abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 12:06:51 #176
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_181001441
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 11:59 schreef Ulx het volgende:

[..]

Hardstikke leuk voor je.
Je hebt er maar mee om te gaan.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 12:19:20 #177
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_181001714
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 01:41 schreef Nintex het volgende:
RudyGiuliani twitterde op dinsdag 07-08-2018 om 01:14:57 There is a moron on Fox claiming I chain smoke cigarettes worrying about the President’s tweets. Don’t smoke cigarettes. Hate ‘me. Smoke only premium cigars and I hope this idiot is not a lawyer because if he is he should sue his Law School. reageer retweet
Rudy ! _O_
Hate 'me? Bedoelde hij niet hate 'em :?
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_181002767
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 12:01 schreef drexciya het volgende:

[..]

Als dit wetenschappelijk onderzoek zou zijn op het gebied van een "harde" wetenschap, dan zou je een punt hebben. Maar dat is niet waar we het hier over hebben. De "onderzoekers" geven zelf al enige vormen van voorbehoud aan (dat is wel netjes trouwens). Dat is een goed uitgangspunt voor discussie lijkt me.

Mijn voornaamste discussiepunt is wat men als incident beschouwt. Is dat geweld, "microagressions", tweets die mensen niet kunnen bekoren; waar ligt de grens? De "incidenten" die breed uit werden gemeten in de pers, waarbij geweld werd gebruikt, waren duidelijk aan één extreme kant van het spectrum te vinden.
Punt is dat je analyse van het stuk meer zou zijn gewaardeerd als je bullshit als 'regressief links' achterwege zou hebben gelaten gezien dat niets toevoegt. Regressief rechts is immers ook gewoon een ding.

Het stuk bewijst wat mij betreft gewoon de premisse: Rechtse geluiden worden niet stelselmatig meer geweerd dan linkse geluiden. Op hun argument dat juist links meer geweerd zou worden valt wat mij betreft ook wel wat af te dingen. Wat wel heel erg in het stuk naar voren komt is het overdrijven van de incidenten. Gemiddeld gezien gaat het helemaal nergens over, maar wordt e.e.a. door rechtse media sterk overdreven om zodoende te kunnen polariseren.

Dito voor heel die transgender wc discussie. Identity politics wordt op deze manier tot in het belachelijke doorgetrokken terwijl 0,1% van de bevolking er wellicht werkelijk mee te maken heeft. Dit overigens ook mede door linkse media die maar over dit soort non-onderwerpen blijven berichten om er zodoende een niet non-onderwerp van te maken.
beter een knipoog dan een blauw oog
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 13:35:35 #179
8369 speknek
Another day another slay
pi_181003559
Een aantal van Drexciyas nuanceringen zijn wel nuttig om te maken (ik weet niet zo goed wat het argument van het bestuur is, die is er toch bij gratie van de wetenschappers), maar het is hooguit een foutmarge, het slaat niet ineens de conclusie om, en het doet al helemaal niks aan de constatering dat er maar bij 60 van de 4600 universiteiten (1.3%) kleine incidenten zijn voorgevallen.

Dat is nog het meest vermoeiende aan het hijgerige nieuw rechtse internet. Complottheorien zien in minuscule incidenten. Omdat ik bijvoorbeeld zeg dat mijn intersectionele collega's soms best nuttige dingen zeggen, zijn de Nederlandse universiteiten ook al compleet omgeslagen en parochies van de extreem linkse identiteitspolitiek. Nou dan weet je niet hoe het er op een universiteit aan toe gaat. (Maar het is dan ook vaak gewoon angst voor mensen die doorgestudeerd hebben.)

[ Bericht 0% gewijzigd door speknek op 07-08-2018 14:18:41 ]
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_181004750
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 11:32 schreef Ulx het volgende:
Trump's oplossing voor bosbrand: kap alle bomen om.

Simpleton.
En dan alle rivieren omleggen zodat het hele gebied overstroomt. Die man is echt te dom om te poepen. :')
pi_181005042
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 13:35 schreef speknek het volgende:
Een aantal van Drexciyas nuanceringen zijn wel nuttig om te maken (ik weet niet zo goed wat het argument van het bestuur is, die is er toch bij gratie van de wetenschappers), maar het is hooguit een foutmarge, het slaat niet ineens de conclusie om, en het doet al helemaal niks aan de constatering dat er maar bij 16 van de 4600 universiteiten kleine incidenten zijn voorgevallen.

Dat is nog het meest vermoeiende aan het hijgerige nieuw rechtse internet. Complottheorien zien in minuscule incidenten. Omdat ik bijvoorbeeld zeg dat mijn intersectionele collega's soms best nuttige dingen zeggen, zijn de Nederlandse universiteiten ook al compleet omgeslagen en parochies van de extreem linkse identiteitspolitiek. Nou dan weet je niet hoe het er op een universiteit aan toe gaat. (Maar het is dan ook vaak gewoon angst voor mensen die doorgestudeerd hebben.)
Nu wil ik er eigenlijk niet te diep op ingaan, want dan gaan we nogal off-topic, maar de gang van zaken rond Evergreen is toch iets wat je niet als klein incident kunt zien. Effectief gezien namen extremisten de universiteit over, werden docenten bedreigd en zelfs gegijzeld (!). Als toegift werd de daders achteraf niets in de weg gelegd, wat tot de duidelijke conclusie leidt dat het bestuur van de universiteit dit, op zijn minst, heeft gefaciliteerd. Er zijn ook zeer duidelijke aanwijzingen dat bepaalde docenten studenten tegen andere docenten hebben opgezet.

Het bestuur is er bij gratie van de wetenschappers? Vraag dat eens aan Bret Weinstein. Hij kreeg weliswaar een afkoopsom (omdat hij een juridische procedure had aangespannen), maar hij (en zijn vrouw) kon vertrekken, niet de "studenten" die hem aan hebben gevallen. Dat is institutioneel falen in een notendop.
pi_181005583
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 14:17 schreef drexciya het volgende:

[..]

Nu wil ik er eigenlijk niet te diep op ingaan, want dan gaan we nogal off-topic, maar de gang van zaken rond Evergreen is toch iets wat je niet als klein incident kunt zien. Effectief gezien namen extremisten de universiteit over, werden docenten bedreigd en zelfs gegijzeld (!). Als toegift werd de daders achteraf niets in de weg gelegd, wat tot de duidelijke conclusie leidt dat het bestuur van de universiteit dit, op zijn minst, heeft gefaciliteerd. Er zijn ook zeer duidelijke aanwijzingen dat bepaalde docenten studenten tegen andere docenten hebben opgezet.

Het bestuur is er bij gratie van de wetenschappers? Vraag dat eens aan Bret Weinstein. Hij kreeg weliswaar een afkoopsom (omdat hij een juridische procedure had aangespannen), maar hij (en zijn vrouw) kon vertrekken, niet de "studenten" die hem aan hebben gevallen. Dat is institutioneel falen in een notendop.
Is dat ergens ook niet gewoon de aloude Amerikaanse marktwerking? Als ik de verhalen zo las hadden ze al last van een dalend aantal studenten. Het bestuur kan er best op gegokt hebben dat dergelijke controverse een verder negatief effect zou hebben, al lijkt in de praktijk het tegendeel nu het geval te zijn.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 14:36:06 #183
8369 speknek
Another day another slay
pi_181005734
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 14:17 schreef drexciya het volgende:

[..]

Nu wil ik er eigenlijk niet te diep op ingaan, want dan gaan we nogal off-topic, maar de gang van zaken rond Evergreen is toch iets wat je niet als klein incident kunt zien. Effectief gezien namen extremisten de universiteit over, werden docenten bedreigd en zelfs gegijzeld (!). Als toegift werd de daders achteraf niets in de weg gelegd, wat tot de duidelijke conclusie leidt dat het bestuur van de universiteit dit, op zijn minst, heeft gefaciliteerd. Er zijn ook zeer duidelijke aanwijzingen dat bepaalde docenten studenten tegen andere docenten hebben opgezet.

Het bestuur is er bij gratie van de wetenschappers? Vraag dat eens aan Bret Weinstein. Hij kreeg weliswaar een afkoopsom (omdat hij een juridische procedure had aangespannen), maar hij (en zijn vrouw) kon vertrekken, niet de "studenten" die hem aan hebben gevallen. Dat is institutioneel falen in een notendop.
Gaat Evergreen over dat Day of Absence gebeuren? Dat is compleet verkeerd uitgelegd in rechtse media. Maar goed, stel dat het een compleet doorgeschoten broeinest van links extremisten is, die mensen gegijzeld hebben en er een puinzooi van racisme van maken. Dat is niet zo, maar stel... dan is dat een, één, vrij betekenisloze kleine college (omzet $77M). Plekken als Yale en Harvard, megauniversiteiten met begrotingen die die van een paar kleine landen evenaart (omzet Harvard $4.5Mrd, 45Mrd bezittingen), zijn bijzonder classicistisch waar oud geld de wereld beheerst, en in groepjes als skulls and bones Bushes worden grootgebracht, maar het kleine Evergreen College in Washington State is het voorland van extreem links academisch verval.
Okay.

[ Bericht 1% gewijzigd door speknek op 07-08-2018 14:48:11 ]
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_181005929
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 14:31 schreef Monolith het volgende:

[..]

Is dat ergens ook niet gewoon de aloude Amerikaanse marktwerking? Als ik de verhalen zo las hadden ze al last van een dalend aantal studenten. Het bestuur kan er best op gegokt hebben dat dergelijke controverse een verder negatief effect zou hebben, al lijkt in de praktijk het tegendeel nu het geval te zijn.
In het door jou aangehaalde artikel wordt over een beperkte daling gesproken in het toenmalige studiejaar (waarin de boel escaleerde), maar een grotere daling in het jaar erop. Dat is niet wat jij er uithaalt. Net zoals bij Mizzou is het moeilijk om dat los te zien van wat daar plaatsgevonden heeft. Marktwerking is maar net hoe je het ziet; ik zou in ieder geval géén studieschuld willen opbouwen om bij deze universiteit een studie te volgen; dat heeft inmiddels een duidelijk lagere waardering gekregen.

Maar goed, we gaan nu ietwat off-topic volgens mij. Dit zou eerder een op zichzelf staand topic kunnen worden.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 14:58:29 #185
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181006481
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 14:36 schreef speknek het volgende:

[..]

Gaat Evergreen over dat Day of Absence gebeuren? Dat is compleet verkeerd uitgelegd in rechtse media.
Hmm, niet echt. Dat was gewoon dramatisch.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_181006733
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 14:36 schreef speknek het volgende:

[..]

Gaat Evergreen over dat Day of Absence gebeuren? Dat is compleet verkeerd uitgelegd in rechtse media. Maar goed, stel dat het een compleet doorgeschoten broeinest van links extremisten is, die mensen gegijzeld hebben en er een puinzooi van racisme van maken. Dat is niet zo, maar stel... dan is dat een, één, vrij betekenisloze kleine college. Plekken als Yale en Harvard, megauniversiteiten met begrotingen waar kleine landen jaloers op zijn, zijn bijzonder classistisch waar oud geld de wereld beheerst, en in groepjes als skulls and bones Bushes worden grootgebracht, maar het kleine Evergreen College in Washington State is het voorland van extreem links academisch verval.
Okay.
Ik heb mijn informatie over Evergreen niet uit rechtse media gehaald, maar ik heb, ondermeer, gekeken naar het YouTube kanaal van iemand die daar heeft gestudeerd https://www.youtube.com/p(...)jaAtJE0KbpyY_Kh-JTUl, en er in sommige gevallen echt bij was (en dit ging veel verder dan alleen maar het Day of Absence gedoe). Toen dit allemaal plaatsvond dacht hij; WTF? En hij heeft documenten achterhaald (E-mails, interne communicatie), studenten geïnterviewd en veel meer.

Daaruit kwam een beeld naar voren wat veel verder gaat dan een stel op zichzelf staande gekkies. Wat ik vooral zorgwekkend vindt, is dat het bestuur van de universiteit nogal in gebreke is gebleven, en zijn doel links laat liggen; educatie in plaats van indoctrinatie.

Een beetje zwak om Yale en Harvard erbij te halen als "verdediging"; dat praat niet goed wat er op andere plaatsen plaatsvindt. In mijn ogen zijn die universiteiten ook rot, maar dan op een andere manier (stockholder value ten koste van alles "filosofie" komt uit de VS elite universiteiten). En kwam de zo gedistingeerde Sarah Yeong niet van Harvard af? Wat zegt het over het klimaat aldaar, als ze dit soort uitspraken doet en dat als normaal ziet.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 15:19:17 #187
8369 speknek
Another day another slay
pi_181007010
Bram_van_loon studeert(/de) ook op de universiteit waar ik lesgeef, dat betekent niet dat we hetzelfde over dingen denken. (En James Damore kwam ook van Harvard, dus nee Yeong is niet per se exemplarisch)

En het is niet zwak omdat ik het niet gebruik om Evergreen te ontkennen, ik zei al, stel dat jouw hele mening erover klopt, ik geef alleen aan dat Evergreen insignificant in het plaatje is.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_181007273
Tijd voor een andere wending in dit topic; het is zo'n 10 jaar geleden dat de Grote Economische Crisis, die nog steeds de politiek en de maatschappij in de VS beïnvloedt, plaatsvond. NY Magazine heeft een heel lange compilatie gemaakt waarin verschillende mensen variërend van Steve Bannon tot Sheila Bair aan het woord komen.
https://nymag.com/daily/i(...)inancial-crisis.html

Naast identity politics, is het effect van de crisis van 2008 iets wat niet kan worden onderschat. Frank Rich gaat zelfs zo ver om zijn bijdrage de titel "America Stopped Believing In The American Dream" mee te geven. Mijns inziens is de manier waarop met de erfenis van 2008 is omgegaan, één van de redenen dat Trump president geworden is. Niet dat het iets uitmaakt; want het plunderen gaat ondertussen vrolijk door; stock buybacks en de kunstmatig lage rentestand zijn een vorm van het overhevelen van geld naar de elite.
pi_181007551
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 14:41 schreef drexciya het volgende:

[..]

In het door jou aangehaalde artikel wordt over een beperkte daling gesproken in het toenmalige studiejaar (waarin de boel escaleerde), maar een grotere daling in het jaar erop. Dat is niet wat jij er uithaalt.
Dat is toch exact wat ik stel?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Overall beste user 2022 dinsdag 7 augustus 2018 @ 16:21:14 #190
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181008575
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:30 schreef drexciya het volgende:
Mijns inziens is de manier waarop met de erfenis van 2008 is omgegaan, één van de redenen dat Trump president geworden is.
Leg eens uit.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_181009042
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 16:21 schreef Ulx het volgende:

[..]

Leg eens uit.
Een klassieke uitspraak als het gaat om verkiezingen is "it's the economy stupid". In één van de stukjes van het, eerder door mij aangehaalde, artikel, komen een paar getallen naar voren, die aangeven dat de crisis van 2008 nog steeds doorwerkte in de VS in 2016. Hoe kun je de verkiezingen winnen, als de economie voor de gemiddelde kiezer er zo slecht voorstaat?

Quote uit het artikel:
In a 2016 survey by the Fed, 28 percent of working-age adults said they had no retirement savings whatsoever.

The racial wealth gap, already large, ballooned.
Whites: $171k
Hispanics: $20.7k
African-Americans: $17.6k

In terms of household wealth, every group suffered — but some more than others.
Hispanics: -66 percent
Asian-Americans: -54 percent
African-Americans: -53 percent
Whites: -16 percent
  Overall beste user 2022 dinsdag 7 augustus 2018 @ 17:19:00 #192
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181009797
En nu zit er iemand die niet eens weet hoe je boodschappen moet doen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_181010422

Now the Trump administration wants to limit citizenship for legal immigrants

The most significant change to legal immigration in decades could affect millions of would-be citizens, say lawyers and advocates.

quote:
The Trump administration is expected to issue a proposal in coming weeks that would make it harder for legal immigrants to become citizens or get green cards if they have ever used a range of popular public welfare programs, including Obamacare, four sources with knowledge of the plan told NBC News.

The move, which would not need congressional approval, is part of White House senior adviser Stephen Miller's plan to limit the number of migrants who obtain legal status in the U.S. each year.

Details of the rulemaking proposal are still being finalized, but based on a recent draft seen last week and described to NBC News, immigrants living legally in the U.S. who have ever used or whose household members have ever used Obamacare, children's health insurance, food stamps and other benefits could be hindered from obtaining legal status in the U.S.

Immigration lawyers and advocates and public health researchers say it would be the biggest change to the legal immigration system in decades and estimate that more than 20 million immigrants could be affected. They say it would fall particularly hard on immigrants working jobs that don't pay enough to support their families.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_181010935
Voor de liefhebbers: vanavond special election in OH-12. Resultaten vanaf 1:30 Nederlandse tijd.

Het is een pure toss-up, maar de Republikeinse kandidaat heeft op het nippertje nog een slippertje gemaakt door een county waar 1/3e van de stemmen vandaan gaan komen te gaan trashen. Ben benieuwd.
pi_181011533
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 18:06 schreef westwoodblvd het volgende:
Voor de liefhebbers: vanavond special election in OH-12. Resultaten vanaf 1:30 Nederlandse tijd.

Het is een pure toss-up, maar de Republikeinse kandidaat heeft op het nippertje nog een slippertje gemaakt door een county waar 1/3e van de stemmen vandaan gaan komen te gaan trashen. Ben benieuwd.
dannyoconnor1 twitterde op dinsdag 07-08-2018 om 03:47:16 The @Troy_Balderson video from tonight: "We don’t want someone from Franklin County representing us." https://t.co/3d7Q63NzZP reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_181011810
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 18:28 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

dannyoconnor1 twitterde op dinsdag 07-08-2018 om 03:47:16 The @Troy_Balderson video from tonight: "We don’t want someone from Franklin County representing us." https://t.co/3d7Q63NzZP reageer retweet
Eerst de hele staat kapot gerrymanderen zodat keutelboeren samen met stadslui in een district terecht komen, en dan vervolgens gaan klagen dat die stadslui ook mee willen doen. :')
  Overall beste user 2022 dinsdag 7 augustus 2018 @ 19:00:40 #197
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181012395
Goeie mensen wel.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_181012472
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 18:41 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Eerst de hele staat kapot gerrymanderen zodat keutelboeren samen met stadslui in een district terecht komen, en dan vervolgens gaan klagen dat die stadslui ook mee willen doen. :')
Las gisteren nog een een artikel over het lot van immigranten uit Mauretanie rondom Refugee Road(!) in Columbus (OH) nu Trump de scepter zwaait.

How Trump Radicalized ICE

A long-running inferiority complex, vast statutory power, a chilling new directive from the top—inside America’s unfolding immigration tragedy

quote:
[..]

Then came the election of Donald Trump. Suddenly, in the warehouses where many of the Mauritanians worked, white colleagues took them aside and warned them that their lives were likely to get worse. The early days of the administration gave substance to these cautions. The first thing to change was the frequency of their summonses to ice. During the Obama administration, many of the Mauritanians had been required to “check in” about once a year. Abruptly, ice instructed them to appear more often, some of them every month. ice officers began visiting their homes on occasion. Like the cable company, they would provide a six-hour window during which to expect a visit—a requirement that meant days off from work and disrupted life routines. The Mauritanians say that when they met with ice, they were told the U.S. had finally persuaded their government to readmit them—a small part of a global push by the State Department to remove any diplomatic obstacles to deportation.

[..]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_181013287
Updates Manafort Trial:

Paul Manafort trial Day 6: Gates explains how millions were funneled to Manafort

10:17 a.m.: Rick Gates explains how Ukrainian billionaires paid Manafort
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10:35 a.m.: Gates gives primer on shell companies
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10:52 a.m.: Gates describes how the money dried up
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10:57 a.m.: Gates: Manafort grew worried when his name appeared on account
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
11:18 a.m.: Gates explains FBI interviews in 2014
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
11:25 a.m.: Gates explains mystery invoices
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
11:50 a.m.: Gates: Manafort actively hid accounts
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
12:14 p.m.: Manafort’s response to large tax bill? ‘WTF,’ Gates testifies.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
12:25 p.m. Gates makes one of his first references to the Trump campaign
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
12:40 p.m.: Rick Gates says he faked mortgage documents at Manafort’s request
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_181014306
Dank Kijkertje.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')