Geniet ervan kerelquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 00:14 schreef JanCees het volgende:
Ik zit een partij te schijten niet te zuinig
Elke moment is een prima poepmoment, maar idd s avonds komt het zelden voor meestal.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 00:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
wel beetje gek tijdstip voor een potje dampen.
lekker in de morgen tussen 8 en 9quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 00:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Elke moment is een prima poepmoment, maar idd s avonds komt het zelden voor meestal.
Is toch juist lekker in de nacht.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 00:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
wel beetje gek tijdstip voor een potje dampen.
Tostitje erbijquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is toch juist lekker in de nacht.
meestal heeft het dan als reden dat ik buikkramp heb ofzo en ik moet rennen..quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is toch juist lekker in de nacht.
Oh nee dat is niks, maar ik bedoel het gewoon.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 00:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
meestal heeft het dan als reden dat ik buikkramp heb ofzo en ik moet rennen..
ja dat is nog wel te doen ja.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh nee dat is niks, maar ik bedoel het gewoon.
Al verschilt het bij mij heel erg hoor, soms paar uur na het wakker worden maar vaak ook gewoon rond 8 uur 's avonds.
eenschquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maakt het uit allemaal, je moet toch een beetje genieten van de nacht.
Dan ben je echt extreem lui.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 00:22 schreef ThePrinceTWP het volgende:
Op afstand bedienbare gordijnen. Yay/Nay?
bij mij bijna exclusief ''s avondsquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 00:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Elke moment is een prima poepmoment, maar idd s avonds komt het zelden voor meestal.
pics?!quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 00:29 schreef JanCees het volgende:
Was net opeens misselijk dus toen gingen de sluizen open
Gaat me meer om het showen ervan als er dames over de vloer komen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |