In mijn eerste reactie naar jou had ik het niet alleen over FOK!. Misschien heb je het gemist.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 12:38 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Maar FOK! is dan representatief voor de heersende opinie ofzo?
Waarom?quote:Op donderdag 2 augustus 2018 12:38 schreef Stranger het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik snap dat het ene reactieplatform het andere niet is maar ik ga er toch echt van uit dat in tenminste een flink percentage van reacties iemand zijn daadwerkelijke mening verkondigt.
Zo geniaal is dat niet hoor. Je moet even goed tussen de regels doorlezen om te zien dat het telkens een herhaling van zetten is - dammen kan ie dus welquote:Op donderdag 2 augustus 2018 12:38 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Ik lees alleen maar dubbele standaarden, als mensen willen weten wat het probleem is in Nederland is FOK! een mooi voorbeeld. Pak een anti-rechts/blanke mensen topic en pak een kritisch allochtonen/moslims topic. Zijn maar enkele users waar je de reacties van hoeft te lezen waar de hypocrisie vanaf druipt.
Maar wel fijn dat meerdere gebruikers eindelijk eens inzien hoe Koos is, zeer gewaardeerd bij de mods, maar in mijn ogen al jaren iemand die op een geniale (eerlijk is eerlijk) manier kan provoceren.
Maar dan de vragen aan jou, ik heb al meerdere malen erkend dat er een groep Nederlanders is die zich in grove, racistische, betreurende woorden uitlaat over de multiculturele maatschappij. Waar wordt de stap gemaakt naar slavernijheimwee, gaskamerwensen en erotische geweldszucht?quote:Op donderdag 2 augustus 2018 12:39 schreef Tem het volgende:
[..]
In mijn eerste reactie naar jou had ik het niet alleen over FOK!. Misschien heb je het gemist.
Ik heb geen idee hoe groot die groep is, vind ik ook een beetje flauwe vraag. Wel zie je dat op social media reactiemogelijkheden worden uitgezet door dit soort onzin. Sylvana gaat naar de rechtbank omdat ze in een foto aan een boom bungelt, sommige columnistes worden met seksueel geweld bedreigd, moslims moeten op de trein naar Polen. Het zijn geen incidenten meer dus het zal een aanzienlijke groep zijnquote:Op donderdag 2 augustus 2018 12:40 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Maar dan de vragen aan jou, ik heb al meerdere malen erkend dat er een groep Nederlanders is die zich in grove, racistische, betreurende woorden uitlaat over de multiculturele maatschappij. Waar wordt de stap gemaakt naar slavernijheimwee, gaskamerwensen en erotische geweldszucht?
Hoe groot is deze groep mensen?
Idem.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 10:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik herken diverse FOK!kers in die piemelroeper.
Hij lijkt helemaal niet onschuldig... daar zorgt de media wel voor. Je moet je best doen om er achter te komen dat deze man eigenlijk een soort saaie centrist is mbt een hoop standpunten.quote:
1. Poseren = politiek met elkaar overal over eens zijn?quote:
Maar als je die groep niet precies kunt kwantificeren mag je daar geen commentaar op leveren, aldus TS.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 12:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe groot die groep is, vind ik ook een beetje flauwe vraag. Wel zie je dat op social media reactiemogelijkheden worden uitgezet door dit soort onzin. Sylvana gaat naar de rechtbank omdat ze in een foto aan een boom bungelt, sommige columnistes worden met seksueel geweld bedreigd, moslims moeten op de trein naar Polen. Het zijn geen incidenten meer dus het zal een aanzienlijke groep zijn
Je speculeert slechts wat in het wilde weg dat in Nederland meer meldingen worden gemaakt dan in andere landen.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 12:46 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik maak gewoon een goed punt. Zou je sieren als je dat onderkende ipv zuur gaat lopen doen over iets wat ik niet eens zeg.
Ik zeg dat dat een factor zou kunnen zijn en dat ik vind dat de volkskrant nogal een vlugge conclusie trekt. Prove me wrong.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 12:48 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Je speculeert slechts wat in het wilde weg dat in Nederland meer meldingen worden gemaakt dan in andere landen.
Dat valt wel mee, ik zou niet weten waarom er in Nederland bijvoorbeeld meer gerapporteerd zou worden dan in Duitsland of België, of waarom de AI in Nederland meer berichten zou oppikken dan in andere landen.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 12:46 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik maak gewoon een goed punt. Zou je sieren als je dat onderkende ipv zuur gaat lopen doen over iets wat ik niet eens zeg.
Mooie stropop, maar dat zeg ik niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 12:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar als je die groep niet precies kunt kwantificeren mag je daar geen commentaar op leveren, aldus TS.
De Volkskrant trekt die conclusie niet, iemand die bij Facebook werkt trekt die conclusie.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 12:49 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik zeg dat dat een factor zou kunnen zijn en dat ik vind dat de volkskrant nogal een vlugge conclusie trekt. Prove me wrong.
Nee, hij gaf een voorbeeld van waarom je bepaalde gegevens over FB-berichten in Nederland niet at face value moet nemen. Er kunnen verklaringen zijn.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 12:48 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Je speculeert slechts wat in het wilde weg dat in Nederland meer meldingen worden gemaakt dan in andere landen.
Dat hele SJW gedoe is hier sinds de zwartepietendiscussie nogal sterk. Veel sterker dan in Belgie waar men een stukje nuchterder is gebleven over dit soort onderwerpen. Nederlanders lopen graag achter Amerikanen aan op cultureel vlak.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 12:49 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, ik zou niet weten waarom er in Nederland bijvoorbeeld meer gerapporteerd zou worden dan in Duitsland of België, of waarom de AI in Nederland meer berichten zou oppikken dan in andere landen.
Ik doe die aanname niet. Ik zeg dat je zonder die data niet deze conclusie zou kunnen trekken. Ik beschrijf de situatie op een manier die jou misschien doet denken dat ik denk dat het 100% het geval is maar dat doe ik om de situatie te schetsen.quote:Je begint met een aanname, dat wij meer rapporteren, om de conclusie dat er in Nederland (zeker in bepaalde perioden) relatief gezien aardig wat rotzooi op Facebook voorbijkomt in twijfel te trekken. Het zou je wel sieren als je dan je aanname iets verder onderbouwt voordat je roept een goed punt te hebben.
Oh ja nee dan is het ineens wel waar. Mooi man.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 12:50 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
De Volkskrant trekt die conclusie niet, iemand die bij Facebook werkt trekt die conclusie.
Bron? Dit is geen onderbouwing, dit is gewoon je aanname anders opschrijven.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 12:51 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dat hele SJW gedoe is hier sinds de zwartepietendiscussie nogal sterk. Veel sterker dan in Belgie waar men een stukje nuchterder is gebleven over dit soort onderwerpen. Nederlanders lopen graag achter Amerikanen aan op cultureel vlak.
Dat de moderators uit het artikel liegen zou ook een factor kunnen zijn. Of wellicht heeft de auteur van het artikel de bron niet goed geïnterpreteerd. Etc. Er kan van alles een factor zijn. Feit is dat je speculeert zonder redelijk argument.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 12:49 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik zeg dat dat een factor zou kunnen zijn en dat ik vind dat de volkskrant nogal een vlugge conclusie trekt. Prove me wrong.
Waar blijven de quotes?quote:Op donderdag 2 augustus 2018 12:48 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand die daar gewerkt heeft er wel iets beter zicht op heeft dan de Volkskrant die een interview afneemt, dus ik neem zijn conclusie iets serieuzer dan wanneer de Volkskrant dat zou concluderen. Lijkt mij geen gekke gedachte.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 12:51 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Oh ja nee dan is het ineens wel waar. Mooi man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |