Ik ook.quote:
haha ja, ga daar maar met je gore, dikke pens over bier kletsen xdquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 13:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien kan je in het Ajaxtopic verder over je favoriete bier.
GGMM drinkt geen bier.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 13:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is Nijntje de nieuwe Bob de Bouwer? Heb je allang niet meer zien schreeuwen om je laarzen en helm.quote:
*en gereedschap.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is Nijntje de nieuwe Bob de Bouwer? Heb je allang niet meer zien schreeuwen om je laarzen en helm.
nijntje fase is gelukkig voorbij hierquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
*en gereedschap.
Zoontje nu in Nijntje fase.
Wat is nu de fase? Robots? Net als papa?quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nijntje fase is gelukkig voorbij hier
Peppa Pigquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat is nu de fase? Robots? Net als papa?
LOLquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat is nu de fase? Robots? Net als papa?
Wat drink jij jrquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 13:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Nijntje leuker dan Bob of Teletubbies.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nijntje fase is gelukkig voorbij hier
Brandweerman Sam is ook wel leuk. Moet je eens proberen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vind Nijntje leuker dan Bob of Teletubbies.
Ga ik doen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Brandweerman Sam is ook wel leuk. Moet je eens proberen.
probeerde laatst een stukje van Barbapapa, waarom is dat vroeger in godsnaam zo massaal gekeken door iedereen?quote:
Omdat dat fantastisch is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
probeerde laatst een stukje van Barbapapa, waarom is dat vroeger in godsnaam zo massaal gekeken door iedereen?
Vroeger had je de versie van klei. Was geniaal.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Brandweerman Sam is ook wel leuk. Moet je eens proberen.
Zie je wel als je langs die kinderzenders zapt, alles lijkt op elkaarquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vroeger had je de versie van klei. Was geniaal.Nu is alles met de computer.
Er zit geen ziel meer in.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Zie je wel als je langs die kinderzenders zapt, alles lijkt op elkaar
dommelquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er zit geen ziel meer in.
Wat hadden wij geweldige échte tekenfilms ook he.
Dommelquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er zit geen ziel meer in.
Wat hadden wij geweldige échte tekenfilms ook he.
Calimeroquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 15:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Dommel
Ovide
Boes
Alfred Jodokus Kwak
Calimero
David de Kabouter
Dat was de shit
geef toe ik keek het weinig maar je had niet echt keuze he je moest kijken wat ze uitzondenquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 15:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
CalimeroDat was echt voor flikkers.
Wel eens met de rest trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |