abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_180894901
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 12:38 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Maar FOK! is dan representatief voor de heersende opinie ofzo?
In mijn eerste reactie naar jou had ik het niet alleen over FOK!. Misschien heb je het gemist.
pi_180894902
Familie Bouazza munt uit in provocaties hè. Haar broer auteur Hafid Bouazza provoceert weer de andere kant op (dwz sterk anti-islam) en haar levenspartner Peter Breedveld provoceert iedereen en zijn moeder alle kanten op.
I´m back.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 12:39:53 #203
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_180894912
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 12:38 schreef Stranger het volgende:

[..]

Is dat zo? Ik snap dat het ene reactieplatform het andere niet is maar ik ga er toch echt van uit dat in tenminste een flink percentage van reacties iemand zijn daadwerkelijke mening verkondigt.
Waarom?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_180894916
https://www.volkskrant.nl(...)p-facebook~b8459d22/

Nederland blinkt wel uit in ongezellige berichten op Facebook, schijnbaar. Dat dan weer wel. Maar goed, andere landen hebben geen Sinterklaas natuurlijk, dat scheelt wel wat.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 12:40:21 #205
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_180894921
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 12:38 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ik lees alleen maar dubbele standaarden, als mensen willen weten wat het probleem is in Nederland is FOK! een mooi voorbeeld. Pak een anti-rechts/blanke mensen topic en pak een kritisch allochtonen/moslims topic. Zijn maar enkele users waar je de reacties van hoeft te lezen waar de hypocrisie vanaf druipt.

Maar wel fijn dat meerdere gebruikers eindelijk eens inzien hoe Koos is, zeer gewaardeerd bij de mods, maar in mijn ogen al jaren iemand die op een geniale (eerlijk is eerlijk) manier kan provoceren.
Zo geniaal is dat niet hoor. Je moet even goed tussen de regels doorlezen om te zien dat het telkens een herhaling van zetten is - dammen kan ie dus wel _O-
"Hoka Hey!"
pi_180894934
quote:
7s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 12:39 schreef Tem het volgende:

[..]

In mijn eerste reactie naar jou had ik het niet alleen over FOK!. Misschien heb je het gemist.
Maar dan de vragen aan jou, ik heb al meerdere malen erkend dat er een groep Nederlanders is die zich in grove, racistische, betreurende woorden uitlaat over de multiculturele maatschappij. Waar wordt de stap gemaakt naar slavernijheimwee, gaskamerwensen en erotische geweldszucht?

Hoe groot is deze groep mensen?
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 12:41:50 #207
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_180894958
Heb trouwens nog nooit een topic gezien dat zo snel naar de 300 sjeest _O_
"Hoka Hey!"
  donderdag 2 augustus 2018 @ 12:45:30 #208
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_180895058
Ik moet zeggen dat ik me soms wel afvraag hoe Nederland zou zijn als de gastarbeiders na gedane arbeid weer huiswaarts gekeerd waren. Maar gaskamers etc, daar zul je me niet voor zien pleiten. Wel voor strenge en afschrikwekkende maatregelen aan de EU buitengrenzen om illegale migratie tegen te gaan, dat dan weer wel.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_180895063
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 12:40 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Maar dan de vragen aan jou, ik heb al meerdere malen erkend dat er een groep Nederlanders is die zich in grove, racistische, betreurende woorden uitlaat over de multiculturele maatschappij. Waar wordt de stap gemaakt naar slavernijheimwee, gaskamerwensen en erotische geweldszucht?

Hoe groot is deze groep mensen?
Ik heb geen idee hoe groot die groep is, vind ik ook een beetje flauwe vraag. Wel zie je dat op social media reactiemogelijkheden worden uitgezet door dit soort onzin. Sylvana gaat naar de rechtbank omdat ze in een foto aan een boom bungelt, sommige columnistes worden met seksueel geweld bedreigd, moslims moeten op de trein naar Polen. Het zijn geen incidenten meer dus het zal een aanzienlijke groep zijn
  donderdag 2 augustus 2018 @ 12:48:03 #210
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_180895101
quote:
7s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 10:55 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik herken diverse FOK!kers in die piemelroeper.
Idem.

Zeker dat gedeelte over 'de islam is vrouwonvriendelijk' en zelf opperen om vrouwen het stemrecht te ontnemen want te labiel. Meer dan eens langs zien komen hier. Hilarisch.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 2 augustus 2018 @ 12:48:31 #211
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_180895107
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 12:44 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Hij lijkt onschuldig
Hij lijkt helemaal niet onschuldig... daar zorgt de media wel voor. Je moet je best doen om er achter te komen dat deze man eigenlijk een soort saaie centrist is mbt een hoop standpunten.

quote:
maar ondertussen staat die gewoon te poseren met alt right figuren

[ afbeelding ]
1. Poseren = politiek met elkaar overal over eens zijn?
2. Wie zijn deze jongens dan?
3. Of is het omdat hij een pepe vlag drapeert?

Ik ben niet echt onder de indruk van je gelul. Doe wat beter je best dan wat letterlijk een "Guilt by Association" fallacy is.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_180895109
quote:
7s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 12:45 schreef Tem het volgende:

[..]

Ik heb geen idee hoe groot die groep is, vind ik ook een beetje flauwe vraag. Wel zie je dat op social media reactiemogelijkheden worden uitgezet door dit soort onzin. Sylvana gaat naar de rechtbank omdat ze in een foto aan een boom bungelt, sommige columnistes worden met seksueel geweld bedreigd, moslims moeten op de trein naar Polen. Het zijn geen incidenten meer dus het zal een aanzienlijke groep zijn
Maar als je die groep niet precies kunt kwantificeren mag je daar geen commentaar op leveren, aldus TS.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 2 augustus 2018 @ 12:48:42 #213
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_180895110
quote:
7s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 12:46 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik maak gewoon een goed punt. Zou je sieren als je dat onderkende ipv zuur gaat lopen doen over iets wat ik niet eens zeg.
Je speculeert slechts wat in het wilde weg dat in Nederland meer meldingen worden gemaakt dan in andere landen.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  donderdag 2 augustus 2018 @ 12:49:24 #214
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_180895124
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 12:48 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Je speculeert slechts wat in het wilde weg dat in Nederland meer meldingen worden gemaakt dan in andere landen.
Ik zeg dat dat een factor zou kunnen zijn en dat ik vind dat de volkskrant nogal een vlugge conclusie trekt. Prove me wrong.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_180895126
quote:
7s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 12:46 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik maak gewoon een goed punt. Zou je sieren als je dat onderkende ipv zuur gaat lopen doen over iets wat ik niet eens zeg.
Dat valt wel mee, ik zou niet weten waarom er in Nederland bijvoorbeeld meer gerapporteerd zou worden dan in Duitsland of België, of waarom de AI in Nederland meer berichten zou oppikken dan in andere landen.

Je begint met een aanname, dat wij meer rapporteren, om de conclusie dat er in Nederland (zeker in bepaalde perioden) relatief gezien aardig wat rotzooi op Facebook voorbijkomt in twijfel te trekken. Het zou je wel sieren als je dan je aanname iets verder onderbouwt voordat je roept een goed punt te hebben.
pi_180895128
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 12:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Maar als je die groep niet precies kunt kwantificeren mag je daar geen commentaar op leveren, aldus TS.
Mooie stropop, maar dat zeg ik niet.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_180895144
quote:
7s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 12:49 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik zeg dat dat een factor zou kunnen zijn en dat ik vind dat de volkskrant nogal een vlugge conclusie trekt. Prove me wrong.
De Volkskrant trekt die conclusie niet, iemand die bij Facebook werkt trekt die conclusie.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 12:50:26 #218
213215 Interloper
Verdomd gezellig hiero
pi_180895149
quote:

[..]

Nee, hij gaf een voorbeeld van waarom je bepaalde gegevens over FB-berichten in Nederland niet at face value moet nemen. Er kunnen verklaringen zijn.
Searchers after horror haunt strange, far places.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 12:51:26 #219
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_180895168
quote:
7s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 12:49 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat valt wel mee, ik zou niet weten waarom er in Nederland bijvoorbeeld meer gerapporteerd zou worden dan in Duitsland of België, of waarom de AI in Nederland meer berichten zou oppikken dan in andere landen.
Dat hele SJW gedoe is hier sinds de zwartepietendiscussie nogal sterk. Veel sterker dan in Belgie waar men een stukje nuchterder is gebleven over dit soort onderwerpen. Nederlanders lopen graag achter Amerikanen aan op cultureel vlak.

quote:
Je begint met een aanname, dat wij meer rapporteren, om de conclusie dat er in Nederland (zeker in bepaalde perioden) relatief gezien aardig wat rotzooi op Facebook voorbijkomt in twijfel te trekken. Het zou je wel sieren als je dan je aanname iets verder onderbouwt voordat je roept een goed punt te hebben.
Ik doe die aanname niet. Ik zeg dat je zonder die data niet deze conclusie zou kunnen trekken. Ik beschrijf de situatie op een manier die jou misschien doet denken dat ik denk dat het 100% het geval is maar dat doe ik om de situatie te schetsen.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 12:51:50 #220
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_180895175
quote:
2s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 12:50 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

De Volkskrant trekt die conclusie niet, iemand die bij Facebook werkt trekt die conclusie.
Oh ja nee dan is het ineens wel waar. Mooi man.
pi_180895187
quote:
7s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 12:51 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Dat hele SJW gedoe is hier sinds de zwartepietendiscussie nogal sterk. Veel sterker dan in Belgie waar men een stukje nuchterder is gebleven over dit soort onderwerpen. Nederlanders lopen graag achter Amerikanen aan op cultureel vlak.
Bron? Dit is geen onderbouwing, dit is gewoon je aanname anders opschrijven.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 12:52:10 #222
186587 Byzantynixschii
pi_180895188
quote:
7s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 12:49 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Dat de moderators uit het artikel liegen zou ook een factor kunnen zijn. Of wellicht heeft de auteur van het artikel de bron niet goed geïnterpreteerd. Etc. Er kan van alles een factor zijn. Feit is dat je speculeert zonder redelijk argument.
pi_180895200
quote:

[..]

Waar blijven de quotes?
  donderdag 2 augustus 2018 @ 12:53:04 #224
186587 Byzantynixschii
pi_180895212
quote:
9s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 12:52 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Waar blijven de quotes?
Quotes van?
pi_180895221
quote:
7s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 12:51 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Oh ja nee dan is het ineens wel waar. Mooi man.
Ik denk dat iemand die daar gewerkt heeft er wel iets beter zicht op heeft dan de Volkskrant die een interview afneemt, dus ik neem zijn conclusie iets serieuzer dan wanneer de Volkskrant dat zou concluderen. Lijkt mij geen gekke gedachte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')