meer zien schreeuwen om je laarzen en helm.
nijntje fase is gelukkig voorbij hierquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
*en gereedschap.
Zoontje nu in Nijntje fase.
Wat is nu de fase? Robots? Net als papa?quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nijntje fase is gelukkig voorbij hier
Peppa Pigquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat is nu de fase? Robots? Net als papa?
LOLquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat drink jij jrquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 13:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Nijntje leuker dan Bob of Teletubbies.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nijntje fase is gelukkig voorbij hier
Brandweerman Sam is ook wel leuk. Moet je eens proberen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vind Nijntje leuker dan Bob of Teletubbies.
Ga ik doen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Brandweerman Sam is ook wel leuk. Moet je eens proberen.
probeerde laatst een stukje van Barbapapa, waarom is dat vroeger in godsnaam zo massaal gekeken door iedereen?quote:
Omdat dat fantastisch is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
probeerde laatst een stukje van Barbapapa, waarom is dat vroeger in godsnaam zo massaal gekeken door iedereen?
Vroeger had je de versie van klei. Was geniaal.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Brandweerman Sam is ook wel leuk. Moet je eens proberen.
Zie je wel als je langs die kinderzenders zapt, alles lijkt op elkaarquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vroeger had je de versie van klei. Was geniaal.Nu is alles met de computer.
Er zit geen ziel meer in.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Zie je wel als je langs die kinderzenders zapt, alles lijkt op elkaar
dommelquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er zit geen ziel meer in.
Wat hadden wij geweldige échte tekenfilms ook he.
Dommelquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er zit geen ziel meer in.
Wat hadden wij geweldige échte tekenfilms ook he.
Calimeroquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 15:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Dommel
Ovide
Boes
Alfred Jodokus Kwak
Calimero
David de Kabouter
Dat was de shit
geef toe ik keek het weinig maar je had niet echt keuze he je moest kijken wat ze uitzondenquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 15:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
CalimeroDat was echt voor flikkers.
Wel eens met de rest trouwens.
Dan flapte ik er gewoon een Disney in. Aladdin ofzo.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 15:06 schreef Saind het volgende:
[..]
geef toe ik keek het weinig maar je had niet echt keuze he je moest kijken wat ze uitzonden
Dragonball Zquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 15:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Dommel
Ovide
Boes
Alfred Jodokus Kwak
Calimero
David de Kabouter
Dat was de shit
was gewoon met etenstijd op yorin hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 15:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hij mocht niet zo laat opblijven van zijn ouders
en later cartoon networkquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 15:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
was gewoon met etenstijd op yorin hoor
Vroeger hadden we schotel dus toen keek ik de Cell Saga in het Frans op Canal + :’)quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 15:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
en later cartoon network
Die hele serie was een genotquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 15:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vroeger hadden we schotel dus toen keek ik de Cell Saga in het Frans op Canal + :’)
Wel raar dat GGMM juist dit topic boycot.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:54 schreef kapiteintje het volgende:
Wat moet die kinderonzin in de OP joh?
Hij is aan het afkickenquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 15:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wel raar dat GGMM juist dit topic boycot.
hij laat z'n probleem eruit zuigenquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 15:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Iemand Lans nog gezien? Zou ie nog leven?
feitelijk onjuistquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 15:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
en later cartoon network
Cartoon Network niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 15:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
was gewoon met etenstijd op yorin hoor
ja, leuk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 15:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
feitelijk onjuist
was eerst op CN ook op de avond. In het weekend soms de rewinds![]()
stop met fake news Haags
Roland, ben jij nog wat marketing literatuur aan het lezen in je vakantie?quote:
Toen ik Cialdini las ben ik gestopt met lezen. Dat en nog tientallen andere theorieën kwamen op mijn tentamens. Ik heb zomervakantie dus ik wil ook geen porter of ansoff of een van die andere dingen zien.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 15:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Roland, ben jij nog wat marketing literatuur aan het lezen in je vakantie?
Wat vind je van Cialdini en de hedendaagse toepassingen? Werkt het nog?
En wat te denken van Kahneman? Zie jij dit nog veel terug in de praktijk?
portergodquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 15:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Toen ik Cialdini las ben ik gestopt met lezen. Dat en nog tientallen andere theorieën kwamen op mijn tentamens. Ik heb zomervakantie dus ik wil ook geen porter of ansoff of een van die andere dingen zien.
Ik vind de psychologiekant als Cialdini juist vele malen interessanter dan een Porter of Ansoff.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 15:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Toen ik Cialdini las ben ik gestopt met lezen. Dat en nog tientallen andere theorieën kwamen op mijn tentamens. Ik heb zomervakantie dus ik wil ook geen porter of ansoff of een van die andere dingen zien.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
mokerdomquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:42 schreef Doublepain het volgende:
Wow volgensmij is mijn schouder een beetje verbrand
wtf
Waar had je dan op gehoopt?quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Net even gewogen. Anderhalve kilo afgevallen. Wat is dat nou weer voor onzin. Ik begin op JR te lijken.
Gewoon hetzelfde zou prima zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar had je dan op gehoopt?
dat is wel wat veelquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gewoon hetzelfde zou prima zijn.
Had wel net daarvoor gruwelijk gescheten. Zou dat anderhalve kilo kunnen zijn?
73kgquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe zit jij met gewicht Haags? Wat weeg jij?
kan best ja. Ik zou ook wel een kilo of misschien twee meer willen wegen.quote:
1.74 ben ik, dus ben wel prima op gewicht.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat is ook weinig. Of ben je klein?
Klopt. Klein wel voor een Nederlanderquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
1.74 ben ik, dus ben wel prima op gewicht.
ben op smoof na de kleinste hierquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Klopt. Klein wel voor een Nederlander
Hoe lang is smoof?quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ben op smoof na de kleinste hier
ik 20 minderquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
kan best ja. Ik zou ook wel een kilo of misschien twee meer willen wegen.
1.72 hierquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ben op smoof na de kleinste hier
Dat is waarquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja okey, maar jij post nu pas actief hier
Ja die pushberichten bleven maar komen hè.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 20:44 schreef O_o_ het volgende:
Wat een hoop Nederlandse dooien de laatste weken door middel van moord, doodslag en ongeluk.
Ook een manier om het fileprobleem op te lossen.
Ik kon ze niet meer op 1 hand tellen idd.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 20:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja die pushberichten bleven maar komen hè.
Een wee is ook een soort pushbericht.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 20:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Idd. Op vakantie gaan veel mensen dood ineens.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 20:44 schreef O_o_ het volgende:
Wat een hoop Nederlandse dooien de laatste weken door middel van moord, doodslag en ongeluk.
Pushberichten?quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 20:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gelukkig voor de regering veelal in het buitenland. Ze tellen dan gelukkig niet mee met de statistieken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 20:44 schreef O_o_ het volgende:
Nee maar hoezo krijg je pushberichten over mensen die overleden zijn?quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 23:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Is dit een woord waar mensen buiten Twente moeite mee hebben?
omdat het nieuws is in komkommertijd dat iemand van een oude stadsmuur flikkert.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 23:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee maar hoezo krijg je pushberichten over mensen die overleden zijn?
Als je pushberichten van nieuwssites ingesteld hebt moet je toch even bij jezelf te rade gaan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 23:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
omdat het nieuws is in komkommertijd dat iemand van een oude stadsmuur flikkert.
genotquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 00:14 schreef JanCees het volgende:
Ik zit een partij te schijten niet te zuinig
Geniet ervan kerelquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 00:14 schreef JanCees het volgende:
Ik zit een partij te schijten niet te zuinig
Elke moment is een prima poepmoment, maar idd s avonds komt het zelden voor meestal.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 00:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
wel beetje gek tijdstip voor een potje dampen.
lekker in de morgen tussen 8 en 9quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 00:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Elke moment is een prima poepmoment, maar idd s avonds komt het zelden voor meestal.
Is toch juist lekker in de nacht.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 00:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
wel beetje gek tijdstip voor een potje dampen.
Tostitje erbijquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is toch juist lekker in de nacht.
meestal heeft het dan als reden dat ik buikkramp heb ofzo en ik moet rennen..quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is toch juist lekker in de nacht.
Oh nee dat is niks, maar ik bedoel het gewoon.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 00:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
meestal heeft het dan als reden dat ik buikkramp heb ofzo en ik moet rennen..
ja dat is nog wel te doen ja.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh nee dat is niks, maar ik bedoel het gewoon.
Al verschilt het bij mij heel erg hoor, soms paar uur na het wakker worden maar vaak ook gewoon rond 8 uur 's avonds.
eenschquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maakt het uit allemaal, je moet toch een beetje genieten van de nacht.
Dan ben je echt extreem lui.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 00:22 schreef ThePrinceTWP het volgende:
Op afstand bedienbare gordijnen. Yay/Nay?
bij mij bijna exclusief ''s avondsquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 00:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Elke moment is een prima poepmoment, maar idd s avonds komt het zelden voor meestal.
pics?!quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 00:29 schreef JanCees het volgende:
Was net opeens misselijk dus toen gingen de sluizen open
Gaat me meer om het showen ervan als er dames over de vloer komen.quote:
Damnquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 00:33 schreef JanCees het volgende:
Was vanochtend 7,7 kg kwijt in 7 weken
Doe er dan eens wat voor.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 00:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Damn
Had ik dat maar, wil zeker 20 kilo kwijt.
lekker maatjequote:Op zaterdag 4 augustus 2018 00:33 schreef JanCees het volgende:
Was vanochtend 7,7 kg kwijt in 7 weken
Zo weinig mogelijkhedenquote:
zet je beperkingen om in mogelijkheden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 00:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zo weinig mogelijkheden
Zo veel beperkingen
Zit je in een rolstoel?quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 00:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zo weinig mogelijkheden
Zo veel beperkingen
quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 00:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zet je beperkingen om in mogelijkheden.
Nee, maar je weet de rest.quote:
Gezond eten en oefeningen doen is niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 00:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Nee, maar je weet de rest.
Ja maar dingen enzo.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 00:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Gezond eten en oefeningen doen is niet zo moeilijk.
Hoef je ook niet na te denken welke je moet doen. Gewoon wat wel lukt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 00:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zo weinig mogelijkheden
Zo veel beperkingen
Komt niks uitquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 01:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
jezus, wat een schijtnacht
Tsjaquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 01:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat vind ik altijd walgelijk. Zo je best doen voor niks.
dat is zo.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 01:31 schreef kapiteintje het volgende:
Niet alles is maakbaar in het leven Haags
quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 01:43 schreef RensAjacied het volgende:
Ik moest van Kapo op FOK komen. Dus hier ben ik dan. Hallo vrienden
ochtend en deel van de middag werken en daarna ga ik de buurman helpen met zijn schutting. Jij?quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 01:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat ga je morgen doen makker?
Goedzo maatje, grote klasse.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 01:43 schreef RensAjacied het volgende:
Ik moest van Kapo op FOK komen. Dus hier ben ik dan. Hallo vrienden
Hele dag werken zodat ik zondag lekker vrij ben. Welnessje gehuurd.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 01:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ochtend en deel van de middag werken en daarna ga ik de buurman helpen met zijn schutting. Jij?
G E N O Tquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 01:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hele dag werken zodat ik zondag lekker vrij ben. Welnessje gehuurd.
Schutting tussen jullie tuinen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 01:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ochtend en deel van de middag werken en daarna ga ik de buurman helpen met zijn schutting. Jij?
Ken ik nietquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 01:49 schreef RensAjacied het volgende:
genot as ik hier loop ja deur de straten genot as ik de grachten weer ken sien genot as ik weer liwaddes ken praate ik loop een bitsje deur de stad waar ik mien eerste liefde had dat is de stad waar ik wil woane
Waarvan zwaktequote:Op zaterdag 4 augustus 2018 01:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga maar eens naar bed, genoeg gezopen
Echt he.quote:
nee, buurman achter. Loopt te stuntelen en te doen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schutting tussen jullie tuinen?
Mag jij alcohol dan?quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 01:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En toen heb jij hem maar spontaan je diensten aangeboden?quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 01:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nee, buurman achter. Loopt te stuntelen en te doen.
na 3 dagen kon ik het niet meer aan zien inderdaad.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En toen heb jij hem maar spontaan je diensten aangeboden?
Lol ik zou ook niet weten waar te beginnen met zo'n schuttingquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 01:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
na 3 dagen kon ik het niet meer aan zien inderdaad.
Als je dat niet weet moet je m ook niet beginnen zetten.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 02:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lol ik zou ook niet weten waar te beginnen met zo'n schutting
Alleen van Nederlanders die op een bijzondere manier omkomen in het buitenland.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 23:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee maar hoezo krijg je pushberichten over mensen die overleden zijn?
Ik moet m'n vrouw in de gaten houdenquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 07:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Paul? Wat doe jij in de sc?
Noem je jojo nou jouw vrouw?quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 07:43 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik moet m'n vrouw in de gaten houden
quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 07:43 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik moet m'n vrouw in de gaten houden
ik ken maar 1 vrouw hier, goedemorgenquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 08:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Benieuwd of ze nog hier post vandaag.
twitter:Weerprimeur twitterde op vrijdag 03-08-2018 om 19:58:04Eind volgende week kans op de eerste tropische cycloon ooit! over de Noordzee kaliber 'medicane' met de mogelijkheid van ZEER ZWARE STORM op zee schampend de noordwestkant #Nederland. Tevens een optie op zeer veel neerslag. https://t.co/JHjRw8MHti reageer retweet
zal allemaal wel weer meevallenquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 09:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
twitter:Weerprimeur twitterde op vrijdag 03-08-2018 om 19:58:04Eind volgende week kans op de eerste tropische cycloon ooit! over de Noordzee kaliber 'medicane' met de mogelijkheid van ZEER ZWARE STORM op zee schampend de noordwestkant #Nederland. Tevens een optie op zeer veel neerslag. https://t.co/JHjRw8MHti reageer retweet
Dat denk ik ook wel. En zo niet, dan zou dat een ramp kunnen betekenen met deze droogte.quote:
inderdaad met alle topzware bomen kan het hard gaanquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 09:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel. En zo niet, dan zou dat een ramp kunnen betekenen met deze droogte.
Gelukkig is het hier wel zo'n beetje gedaan met de zomer na volgende week.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 09:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
inderdaad met alle topzware bomen kan het hard gaan
Er komen wel eens andere vrouwen langs, maar die houden het na maximaal 10 posts voor gezien.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 08:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ken maar 1 vrouw hier, goedemorgen
jij bent de enige echte vbl sc vrouwquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 09:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Er komen wel eens andere vrouwen langs, maar die houden het na maximaal 10 posts voor gezien.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 09:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
jij bent de enige echte vbl sc vrouw
Goed zo.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 09:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zo even kappertje, lekker upskeer.
JA DAT DOE IK TOCH.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 10:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Even in de koelkast bewaren, beter.
De onderste twee helemaal beschimmeld. Had er zoveel zin in.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 10:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
oh, raar. Hier nergens last van en ze liggen er al 4 dagen ofzo.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 10:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
De onderste twee helemaal beschimmeld. Had er zoveel zin in.
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 11:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat wint psv gemakkelijk met 4-0 ofzo
Van dat laatste word ik erg gelukkig.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 11:36 schreef O_o_ het volgende:
Verse bagels met kikkererwtenpasta en een kop koffie.
Humus noemen dat gewoon.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 11:36 schreef O_o_ het volgende:
Verse bagels met kikkererwtenpasta en een kop koffie.
Liefst zwart, soms met een scheutje halfvolle melk.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 11:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Van dat laatste word ik erg gelukkig.
ik denk het niet, zal een saaie 2-1 of zo wordenquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 11:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat wint psv gemakkelijk met 4-0 ofzo
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 11:48 schreef Saind het volgende:
Toeters![]()
Misschien moet ik nu mijn account tien jaar oud is ook m'n username veranderen
Masterminded is al bezet though
Dan houdt het op.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 11:48 schreef Saind het volgende:
Toeters![]()
Misschien moet ik nu mijn account tien jaar oud is ook m'n username veranderen
Masterminded is al bezet though
En een pagina eerder janken waarom afvallen zo moeilijk is. Tering hequote:Op zaterdag 4 augustus 2018 01:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vergeet je als marketingstudent ook niet even te letten op de presentatie van het product?quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 12:45 schreef KingRoland het volgende:
Na een aantal DMs gekregen te hebben van verschillende users dat ik Coca Cola Zero Vanilla moet proberen heb ik besloten om zometeen blikje te halen. Kijken hoe dat proeft
Drink er niet meer op 1 dag dan is het niet meer lekkerquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 12:45 schreef KingRoland het volgende:
Na een aantal DMs gekregen te hebben van verschillende users dat ik Coca Cola Zero Vanilla moet proberen heb ik besloten om zometeen blikje te halen. Kijken hoe dat proeft
picsquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 13:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Donkerblond, maar sinds vorige week blond.
Leuk zegquote:
Het gaat om het haar.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 13:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
Leuk zegalleen jammer dat je je gezicht eruit hebt geknipt
jc vriendquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 13:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
Leuk zegalleen jammer dat je je gezicht eruit hebt geknipt
een keer wat anders dan steeds op de bank zittenquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 14:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Even de buurman aan het helpen. Wat een wereldvent ben ik toch ook
Hoe was je Cola Vanilla?quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 14:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
een keer wat anders dan steeds op de bank zitten
lekkerder dan normale coca cola vanilla omdat de suiker de smaak van vanille verpest. Zero geeft meer ruimte aan de vanille met cola.quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 14:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
lekkerder dan normale coca cola vanilla omdat de suiker de smaak van vanille verpest. Zero geeft meer ruimte aan de vanille met cola.
genot
7.5/10
Bosgodquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 14:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
Ik vind de zero ook lekkerder dan de reguliere
Net terug van boodschappen doen. Ze hebben nu een versr sushi stand in de AH, wel genottelijk hoor.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 15:02 schreef Bos81 het volgende:
Zo even boodschappen doen, rond 16.00 uur aan het eten beginnen en dan tegen 17.00 uur naar het stadion
xl?quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 15:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Net terug van boodschappen doen. Ze hebben nu een versr sushi stand in de AH, wel genottelijk hoor.
houd ons op de hoogtequote:Op zaterdag 4 augustus 2018 15:26 schreef kapiteintje het volgende:
Doen ze wel slim hoor die gasten bij AH, in Belgie lopen supermarkten echt hopeloos achter. Eigenlijk loopt alles hier hopeloos achter.
AH supermarkten zijn echt een ijzersterk concept als je ze zo in België neerzet. En druk, pohhh.
Ik heb serieus nog nooit sushi opquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 15:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Net terug van boodschappen doen. Ze hebben nu een versr sushi stand in de AH, wel genottelijk hoor.
soms vind ik het nog wel eens jammer dat ik niet meer voor ze werk. Ahold is echt een prachtbedrijf.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 15:26 schreef kapiteintje het volgende:
Doen ze wel slim hoor die gasten bij AH, in Belgie lopen supermarkten echt hopeloos achter. Eigenlijk loopt alles hier hopeloos achter.
AH supermarkten zijn echt een ijzersterk concept als je ze zo in België neerzet. En druk, pohhh.
Lolquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 15:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
soms vind ik het nog wel eens jammer dat ik niet meer voor ze werk. Ahold is echt een prachtbedrijf.
Belgen komen hier massaal boodschappen doen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 15:26 schreef kapiteintje het volgende:
Omdat Nederland ook fucking goedkoop is qua boodschappen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 15:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Belgen komen hier massaal boodschappen doen.
Gaan we sarcastisch lopen doen, maatje?quote:
Drank in België is ook tres expensive.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 15:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat Nederland ook fucking goedkoop is qua boodschappen.
Tegenwoordig ook met kip vaak. Of omelet, die is ook genot. Bohhhquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 15:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog nooit sushi opIk hou ik niet zo van vis, dus dan word je al beperkt in je keuze. Sushi is toch meestal vis, natuurlijk kan het ook zonder, maar dat zie je minder vaak.
lekker. Wat?quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 15:40 schreef Lange_Lans het volgende:
Heel verrassend ga ik vanavond weer uit eten.
Wel jammer dat je vervangen bent door de zelfscannner.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 15:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
soms vind ik het nog wel eens jammer dat ik niet meer voor ze werk. Ahold is echt een prachtbedrijf.
Lekker maat, welke keuken?quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 15:40 schreef Lange_Lans het volgende:
Heel verrassend ga ik vanavond weer uit eten.
Juist niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 15:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Drank in België is ook tres expensive.
Ik pak hier bij de Jumbo altijd wel de zelfscanner. Kunnen mijn boodschappen meteen in mijn trollyquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 15:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel jammer dat je vervangen bent door de zelfscannner.
Italiaans.quote:
xDquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 15:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel jammer dat je vervangen bent door de zelfscannner.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |