abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_180898171
Welkom bij de gelegenheid tot in principe onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen is welkom, vooral dappere weerstandbieders.


-weg-

[ Bericht 9% gewijzigd door murp op 05-11-2018 12:44:45 ]
pi_180898366
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 15:04 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Da's ook een optie, ik heb de S3 2 weken geleden gekocht en Samsung geeft de keyboard cover momenteel gratis bij aankoop
Mijn vrouw heeft die S2. Ook best wel een tof ding nog.
pi_180898420
Zojuist een krat Grolsch beugels gekocht in de bonus, mensen. Ik leef nu al boven mijn stand.
pi_180898446
De juiste link voor in de OP is derhalve: https://www.ah.nl/bonus/week/31/segment/233136
pi_180898459
quote:
2s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 15:22 schreef Friek_ het volgende:
De juiste link voor in de OP is derhalve: https://www.ah.nl/bonus/week/31/segment/233136
Done.
  Moderator donderdag 2 augustus 2018 @ 15:23:42 #6
54278 crew  Tijger_m
42
pi_180898465
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 15:17 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Mijn vrouw heeft die S2. Ook best wel een tof ding nog.
Die ken ik niet, ik had tablets een beetje opgegeven eigenlijk maar nu we een tuin hebben en veel buiten zitten is een telefoonscherm toch wat klein voor de oogjes. Ik wilde geen Apple dus dan is de keuze al snel gemaakt.
Had interesse in de nieuwe kleine Surface Book maar ben toch maar voor de S3 gegaan, vooral om het scherm wat fantastisch is.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_180898484
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 15:23 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Die ken ik niet, ik had tablets een beetje opgegeven eigenlijk maar nu we een tuin hebben en veel buiten zitten is een telefoonscherm toch wat klein voor de oogjes. Ik wilde geen Apple dus dan is de keuze al snel gemaakt.
Had interesse in de nieuwe kleine Surface Book maar ben toch maar voor de S3 gegaan, vooral om het scherm wat fantastisch is.
Ik lees er de kranten op sinds een jaar of wat. Verder wat stom internetten en wat Netflixen en zo.

Dus nee, het hoeft allemaal eigenlijk niet zo super high-tech.
pi_180898561
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 14:51 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Hoe moet je dat eigenlijk uitspreken? Met -brau of -broi?
Eigenlijk het tweede, maar als je het zo uit gaat spreken dan is het natuurlijk net zoiets als je wifi uitspreekt als waifai.
pi_180898578
quote:
10s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 15:28 schreef Takadanobaba het volgende:

[..]

Eigenlijk het tweede, maar als je het zo uit gaat spreken dan is het natuurlijk net zoiets als je wifi uitspreekt als waifai.
Het quinoa-effect.
  Moderator donderdag 2 augustus 2018 @ 15:33:38 #10
54278 crew  Tijger_m
42
pi_180898653
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 15:25 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik lees er de kranten op sinds een jaar of wat. Verder wat stom internetten en wat Netflixen en zo.

Dus nee, het hoeft allemaal eigenlijk niet zo super high-tech.
Mijn probleem daarmee is dat het weliswaar niet hoeft maar dat ik van mijzelf weet dat ik het niet goed tolereer als dergelijke apparaten al snel tegen hun limieten aanlopen.
Nadeel van apparatuur tegenwoordig is dat het totaal niet aan te passen is aan jouw wensen, RAM upgraden oid is er totaal niet meer bij.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_180898679
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 15:33 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Mijn probleem daarmee is dat het weliswaar niet hoeft maar dat ik van mijzelf weet dat ik het niet goed tolereer als dergelijke apparaten al snel tegen hun limieten aanlopen.
Hé, werkt Office een beetje redelijk op die S3? Of blijft dat zo'n halfbakken product waar je eigenlijk niet zo gek veel mee kunt?
  Moderator donderdag 2 augustus 2018 @ 15:37:04 #12
54278 crew  Tijger_m
42
pi_180898718
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 15:35 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Hé, werkt Office een beetje redelijk op die S3? Of blijft dat zo'n halfbakken product waar je eigenlijk niet zo gek veel mee kunt?
Nog niet geprobeerd, het opent iig snel zat maar ik zal eens kijken of er een beetje mee te werken is. Office staat er overigens wel standaard op. Er zit ook zo'n S pen bij maar ik heb het nut ervan nog niet echt kunnen ontdekken, zal leuk zijn voor creatieve mensen maar dat ben ik niet, hehe
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 15:39:11 #13
460440 Viltje
Het antwoord op alles is 42.
pi_180898752
quote:
2s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 15:04 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Precies de reden waarom ik zo’n baan daar niet zie zitten. Ik heb geen zin in collega’s die reageren met ‘ja’ zodra ik vraag ‘is het optie x of y?’.

Waarop ik dan bijdehand terug ga doen en zeg dat het woordje ‘of’ bedoeld werd in die zin als een exclusieve disjunctie en ‘ja’ geen mogelijke antwoordoptie is.
Ionica Smeets kwam ooit op de proppen met een goed antwoord voor mensen die op zulke vragen 'ja' antwoordden:

quote:
Voor iedereen die dit soort rechtlijnige wetenschappers tegenkomt, heb ik gouden tip. Door de juiste vraag te stellen, zorg je dat ze precies doen wat je wilt. Als je bijvoorbeeld koffie wilt schenken, dan werkt deze vraag goed: “Als ik u vraag of u koffie wilt, geeft u daarop dan hetzelfde antwoord als op deze vraag?” Als het slachtoffer ja zegt, dan wil hij dus koffie. En als hij nee zegt, dan wil hij ook koffie. Een ander antwoord zal niet snel bij een wiskundige opkomen en je kunt dus sowieso koffie inschenken. En waarschijnlijk vindt je gast het nog prachtig ook. Rare jongens die wiskundigen.
https://www.ionica.nl/wil-je-koffie-of-thee/
pi_180898753
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 11:12 schreef Tem het volgende:
Klinkt toch een beetje als alternative facts, of zie ik dat verkeerd?
Na ja, ligt er aan wat je als "alternative facts" ziet & definieert. Goed voorbeeld; Trump bij Lizzie op bezoek. Heel de media hier in Nederland (althans, wat ik er van heb meegekregen) ging los op de Grote Blonde Leider, dat hij zo'n enorme hork was richting Lizzie.

Kijk je echter het "alternatieve" filmpje, andere hoek & langer, zie je dat Lizzie zelf Trump stuurt en hij daar gewoon goed naar luistert.

2e filmpje komt van bronnen welke door velen in de media als "alt-right" bestempeld worden, zoals (in mijn geval) Sargon.
pi_180898756
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 15:37 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nog niet geprobeerd, het opent iig snel zat maar ik zal eens kijken of er een beetje mee te werken is. Office staat er overigens wel standaard op. Er zit ook zo'n S pen bij maar ik heb het nut ervan nog niet echt kunnen ontdekken, zal leuk zijn voor creatieve mensen maar dat ben ik niet, hehe
Waar ik tegenaan liep met Office op een tablet is dat er met een extern toetsenbord maar uiterst moeizaam mee te werken is. In Word gaan trema's eigenlijk niet en met die karige versie van Excel kan sowieso bijna niks.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 15:41:23 #16
460440 Viltje
Het antwoord op alles is 42.
pi_180898812
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 14:51 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Hoe moet je dat eigenlijk uitspreken? Met -brau of -broi?
De tweede variant met -broi heb ik nog nooit gehoord.
pi_180898822
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 15:41 schreef Viltje het volgende:

[..]

De tweede variant met -broi heb ik nog nooit gehoord.
Je woont niet in Salland, of Twente?
pi_180898831
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 15:39 schreef RvLaak het volgende:
Grote Blonde Leider

Trump is meer oranje. De vorige was zwart.

Eh, Orange is the new Black, zeg maar.
pi_180898843
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 15:42 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Trump is meer oranje. De vorige was zwart.

Eh, Orange is the new Black, zeg maar.
Fair enough, maar Trump wordt hier in NL op dezelfde manier benadert als Ome Greet... Vond de connotatie wel grappig en toepasselijk ;)
pi_180898888
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 15:39 schreef RvLaak het volgende:

2e filmpje komt van bronnen welke door velen in de media als "alt-right" bestempeld worden, zoals (in mijn geval) Sargon.
Hm. Kende ik niet. Bijzondere gast wel. Als bron zachtst gezegd ook wel bijzonder.
pi_180898895
quote:
10s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 15:39 schreef Viltje het volgende:

[..]

Ionica Smeets kwam ooit op de proppen met een goed antwoord voor mensen die op zulke vragen 'ja' antwoordden:

[..]

https://www.ionica.nl/wil-je-koffie-of-thee/
Zie de humor er niet van in. Waarschijnlijk verkoop ik zo'n autist gewoon een klap voor z'n bek, zodat hij netjes z'n smoel houdt.
pi_180898904
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 15:46 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Hm. Kende ik niet. Bijzondere gast wel. Als bron zachtst gezegd ook wel bijzonder.
Je kent mijn (nu "ff" gestopte) reeks FP berichten "Uw wekelijkse dosis stupiditeit" niet?
pi_180898921
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 15:47 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Je kent mijn (nu "ff" gestopte) reeks FP berichten "Uw wekelijkse dosis stupiditeit" niet?
Ik kom al jaren niet meer op de FP.

edit: nou, even opgezocht en dat past inderdaad prima op de FP.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 02-08-2018 15:56:05 ]
pi_180899404
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 15:48 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik kom al jaren niet meer op de FP.

edit: nou, even opgezocht en dat past inderdaad prima op de FP.
Het probleem is alleen, welke bron kies je? Hoe betrouwbaar is die echt? Ect. Kwestie van goed onderzoeken, tijd investeren, etc.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 16:11:36 #25
66825 Reya
Fier Wallon
pi_180899406
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 15:46 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Zie de humor er niet van in. Waarschijnlijk verkoop ik zo'n autist gewoon een klap voor z'n bek, zodat hij netjes z'n smoel houdt.
Ook wel meteen de reden dat jij totaal niet in zo'n omgeving past.
pi_180899449
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 15:17 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Mijn vrouw heeft die S2. Ook best wel een tof ding nog.
Hier ook nog eentje waar tevens een sim kaartje in kan, werkt op zich goed met ietsje geduld.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 16:16:01 #27
66825 Reya
Fier Wallon
pi_180899474
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 15:42 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Trump is meer oranje. De vorige was zwart.

Eh, Orange is the new Black, zeg maar.
4/10.
pi_180899488
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 15:46 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Waarschijnlijk verkoop ik zo'n autist gewoon een klap voor z'n bek, zodat hij netjes z'n smoel houdt.
Ben jij gelijk je geloofwaardigheid kwijt wat mij betreft.
pi_180899625
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 16:11 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Het probleem is alleen, welke bron kies je? Hoe betrouwbaar is die echt? Ect. Kwestie van goed onderzoeken, tijd investeren, etc.
Dan lijkt een 9/11 truther me niet de meest geschikte kandidaat.
pi_180899776
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 16:26 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dan lijkt een 9/11 truther me niet de meest geschikte kandidaat.
Geloof in 1 achterlijk ding, maakt je niet meteen onbetrouwbaar op andere vlakken... Kijk maar naar (nagenoeg) alle presidenten van de VS... Geloven allemaal in dat sprookjesboek waar moord, genocide, marteling en zombies verheerlijkt worden. Allemaal ook meteen ongeloofwaardig op alle andere vlakken?
pi_180899803
quote:
2s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 16:11 schreef Reya het volgende:

[..]

Ook wel meteen de reden dat jij totaal niet in zo'n omgeving past.
Gezellige collega's in metalshirts die denken dat ze heel wijs en slim zijn, Thierry Baudet wel zien zitten en conform alle verwachtingen kinderloos blijven. Sterkte ermee.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-08-2018 16:36:50 ]
pi_180899813
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 16:34 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Geloof in 1 achterlijk ding, maakt je niet meteen onbetrouwbaar op andere vlakken... Kijk maar naar (nagenoeg) alle presidenten van de VS... Geloven allemaal in dat sprookjesboek waar moord, genocide, marteling en zombies verheerlijkt worden. Allemaal ook meteen ongeloofwaardig op alle andere vlakken?
Als een willekeurig nieuwsmedium ineens gaat stellen dat 9/11 een inside job was, dan haak ik wel af ja. Of om bij jouw vergelijking te blijven: als ik wil weten hoe het leven ontstaan is, dan ga ik dat niet aan Bush jr. vragen.
pi_180899850
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 16:36 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Als een willekeurig nieuwsmedium ineens gaat stellen dat 9/11 een inside job was, dan haak ik wel af ja. Of om bij jouw vergelijking te blijven: als ik wil weten hoe het leven ontstaan is, dan ga ik dat niet aan Bush jr. vragen.
En dat is precies de reden waarom Sargon wel betrouwbaar is op bepaalde vlakken, niet op andere ;). Da's precies de balans die je moet vinden binnen het zoeken naar "alternatieve" bronnen. Russia Today kan een goede bron zijn, wanneer je die bijvoorbeeld tegenover de westerse propaganda neer zet. Als bron voor andere zaken, not so much...
pi_180899887
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 16:39 schreef RvLaak het volgende:

[..]

En dat is precies de reden waarom Sargon wel betrouwbaar is op bepaalde vlakken, niet op andere ;). Da's precies de balans die je moet vinden binnen het zoeken naar "alternatieve" bronnen. Russia Today kan een goede bron zijn, wanneer je die bijvoorbeeld tegenover de westerse propaganda neer zet. Als bron voor andere zaken, not so much...
Nou ja, goed. Sommige mensen kijken er zo tegenaan. Ik niet. En dus vermijd ik 'nieuwssites' die zich wel baseren op dat soort figuren. Maar overal is een markt voor, dus doe je ding.
pi_180899904
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 16:39 schreef RvLaak het volgende:

[..]

En dat is precies de reden waarom Sargon wel betrouwbaar is op bepaalde vlakken, niet op andere ;). Da's precies de balans die je moet vinden binnen het zoeken naar "alternatieve" bronnen. Russia Today kan een goede bron zijn, wanneer je die bijvoorbeeld tegenover de westerse propaganda neer zet. Als bron voor andere zaken, not so much...
Maar hoe toets je dat dan?
pi_180899951
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 16:43 schreef Tem het volgende:

[..]

Maar hoe toets je dat dan?
Goede vraag. De reden waarom ik Sargon (enigszins) betrouwbaar vind, is ervaring. Heel veel video's van hem bekeken. Door de tijd heen is hij juist niet geradicaliseerd, itt bijv. Dave Cullen en anderen.

Maar goed, da's mijn mening... Kwestie van tijd insteken en "feiten" checken ;)
pi_180900012
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 16:45 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Goede vraag. De reden waarom ik Sargon (enigszins) betrouwbaar vind, is ervaring. Heel veel video's van hem bekeken. Door de tijd heen is hij juist niet geradicaliseerd, itt bijv. Dave Cullen en anderen.

Maar goed, da's mijn mening... Kwestie van tijd insteken en "feiten" checken ;)
Hm. Dat zeggen ze in BNW ook.

Sorry, dat was flauw. Laat ik het zo zeggen: er is een reden dat kwaliteitskranten een onderzoek instellen als ze fouten hebben gemaakt in berichtgeving.
pi_180900016
Kwaliteitsjournalistiek is naar mijn idee precieze journalistiek - het brengt het nieuws op zo'n feitelijk mogelijke manier. Russia Today is voor mij vergelijkbaar met, zeg, GeenStijl: het geeft behoorlijke kleur aan een bepaalde, feitelijke gebeurtenis. Zodoende zou ik beide nooit als bron gebruiken.

Maar ja, objectieve bronnen zullen er nooit en te nimmer komen, want al die bronnen blijven natuurlijk 'verhalen' die we elkaar vertellen. En in dat verhaal speelt altijd ons referentiekader, onze normen en waarden en ons complete wereldbeeld mee. Zodoende zul je ook altijd de kritiek hebben dat Nederlandse media zoals De Volkskrant en NRC slechts The Washington Post en The New York Times nalullen.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 02-08-2018 16:51:13 ]
  donderdag 2 augustus 2018 @ 16:51:27 #39
66825 Reya
Fier Wallon
pi_180900077
quote:
2s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 16:35 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Gezellige collega's in metalshirts die denken dat ze heel wijs en slim zijn, Thierry Baudet wel zien zitten en conform alle verwachtingen kinderloos blijven. Sterkte ermee.
De meeste IT-ers zijn eerder apolitiek, die stemmen misschien VVD vanwege lagere belastingen, ofzo. De Baudet-types zou ik eerder bij hbo-bedroijfseconomie en aanverwante richtingen zoeken.
pi_180900115
quote:
2s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 16:35 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Gezellige collega's in metalshirts die denken dat ze heel wijs en slim zijn, Thierry Baudet wel zien zitten en conform alle verwachtingen kinderloos blijven. Sterkte ermee.
Dit gaat duidelijk over mij, ik zie het alweer.
pi_180900135
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 16:48 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Hm. Dat zeggen ze in BNW ook.
Klopt, ga ik van uit... Kom er nooit... Niets mis mee :P
quote:
Sorry, dat was flauw. Laat ik het zo zeggen: er is een reden dat kwaliteitskranten een onderzoek instellen als ze fouten hebben gemaakt in berichtgeving.
Klopt ook, maar nu heb je het over kranten. Meeste mesen lezen die echter niet & krijgen hun nieuws van websites als FOK!, nu.nl en van het nieuws op TV. De berichtgeving rond Trump & Lizzie is daar een goed voorbeeld van.
pi_180900136
quote:
2s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 16:51 schreef Reya het volgende:

[..]

De meeste IT-ers zijn eerder apolitiek, die stemmen misschien VVD vanwege lagere belastingen, ofzo. De Baudet-types zou ik eerder bij hbo-bedroijfseconomie en aanverwante richtingen zoeken.
Waar zouden dan meer van zijn, van de IT ers of van de hbo ers, wat betreft stemmen?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-08-2018 16:54:57 ]
pi_180900190
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 16:54 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Klopt, ga ik van uit... Kom er nooit... Niets mis mee :P

[..]

Klopt ook, maar nu heb je het over kranten. Meeste mesen lezen die echter niet & krijgen hun nieuws van websites als FOK!, nu.nl en van het nieuws op TV. De berichtgeving rond Trump & Lizzie is daar een goed voorbeeld van.
Maar goed, op de FP gelden dat soort figuren tegenwoordig als acceptabele bronnen? Dan heeft Iteejer nog een lange weg te gaan als hij de verdiepende kant op wil. Of zijn dat soort bronnen juist een voorbeeld van wat de plannen zijn?
pi_180900237
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 16:57 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Maar goed, op de FP gelden dat soort figuren tegenwoordig als acceptabele bronnen? Dan heeft Iteejer nog een lange weg te gaan als hij de verdiepende kant op wil. Of zijn dat soort bronnen juist een voorbeeld van wat de plannen zijn?
Lees ik hier nu, als die het doen dan mag ik het ook, verlaag/verhoog mij ook op dat niveau?
pi_180900248
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 16:57 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Maar goed, op de FP gelden dat soort figuren tegenwoordig als acceptabele bronnen? Dan heeft Iteejer nog een lange weg te gaan als hij de verdiepende kant op wil. Of zijn dat soort bronnen juist een voorbeeld van wat de plannen zijn?
Zowel Sargon als Russia Today zijn voorbeelden die je als verdieping kunt gebruiken in de juiste omstandigheden en bij de juiste onderwerpen. This Week in Stupid is enkel voor vermaak, echter heeft Sargon ook andere video's die veel verder de diepte in gaan. En Russia Today kun je gebruiken als tegenhanger van westerse propaganda.

Echter moet je daar zeker (zeer) voorzichtig in zijn. Sargon is vaker bezig met zijn mening geven op de feiten die hij presenteert, dan dat hij bezig is om de diepte in te gaan. En Russia Today is overduidelijk ook 'gewoon' een propaganda uiting.
pi_180900252
quote:
3s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 16:53 schreef Tem het volgende:

[..]

Dit gaat duidelijk over mij, ik zie het alweer.
Wie de schoen past trekt hem aan?
pi_180900265
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 17:01 schreef john2406 het volgende:

[..]

Wie de schoen past trekt hem aan?
Tenzij je een schoenmaker bent, die z'n leest kwijt is.
pi_180900291
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 17:01 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Zowel Sargon als Russia Today zijn voorbeelden die je als verdieping kunt gebruiken in de juiste omstandigheden en bij de juiste onderwerpen. This Week in Stupid is enkel voor vermaak, echter heeft Sargon ook andere video's die veel verder de diepte in gaan. En Russia Today kun je gebruiken als tegenhanger van westerse propaganda.

Echter moet je daar zeker (zeer) voorzichtig in zijn. Sargon is vaker bezig met zijn mening geven op de feiten die hij presenteert, dan dat hij bezig is om de diepte in te gaan. En Russia Today is overduidelijk ook 'gewoon' een propaganda uiting.
Hm. Nou, ik hoop voor jullie dat er een markt is voor dat soort berichtgeving. Hoewel ik maatschappelijk gezien wel mijn twijfels heb bij de wenselijkheid ervan.
pi_180900335
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 17:03 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Hm. Nou, ik hoop voor jullie dat er een markt is voor dat soort berichtgeving. Hoewel ik maatschappelijk gezien wel mijn twijfels heb bij de wenselijkheid ervan.
Wederom, ligt eraan welke bron je wanneer gebruikt en of je de feiten hebt gechecked. Kwestie van voorzichtigheid.

Zo wordt er regelmatig een filmpje van Thunderf00t op de FP geplaatst. Ook een YT'er, ook vaak bezig met zijn mening over van alles en nog wat, echter ook een wetenschapper met kennis van materie. Mening video's komen onder Weblog te staan, de verdiepingen kunnen bij nieuwsitems gepost worden, wanneer relevant.
pi_180900345
quote:
2s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 16:48 schreef Friek_ het volgende:
Kwaliteitsjournalistiek is naar mijn idee precieze journalistiek - het brengt het nieuws op zo'n feitelijk mogelijke manier. Russia Today is voor mij vergelijkbaar met, zeg, GeenStijl: het geeft behoorlijke kleur aan een bepaalde, feitelijke gebeurtenis. Zodoende zou ik beide nooit als bron gebruiken.

Maar ja, objectieve bronnen zullen er nooit en te nimmer komen, want al die bronnen blijven natuurlijk 'verhalen' die we elkaar vertellen. En in dat verhaal speelt altijd ons referentiekader, onze normen en waarden en ons complete wereldbeeld mee. Zodoende zul je ook altijd de kritiek hebben dat Nederlandse media zoals De Volkskrant en NRC slechts The Washington Post en The New York Times nalullen.
Volgens mij hoeft een journalist maar een woordje erbij te zetten, toevoegen, en dan voel ik, deze wil iets sturen. Niet dat het bij mij niet ook eens zou kunnen gebeuren.
pi_180900352
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 17:01 schreef RvLaak het volgende:

[..]

En Russia Today kun je gebruiken als tegenhanger van westerse propaganda.

is dit nu niet juist het probleem? Wat is "westerse propaganda" ?

Er wordt gedaan alsof RT een tegenhanger zou zijn voor zo goed als objectieve nieuwsmedia. Of als atlernatieve bron. Er is gewoon vaak geen "andere kant van het verhaal" of een ander oogpunt.

Maar goed, ik snap het wel van FOK!. Hun userbase op de FP is van de alternative facts, en anders Iteejer zelf wel. Die ziet users met een wat genuanceerde kijk op de wereld ook als "gutmenschen" en het platrechtse als "tegengeluid".
pi_180900387
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 17:06 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Wederom, ligt eraan welke bron je wanneer gebruikt en of je de feiten hebt gechecked. Kwestie van voorzichtigheid.

Zo wordt er regelmatig een filmpje van Thunderf00t op de FP geplaatst. Ook een YT'er, ook vaak bezig met zijn mening over van alles en nog wat, echter ook een wetenschapper met kennis van materie. Mening video's komen onder Weblog te staan, de verdiepingen kunnen bij nieuwsitems gepost worden, wanneer relevant.
Ik begrijp je punt hoor.

Toch maf hoe dat in de loop der jaren verandert van het ene uiterste in het andere. Eerst moesten nieuwsberichten zo objectief en precies mogelijk gebracht worden, toen moest er toch wel enig spektakel in, liefst een subjectieve invalshoek, nu moet dat juist weer niet, maar moet er verbreding worden gezocht. Eerst waren dubieuze bronnen zo'n beetje reden om uit de crew gezet te worden, nu heten ze juist onderdeel van de gewenste verbreding.
pi_180900407
Een uitspraak als ras of supperras wat is het verschil?
pi_180900416
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 17:07 schreef gelly het volgende:
Die ziet users met een wat genuanceerde kijk op de wereld ook als "gutmenschen"
Nee toch? Ik dacht dat Iteejer weliswaar wat... Nou ja, overenthousiast redeneert, maar die gebruikt toch geen termen als 'gutmensch' en zo?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-08-2018 17:12:12 ]
pi_180900430
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 17:07 schreef gelly het volgende:

[..]

is dit nu niet juist het probleem? Wat is "westerse propaganda" ?
Goed voorbeeld hiervan is het "Russische troll leger" wat je Nederlandse verkiezingen zou willen verstoren van een tijdje geleden. Was een hele hype over in de media, bleek over minder dan 100 tweets te gaan.
quote:
Er wordt gedaan alsof RT een tegenhanger zou zijn voor zo goed als objectieve nieuwsmedia. Of als atlernatieve bron. Er is gewoon vaak geen "andere kant van het verhaal" of een ander oogpunt.
RT kun je, bijvoorbeeld, gebruiken als tegenhanger voor een 100% positief Trump (in Rusland) bericht van een programma/site die doorgaans enkel anti Trump berichten post...
quote:
Maar goed, ik snap het wel van FOK!. Hun userbase op de FP is van de alternative facts, en anders Iteejer zelf wel. Die ziet users met een wat genuanceerde kijk op de wereld ook als "gutmenschen" en het platrechtse als "tegengeluid".
Wat de userbase ergens van vindt, kan mij me aan mijn anus oxideren. Ik post (als ik post :') ) wat ik wil posten.
pi_180900452
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 17:12 schreef RvLaak het volgende:

Wat de userbase ergens van vindt, kan mij me aan mijn anus oxideren. Ik post (als ik post :') ) wat ik wil posten.
Dit mocht je vroeger ook als crew absoluut niet zeggen.
pi_180900477
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 17:14 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dit mocht je vroeger ook als crew absoluut niet zeggen.
Heb ik altijd al gezegd, als nieuwsposter ;)...
pi_180900497
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 17:16 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Heb ik altijd al gezegd, als nieuwsposter ;)...
Verschil moet er zijn.

Sinds wanneer ben jij eigenlijk FP-crew? Ik weet niet zeker of ik je me kan herinneren.
pi_180900513
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 17:17 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Verschil moet er zijn.

Sinds wanneer ben jij eigenlijk FP-crew? Ik weet niet zeker of ik je me kan herinneren.
Geen idee, al een aantal jaar... Ben af en aan actief
pi_180900537
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 17:18 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Geen idee, al een aantal jaar... Ben af en aan actief
Maar hebben we het dan over sinds 2004, 2012 of eerder 2015?
pi_180900579
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 17:19 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Maar hebben we het dan over sinds 2004, 2012 of eerder 2015?
<2012 sowieso... Daarvoor... Geen idee :@ :')
pi_180900597
Ik ken RvLaak wel van mijn crew tijd volgens mij.

Hoe kom je trouwens in deze enclave terecht?
pi_180900636
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 17:22 schreef Tem het volgende:
Ik ken RvLaak wel van mijn crew tijd volgens mij.

Hoe kom je trouwens in deze enclave terecht?
Waarom niet? :P

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 02-08-2018 17:23:43 ]
pi_180900645
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 17:23 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Waarom niet? :P
Dat is niet mijn vraag.
pi_180900691
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 17:24 schreef Tem het volgende:

[..]

Dat is niet mijn vraag.
Politiek heeft al jaren mijn interesse en het is te warm om iets anders te doen dan achter m'n PC te zitten... Dus heb ik FOK! maar weer eens aandacht gegeven.
pi_180900717
Dit is maar een obscuur hoekje met mopperende mannetjes en een enkele vrouw die hier al jaren zitten. Daarom vind ik het altijd wel interessant wanneer iemand ineens hier komt posten. Zeker als het crew betreft.
pi_180900738
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 17:26 schreef Tem het volgende:
Dit is maar een obscuur hoekje met mopperende mannetjes en een enkele vrouw die hier al jaren zitten.
Ho! Geconserveerde progressieven.
pi_180900750
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 17:26 schreef Tem het volgende:
Dit is maar een obscuur hoekje met mopperende mannetjes en een enkele vrouw die hier al jaren zitten. Daarom vind ik het altijd wel interessant wanneer iemand ineens hier komt posten. Zeker als het crew betreft.
Het gebeurt me wel vaker dat ik een SC binnenwandel... Doorgaans hou ik dat niet heel lang vol :')... Zelfs de FP Crew FC kom ik af en aan in.
pi_180900758
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 17:27 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ho! Geconserveerde progressieven.
Yes!
  donderdag 2 augustus 2018 @ 17:30:47 #70
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_180900817
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 17:26 schreef Tem het volgende:
Dit is maar een obscuur hoekje met mopperende mannetjes en een enkele vrouw die hier al jaren zitten. Daarom vind ik het altijd wel interessant wanneer iemand ineens hier komt posten. Zeker als het crew betreft.
Vol mensen die zich, al dan niet terecht, bij de bovenste 50% indelen.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_180900821
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 17:27 schreef RvLaak het volgende:
Zelfs de FP Crew FC kom ik af en aan in.
O, wauw. Bestaat die nog?
pi_180900829
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 17:30 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

O, wauw. Bestaat die nog?
Laatste keer dat ik keek... Vorig jaar, ergens, uit m'n hoofd :')...
pi_180900841
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 17:23 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Waarom niet? :P
Misschien moet/mag je eerst een aanvraag indienen?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-08-2018 17:33:33 ]
  Moderator donderdag 2 augustus 2018 @ 17:33:53 #74
54278 crew  Tijger_m
42
pi_180900872
quote:
11s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 17:30 schreef Perrin het volgende:

[..]

Vol mensen die zich, al dan niet terecht, bij de bovenste 50% indelen.
Een beetje slim mens gaat zichzelf natuurlijk nooit bij de onderste 50% indelen :P
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator donderdag 2 augustus 2018 @ 17:34:50 #75
54278 crew  Tijger_m
42
pi_180900902
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 17:27 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ho! Geconserveerde progressieven.
Ik zou bijna zeggen "goed geconserveerd" : D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_180900979
Beetje zoals Van der Vlies vroeger was. Wist de Kamervoorzitter iets niet, werd er even naar Van der Vlies gekeken, die legde het even uit en het debat kon voortgezet worden.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 18:14:44 #77
104871 remlof
Europees federalist
pi_180901784
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 17:35 schreef Jigzoz het volgende:

Hier, voor in de OP: http://livinginarnhem.com/stuff/polcafe_dorp.jpg

[ Bericht 7% gewijzigd door Euribob op 02-08-2018 18:42:10 ]
pi_180902106
quote:
Dank u.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 18:53:04 #79
441812 KetchupFTW
Klassenstrijd der snacksauzen
pi_180902484
Goedemiddag mensen. Hoe gaat het met jullie?
“As everybody knows, but the haters & losers refuse to acknowledge, I do not wear a “wig.” My hair may not be perfect but it’s mine.” - Donald Trump, 45th president of the United States.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 18:53:56 #80
104871 remlof
Europees federalist
pi_180902505
Nou ik heb een NWS-ba, wie nog meer hier?

Daardoor kan ik er ook niet lezen terwijl ik daar continu voor van alles en nog wat word uitgemaakt, waar ik nu dus niet eens meer een TR voor kan plaatsen. Dat is wel een dingetje.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 18:54:56 #81
104871 remlof
Europees federalist
pi_180902530
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 18:53 schreef KetchupFTW het volgende:
Goedemiddag mensen. Hoe gaat het met jullie?
Hoi Prince, je oude account weer opgegraven?
  donderdag 2 augustus 2018 @ 18:56:05 #82
441812 KetchupFTW
Klassenstrijd der snacksauzen
pi_180902545
quote:
10s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 18:54 schreef remlof het volgende:

[..]

Hoi Prince, je oude account weer opgegraven?
Tijdje inactief geweest op Fok. Ben overigens niet van plan om dat wel weer te gaan zijn.
“As everybody knows, but the haters & losers refuse to acknowledge, I do not wear a “wig.” My hair may not be perfect but it’s mine.” - Donald Trump, 45th president of the United States.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 18:56:49 #83
104871 remlof
Europees federalist
pi_180902558
quote:
15s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 18:56 schreef KetchupFTW het volgende:

[..]

Tijdje inactief geweest op Fok. Ben overigens niet van plan om dat wel weer te gaan zijn.
Heel verstandig.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 18:57:51 #84
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_180902580
Remlof, niet zo hakken.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  donderdag 2 augustus 2018 @ 18:58:05 #85
441812 KetchupFTW
Klassenstrijd der snacksauzen
pi_180902584
Ik had opeens de ingeving om even te kijken wie er nog was blijven rondhangen in het Pol-Café
“As everybody knows, but the haters & losers refuse to acknowledge, I do not wear a “wig.” My hair may not be perfect but it’s mine.” - Donald Trump, 45th president of the United States.
pi_180902603
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 18:58 schreef KetchupFTW het volgende:
Ik had opeens de ingeving om even te kijken wie er nog was blijven rondhangen in het Pol-Café
Alleen kijken kan ik zonder een goedendag te wensen.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 18:59:06 #87
104871 remlof
Europees federalist
pi_180902604
quote:
7s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 18:57 schreef Euribob het volgende:
Remlof, niet zo hakken.
Hij doet het ook zo doorzichtig :')
  donderdag 2 augustus 2018 @ 18:59:32 #88
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_180902612
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 18:58 schreef KetchupFTW het volgende:
Ik had opeens de ingeving om even te kijken wie er nog was blijven rondhangen in het Pol-Café
Iedereen wel hoor.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  donderdag 2 augustus 2018 @ 19:00:20 #89
441812 KetchupFTW
Klassenstrijd der snacksauzen
pi_180902630
quote:
10s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 18:59 schreef remlof het volgende:

[..]

Hij doet het ook zo doorzichtig :')
Hoho Remlof, ik was oprecht benieuwd.
“As everybody knows, but the haters & losers refuse to acknowledge, I do not wear a “wig.” My hair may not be perfect but it’s mine.” - Donald Trump, 45th president of the United States.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 19:00:56 #90
441812 KetchupFTW
Klassenstrijd der snacksauzen
pi_180902643
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 18:59 schreef john2406 het volgende:

[..]

Alleen kijken kan ik zonder een goedendag te wensen.
Goed om te zien dat je nog steeds van die bagger eruit pompt John.
“As everybody knows, but the haters & losers refuse to acknowledge, I do not wear a “wig.” My hair may not be perfect but it’s mine.” - Donald Trump, 45th president of the United States.
pi_180902649
Was of bent oprecht benieuwd?
pi_180902674
quote:
10s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 19:00 schreef KetchupFTW het volgende:

[..]

Goed om te zien dat je nog steeds van die bagger eruit pompt John.
Klopt het niet dan wat ik schrijf, paar topics terug gaan even doorlezen en ik weet voldoende.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 19:03:09 #93
441812 KetchupFTW
Klassenstrijd der snacksauzen
pi_180902689
Is Kaas nog steeds actief?
“As everybody knows, but the haters & losers refuse to acknowledge, I do not wear a “wig.” My hair may not be perfect but it’s mine.” - Donald Trump, 45th president of the United States.
pi_180902696
quote:
7s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 18:53 schreef remlof het volgende:
Nou ik heb een NWS-ba, wie nog meer hier?

Daardoor kan ik er ook niet lezen terwijl ik daar continu voor van alles en nog wat word uitgemaakt, waar ik nu dus niet eens meer een TR voor kan plaatsen. Dat is wel een dingetje.
Die zijn je met een dag of wat vergeten.
pi_180902713
quote:
7s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 18:53 schreef remlof het volgende:
Nou ik heb een NWS-ba, wie nog meer hier?

Daardoor kan ik er ook niet lezen terwijl ik daar continu voor van alles en nog wat word uitgemaakt, waar ik nu dus niet eens meer een TR voor kan plaatsen. Dat is wel een dingetje.
Dat krijg je als je users uitscheldt die je met onderbouwing bekritiseren.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 19:05:04 #96
104871 remlof
Europees federalist
pi_180902734
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 19:03 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Die zijn je met een dag of wat vergeten.
Nee hoor, ik zag net voor m’n ban was afgelopen nog een aanval op mij van Bert in het NWS Brexit-topic dat werd geschopt.

Nu kan ik dat topic niet meer lezen :')
  donderdag 2 augustus 2018 @ 19:06:22 #97
104871 remlof
Europees federalist
pi_180902765
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 19:04 schreef Takadanobaba het volgende:

[..]

Dat krijg je als je users uitscheldt die je met onderbouwing bekritiseren.
Met onderbouwing als “je bent zelf een racist die het blanke ras wil uitroeien”?
pi_180902774
quote:
7s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 18:53 schreef remlof het volgende:
Nou ik heb een NWS-ba, wie nog meer hier?

Daardoor kan ik er ook niet lezen terwijl ik daar continu voor van alles en nog wat word uitgemaakt, waar ik nu dus niet eens meer een TR voor kan plaatsen. Dat is wel een dingetje.
Ik niet.

Tegenwoordig blijf ik gewoon beleefd. Dat werkt nog veel meer op de zenuwen van die lui daar.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 2 augustus 2018 @ 19:07:01 #99
104871 remlof
Europees federalist
pi_180902778
Onderbouwing en domrechts :')
  donderdag 2 augustus 2018 @ 19:08:10 #100
104871 remlof
Europees federalist
pi_180902791
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 19:06 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik niet.

Tegenwoordig blijf ik gewoon beleefd. Dat werkt nog veel meer op de zenuwen van die lui daar.
Hmm, Du_ke heeft nog steeds een permaban, dus dan zal het wel alleen pompom zijn.
pi_180902809
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 19:04 schreef Takadanobaba het volgende:

[..]

Dat krijg je als je users uitscheldt die je met onderbouwing bekritiseren.
Waarom stalk jij remlof?

En hoepel toch een eind op. In NWS is hakken op allochtonen en vluchtelingen de norm en dan verontwaardigd lopen doen als remlof iets zegt over rassenvermenging. Wellicht ook niet wat aparte opmerkingen, maar het is allemaal nog selectief, vind je niet?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 2 augustus 2018 @ 19:11:21 #102
441812 KetchupFTW
Klassenstrijd der snacksauzen
pi_180902837
NWS is nog niets veranderd zo te horen.
“As everybody knows, but the haters & losers refuse to acknowledge, I do not wear a “wig.” My hair may not be perfect but it’s mine.” - Donald Trump, 45th president of the United States.
pi_180902841
quote:
12s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 19:06 schreef remlof het volgende:

[..]

Met onderbouwing als “je bent zelf een racist die het blanke ras wil uitroeien”?
Dat is niet letterlijk wat er gezegd is, en een aantal posts waren een stuk langer dan een zinnetje. Maar als je die posts quotte, dan waren er ineens hele happen uit die posts genomen. In plaats van op de inhoud ingaan, begon je maar te schelden.
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 19:09 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Waarom stalk jij remlof?

En hoepel toch een eind op. In NWS is hakken op allochtonen en vluchtelingen de norm en dan verontwaardigd lopen doen als remlof iets zegt over rassenvermenging. Wellicht ook niet wat aparte opmerkingen, maar het is allemaal nog selectief, vind je niet?
Ik stalk hem niet, ik dacht zelfs dat ie nog niet eens mocht posten op dit moment. Die users in NWS hebben in ieder geval geen 2 gezichten.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 19:11:45 #104
104871 remlof
Europees federalist
pi_180902842
gewoon ff normaal doen

[ Bericht 81% gewijzigd door Hexagon op 02-08-2018 19:28:03 ]
pi_180902847
quote:
7s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 18:53 schreef remlof het volgende:
Nou ik heb een NWS-ba, wie nog meer hier?

Daardoor kan ik er ook niet lezen terwijl ik daar continu voor van alles en nog wat word uitgemaakt, waar ik nu dus niet eens meer een TR voor kan plaatsen. Dat is wel een dingetje.
Meestal krijg je een read-only dus dat is wel apart. Zijn ook wat POL-gebanden die hier wel kunnen lezen maar niet reageren.
pi_180902881
quote:
7s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 19:11 schreef Takadanobaba het volgende:

[..]

Dat is niet letterlijk wat er gezegd is, en een aantal posts waren een stuk langer dan een zinnetje. Maar als je die posts quotte, dan waren er ineens hele happen uit die posts genomen. In plaats van op de inhoud ingaan, begon je maar te schelden.

[..]

Ik stalk hem niet, ik dacht zelfs dat ie nog niet eens mocht posten op dit moment. Die users in NWS hebben in ieder geval geen 2 gezichten.
Ga toch heen. Het is gewoon een stok zoeken om mee te slaan. Als je werkelijk zo verontwaardigd bent door vermeend racisme, dan heb je nog een hoop werk te verzetten in NWS.

Wat jullie nu doen is in de handen wrijven en roepen 'we hebben em!' Daarom komt die domme shit van remlof terug in elk fucking topic.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 2 augustus 2018 @ 19:15:15 #107
104871 remlof
Europees federalist
pi_180902889
quote:
7s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 19:12 schreef Tem het volgende:

[..]

Meestal krijg je een read-only dus dat is wel apart. Zijn ook wat POL-gebanden die hier wel kunnen lezen maar niet reageren.
Hmm, dat is heel apart dan. Als ik naar forum.fok.nl/nws ga zie ik geen topics, wellicht dat ik wel een NWS-topic direct kan openen, maar dan kan ik niet monitoren wat voor een laster er over mij zichtbaar voor de hele wereld er wordt gepost.

Maar goed, heb forum@ al gemaild.

[ Bericht 0% gewijzigd door remlof op 02-08-2018 19:24:18 ]
  donderdag 2 augustus 2018 @ 19:16:51 #108
104871 remlof
Europees federalist
pi_180902916
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 19:14 schreef KoosVogels het volgende:

Wat jullie nu doen is in de handen wrijven en roepen 'we hebben em!' Daarom komt die domme shit van remlof terug in elk fucking topic.
Juist. En de FA’s hebben nu in al hun wijsheid besloten dat ik dat niet meer kan lezen. Beetje vreemde gang van zaken en volgens mj zelfs in strijd met de AVG afhankelijk van wat die losers zoal posten.
pi_180902968
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 19:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ga toch heen. Het is gewoon een stok zoeken om mee te slaan. Als je werkelijk zo verontwaardigd bent door vermeend racisme, dan heb je nog een hoop werk te verzetten in NWS.

Wat jullie nu doen is in de handen wrijven en roepen 'we hebben em!' Daarom komt die domme shit van remlof terug in elk fucking topic.
Ach, menig user is door remlof met de racisme- of nazi-stok geslagen. Dan moet er niet verontwaardigd gedaan worden dat anderen eens kritisch op hem zijn.
pi_180903046
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 19:19 schreef Takadanobaba het volgende:

[..]

Ach, menig user is door remlof met de racisme-stok geslagen. Dan moet er niet verontwaardigd gedaan worden dat anderen eens kritisch op hem zijn.
Ja, en? Een groot deel van de drek die in NWS wordt gepost, is ook racistisch. Alleen schijn je dat niet te mogen zeggen.

Wel roepen dat apen (vluchtelingen) af mogen zinken of
moeten worden neergeschoten, maar vervolgens doodleuk verontwaardigd doen als iemand in NWS wordt beticht van racisme.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 2 augustus 2018 @ 19:23:01 #111
441812 KetchupFTW
Klassenstrijd der snacksauzen
pi_180903049
Remlof je moet eens stoppen met de Godwins en naar buiten gaan.
“As everybody knows, but the haters & losers refuse to acknowledge, I do not wear a “wig.” My hair may not be perfect but it’s mine.” - Donald Trump, 45th president of the United States.
pi_180903072
quote:
7s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 18:57 schreef Euribob het volgende:
Remlof, niet zo hakken.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 19:24:59 #113
104871 remlof
Europees federalist
pi_180903075
quote:
15s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 19:23 schreef KetchupFTW het volgende:
Remlof je moet eens stoppen met de Godwins en naar buiten gaan.
Heb je al genoeg gezichtsbeharing voor een snorretje, petite PrinceTWP?
  donderdag 2 augustus 2018 @ 19:27:47 #114
441812 KetchupFTW
Klassenstrijd der snacksauzen
pi_180903111
quote:
7s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 19:24 schreef remlof het volgende:

[..]

Heb je al genoeg gezichtsbeharing voor een snorretje, petite PrinceTWP?
Volle baard.
“As everybody knows, but the haters & losers refuse to acknowledge, I do not wear a “wig.” My hair may not be perfect but it’s mine.” - Donald Trump, 45th president of the United States.
pi_180903114
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 19:22 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ja, en? Een groot deel van de drek die in NWS wordt gepost, is ook racistisch. Alleen schijn je dat niet te mogen zeggen.

Wel roepen dat apen (vluchtelingen) af mogen zinken of
moeten worden neergeschoten, maar vervolgens doodleuk verontwaardigd doen als iemand in NWS wordt beticht van racisme.
Je pakt nu een extreem voorbeeld eruit van een willekeurige user of zo, ik heb dit helemaal nooit gezegd. Zo iemand kan je er best op aanspreken ja.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 19:29:30 #116
104871 remlof
Europees federalist
pi_180903136
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 19:27 schreef Takadanobaba het volgende:

[..]

Je pakt nu een extreem voorbeeld eruit van een willekeurige user of zo, ik heb dit helemaal nooit gezegd. Zo iemand kan je er best op aanspreken ja.
Maar goed, waarom kom jij je in godsnaam hier met mij bemoeien? En niet voor de eerste keer. Stalken is gewoon je ding?
pi_180903145
quote:
7s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 19:29 schreef remlof het volgende:

[..]

Maar goed, waarom kom jij je ingodsnaam hier met mij bemoeien? En niet voor de eerste keer. Stalken is gewoon je ding?
Zoals ik al eerder zei dacht ik dat je geband was. Dus nee, voel je niet vereerd met het idee dat ik je speciaal op kom zoeken of zo.
pi_180903149
Die post van remlof uit 2007 vond ik maar matig. Maar ik vind iemand die met een laf kutkloontje gaat zitten spitten in zijn history naar een post om hem moedwillig een hak te zetten nog matiger. Dan ben je gewoon een laag stuk vreten.
pi_180903181
quote:
7s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 19:30 schreef Tem het volgende:
Die post van remlof uit 2007 vond ik maar matig. Maar ik vind iemand die met een laf kutkloontje gaat zitten spitten in zijn history naar een post om hem moedwillig een hak te zetten nog matiger. Dan ben je gewoon een laag stuk vreten.
Nee, ik kon me een post van hem uit 2017 herinneren en dat in eerste instantie niet terugvinden, maar wel met een simpele zoekterm die uit 2007.
pi_180903193
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 19:27 schreef Takadanobaba het volgende:

[..]

Je pakt nu een extreem voorbeeld eruit van een willekeurige user of zo, ik heb dit helemaal nooit gezegd. Zo iemand kan je er best op aanspreken ja.
Er wordt continu ingehakt op 'vreemdelingen' in NWS. Maar als je daar wat van zegt, zoals remlof, ben je een extreem-linkse die om de haverklap de racisme-kaart trekt en iedereen uitmaakt voor nazi.

Ik spreek uit ervaring. Schijn ook extreem-links te zijn volgens heel NWS. En dan noem ik users nog niet eens racistisch omdat je daar enige discussie mee de nek om draait.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_180903205
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 19:32 schreef Takadanobaba het volgende:

[..]

Nee, ik kon me een post van hem uit 2017 herinneren en dat in eerste instantie niet terugvinden, maar wel met een simpele zoekterm die uit 2007.
Toen had je dit account nog niet eens. Maar je hebt je zin nu toch?, dus donder lekker op. :)
pi_180903217
Klonen is sowieso vrij triest.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_180903233
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 19:33 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Er wordt continu ingehakt op 'vreemdelingen' in NWS. Maar als je daar wat van zegt, zoals remlof, ben je een extreem-linkse die om de haverklap de racisme-kaart trekt en iedereen uitmaakt voor nazi.

Ik spreek uit ervaring. Schijn ook extreem-links te zijn volgens heel NWS. En dan noem ik users nog niet eens racistisch omdat je daar enige discussie mee de nek om draait.
Die tendens bestaat er inderdaad. Maar remlof heeft er toch de schijn van dat ie té extreem is.
quote:
11s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 19:33 schreef Tem het volgende:

[..]

Toen had je dit account nog niet eens. Maar je hebt je zin nu toch?, dus donder lekker op. :)
Dat betekent niet dat ik nooit meelas hè. Ik begeef me al een stukje langer op het internet.
pi_180903286
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 19:33 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Er wordt continu ingehakt op 'vreemdelingen' in NWS. Maar als je daar wat van zegt, zoals remlof, ben je een extreem-linkse die om de haverklap de racisme-kaart trekt en iedereen uitmaakt voor nazi.

Ik spreek uit ervaring. Schijn ook extreem-links te zijn volgens heel NWS. En dan noem ik users nog niet eens racistisch omdat je daar enige discussie mee de nek om draait.
Ik heb gister nog iemand voor racist uitgemaakt in NWS. Nu is dat hele topic foetsie, lijkt het. En dat is wrs. maar beter ook.

Edit: Topic is er nog, maar de racistische post en mijn reactie daarop zijn weg.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 02-08-2018 19:42:13 ]
pi_180903289
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 19:36 schreef Takadanobaba het volgende:

[..]

Die tendens bestaat er inderdaad. Maar remlof heeft er toch de schijn van dat ie té extreem is.
Je werkt aan het klimaat dat is ontstaan in NWS. Figuren zoals remlof, die tegen de heersende opinie in ingaat (buut'nlanders zijn kut), worden door de groep hyena's in dat grafforum aangevallen. Want o wee als iemand een keer duidelijk maakt dat er zieke shit wordt gepost in NWS.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_180903317
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 19:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je werkt aan het klimaat dat is ontstaan in NWS. Figuren zoals remlof, die tegen de heersende opinie in ingaat (buut'nlanders zijn kut), worden door de groep hyena's in dat grafforum aangevallen. Want o wee als iemand een keer duidelijk maakt dat er zieke shit wordt gepost in NWS.
Niet alleen in NWS hoor, ook gewoon in POL.
pi_180903341
Gelukkig is er één klein dorpje...
pi_180903343
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 19:41 schreef Takadanobaba het volgende:

[..]

Niet alleen in NWS hoor, ook gewoon in POL.
POL SC/Cafe bedoel jij?
pi_180903349
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 19:36 schreef Takadanobaba het volgende:
Die tendens bestaat er inderdaad. Maar remlof heeft er toch de schijn van dat ie té extreem is.

Ja? Heb je er een projectje van gemaakt joh?
  donderdag 2 augustus 2018 @ 19:43:00 #130
104871 remlof
Europees federalist
pi_180903359
quote:
7s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 19:30 schreef Tem het volgende:
Die post van remlof uit 2007 vond ik maar matig. Maar ik vind iemand die met een laf kutkloontje gaat zitten spitten in zijn history naar een post om hem moedwillig een hak te zetten nog matiger. Dan ben je gewoon een laag stuk vreten.
Welke post?

Ze maken me uit voor racist omdat ik denk dat de menselijke soort beter wordt van gemengde genen.

Dan ben ik een racist omdat ik het blanke ras zou willen uitroeien :')_!
pi_180903361
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 19:41 schreef Takadanobaba het volgende:

[..]

Niet alleen in NWS hoor, ook gewoon in POL.
Je bedoelt dat racisten en Trump-aanhangers die complottheorieën uitdragen in POL getrakteerd worden op een fel weerwoord?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_180903379
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 19:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je werkt aan het klimaat dat is ontstaan in NWS. Figuren zoals remlof, die tegen de heersende opinie in ingaat (buut'nlanders zijn kut), worden door de groep hyena's in dat grafforum aangevallen. Want o wee als iemand een keer duidelijk maakt dat er zieke shit wordt gepost in NWS.
Dat zag je vanmiddag maar weer in dat topic over Bouazza.
pi_180903383
quote:
7s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 19:43 schreef remlof het volgende:

[..]

Welke post?

Ze maken me uit voor racist omdat ik denk dat de menselijke soort beter wordt van gemengde genen.

Dan ben ik een racist omdat ik het blanke ras zou willen uitroeien :')_!
Opeens Menselijk soort en niet meer Superras?

Door die toevoeging, was het dat wel, roep je het dan niet over je heen?
Als je een en ander uitleggen doet, ja, echter dan wel in dezelfde post en niet achteraf.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 02-08-2018 19:45:29 ]
pi_180903393
quote:
7s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 19:43 schreef remlof het volgende:

[..]

Welke post?

Ze maken me uit voor racist omdat ik denk dat de menselijke soort beter wordt van gemengde genen.

Dan ben ik een racist omdat ik het blanke ras zou willen uitroeien :')_!
Dat topic zat sowieso vol met mensen die nog het meest basale begrip van genetica ontberen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 2 augustus 2018 @ 19:44:48 #135
104871 remlof
Europees federalist
pi_180903397
Oh ja, weer even de sjonblocker aanzetten.
pi_180903403
quote:
7s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 19:43 schreef remlof het volgende:

[..]

Welke post?

Ze maken me uit voor racist omdat ik denk dat de menselijke soort beter wordt van gemengde genen.

Dan ben ik een racist omdat ik het blanke ras zou willen uitroeien :')_!
Eugenetica is een gevoelig onderwerp.
pi_180903416
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 19:42 schreef john2406 het volgende:

[..]

POL SC/Cafe bedoel jij?
Het FvD-topic voornamelijk.
quote:
9s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 19:42 schreef Tem het volgende:

[..]

Ja? Heb je er een projectje van gemaakt joh?
Hoe bedoel je?
quote:
7s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 19:43 schreef remlof het volgende:

[..]

Welke post?

Ze maken me uit voor racist omdat ik denk dat de menselijke soort beter wordt van gemengde genen.

Dan ben ik een racist omdat ik het blanke ras zou willen uitroeien :')_!
Dat laatste haal jij eruit, ik heb niet gerept over het uitroeien van het blanke ras. Het gaat er meer om dat je denkt dat er een superieur volk zal ontstaan uit gemixte genen zonder ook maar enige wetenschappelijke onderbouwing.
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 19:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je bedoelt dat racisten en Trump-aanhangers die complottheorieën uitdragen in POL getrakteerd worden op een fel weerwoord?
Daar hoor je mij niet over klagen. Om Trump geef ik al helemaal niks. Meer posts waarin iemand ineens vergeleken wordt met een nazi.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 19:45:50 #138
104871 remlof
Europees federalist
pi_180903422
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 19:45 schreef Igen het volgende:

[..]

Eugenetica is een gevoelig onderwerp.
Vooral voor mafklappers die denken dat hun genen de beste zijn.
pi_180903452
quote:
7s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 19:43 schreef remlof het volgende:

[..]

Welke post?

Ze maken me uit voor racist omdat ik denk dat de menselijke soort beter wordt van gemengde genen.

Dan ben ik een racist omdat ik het blanke ras zou willen uitroeien :')_!
Volgens mij omdat je ergens in 2007 stelde dat een gemengd volk superieur zou zijn. Dat is nogal een boute stelling en kan natuurlijk makkelijk worden gebruikt als stok om mee te slaan. Zeker in de huidige tijd.
pi_180903462
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 19:45 schreef Takadanobaba het volgende:

Daar hoor je mij niet over klagen. Om Trump geef ik al helemaal niks. Meer posts waarin iemand ineens vergeleken wordt met een nazi.
Aha, dat gebeurt veel in POL Ja?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_180903468
quote:
10s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 19:45 schreef remlof het volgende:

[..]

Vooral voor mafklappers die denken dat hun genen de beste zijn.
Wikipedia zegt:
quote:
De eugenetica of rasverbetering is het wetenschappelijk onderzoek naar het verbeteren van de genetische samenstelling van een populatie. Vaak heeft men hierbij het verbeteren van het mensenras op het oog. (..)

Eugenetica is in strijd met de in de tweede helft van de 20ste eeuw ontwikkelde mensenrechten en antidiscriminatiewetgeving. Aangezien eugenetica in verband wordt gebracht met de Holocaust en het nazistische sterilisatiebeleid is het onderwerp in veel landen een politiek taboe. Tevens rijst altijd de vraag wie er bepaalt wat meer of minder geschikte erfelijke eigenschappen zijn.


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-08-2018 19:49:33 ]
pi_180903496
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 19:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Aha, dat gebeurt veel in POL Ja?
Niet erg veel nee. Maar zoiets wordt lijkt me ook heel gauw weggemodereerd, als het toegestaan zou zijn dan zou je het vast veel vaker zien.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 19:50:33 #143
104871 remlof
Europees federalist
pi_180903516
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 19:45 schreef Takadanobaba het volgende:
Het gaat er meer om dat je denkt dat er een superieur volk zal ontstaan uit gemixte genen zonder ook maar enige wetenschappelijke onderbouwing.
Ik heb nooit over een superieur volk gerept. Maar zelfs met mijn biologie op havo-niveau weet ik dat het voor een genenpool goed is als er input van buitenaf is.

En globalisatie maakt die kruisbestuiving nu op grote schaal mogelijk. Ik juich dat toe omdat ik denk dat dat ervoor zorgt dat de menselijke soort er beter van wordt. En omdat ik vind dat iedereen zich met iedereen buiten zijn eigen familie mag voortplanten.

Daar zal vast ook wel wetenschappelijke onderbouwing voor zijn, die heb ik zelf nog niet gezocht.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 19:53:01 #144
104871 remlof
Europees federalist
pi_180903563
Maar als je het tegendeel kan vinden in een studie van een wetenschapper die niet bekend staat als een nazi hoor ik het graag.
pi_180903567
quote:
7s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 19:50 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik heb nooit over een superieur volk gerept. Maar zelfs met mijn biologie op havo-niveau weet ik dat het voor een genenpool goed is als er input van buitenaf is.

En globalisatie maakt die kruisbestuiving nu op grote schaal mogelijk. Ik juich dat toe omdat ik denk dat dat ervoor zorgt dat de menselijke soort er beter van wordt. En omdat ik vind dat iedereen zich met iedereen buiten zijn eigen familie mag voortplanten.

Daar zal vast ook wel wetenschappelijke onderbouwing voor zijn, die heb ik zelf nog niet gezocht.
En toen zei ik dat bijvoorbeeld de Europese genenpoel al ontzettend divers is. Ik heb ook biologie gehad, daar heb je niet per se Afrikanen of iemand anders nodig. En natuurlijk mag dat, maar dat het noodzaak is en het superieure mensen oplevert, dat klinkt een heel stuk minder genuanceerd.
pi_180903570
quote:
7s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 19:50 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik heb nooit over een superieur volk gerept. Maar zelfs met mijn biologie op havo-niveau weet ik dat het voor een genenpool goed is als er input van buitenaf is.

En globalisatie maakt die kruisbestuiving nu op grote schaal mogelijk. Ik juich dat toe omdat ik denk dat dat ervoor zorgt dat de menselijke soort er beter van wordt. En omdat ik vind dat iedereen zich met iedereen buiten zijn eigen familie mag voortplanten.

Daar zal vast ook wel wetenschappelijke onderbouwing voor zijn, die heb ik zelf nog niet gezocht.
Leesvoer:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Exogamy

Verder lijkt mij dat bij ons tegenwoordig het ideaal het partnerschap uit liefde is.
pi_180903585
quote:
7s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 19:53 schreef remlof het volgende:
Maar als je het tegendeel kan vinden in een studie van een wetenschapper die niet bekend staat als een nazi hoor ik het graag.
Jij doet een op gevoel onderbouwde bewering en vervolgens mag ik het onderuithalen met wetenschappelijke bronnen?
  donderdag 2 augustus 2018 @ 19:54:30 #148
104871 remlof
Europees federalist
pi_180903593
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 19:53 schreef Takadanobaba het volgende:

[..]

En toen zei ik dat bijvoorbeeld de Europese genenpoel al ontzettend divers is. Ik heb ook biologie gehad, daar heb je niet per se Afrikanen of iemand anders nodig. En natuurlijk mag dat, maar dat het noodzaak is en het superieure mensen oplevert, dat klinkt een heel stuk minder genuanceerd.
Ik heb het altijd alleen maar over de mensheid als geheel gehad.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 19:55:40 #149
104871 remlof
Europees federalist
pi_180903613
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 19:53 schreef Igen het volgende:

[..]

Leesvoer:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Exogamy

Verder lijkt mij dat bij ons tegenwoordig het ideaal het partnerschap uit liefde is.
Ik zal het straks lezen, eerst voetbal.

Vitesse!
pi_180903637
quote:
7s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 19:54 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik heb het altijd alleen maar over de mensheid als geheel gehad.
Oké remlof, weet je, ik heb intussen best wel door dat je gedachten veel genuanceerder zijn dan hoe je het in eerdere instanties had opgeschreven. Maar wil je echt niet toegeven dan dat het heel erg anders klonk op de manieren waarop je het eerder bewoord had?
quote:
14s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 19:55 schreef remlof het volgende:

[..]

Ja, want jouw onderbuik vindt negers minderwaardig en de mijne niet.
Dit is waarom mensen je irritant vinden. Ik vind negers niet minderwaardig, nooit gezegd. Leg me geen vieze dingen in de mond.
pi_180903742
Deze misschien?

quote:
7s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 10:30 schreef remlof het volgende:

[..]

Evolueren in een multi-ethnisch supperras lijkt mij geen slechte zaak.

Maar dit meen ik en je moet in dit topic kennelijk alleen onzin posten.
Iets wat gebeurd is toch zo en als daar toevallig een super uitkomt is dat mooi meegenomen, niet het willen aansturen ervan dat vind ik dan een groot probleem wat ergens op lijken doet wat mij betreft.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 02-08-2018 20:09:26 ]
  donderdag 2 augustus 2018 @ 20:08:25 #152
441812 KetchupFTW
Klassenstrijd der snacksauzen
pi_180903802
Ik ben een boek aan het lezen over Nieuw Amsterdam wat later New York zou worden. Interessant om te zien dat de diversiteit van juist die kolonie veel vorm heeft gegeven aan de vroege VS.
“As everybody knows, but the haters & losers refuse to acknowledge, I do not wear a “wig.” My hair may not be perfect but it’s mine.” - Donald Trump, 45th president of the United States.
pi_180903847
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 19:57 schreef Takadanobaba het volgende:

[..]

Oké remlof, weet je, ik heb intussen best wel door dat je gedachten veel genuanceerder zijn dan hoe je het in eerdere instanties had opgeschreven. Maar wil je echt niet toegeven dan dat het heel erg anders klonk op de manieren waarop je het eerder bewoord had?

[..]

Dit is waarom mensen je irritant vinden. Ik vind negers niet minderwaardig, nooit gezegd. Leg me geen vieze dingen in de mond.
Dat laatste is meer iets voor Voorschrift.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_180903876
quote:
2s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 20:08 schreef KetchupFTW het volgende:
Ik ben een boek aan het lezen over Nieuw Amsterdam wat later New York zou worden. Interessant om te zien dat de diversiteit van juist die kolonie veel vorm heeft gegeven aan de vroege VS.
Hoi Prince.
pi_180903926
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 20:12 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat laatste is meer iets voor Voorschrift.
Ik begreep in eerste instantie niet wat je bedoel, maar ik heb wel een vermoeden.
pi_180904734


GSbrdr aan het rappen.
  Moderator donderdag 2 augustus 2018 @ 21:00:07 #157
54278 crew  Tijger_m
42
pi_180904838
quote:
15s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 20:56 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]

GSbrdr aan het rappen.
GS is geen banksta maar een goudeerlijke makelaar :P

Hey, Friek, is dat niks voor je, makelaar worden?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 21:14:53 #158
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_180905250
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 21:00 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Hey, Friek, is dat niks voor je, makelaar worden?
Grove belediging, dit. Wat heeft Friek je misdaan?!
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_180905289
quote:
2s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 20:08 schreef KetchupFTW het volgende:
Ik ben een boek aan het lezen over Nieuw Amsterdam wat later New York zou worden. Interessant om te zien dat de diversiteit van juist die kolonie veel vorm heeft gegeven aan de vroege VS.
Hee Ketchup. How's life treating you my man?
pi_180905341
quote:
14s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 20:14 schreef mr.JamesBond het volgende:

[..]

Hoi Prince.
Hee man, wat vond je van E3?
  donderdag 2 augustus 2018 @ 21:36:37 #161
66825 Reya
Fier Wallon
pi_180905734
quote:
Priester met dood bedreigd voor hulp aan migranten
pi_180905983
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 21:00 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

GS is geen banksta maar een goudeerlijke makelaar :P

Hey, Friek, is dat niks voor je, makelaar worden?
Wellicht wel. Gewoon cashen, mensen uitbuiten en alle ethiek overboord flikkeren.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 21:49:47 #163
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_180906009
quote:
14s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 19:55 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik zal het straks lezen, eerst voetbal.

Vitesse!
Of wat breder dan allen mensen: https://en.wikipedia.org/wiki/Heterosis
pi_180906040
quote:
14s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 21:48 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Wellicht wel. Gewoon cashen, mensen uitbuiten en alle ethiek overboord flikkeren.
Hoe doen makelaars dat dan?
  donderdag 2 augustus 2018 @ 21:53:07 #165
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_180906093
quote:
CDA-coryfee Hannie van Leeuwen (92) overleden

Hannie van Leeuwen, voormalig Tweede Kamerlid voor de ARP en Eerste Kamerlid voor het CDA, is woensdag op 92-jarige leeftijd overleden. Dat heeft het CDA donderdag bekendgemaakt.
CDA-leider Sybrand Buma noemt het overlijden van Van Leeuwen ''een groot verlies voor de partij". "Gedreven, kordaat en strijdbaar. Dat zijn de woorden die het leven van Hannie van Leeuwen karakteriseren, in het verzet en in de politiek.''

Partijvoorzitter Ruth Peetoom noemt Van Leeuwen ''een vrouw uit één stuk". "Iemand die zich in haar leven en in de politiek principieel en hartstochtelijk verzette tegen onrecht en streed voor wie kwetsbaar was.''

Premier Mark Rutte zegt dat de Nederlandse politiek ''een groot en mooi mens'' verliest. ''Tot op hoge leeftijd actief betrokken en altijd oog gehad voor kwetsbare groepen in onze samenleving'', aldus de minister-president. Tweede Kamervoorzitter Khadija Arib voegt eraan toe dat Van Leeuwen een "bijzondere en gedreven politica" was.

[..]

https://www.nu.nl/politie(...)en-92-overleden.html
  donderdag 2 augustus 2018 @ 21:58:53 #166
104871 remlof
Europees federalist
pi_180906215
quote:
15s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 20:56 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]

GSbrdr aan het rappen.
Al van een stuk hoger niveau dan dit:

180731_147316_SJW-tv_live_verslag_vanuit_Amsterdam.png

http://frontpage.fok.nl/w(...)anuit-amsterdam.html
pi_180906319
Nu nog maar dat meen ik erbij schrijven en dan terug krabbelen.
pi_180906376
quote:
Nederlandse man (30) vermist na kajaktocht Laos
https://nos.nl/artikel/22(...)kajaktocht-laos.html

Voor 't eerst in m'n leven maar iets gedoneerd voor zo'n actie. Beetje lullig als je zoon ergens in een jungle zit verstopt.
pi_180906459
Friek ben jezelf nog van plan, voornemens, op vakantie te gaan?
pi_180906469
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 22:09 schreef john2406 het volgende:
Friek ben jezelf nog van plan, voornemens, op vakantie te gaan?
Jazeker, ik ga naar Krakau in september. Ga jij nog op vakantie, John?
pi_180906496
quote:
5s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 22:09 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Jazeker, ik ga naar Krakau in september. Ga jij nog op vakantie, John?
Ik durf niet meer in het vliegtuig, dus partner en zoon gaan alleen op vakantie, tevens blijf ik dan thuis op het huis letten en op de hond, of de hond let op mij, is maar van welke kant je het bekijken wil.
pi_180906528
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 22:11 schreef john2406 het volgende:

[..]

Ik durf niet meer in het vliegtuig, dus partner en zoon gaan alleen op vakantie, tevens blijf ik dan thuis op het huis letten en op de hond, of de hond let op mij, is maar van welke kant je het bekijken wil.
Warempel, zowaar een begrijpelijk en gevat bericht van je, John! Maar hoezo durf je niet meer in het vliegtuig? Het is veiliger dan met de auto ergens heen, om maar wat te noemen.
pi_180906550
quote:
2s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 22:12 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Warempel, zowaar een begrijpelijk en gevat bericht van je, John! Maar hoezo durf je niet meer in het vliegtuig? Het is veiliger dan met de auto ergens heen, om maar wat te noemen.
Forget it mij niet meer gezien!
pi_180906567
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 21:18 schreef ThePrinceTWP het volgende:

[..]

Hee man, wat vond je van E3?
Hoi Ketchup, prima. Leuk dat ze Mike in het verhaal betrekken. Verder vind ik dat de nieuwere personages goed gebracht worden. Inclusief Alex, Katrina, die jonge associate wiens naam ik niet weet en Robert.

Ik weet niet of ik het al gezegd heb, maar die intro is ook prachtig.
pi_180906885
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 22:11 schreef john2406 het volgende:

[..]

Ik durf niet meer in het vliegtuig, dus partner en zoon gaan alleen op vakantie, tevens blijf ik dan thuis op het huis letten en op de hond, of de hond let op mij, is maar van welke kant je het bekijken wil.
Niet meer, John? Eerst wel?

En als ik zo vrij mag zijn, was het misschien een optie om met de auto (of de trein) op vanantie te gaan?
  donderdag 2 augustus 2018 @ 22:28:22 #177
104871 remlof
Europees federalist
pi_180907309
quote:
14s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 22:27 schreef mr.JamesBond het volgende:

[..]

Niet meer, John? Eerst wel?

En als ik zo vrij mag zijn, was het misschien een optie om met de auto (of de trein) op vanantie te gaan?
Vroeger wel tegenwoordig niet meer, turbulentie etc. Blijf wel thuis lekker met de voetjes omhoog evt in het zwembad, verplaats mijn partner niks dus die hoeft zich nergens zorgen om te maken, het blijft liggen hoe het ligt hoogstens iets erbij maar niks ergens anders.
pi_180907785
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 22:46 schreef john2406 het volgende:

[..]

Vroeger wel tegenwoordig niet meer, turbulentie etc. Blijf wel thuis lekker met de voetjes omhoog evt in het zwembad, verplaats mijn partner niks dus die hoeft zich nergens zorgen om te maken, het blijft liggen hoe het ligt hoogstens iets erbij maar niks ergens anders.
Als je je niet goed voelt bij vliegen, moet je het inderdaad niet doen. Hoelang mag je op de hond passen en vice versa?
pi_180908013
quote:
14s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 23:11 schreef mr.JamesBond het volgende:

[..]

Als je je niet goed voelt bij vliegen, moet je het inderdaad niet doen. Hoelang mag je op de hond passen en vice versa?
3 weken.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 02-08-2018 23:27:01 ]
pi_180908133
quote:
9s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 21:36 schreef Reya het volgende:

[..]

Je moet er wel bij bedenken: na het redden komt het overtuigen van de vluchteling van het Goede Nieuws. ;)

(Niet geheel onterecht overigens. Zouden humanisten ook equivalent moeten doen.)
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 01:10:02 #182
104871 remlof
Europees federalist
pi_180909972
Haha, Ton Elias kansloos de Slimste Mens uitgebonjourd door Lillian Ploumen na één aflevering.

Keek het net pas terug want voetbal eerder :@
pi_180911759
quote:
ach, mooie bevlogen politica was dat..

had ze niet ooit ook een topic op Fok? (toen ze definitief uit de politiek stapte, minimaal 10 jaar terug ofzo)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 08:48:39 #184
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_180912048
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 08:25 schreef RM-rf het volgende:

[..]

ach, mooie bevlogen politica was dat..

had ze niet ooit ook een topic op Fok? (toen ze definitief uit de politiek stapte, minimaal 10 jaar terug ofzo)
Uit 2007, omhooggeschopt in 2010 na het roemruchte CDA-partijcongres.

POL / Hannie van Leeuwen
pi_180912155
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 08:25 schreef RM-rf het volgende:

[..]

ach, mooie bevlogen politica was dat..

had ze niet ooit ook een topic op Fok? (toen ze definitief uit de politiek stapte, minimaal 10 jaar terug ofzo)
Wat moet een bejaarde in hemelsnaam op Fok!
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 09:03:34 #186
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_180912281
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  Admin vrijdag 3 augustus 2018 @ 09:06:59 #187
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_180912324
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 08:56 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat moet een bejaarde in hemelsnaam op Fok!
Hé hoi hallo.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_180912331
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 08:56 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat moet een bejaarde in hemelsnaam op Fok!
MLN en MEN bevolken.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 09:12:12 #189
104871 remlof
Europees federalist
pi_180912370
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:06 schreef yvonne het volgende:

[..]

Hé hoi hallo.
Whaha.
pi_180912433
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:06 schreef yvonne het volgende:

[..]

Hé hoi hallo.
Dag mevrouw.
Allah Al Watan Al Malik
pi_180912547
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:06 schreef yvonne het volgende:

[..]

Hé hoi hallo.
Mooi en Bevlogen... O+
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_180912553
Begin langzamerhand wel een hekel te krijgen aan witte mannen.
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 09:29:22 #193
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_180912559
quote:
9s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:17 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dag mevrouw.
Je zegt iig niet 'omaatje'.

* Perrin wuift naar Yvonne.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_180912562
Blij dat je in een gammel strandhuis bent en zo.

Grootste Nederlandstalige hit ooit!

Even een kleine anekdote. Paar maanden geleden zat ik 's ochtends vroeg in auto en 's ochtends vroeg in de auto luister ik graag naar Radio 1. Kwam er een liedje voorbij waarvan ik dacht: dit stemgeluid klinkt als Bløf, maar de rest niet. De muziek is pakkend, de tekst bestaat niet uit pseudo-kunstzinnige bagger, maar heeft sympathieke, simpele zinnetjes als 'ik ben blij dat je hier bent' en 'wat je vertelt houdt me nuchter en warm'. Dingen uit de echte wereld echt gezegd.

Crisis dus. Want wat de fuck was er met me aan de hand? Werd ik nu definitief oud? Bløf maakt kutmuziek met vage kutteksten. Wil je zelf een Bløftekst schrijven? Neem een abstract verschijnsel, bedenk daar een totaal willekeurige metafoor bij, plaats die in een totaal willekeurige context, klaar. Als ik iets van Bløf leuk vind, dan gaat er veel mis.

Thuis gezocht op internet. 'Ja, oorspronkelijk Duits nummer, eigen draai aan gegeven, origineel is heel anders, tekst moest flink anders, ditdatzuszo'...

Het is verdomme hoogstens door Google translate gehaald!

pi_180912567
quote:
9s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:28 schreef Chewie het volgende:
Begin langzamerhand wel een hekel te krijgen aan witte mannen.
Daar ken ik nog een liedje over.



[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2018 09:31:38 ]
pi_180912572
quote:
9s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:28 schreef Chewie het volgende:
Begin langzamerhand wel een hekel te krijgen aan witte mannen.
Telkens maar weer vol in die slachtofferrol.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_180912604
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:30 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Daar ken ik nog een liedje over.

Dat is een liedje?
pi_180912608
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:30 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Telkens maar weer vol in die slachtofferrol.
Jij gaat weer flink aangepakt worden, voorzie ik nu al.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_180912614
quote:
11s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:33 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dat is een liedje?
Ja, kun je zingen met de kinderen en zo.
pi_180912620
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:34 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Jij gaat weer flink aangepakt worden, voorzie ik nu al.
Vind het wel apart dat menig NWS-user mij vanuit de grond van z'n hart haat.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_180912640
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:35 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Vind het wel apart dat menig NWS-user mij vanuit de grond van z'n hart haat.
Maar ergens ook wel een compliment.
pi_180912644
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:35 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Vind het wel apart dat menig NWS-user mij vanuit de grond van z'n hart haat.
Ik twijfel nog wie er beter opstaat in NWS, jij of Ser_C.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_180912646
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:35 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Vind het wel apart dat menig NWS-user mij vanuit de grond van z'n hart haat.
Vind het ook wel grappig jij blijkbaar staat voor alles wat ze zo verafschuwen aan links
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 09:36:54 #204
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_180912656
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:29 schreef Jigzoz het volgende:
Blij dat je in een gammel strandhuis bent en zo.

Grootste Nederlandstalige hit ooit!

Even een kleine anekdote. Paar maanden geleden zat ik 's ochtends vroeg in auto en 's ochtends vroeg in de auto luister ik graag naar Radio 1. Kwam er een liedje voorbij waarvan ik dacht: dit stemgeluid klinkt als Bløf, maar de rest niet. De muziek is pakkend, de tekst bestaat niet uit pseudo-kunstzinnige bagger, maar heeft sympathieke, simpele zinnetjes als 'ik ben blij dat je hier bent' en 'wat je vertelt houdt me nuchter en warm'. Dingen uit de echte wereld echt gezegd.

Crisis dus. Want wat de fuck was er met me aan de hand? Werd ik nu definitief oud? Bløf maakt kutmuziek met vage kutteksten. Wil je zelf een Bløftekst schrijven? Neem een abstract verschijnsel, bedenk daar een totaal willekeurige metafoor bij, plaats die in een totaal willekeurige context, klaar. Als ik iets van Bløf leuk vind, dan gaat er veel mis.

Thuis gezocht op internet. 'Ja, oorspronkelijk Duits nummer, eigen draai aan gegeven, origineel is heel anders, tekst moest flink anders, ditdatzuszo'...

Het is verdomme hoogstens door Google translate gehaald!

Goeden column.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_180912661

Doet mij weer denken aan de goede oude C&C tijden.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 09:37:28 #206
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_180912667
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:36 schreef Chewie het volgende:

[..]

Vind het ook wel grappig jij blijkbaar staat voor alles wat ze zo verafschuwen aan links
Zo links is Koos helegaar niet.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_180912671
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:36 schreef Chewie het volgende:

[..]

Vind het ook wel grappig jij blijkbaar staat voor alles wat ze zo verafschuwen aan links
En figuren zoals Etto noemen mij dan weer een rechtse egoïst. Het is allemaal zeer verwarrend.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_180912715
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:37 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En figuren zoals Etto noemen mij dan weer een rechtse egoïst. Het is allemaal zeer verwarrend.
Ja maar je hebt geen hekel aan andersgekleurde buitenlanders
pi_180912728
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:35 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Vind het wel apart dat menig NWS-user mij vanuit de grond van z'n hart haat.
Vreemd ja, dat hebben ze ook bij Remlof. DH die gisteren ook weer compleet apeshit gaat in zo'n topic. Alles wordt nauwlettend in de gaten gehouden.
pi_180912748
Dat heb je als VVD'er. Te rechts voor SJW's; te links voor NWS.
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 09:43:23 #211
104871 remlof
Europees federalist
pi_180912765
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:41 schreef Tem het volgende:

[..]

Vreemd ja, dat hebben ze ook bij Remlof. DH die gisteren ook weer compleet apeshit gaat in zo'n topic. Alles wordt nauwlettend in de gaten gehouden.
Alleen ikzelf kan het niet eens meer lezen. Ben benieuwd hoe lang ik nog op antwoord op m’n mail aan de FA’s moet wachten.
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 09:44:47 #212
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_180912791
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:42 schreef Jigzoz het volgende:
Dat heb je als VVD'er. Te rechts voor SJW's; te links voor NWS.
Daar heb ik ook last van, en ben toch geen VVD’er.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_180912794
quote:
15s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:43 schreef remlof het volgende:

[..]

Alleen ikzelf kan het niet eens meer lezen. Ben benieuwd hoe lang ik nog op antwoord op m’n mail aan de FA’s moet wachten.
Ach je wordt nu ook daar in topics gequote van posts hier in POL door Voetbalmanager2. Trieste bende.
  Admin vrijdag 3 augustus 2018 @ 09:46:22 #214
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_180912818
quote:
15s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:43 schreef remlof het volgende:

[..]

Alleen ikzelf kan het niet eens meer lezen. Ben benieuwd hoe lang ik nog op antwoord op m’n mail aan de FA’s moet wachten.
Niet piepen, je antwoord krijg je van mij, en dat is ergens in de loop van de dag, mits ik het niet vergeet want m'n korte termijngeheugen is kapoet door de chemo.
Mocht ik het vergeten, stuur me op facebook even een berichtje, want dat zie ik op mobiel.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin vrijdag 3 augustus 2018 @ 09:46:52 #215
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_180912826
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:44 schreef Tem het volgende:

[..]

Ach je wordt nu ook daar in topics gequote van posts hier in POL door Voetbalmanager2. Trieste bende.
Niet zo stoken }:| daar ging ik al naartoe.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_180912834
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:46 schreef yvonne het volgende:

[..]

Niet piepen, je antwoord krijg je van mij, en dat is ergens in de loop van de dag, mits ik het niet vergeet want m'n korte termijngeheugen is kapoet door de chemo.
Mocht ik het vergeten, stuur me op facebook even een berichtje, want dat zie ik op mobiel.
Nu je hier toch bent. Ik kan al sinds een kleine 5 jaar ofzo geen DM's sturen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_180912844
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:46 schreef yvonne het volgende:

[..]

Niet zo stoken }:| daar ging ik al naartoe.
Ik zit niet te stoken. Jullie moeten er gewoon eens wat aan doen en je vooroordelen erbuiten laten.
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 09:48:07 #218
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_180912849
quote:
15s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:44 schreef Euribob het volgende:

[..]

Daar heb ik ook last van, en ben toch geen VVD’er.
In het politieke midden word je van twee kanten beschoten. :{
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_180912852
quote:
15s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:44 schreef Euribob het volgende:

[..]

Daar heb ik ook last van, en ben toch geen VVD’er.
Mijn halve familie zit inmiddels bij de VVD. En mijn ouders zich maar afvragen wat ze fout hebben gedaan.
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 09:48:19 #220
104871 remlof
Europees federalist
pi_180912856
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:46 schreef yvonne het volgende:

[..]

Niet piepen, je antwoord krijg je van mij, en dat is ergens in de loop van de dag, mits ik het niet vergeet want m'n korte termijngeheugen is kapoet door de chemo.
Mocht ik het vergeten, stuur me op facebook even een berichtje, want dat zie ik op mobiel.
Daar heb je FA’s voor hè? Maar oké, tof als jij je ermee bemoeit.
pi_180912867
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:47 schreef Tem het volgende:

[..]

Ik zit niet te stoken. Jullie moeten er gewoon eens wat aan doen en je vooroordelen erbuiten laten.
Pas je op! Straks moet ik weer verder zonder je.
Allah Al Watan Al Malik
  Admin vrijdag 3 augustus 2018 @ 09:49:27 #222
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_180912878
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:46 schreef yvonne het volgende:

[..]

Niet zo stoken }:| daar ging ik al naartoe.
De mod was er al, gewoon gemodereerd.
En als jullie nou niet iedere keer posts uit NWS becommentariseren en zij dat daar niet uit POL doen, dan komen we misschien nog eens ergens. Nu zitten we in een cirkeltje met elkaars pik in de hand en niemand is van plan die los te laten.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_180912899
quote:
8s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:48 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Pas je op! Straks moet ik weer verder zonder je.
Vind het gewoon waardeloos.
  Admin vrijdag 3 augustus 2018 @ 09:50:44 #224
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_180912901
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:47 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nu je hier toch bent. Ik kan al sinds een kleine 5 jaar ofzo geen DM's sturen.
Ik ga even voor je kijken.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_180912925
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:50 schreef Tem het volgende:

[..]

Vind het gewoon waardeloos.
Daar is al een kleine 10 jaar niets aan te doen. Echt een gegeven.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 09:54:03 #226
104871 remlof
Europees federalist
pi_180912945
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:52 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Daar is al een kleine 10 jaar niets aan te doen. Echt een gegeven.
Net als mijn pm-box. Die zit al jaren 10x te vol door alle pm’s uit mijn fa-tijd :')
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 09:54:50 #227
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_180912957
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:48 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Mijn halve familie zit inmiddels bij de VVD. En mijn ouders zich maar afvragen wat ze fout hebben gedaan.
Zijn dat hele elitaire VVD’ers of?
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 09:55:17 #228
104871 remlof
Europees federalist
pi_180912962
Die ik ten gevolge van de AVG niet eens meer zou moeten kunnen lezen trouwens.
pi_180912970
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:54 schreef Euribob het volgende:

[..]

Zijn dat hele elitaire VVD’ers of?
Raadsleden zelfs.
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 09:56:16 #230
104871 remlof
Europees federalist
pi_180912979
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:55 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Raadsleden zelfs.
En corrupt natuurlijk.
pi_180913006
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:56 schreef remlof het volgende:

[..]

En corrupt natuurlijk.
Nah. Wel geneigd prat te gaan op hun VVD-connecties. 'Mark', 'Ivo' en 'Halbe' zeggen, in plaats van Rutte, Opstelten en Zijlstra.
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 09:59:47 #232
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_180913031
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:55 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Raadsleden zelfs.
Die zien elke verkiezing weer meer pauperige familieleden bij hun uitverkoren gezelschap komen? :P
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  Admin vrijdag 3 augustus 2018 @ 09:59:50 #233
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_180913033
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:47 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nu je hier toch bent. Ik kan al sinds een kleine 5 jaar ofzo geen DM's sturen.
Kijk even?
Je pmbox is vol geeft ie aan, even legen.
Ajb.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_180913038
quote:
9s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:57 schreef Ludachrist het volgende:
KoosVogels weer vieslinks aan het doen, en dan straks 'ja, maar ik ben echt rechts hoor huehuehue'.

Alsof iemand daar nog intrapt :D .
Moet dit nou?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 10:00:30 #235
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_180913041
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:58 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nah. Wel geneigd prat te gaan op hun VVD-connecties. 'Mark', 'Ivo' en 'Halbe' zeggen, in plaats van Rutte, Opstelten en Zijlstra.
Helaas heb je alleen aan die laatste nog wat. En ook niet meer voor lang.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_180913047
In ander nieuws: volgens het regeerakkoord gaat het lage BTW-tarief van 6% naar 9%. Dat betekent dat de prijs van drinkwater dan voor 30% uit belastingen bestaat, waar dat 20 jaar geleden nog 15% was.

De watermensen vinden van niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2018 10:02:27 ]
pi_180913050
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 10:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Moet dit nou?
Zeker. Een beetje stoken is goed voor het vuurtje.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Admin vrijdag 3 augustus 2018 @ 10:01:18 #238
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_180913052
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:54 schreef remlof het volgende:

[..]

Net als mijn pm-box. Die zit al jaren 10x te vol door alle pm’s uit mijn fa-tijd :')
Dan geef je dat toch even aan bij een van ons?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_180913073
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 10:01 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Zeker. Een beetje stoken is goed voor het vuurtje.
Dat hebben die lui daar niet nodig. Puur mijn aanwezigheid zorgt in die contreien al voor een veenbrand.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 10:05:48 #240
104871 remlof
Europees federalist
pi_180913122
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 10:01 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dan geef je dat toch even aan bij een van ons?
Al vaker gedaan, maar dan “moet ik ‘m even leegmaken”. Alleen staan er echt tienduizenden pm’s in wat al snel leidt tot RSI als ik die handmatig moet wissen.

En serieus, volgens de AVG moeten pm’s en dm’s, zeker van crew (omdat die nog wel eens persoonsgegevens bevatten), automatisch gewist worden na verloop van tijd. Zelfde voor de mail naar crew.
pi_180913123
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:59 schreef yvonne het volgende:

[..]

Kijk even?
Je pmbox is vol geeft ie aan, even legen.
Ajb.
Ging om DM.. die werkt nu weer. PM is inderdaad vol, maar wil ik niet legen. Zit mijn historie in.

Thnx
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 10:06:49 #242
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_180913142
Al Muttie's fanmail natuurlijk.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 10:07:44 #243
104871 remlof
Europees federalist
pi_180913155
Megabytes aan moslimhaat.
  Admin vrijdag 3 augustus 2018 @ 10:08:27 #244
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_180913165
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 10:05 schreef remlof het volgende:

[..]

Al vaker gedaan, maar dan “moet ik ‘m even leegmaken”. Alleen staan er echt tienduizenden pm’s in wat al snel leidt tot RSI als ik die handmatig moet wissen.

En serieus, volgens de AVG moeten pm’s en dm’s, zeker van crew (omdat die nog wel eens persoonsgegevens bevatten), automatisch gewist worden na verloop van tijd. Zelfde voor de mail naar crew.
Dan geef ik dat laatste gedeelte even door, is niet opeens morgen veranderd, het is vakantieperiode.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 10:09:47 #245
104871 remlof
Europees federalist
pi_180913179
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 10:08 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dan geef ik dat laatste gedeelte even door, is niet opeens morgen veranderd, het is vakantieperiode.
Nee snap ik. En mijn pm-box mag gewoon in 1x leeggemaakt worden in de database hoor.
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 10:17:12 #246
104871 remlof
Europees federalist
pi_180913290
Oh, nog één dingetje: deze reeks is weer zichtbaar als je niet bent ingelogd of als je een ban hebt en wordt dus weer geïndexeerd door Google.

Ik vermoed dat dat zo is sinds het vorige deel toen er iets mis ging met de chain, zie POL FB.
pi_180913326
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:49 schreef yvonne het volgende:

[..]

De mod was er al, gewoon gemodereerd.
En als jullie nou niet iedere keer posts uit NWS becommentariseren en zij dat daar niet uit POL doen, dan komen we misschien nog eens ergens. Nu zitten we in een cirkeltje met elkaars pik in de hand en niemand is van plan die los te laten.
Toch even.

Maar dat gaat niet gebeuren dus de vraag is wat jullie eraan gaan doen. Het lijkt met de maand erger te worden. Wanneer ik een onderbouwd verhaal met een klacht post wordt het genegeerd, je man komt hier om de twee weken mensen de maat nemen terwijl hij vrij weinig van de historie weet, je hebt zeven FA's die onzichtbaar zijn, de sfeer is om op te schijten, de indruk wordt minimaal gewekt dat men dit clubje kotsbeu is, je hebt crew rondlopen die op zijn minst crew-onwaardig reageren en ook nog eens in de wat hogere regionen.

Ik weet het niet, wat is het doel? Pappen en nathouden? Wachten tot het laatste clubje vertrekt (er zijn er al heel veel weg namelijk) dadelijk het je alleen Koos, Xapt1 en Ser als een beetje tegenwicht voor de discussie in NWS. Ik vind het gewoon erg jammer en frustrerend. Gisteren in het topic over Bouzza gaf goed aan wat er fout gaat volgens mij. Trollen en elkaar haten.

NWS en POL zijn serieuze fora, het is geen ONZ of KLB, dat vergt toch een andere benadering? Naja, einde bericht.
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 10:23:05 #248
104871 remlof
Europees federalist
pi_180913368
^^ Ik ben het helemaal met bovenstaande eens.
  Admin vrijdag 3 augustus 2018 @ 10:29:08 #249
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_180913478
Ik ben er pas net weer, ik kan geen ijzer met handen breken.
POL/NWS zijn pijnpunten, en ik zie op dit moment nog geen enkele werkbare oplossing.
Wat niet wil zeggen dat het zo moet blijven.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 10:35:02 #250
104871 remlof
Europees federalist
pi_180913565
Wel tof dat je terugbent yvonne, het forum kan niet zonder jou.
pi_180913594
Ik krijg de indruk dat er tegenwoordig iets als POL-cafécorvee bestaat.
  Admin vrijdag 3 augustus 2018 @ 10:39:38 #252
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_180913641
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 10:36 schreef Jigzoz het volgende:
Ik krijg de indruk dat er tegenwoordig iets als POL-cafécorvee bestaat.
Dat is een foutieve indruk. Ik keek zo eens de AT door en zag iets over oude mensen, en daar hap ik op.
Zoals ik ook op andere plekken doe als ik zoiets zie.
Vind ik lollig, sue me.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_180913721
Goedemorgen allen. Morgen is moeders jarig en drie keer raden wie nog geen cadeau heeft. Inderdaad, ik. Ik heb ook geen idee waar te beginnen, kunnen jullie helpen? Voor moederdag geef ik altijd parfum, dus lijkt het me niet leuk als ik dat ook voor haar verjaardag doe.
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 10:48:08 #254
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180913829
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 10:43 schreef mr.JamesBond het volgende:
Goedemorgen allen. Morgen is moeders jarig en drie keer raden wie nog geen cadeau heeft. Inderdaad, ik. Ik heb ook geen idee waar te beginnen, kunnen jullie helpen? Voor moederdag geef ik altijd parfum, dus lijkt het me niet leuk als ik dat ook voor haar verjaardag doe.
Dat ligt eraan, ik gebruik maar 1 parfum (dat niet altijd even makkelijk verkrijgbaar is) en ik ben helemaal blij als ik met moederdag, verjaardag en kerst een flesje krijg, daar kom ik het jaar mooi mee door.
Dit jaar met moederdag niet gehad, en het begint net krap te worden, ik ga mijn verjaardag er niet mee halen, gelukkig moet mijn man binnenkort naar de VS, waar het ook prettiger geprijsd is, kan hij 2 flessen meenemen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_180913843
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 10:43 schreef mr.JamesBond het volgende:
Goedemorgen allen. Morgen is moeders jarig en drie keer raden wie nog geen cadeau heeft. Inderdaad, ik. Ik heb ook geen idee waar te beginnen, kunnen jullie helpen? Voor moederdag geef ik altijd parfum, dus lijkt het me niet leuk als ik dat ook voor haar verjaardag doe.
Wat vindt je moeder leuk?
pi_180913845
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 10:35 schreef remlof het volgende:
Wel tof dat je terugbent yvonne, het forum kan niet zonder jou.
Ja, eens. Was een flinke aderlating en hopelijk gaat het nu zo goed dat ze gewoon actief kan blijven.
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 10:49:11 #257
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_180913850
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 10:43 schreef mr.JamesBond het volgende:
Goedemorgen allen. Morgen is moeders jarig en drie keer raden wie nog geen cadeau heeft. Inderdaad, ik. Ik heb ook geen idee waar te beginnen, kunnen jullie helpen? Voor moederdag geef ik altijd parfum, dus lijkt het me niet leuk als ik dat ook voor haar verjaardag doe.
Moet het iets moeilijks zijn? Mooie bos bloemen met haar lievelingsbloemen of -kleur is meestal prima toch?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_180913855
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 10:43 schreef mr.JamesBond het volgende:
Goedemorgen allen. Morgen is moeders jarig en drie keer raden wie nog geen cadeau heeft. Inderdaad, ik. Ik heb ook geen idee waar te beginnen, kunnen jullie helpen? Voor moederdag geef ik altijd parfum, dus lijkt het me niet leuk als ik dat ook voor haar verjaardag doe.
Een baobabboompje. Die worden heel oud en heel dik. Kijken of ze de link legt.
pi_180913880
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 10:43 schreef mr.JamesBond het volgende:
Goedemorgen allen. Morgen is moeders jarig en drie keer raden wie nog geen cadeau heeft. Inderdaad, ik. Ik heb ook geen idee waar te beginnen, kunnen jullie helpen? Voor moederdag geef ik altijd parfum, dus lijkt het me niet leuk als ik dat ook voor haar verjaardag doe.
Een broodbakmachine of strijkijzer.
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 10:50:46 #260
104871 remlof
Europees federalist
pi_180913883
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 10:43 schreef mr.JamesBond het volgende:
Goedemorgen allen. Morgen is moeders jarig en drie keer raden wie nog geen cadeau heeft. Inderdaad, ik. Ik heb ook geen idee waar te beginnen, kunnen jullie helpen? Voor moederdag geef ik altijd parfum, dus lijkt het me niet leuk als ik dat ook voor haar verjaardag doe.
Gewoon een boekenbon.
pi_180913918
Voor de beste cadeauideeën moet je in het POL-café zijn :')
pi_180913920
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 10:43 schreef mr.JamesBond het volgende:
Goedemorgen allen. Morgen is moeders jarig en drie keer raden wie nog geen cadeau heeft. Inderdaad, ik. Ik heb ook geen idee waar te beginnen, kunnen jullie helpen? Voor moederdag geef ik altijd parfum, dus lijkt het me niet leuk als ik dat ook voor haar verjaardag doe.
De Intratuin had laatst kleine fruitboompjes in de aanbieding. Die leken me best leuk, kan je denk ik in de winter ook gewoon binnen zetten.
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 10:50 schreef Tem het volgende:

[..]

Een broodbakmachine of strijkijzer.
Een broodbakmachine is een slecht idee, dat is misschien wel een van de meest op-zolder-belandende producten. Het brood dat eruit komt is lang niet zo lekker als uit de oven.
pi_180913930
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 10:50 schreef remlof het volgende:

[..]

Gewoon een boekenbon.
Nu het nog kan.
pi_180913970
quote:
15s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 10:52 schreef Mystikvm het volgende:
Voor de beste cadeauideeën moet je in het POL-café zijn :')
We hadden ook een zwarte dildo kunnen opperen.
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 10:55:49 #265
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_180914000
Als ik niet weet wat ze wil, neem ik haar meestal een dagje ergens mee naar toe. Museum, winkelen in een andere stad etc.
pi_180914001
quote:
15s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 10:54 schreef Tem het volgende:

[..]

We hadden ook een zwarte dildo kunnen opperen.
Ik zag pas ergens zo'n luxeset van buttplugs. Zo'n rij van een stuk of zeven in oplopende grootte. Dat is leuk om te geven.
pi_180914006
Een zwarte dildo.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_180914017
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 10:56 schreef Ludachrist het volgende:
Een zwarte dildo.
Ik heb begrepen dat ze die elk jaar al krijgt.
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 10:56:58 #269
104871 remlof
Europees federalist
pi_180914025
quote:
15s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 10:54 schreef Tem het volgende:

[..]

We hadden ook een zwarte dildo kunnen opperen.
Of een vaginale stimulator met bluetooth en app.
pi_180914026
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 10:55 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Als ik niet weet wat ze wil, neem ik haar meestal een dagje ergens mee naar toe. Museum, winkelen in een andere stad etc.
Dat is ook een goed idee. Een tupperware-party met je ma lijkt mij wel het ultieme kado. 8-)
pi_180914028
Of een pimp-abonnement op Fok. Of een kaartje voor de Winterschool van het Forum.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_180914043
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 10:56 schreef remlof het volgende:

[..]

Of een vaginale stimulator met bluetooth en app.
Ook leuk voor z'n pa.
pi_180914058
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 10:57 schreef Tem het volgende:

[..]

Ook leuk voor z'n pa.
Die heeft ook een vagina?
pi_180914068
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 10:58 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Die heeft ook een vagina?
Misschien.
pi_180914083
Of hij speelt met die app.
pi_180914092
Nou ja, ideeën in overvloed. Dit gaat wel goedkomen.
pi_180914128
Zo zie je maar weer hoe behulpzaam we hier in dit warme bad zijn.
pi_180914133
En nu weer optyften aub.
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 11:13:08 #280
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_180914395
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 11:09 schreef Tem het volgende:
Zonde, waren echt prima tenten.

https://www.volkskrant.nl(...)schiedenis~b125ebc6/
Hopelijk worden ze nog wel gekocht door een investeerder.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_180914552
Weet iemand een goed doch niet al te duur restaurant in Utrecht? Mevrouw Friek_ wil bij het jubileum naar een dergelijk etabilissement.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2018 11:20:59 ]
pi_180914571
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 11:20 schreef Friek_ het volgende:
Weet iemand een goed doch niet al te duur restaurant in Utrecht? Mevrouw Friek_ wil bij het jubileum naar een dergelijk etabilissement.
Don-kounosuke is een goedkoop authentiek Japans restaurant, nog relatief nieuw. Wel 2 of 3 voorgerechten nemen als je een fatsoenlijke eter bent.

Nou ja goedkoop, ik zou zeggen normaal geprijsd.
pi_180914600
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 10:43 schreef mr.JamesBond het volgende:
Goedemorgen allen. Morgen is moeders jarig en drie keer raden wie nog geen cadeau heeft. Inderdaad, ik. Ik heb ook geen idee waar te beginnen, kunnen jullie helpen? Voor moederdag geef ik altijd parfum, dus lijkt het me niet leuk als ik dat ook voor haar verjaardag doe.
Bol.com cadeaubon geven en erbij zeggen dat ze het maar uitzoekt.
pi_180914604
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 11:20 schreef Friek_ het volgende:
Weet iemand een goed doch niet al te duur restaurant in Utrecht? Mevrouw Friek_ wil bij het jubileum naar een dergelijk etabilissement.
Ik ga graag naar Olivier, maar dat is niet direct upperclass eten ofzo. Anders Bistro Madeleine ofzo.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_180914622
Ik heb altijd maar matig gegeten in Utrecht. Maar ik ken de goede tentjes waarschijnlijk ook niet.
pi_180914633
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 11:22 schreef Takadanobaba het volgende:

[..]

Don-kounosuke is een goedkoop authentiek Japans restaurant, nog relatief nieuw. Wel 2 of 3 voorgerechten nemen als je een fatsoenlijke eter bent.

Nou ja goedkoop, ik zou zeggen normaal geprijsd.
Normaal geprijsd is prima idd.
pi_180914638
quote:
Wetenschappers waarschuwen voor tekort aan zand

Zand vind je overal. Op stranden of in de woestijn. Maar slechts weinigen beseffen het: zand is een kostbaar goed aan het worden. Wetenschappers waarschuwen er voor dat er een tekort dreigt en dat omdat silicium in zowat alles zit waarop onze huidige samenleving gebouwd is.

Belga
do 02 aug 21:30

Zand is een kostbaar goed aan het worden. Wetenschappers waarschuwen voor een dreigend tekort. Alle woestijnen ter wereld zijn niet voldoende om het zandtekort te verhelpen: de bouwwoede is te groot.

"Zand is de basis van onze moderne maatschappij", zegt wetenschapster Aurora Torres van het Duitse Zentrum für integrative Biodiversitätsforschung (iDiv). Torres gelooft dat de meeste mensen zich niet bewust zijn van wat zij een "dreigende tragedie" noemt. "Bij de doorsneeburger leeft dat thema amper tot niet, maar in de voorbije jaren zijn steeds meer internationale organisaties zich over de thematiek beginnen buigen".

Het leven van de mens is volgens de wetenschapster, letterlijk 'op zand gebouwd'. Na water is zand wereldwijd de meest geconsumeerde natuurlijke koopwaar geworden. Zand steekt niet alleen in huizen, maar ook in glas, asfalt, cosmetica, tandpasta, microchips, schermen van smartphones, auto's en vliegtuigen. Het uit zand gewonnen siliciumdioxide (SiO2) wordt ook in de wijnindustrie en in veel levensmiddelen gebruikt.

De massa zand die gebruikt wordt, is de voorbije twintig jaar verdrievoudigd, berekende Pascal Peduzzi van het wereldmilieuprogramma UNEP. In 2014 stelde hij het VN-rapport 'Zand, zeldzamer dan je denkt' op. "We schatten het huidige verbruik op 50 miljard ton per jaar, dat is 18 kilo dagelijks voor elke aardbewoner". Voor een 'gewone' eengezinswoning wordt al vlug ongeveer 200 ton zand gebruikt. "Met wat de bouwsector per jaar aan zand gebruikt, kan je een 27 meter hoge en 27 meter brede muur rond de hele Evenaar aanleggen".

Een mens zou denken: er is toch woestijn genoeg? Dat is fout gedacht. Woestijnzand is niet geschikt als grondstof voor beton. De korrels zijn door de eroderende wind te glad en rond geworden. Vandaar dat de sjeiks in Dubai en Abu Dhabi voor hun mega bouwprojecten niets hebben aan het zand uit de omliggende woestijnen. Voor de Burj Khalifa, momenteel het hoogste gebouw ter wereld, moest het zand aangevoerd worden uit het verre Australië.

Dé grootste exporteur ter wereld van zand is de VS. De grootste importeur is Singapore, dat het silicium nodig heeft voor haar glitterende shoppingcentra en megagebouwen. Vooral in Oost-Azië hebben veel landen al de export van zand verboden. Het gebeurt nog wel, maar dan illegaal.

Deskundigen proberen de situatie te counteren door het ontwikkelen van alternatieven. Veelbelovend lijken het recyclen van bouwstoffen en de pogingen om woestijnzand dan toch voor woningbouw te gebruiken. Het probleem is evenwel complex, relatief nieuw en veelgelaagd. "Zand is steeds materiaal geweest dat in overvloed aanwezig was en amper iets kostte", zegt wetenschapster Aurora Torres. "Dat is intussen serieus veranderd."
https://www.vrt.be/vrtnws(...)oor-tekort-aan-zand/

Toch wel ernstig.
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 11:29:33 #288
104871 remlof
Europees federalist
pi_180914721
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 11:20 schreef Friek_ het volgende:
Weet iemand een goed doch niet al te duur restaurant in Utrecht? Mevrouw Friek_ wil bij het jubileum naar een dergelijk etabilissement.
Stan & Co.
pi_180914727
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 11:24 schreef Tem het volgende:
Ik heb altijd maar matig gegeten in Utrecht. Maar ik ken de goede tentjes waarschijnlijk ook niet.
Gewoon altijd bij Hagenouw in Hoog Catharijne gaan eten. Kan niet mis gaan.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_180914744
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 11:29 schreef remlof het volgende:

[..]

Stan & Co.
Lijkt me niks voor een verjaardagsdiner, zit je lekker uitgebreid te tafelen, stroomt het vanaf 20:00 al vol met ballerige studenten die alleen komen zuipen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 11:33:13 #291
104871 remlof
Europees federalist
pi_180914791
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 11:31 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Lijkt me niks voor een verjaardagsdiner, zit je lekker uitgebreid te tafelen, stroomt het vanaf 20:00 al vol met ballerige studenten die alleen komen zuipen.
Oh is dat zo in de Utrechtse vestiging? In Arnhem niet, maar die is veel groter.
pi_180914892
quote:
11s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 11:33 schreef remlof het volgende:

[..]

Oh is dat zo in de Utrechtse vestiging? In Arnhem niet, maar die is veel groter.
De paar keer dat ik er ben geweest kwam ik daar gewoon om te borrelen, en dan sta je inderdaad nog wel eens luidruchtig te zijn op een metertje of vijf van iemand die lekker zit te dineren.

Maar goed, dat is in Olivier niet anders. Ik heb er zelf ook nooit zo'n moeite mee als ik ga eten, maar als je voor je verjaardag eens goed uit eten wilt mag het natuurlijk wel een andere ambiance zijn dan het gemiddelde eetcafé.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_180914900
Of jubileum, ook goed natuurlijk.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 11:41:33 #294
104871 remlof
Europees federalist
pi_180914969
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 11:37 schreef Ludachrist het volgende:
Of jubileum, ook goed natuurlijk.

:D
pi_180915502
Vandaag geleerd: je mag eigenlijk geen 'gay pride' meer zeggen, want dat suggereert dat het alleen maar om homoseksuele mannen gaat. Je moet dus gewoon 'pride' zeggen.
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 12:07:02 #296
104871 remlof
Europees federalist
pi_180915524
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 12:06 schreef Jigzoz het volgende:
Vandaag geleerd: je mag eigenlijk geen 'gay pride' meer zeggen, want dat suggereert dat het alleen maar om homoseksuele mannen gaat. Je moet dus gewoon 'pride' zeggen.
In the name of love...
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 12:07:40 #297
104871 remlof
Europees federalist
pi_180915587
Zo zie je maar: zelfs massale corruptie is minder schadelijk voor de vooruitgang dan de PvdA.
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 12:10:54 #299
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_180915610
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 12:06 schreef Jigzoz het volgende:
Vandaag geleerd: je mag eigenlijk geen 'gay pride' meer zeggen, want dat suggereert dat het alleen maar om homoseksuele mannen gaat. Je moet dus gewoon 'pride' zeggen.
Maar het is toch niet de bedoeling dat het een hetero-feestje wordt?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_180915619
quote:
Te veel mensen op aarde die te veel luxe willen? Volgens mij is intussen eigenlijk alles bijna op.
  Moderator vrijdag 3 augustus 2018 @ 12:11:47 #301
54278 crew  Tijger_m
42
pi_180915632
FOK zonder yvonne is geen FOK.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')