Ja die pushberichten bleven maar komen hè.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 20:44 schreef O_o_ het volgende:
Wat een hoop Nederlandse dooien de laatste weken door middel van moord, doodslag en ongeluk.
Ook een manier om het fileprobleem op te lossen.
Ik kon ze niet meer op 1 hand tellen idd.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 20:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja die pushberichten bleven maar komen hè.
Een wee is ook een soort pushbericht.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 20:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Idd. Op vakantie gaan veel mensen dood ineens.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 20:44 schreef O_o_ het volgende:
Wat een hoop Nederlandse dooien de laatste weken door middel van moord, doodslag en ongeluk.
Pushberichten?quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 20:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gelukkig voor de regering veelal in het buitenland. Ze tellen dan gelukkig niet mee met de statistieken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 20:44 schreef O_o_ het volgende:
Nee maar hoezo krijg je pushberichten over mensen die overleden zijn?quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 23:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Is dit een woord waar mensen buiten Twente moeite mee hebben?
omdat het nieuws is in komkommertijd dat iemand van een oude stadsmuur flikkert.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 23:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee maar hoezo krijg je pushberichten over mensen die overleden zijn?
Als je pushberichten van nieuwssites ingesteld hebt moet je toch even bij jezelf te rade gaan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 23:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
omdat het nieuws is in komkommertijd dat iemand van een oude stadsmuur flikkert.
genotquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 00:14 schreef JanCees het volgende:
Ik zit een partij te schijten niet te zuinig
Geniet ervan kerelquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 00:14 schreef JanCees het volgende:
Ik zit een partij te schijten niet te zuinig
Elke moment is een prima poepmoment, maar idd s avonds komt het zelden voor meestal.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 00:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
wel beetje gek tijdstip voor een potje dampen.
lekker in de morgen tussen 8 en 9quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 00:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Elke moment is een prima poepmoment, maar idd s avonds komt het zelden voor meestal.
Is toch juist lekker in de nacht.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 00:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
wel beetje gek tijdstip voor een potje dampen.
Tostitje erbijquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is toch juist lekker in de nacht.
meestal heeft het dan als reden dat ik buikkramp heb ofzo en ik moet rennen..quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is toch juist lekker in de nacht.
Oh nee dat is niks, maar ik bedoel het gewoon.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 00:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
meestal heeft het dan als reden dat ik buikkramp heb ofzo en ik moet rennen..
ja dat is nog wel te doen ja.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh nee dat is niks, maar ik bedoel het gewoon.
Al verschilt het bij mij heel erg hoor, soms paar uur na het wakker worden maar vaak ook gewoon rond 8 uur 's avonds.
eenschquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maakt het uit allemaal, je moet toch een beetje genieten van de nacht.
Dan ben je echt extreem lui.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 00:22 schreef ThePrinceTWP het volgende:
Op afstand bedienbare gordijnen. Yay/Nay?
bij mij bijna exclusief ''s avondsquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 00:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Elke moment is een prima poepmoment, maar idd s avonds komt het zelden voor meestal.
pics?!quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 00:29 schreef JanCees het volgende:
Was net opeens misselijk dus toen gingen de sluizen open
Gaat me meer om het showen ervan als er dames over de vloer komen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |