abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_180894728
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 12:29 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat is de kern van de discussie, beste jongen.

Bouazza spreekt haar verbazing uit over de toon die veel autochtonen in het publieke debat richting allochtonen. NWS is het levende bewijs dat haar observaties valide zijn. En tegelijkertijd zijn het juist de figuren wier woorden aanleiding vormen voor dit stuk, die plots geen idee hebben waar Bouazza op doelt.
Je beantwoord hier mijn eerdere vraag dat NWS symbool staat voor het Nederland, of de autochtone bevolking met een ja.

Dat is.. bijzonder.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 12:31:45 #177
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_180894730
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 12:27 schreef matspontius het volgende:

[..]

Je snapt heel goed wat er bedoelt wordt en wederom probeer je, op een zeer hautaine manier, anderen in een bepaalde hoek weg te zetten
Ser, Koos en Xapt (en kornuiten) weten dondersgoed hoe ze het bloed onder je nagels kunnen halen trouwens.

Het is de tactiek die je aanneemt als je een verliezend argument moet verdedigen. Niet bewust trouwens. Dit is hoe ego werkt. Ze hebben zich geïnvesteerd in een bepaalde positie en dat moet koste wat het kost hoog blijven.

Ik moet zeggen, ik las de OP en ik dacht.. goh.. dit is echt extreem... zal toch niet dat we in dit topic gaan zien dat deze figuren het er in dit geval mee oneens zijn. Dat ze ook inzien dat dit soort gekrijs in de media niet bijdraagt aan een gezond discussieklimaat in dit land.

Maar nee. Ik zat er naast. Ik denk eigenlijk dat er geen stuk extreem of belachelijk genoeg kan zijn... als het maar wat juiste trefwoorden bevat zullen deze mensen het verdedigen.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_180894736
quote:
14s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 12:29 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Zo zo, een hele persoon :'). Ik neem aan dat die gewoon geband is. Dat is dus een beetje het punt, daadwerkelijke nazis worden simpelweg niet getolereerd.
Ik geef antwoord op je vraag. Je geklaag over getroll in FB gaat zeker over jezelf? Ja, die is geband, maar dat wil niet zeggen dat het niet wordt gezegd. Het komt vaak voor en ik het het vaak zat gezien.
pi_180894759
quote:
10s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 12:29 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Sluit het topic maar. Tem heeft laatst iemand gezien.
Toen ik FA en mod was heb ik het heel vaak gezien. Daar wordt gelukkig bijna altijd op ingegrepen.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 12:33:33 #180
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_180894767
quote:
8s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 11:55 schreef Ali_boo het volgende:
Hebben de mensen hier behoefte aan een stukje Sylvana zeep, ja of nee ?
Dat is nog zuurder dan accuzuur. :Y
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 12:33:39 #181
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_180894770
quote:
7s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 12:32 schreef Tem het volgende:

[..]

Ik geef antwoord op je vraag. Je geklaag over getroll in FB gaat zeker over jezelf? Ja, die is geband, maar dat wil niet zeggen dat het niet wordt gezegd.
Is het vaak? Is het de norm? Is het representatief voor de mening van wie dan ook? Je hebt het 'een keer' gezien. Nou nou.

Het is vooral grappig hoe je hiermee de stelling van Koos onderuit haalt die claimt dat NWS representatief is :D.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 2 augustus 2018 @ 12:34:20 #182
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_180894787
quote:
7s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 12:31 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ser, Koos en Xapt (en kornuiten) weten dondersgoed hoe ze het bloed onder je nagels kunnen halen trouwens.

Het is de tactiek die je aanneemt als je een verliezend argument moet verdedigen. Niet bewust trouwens. Dit is hoe ego werkt. Ze hebben zich geïnvesteerd in een bepaalde positie en dat moet koste wat het kost hoog blijven.

Ik moet zeggen, ik las de OP en ik dacht.. goh.. dit is echt extreem... zal toch niet dat we in dit topic gaan zien dat deze figuren het er in dit geval mee oneens zijn. Dat ze ook inzien dat dit soort gekrijs in de media niet bijdraagt aan een gezond discussieklimaat in dit land.

Maar nee. Ik zat er naast. Ik denk eigenlijk dat er geen stuk extreem of belachelijk genoeg kan zijn... als het maar wat juiste trefwoorden bevat zullen deze mensen het verdedigen.
En zo zijn er nog vele. Het maar stug volhouden en alles proberen te weerleggen, telkens weer. Net of zij al hun gelijk aan hun zijde hebben :X
"Hoka Hey!"
  donderdag 2 augustus 2018 @ 12:34:54 #183
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_180894798
quote:
7s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 12:34 schreef Tem het volgende:

[..]

Ga vooral door met je domme getroll. Daar sta je om bekend.
Ach ja, vragen niet kunnen beantwoorden en dan maar de ander een troll noemen :').

Geen wonder dat je geen FA meer bent, zelfs FOK! kan dat soort idioterie niet toestaan.
pi_180894802
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 12:33 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat bijzonder is, is jouw stropop.
Nederland is een soort schaduw Nazi-Duitsland want NWS. Het staat er echt en het is hier te lezen. :')
pi_180894804
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 12:34 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Dat heeft dus geen zin want je hebt toch je oogkleppen op?
Nee hoor. Feiten en data sta ik altijd achter.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 12:35:30 #186
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_180894810
quote:
10s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 12:30 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

:D _O-. Een van de meest belachelijke dingen die ik ooit op FOK! gelezen heb.
Het is 100% waar. Er is hier een behoorlijk aantal users dat suggesties doet in die richting en zelfs een aantal dat letterlijk dat soort dingen post.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_180894816
quote:
14s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 12:34 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ach ja, vragen niet kunnen beantwoorden en dan maar de ander een troll noemen :').

Geen wonder dat je geen FA meer bent, zelfs FOK! kan dat soort idioterie niet toestaan.
Ik heb je vraag al beantwoord en ook van TS. Dat jij doorgaat met je pathetische getroll zegt meer over jezelf ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-08-2018 12:36:07 ]
pi_180894823
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 12:35 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Nederland is een soort schaduw Nazi-Duitsland want NWS. Het staat er echt en het is hier te lezen. :')
Wederom een stropop. Hulde.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 2 augustus 2018 @ 12:36:24 #189
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_180894834
quote:
2s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 12:08 schreef ToT het volgende:
Zodra je oppert dat de grenzen toch wel wat dichter moeten en dat er bij Opsporing verzocht toch wel een bovengemiddeld aantal verdachten blijkbaar een islamitische achtergrond hebben, hunker je volgens sommigen hier idd terug naar de slavernij en wil je de gaskamers weer openen! :Y
Je moet bukken en je endeldarm MAXIMAAL openzetten voor de multiculturele samenleving, anders ben je erger dan Hitler, Stalin en Mao bij elkaar! :Y
Grappig dat het juíst deze mensen zijn, die zo vaak janken over de toon van de muziek.

Het is een stelletje dramaqueens. :Y
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_180894842
quote:
7s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 12:29 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik zie mensen dagelijks pleiten voor deportatie of het betreurenswaardig vinden dat die en gene niet verdronken zijn tijdens de oversteek.
Zolderkamertoetsenbordhelden :s)
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  donderdag 2 augustus 2018 @ 12:36:48 #191
287741 matspontius
pi_180894843
Gezellige boel hier trouwens. Is dit een afspiegeling van de huidige Nederlandse samenleving? En dan mis ik de groeperingen waar het om gaat nog in deze discussie - dan zou het helemaal toppie zijn

Mag ik eigenlijk wel groeperingen zeggen of is dat racistisch?
"Hoka Hey!"
  donderdag 2 augustus 2018 @ 12:37:05 #192
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_180894848
quote:
7s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 12:35 schreef Tem het volgende:

[..]

Ik heb je vraag al beantwoord en ook van TS. Dat jij doorgaat met je pathetische getroll zegt meer over jezelf ;)
Je beantwoordt de vraag totaal niet. Je claimt het alleen 'een keer' gezien te hebben voordat het werd verwijderd. Dus hoezo is het representatief?
pi_180894852
Wel kut om te moeten leven in een land waarin iedereen je in de gaskamer zou willen. Ik zou als ik dat echt geloofde dezelfde dag nog weg zijn.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 12:37:41 #194
287741 matspontius
pi_180894863
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 12:36 schreef Montagui het volgende:

[..]

Zolderkamertoetsenbordhelden :s)
Salon jonkers _O-
"Hoka Hey!"
pi_180894872
quote:
10s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 12:37 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Je beantwoordt de vraag totaal niet. Je claimt het alleen 'een keer' gezien te hebben voordat het werd verwijderd. Dus hoezo is het representatief?
Je claimde dat het niet plaatsvond in NWS. Dat is onzin en heb ik aangetoond. Daarnaast zijn er genoeg van die lui van FOK! afgetyft.
pi_180894877
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 12:33 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

De befaamde dubbele standaard weer.
Ik lees alleen maar dubbele standaarden, als mensen willen weten wat het probleem is in Nederland is FOK! een mooi voorbeeld. Pak een anti-rechts/blanke mensen topic en pak een kritisch allochtonen/moslims topic. Zijn maar enkele users waar je de reacties van hoeft te lezen waar de hypocrisie vanaf druipt.

Maar wel fijn dat meerdere gebruikers eindelijk eens inzien hoe Koos is, zeer gewaardeerd bij de mods, maar in mijn ogen al jaren iemand die op een geniale (eerlijk is eerlijk) manier kan provoceren.
pi_180894878
quote:
7s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 12:38 schreef Tem het volgende:

[..]

Je claimde dat het niet plaatsvond in NWS. Dat is onzin en heb ik aangetoond. Daarnaast zijn er genoeg van die lui van FOK! afgetyft.
Maar FOK! is dan representatief voor de heersende opinie ofzo?
pi_180894882
quote:
3s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 12:28 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Maar het is natuurlijk compleet belachelijk om reacties op het internet op enige manier serieus te nemen.
Is dat zo? Ik snap dat het ene reactieplatform het andere niet is maar ik ga er toch echt van uit dat in tenminste een flink percentage van reacties iemand zijn daadwerkelijke mening verkondigt.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 12:38:52 #199
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_180894884
Uit het stuk

quote:
zie extremisten als Jordan Peterson
Jaja.. Jungian extremism. Je hebt het hier voor het eerst gehoord.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  donderdag 2 augustus 2018 @ 12:39:18 #200
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_180894895
quote:
7s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 12:38 schreef Tem het volgende:

[..]

Je hebt niet door hoe je jezelf tegenspreekt hier?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')